Don't tell Mama it's Thursday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

slam kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:
Äiti kertoi eilen avanneensa illalla joululahjansa.
Minun pakettini kohdalla olivat lapset vähän ihmetelleet.... :oops:
mitäs löytyi?
Semmonen suriseva hieromislaite...

(en kyllä tiedä, mitä sanoi lapsille, että tämä nyt sitten on....)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumari

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huoh, nyt alan olemaan palasina. Töissä riittää keikkaa, kun jouluna on poikkeukselliset aikataulut. Huomenna meininki voi olla jo ihan mahdotonta, ei jaksais...

EDIT: Vidun joulu, stana. Nyt veli soitti ja kyseli että josko osallistuisin siskojen joululahjoihin, mutta mä olen jo lahjoittanut rahaa niille ja mutsille. Töissäkin menee nyt ihan tosi tiukalle, onneksi joulu on vain kerran vuodessa. Prkl, viduttaa.
Viimeksi muokannut Dumari, 22.12.2005 12:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

slam kirjoitti:jep... aioin pitää loman... haluaisin aloittaa sen aiemmin... hmm. saiskohan sen sairasloman väsymykseen... (ei kehtaa sopimusta rikkoa, ilman pätevää syytä) kyl tuossa puolessa vuodessa ajoi itsensä aika loppuun, kun teki myös viikon loput :P
Niinkun shrinkin puolella todettiin, kyllä sinä saat sairaslomaa. Ihan selvästi olet uupunut ja loppuun stressattu, kyseessä ei enää ole mikään pieni univelka. Rohkeasti vaan juttelemaan lääkärille, jos alkaa tuntua liian rankalta, uni ei tule ja ajaminen alkaa tuottaa vaikeuksia. Kun sinne lekuriin uskaltaudut, kerro samantien kaikki ja rohkeasti, ei se lääkäri muuten tiedä miten loppu sinä olet ja huono tilanne.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Aah... masu täynnä kanapastaa ja kaikki tämän vuoden työt tehty. :vihelt: Huomenna pitää vielä jaksaa töihin mutta siitä alkaakin loma.

Ensi viikolla bileet, saunailta ja reissu tahkolle! :ohyeah: :komp: :miitti: :beer:
Älä löi! En ole hurrit!
Kittys

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Vaola kirjoitti: Kerron silti.

Nyt sytytämme kynttilän
se leikkiin liemahtaa
Me odotamme Jeesusta
se liekkiin leimahtaa

Tääl kuuluu vaan "Se sukeltaa, se sukeltaa.."

Satasenttinen sintti kaivo kaapista omat uimaräpylänsä ja vetää mahallaan pitkin lattioita, koira perässä :lol:
Feiz

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Kittys kirjoitti: Tääl kuuluu vaan "Se sukeltaa, se sukeltaa.."

Satasenttinen sintti kaivo kaapista omat uimaräpylänsä ja vetää mahallaan pitkin lattioita, koira perässä :lol:
8)
Kittys

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Feiz kirjoitti:
Kittys kirjoitti: Tääl kuuluu vaan "Se sukeltaa, se sukeltaa.."

Satasenttinen sintti kaivo kaapista omat uimaräpylänsä ja vetää mahallaan pitkin lattioita, koira perässä :lol:
8)
Jep. Se sai jo "pikkupaketin", jost löyty sellanen nalle (joulukoriste). Tää laitetaan vasta jouluna esille, ei vielä oo joulu!!" "Etsä äiti tajuu?"

Pitäs tarttua mopinvarteen ja laittaa pyykkikone laulamaan. Huomenna tiedossa leivontaa.. sekä viimoset lahjaostokset.
Yhtään ei oo joulumieltä, ei yhtään :cry:
HoundDog

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Holy cow!

Tulipahan syötyä sesongin ensimmäinen joululounas. Puuh. Liika on aina liikaa. Elkää te syökö liikaa. Kiitän itseäni jo etukäteen siitä että kotona ei ole sikaa tarjolla. Tänään täytyy revittää kroppaa oikeen kunnolla, että saa nää karstat ulos koneesta.
Dumari

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vaola kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Vidun joulu, stana..
Koeta kestää. :boohoo:
Joo, kiitos. Nyt kyllä ahdistaa ja urakalla, kohta taidan perua pyhätyöni ja möllötellä vain kotona, kun alkaa hommat kaatumaan niskaan.
hebuli

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Päivä alkaa olla putkassa. Kohta vielä salille (mahdollisesti vikaa kertaa ennen uutta vuotta, jos sluibailufiilis iskee joulun antimien takia), ja siitä pitäisi alkaa joulunvietto. Kai huomenna pitäisi vielä jotain jouluvalmisteluja tehdä, onneksi lahjat ovat jo hankittu ja paketoitu. Törsäsin belgialaiseen pienehköön konvehtirasiaankin 17 eukkaa, tulee siinä suklaalle kova kilohinta. Niin kova hinta ettei itse varmaan ilkeäisi edes syödä, pakko antaa lahjaksi jollekin.

Pomo muisti mua argentiinalaisella punkkupullolla. Nyyh, koskettavaa. Taidan juoda sen tänään.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä en ole vieläkään oppinut ymmärtämään niitä belgialaisia suklaita, ne on ällömakeita ja pahoja! Fazerin peruskonvehditkin on parempia. Älkää kertoko tätä mun belgialaisille ystäville..

Työmatka kesti ikuisuuden, spora törmäsi johonkin autoon. Hohhoijaa.. kävin ostamassa viimeset joululahjat, en oo vielä päättänyt kenelle ne annan vai pidänkö itse. Oli meinaa aika kivoja.
safi

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja safi »

hebuli kirjoitti: Törsäsin belgialaiseen pienehköön konvehtirasiaankin 17 eukkaa, tulee siinä suklaalle kova kilohinta. Niin kova hinta ettei itse varmaan ilkeäisi edes syödä, pakko antaa lahjaksi jollekin
No höpönlöpön syöt itse sen suklaan. Jouluna saa syödä kallistakin suklaata hyvällä omallatunnolla mielinmäärin tai voithan tuoda sen aina minulle, jos ei maistu. :twisted:
Mä olen syönyt jo kaksi suklaarasiaa eli yhteensä n.1kg suklaata tässä parin päivän aikana. Noh onneksi ei tarvitse paljon katsella ja laskea mitä suuhunsa voi laittaa ja kuinka paljon, ainakaan jouluna.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Tylsää! Ei mitään kehittävää tekemistä töissä... :tiistai:
Älä löi! En ole hurrit!
Dumari

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nyt voisin ampua tuon Faxin :igor:
Joka kerta kun katsoo siihen päin, niin siinä makaa aina uusi paperi.
Yönmustaritari

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

safi kirjoitti:
hebuli kirjoitti: Törsäsin belgialaiseen pienehköön konvehtirasiaankin 17 eukkaa, tulee siinä suklaalle kova kilohinta. Niin kova hinta ettei itse varmaan ilkeäisi edes syödä, pakko antaa lahjaksi jollekin
No höpönlöpön syöt itse sen suklaan. Jouluna saa syödä kallistakin suklaata hyvällä omallatunnolla mielinmäärin tai voithan tuoda sen aina minulle, jos ei maistu. :twisted:
Mä olen syönyt jo kaksi suklaarasiaa eli yhteensä n.1kg suklaata tässä parin päivän aikana. Noh onneksi ei tarvitse paljon katsella ja laskea mitä suuhunsa voi laittaa ja kuinka paljon, ainakaan jouluna.
Niin saa niin sikälimikäli kenenkään ei tarvitse vappuna kuunnella "hei oonko mä läski?" tms.

Vanha viisaus, syöt kilon niin lihot kaksi kannattaa pitää mielessä. Se on ihan toinen juttu viinan kanssa. Keskivartalolihavuus on tietyssä iässä ihan suotavaa ja perus hapotus eli kaljaturvotus, jossa posket on kuin kollikissalla, haihtuu melko nopeasti.
ninnithequeen

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aivan voimaton olo, ja pitäis jaksaa siivota, mutta pah, minäpä makoilin sängyssä katsoen muutaman jakson Robin of Sherwoodista. Veto loppu, veke, rikki, poikki. Ja eikun suhaamaan sukulaisia läpi. ARGH!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Leivottiin joku piirakka jollekin lahjaksi. Kohta pitäis lähtee tonne ostoshelvettiinkin vielä rimpuileen.. :shock: Siellä on kuulemma piru irti. Ei paljo nappade.

Dumari kirjoitti:Nyt voisin ampua tuon Faxin.
Joka kerta kun katsoo siihen päin, niin siinä makaa aina uusi paperi.
*ampuu ohjuksen siihen paskafaksiin*
Dumari

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Dumari »

irmelianneli kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Nyt voisin ampua tuon Faxin.
Joka kerta kun katsoo siihen päin, niin siinä makaa aina uusi paperi.
*ampuu ohjuksen siihen paskafaksiin*
*RÄJÄHTI* :ohyeah:
irmelianneli kirjoitti:Leivottiin joku piirakka jollekin lahjaksi. Kohta pitäis lähtee tonne ostoshelvettiinkin vielä rimpuileen.. :shock: Siellä on kuulemma piru irti. Ei paljo nappade.
Ei paljoa nappade kanssa. Nyt täältä töistä pääsee vihdoin pois, on kyllä aika risa olo, vaikka toimistohommia on tässä vain painanut. Kotiin, mars mars!
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Ihanaa.. huomenna viimeinen tyøpæivæ ennen jouluvapaata. =) Eipæ silti, tuntuu jotenkin turhalta matkustaa 1200 kilometriæ/ suunta vain 4 pæivæn takia, mutta silti kiva pææstæ hetkeksi takas omaan kotiin. Ja jonnekin missæ EI ole talvi, ja lunta ja pakkasta.

En ikinæ oo ymmærtæny niitæ, jotka haluaa jouluksi lunta.. Mielestæni ne edelleenkin haluavat jotain "joulutunnelmaa", kieltæytyvæt nækemæstæ sen lumen seurauksia - aina tulee muutamia kuolleita perheitæ liikenteessæ - sitækø tunnelmaa he haluavat myøs itsellensæ?
Turha sanoa ettæ "pitæis ajaa varovaisemmin", kun virheitæ tekee kaikki, eikæ vastaantulevan pæælleajavan virhettæ ole yhtææn helpompi ennakoida vaikka itse osaisikin varoa..

Nimimerkillæ 200 km Ivalon lentokentælle jæisiæ lumisia ja polanteisia teitæ pitkin...

Mutta noin muuten, systeri on jælleen Suomessa, tulee varmaan oltua sen kanssa, ja matkustettua muutenkin kavereita læpi pitkin Etelæ-Suomea... Nukkua ehtii taas kun on tæællæ kaamoksessa takaisin.. =)
Kittys

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kimmen kirjoitti:Ensi viikolla bileet, saunailta ja reissu tahkolle! :ohyeah: :komp: :miitti: :beer:
Epistä! Mäkin haluun (lue:tarviin).
Nää Lauantai-pussin namuset on salee aina vanhoja, kovia ku kivet ja pahoja. Ei näitä voi syöttää hevosillekaan. Oiskohan tuol jotain keksiä? :oops:
Geetzu

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NomenNescio kirjoitti:En ikinæ oo ymmærtæny niitæ, jotka haluaa jouluksi lunta..
Mun on aina ollut helppoa ja viatonta toivoa sitä valkeaa joulua tänne etelään, en ole koskaan joutunut joululiikenteen sekaan ja toisaalta ehkä ajatellut, että he jotka asuvat ylempänä ovat niin tottuneet siihen lumeen, ettei se mitään pahaa toisi. Turvallista ajamista sulle!

Puristelin äsken vähän silikonitissejä, olivat ihkut! :h: *hazzuin fiiliksin*
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihan hengissä selvittiin kauppareissusta. Olihan siellä tuhansittain jouluhulluja liikenteessä kylläkin. Tarvii ettiä itelle villasukat seuraavaksi. Herranjumala ku on kylmä. Kylläpä meillä on pullanhajuinen kanaemo äitinä.. ei viitti meille tehä ruokaa, ku kerta kohtahan se jouluaattokin on.. Turvaudumme pussiruokaan.
Dumari

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Putkeen menee! Yritin ottaa yhden bissen mäyriksestä, tuli kolme, kaikki meni lattialle. Yksi jäi henkiin, toivottavasti ei tee enempää mieli, koska sitten joutuis kauppaan.
Starflare

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Olipas vinkeät syndet eilen, en koskaan olisi uskonut että saisin niinkin hyviä lahjoja. Nyt alko jo seuraavan synden odotus 8) . Kauppaankin pitäisi jaksaa että saisi jotain syötävätä.
Kittys

Re: Don't tell Mama it's Thursday

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Lahjoja paketoitu. Suuntaan suihkun kautte ulos pukkeilemaan.
Vastaa Viestiin