Possuinen Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ei kiirettä minnekkään. Lahjat pakattu, siivonnut olen ja masunkin oon saanut täyteen. Nyt vaan oottelen et nussu tulee kotiin ja sit lähetään kyläileen. Ulkona sataa lunta :h:
hebuli

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Vaola kirjoitti:Toisen tytön lahjan osto onnistui eilen, toisen ei. Hänen toivomansa tanssimatto ei olekaan sellainen että kävisi meille. Eikä sellaista taida olla saatavillakaan. Perhana, kun kummallakin on oikeastaan vain yksi harras toive. Mitä mä nyt keksin... :? :think: :?:
Anna niille yhteinen lahja ja totea lakonisesti "Voi voi minkäs teet kun kerran olette identtiset kaksoset?".
hebuli

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

cardic kirjoitti:
sipsi kirjoitti: No, onneks enää vajaat kaksi tuntia tätä älyttömyyttä. Ja tuli yksi työtehtäväkin, mutta on niin hermojaraastava juttu, joten taidan siirtää sen maanantaille. Hahaa!
*ei osaa käyttää wordia*
meinaat menna pyhana toihin vai?
Hyssst! Olisi ollut vänkää nähdä sipsi kirjoittelemassa maanantaina työpaikaltaan viikonpäiväketjuun "Hei missä kaikki ovat? Flunssassa?".
Edith

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mua oikeesti melkein friikkaa tää Kityn ja tosielämän entistä pahempi sekoittuminen. Pahvinen joulukortti jo kahdelta (2) kityläiseltä. Enkä mä tajunnut lähettää niille.
Elukka

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

...vihdoinkin se %¤&¤%!!! vesiputki aukesi! :)
Kyllä käsien pesu sentään on poikaa (ja tytärtä).
Faghag

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Tyttö tuli!!! Ystävättäreni synnytti terveen tytön tänä aamuna ja ihan laskettuna aikana. Äitikin voi oikein hyvin. Ihan tuli kyynel simmuun ja kovapintainen femakko itki onnenkyyneliä. Nyt syömään Weeruskaan ja sitten mamia ja uutta joulupakettia katsomaan :)
nypari

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Jahas, eiköhän ala tältä päivältä riittämään tämä huoraus. Nyt sitten Stokkalle ostamaan pari pakettia lisää, kun jäi päivällä vähän vajaaksi.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tiedättekste tänään on ollut ihana päivä :h: Ensinnäkin sai nukkua pitkään, remonttireiskatkin oli lähtenyt jo joululomille kenties. Kävin ponin kanssa köpöttelemässä lumisissa maisemissa, joulukuusta kantava mies oli tosin hir-mu pelottava. Kohta lähden siskon kanssa glögille/pikku tötsyille ja leffaan katsomaan Ylpeys ja ennakkoluulo.
Elukka

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Yksin kotona.
Tylsää. :|
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hii haa!

Päätin sairastua tänäänkin vatsaongelmia ja muutenkin..
Kumma ajelin omalla ja enkä ottanut kuin tuopin ja pitzzan ja tulos tämä..
Ehkei se flunssa olekaan vielä oli..
Huomenaamulla ajelua lisää maakuntaan, mutta en jätä teitä hetkeksikään ..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

JIPPII!!!! KOTINETTTI SKULAA.... ainaki toistaseks
:napu: :cheer: :ohyeah: :hep:
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

cardic kirjoitti:JIPPII!!!! KOTINETTTI SKULAA.... ainaki toistaseks
:napu: :cheer: :ohyeah: :hep:
Toiset ovat vähästänsä tyytyväisiä!
Pyyhin Netikettiin..
millivanilli

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Olen todella ylpeä itsestäni. Tänään valmistin ensimmäisen kerran elämässäni porkkana- ja lanttulaatikot ja joulujuustoa. Huomenna sitten saa testata, että onnistuiko tekeleet. Rosollista tuli erittäin herkullista.. *slurpsista*

Joululahjat on ostettu ja paketoitu. Harmittaa vain, että osa suunnitelluista lahjoista jäi hankkimatta, sillä ko kirjat olivat myyty loppuun.

Ensimmäisen kerran joulu aiheuttaa stressiä, tuli itkukiukuteltua äsken ruokakaupassa... MISSÄ ON MINUN JOULUTUNNELMA?! Jotenkin vain vielä ei tunnu joululta.. tai se tunne katosi samalla kun lähdin vanhempien luota. Auttaisikohan Nightmare before christmasin katsominen? Tai ehkä helpottaa, jos isken kaikki sotkut muovikassiin, ja muovikassin vaatekaappiin :P
Edith

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kävin sitten kumminkin ostamassa kummipenskalle lelumatohärpäkkeen, vaikka voinkin toimittaa sen perille vasta vähän joulun jälkeen. Vanhempansa kun olivat käyneet morjenstamassa minun vanhempiani ja jättäneet sinne kuulemma jopa kaksi pakettia minua varten. Sinänsä ihan hassua ostaa pakettia puolivuotiaalle, joka ei tajua joulusta vielä hölkäsen pöläystä ja jolla on niin vaatteita kuin leluja kuin muitakin härpäkkeitä ihan riittävästi. Mutta tämä sosiaalinen paine ajoi minut ratkaisuuni. Mutta tungosta ei kyllä ollut enää kaupoissa.
Dumari

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vitut mä mitään käynyt ostelemassa, kun Prisman parkkiskin oli täynnä autoja, tungos sisällä olisi ollut infernaalinen. Huomenna sit aamusta jos pystyy.

Mut nyt alkoi joululoma, jes jes!! Vasta tiistaina töihin, mitenköhän päin tässä kolme päivää seisoisi, kun huikallekaan ei kehtaa lähteä gu on kipiä. Ehkäpä kuuraan kämpän lattiasta kattoon.
Edith

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Dumari kirjoitti:Vitut mä mitään käynyt ostelemassa, kun Prisman parkkiskin oli täynnä autoja, tungos sisällä olisi ollut infernaalinen. Huomenna sit aamusta jos pystyy.
Jos olet ostamassa ei-ruokaa, mene jonnekin muualle kuin marketiin. Tänään illalla keskustan Sokoksessa oli hyvin rauhallista.
Dumari

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Edith kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Vitut mä mitään käynyt ostelemassa, kun Prisman parkkiskin oli täynnä autoja, tungos sisällä olisi ollut infernaalinen. Huomenna sit aamusta jos pystyy.
Jos olet ostamassa ei-ruokaa, mene jonnekin muualle kuin marketiin. Tänään illalla keskustan Sokoksessa oli hyvin rauhallista.
Tajuatko kuinka paljon olis vituttanut jos olisin ajanut sokokselle saakka ja tajunnut sen olevan täynnä mummoja?

Huomenna hyökkään uudestaan Prismaan, se on tuossa vieressä.
Edith

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Dumari kirjoitti: Tajuatko kuinka paljon olis vituttanut jos olisin ajanut sokokselle saakka ja tajunnut sen olevan täynnä mummoja?
No, mene minne menet, mutta mä suosin Sokosta. Koska Prisma on täynnä kiukkuisia ja stressaantuneita perheenemäntiä ja kokonaisia perheitä ruokaostoksilla ja koska ruoan ostoa ei voi suorittaa viikkoja etukäteen, ne ovat siellä varmasti. Keskustassa taas kaikki rynnii Stockalle, vaikka Sokoksesta saa suurin piirtein kaikkea samaa. Ja siellä Sokoksella on hiljaista, koska mummoilla on ollut aikaa ostella jo pitkin syksyä ja niistäkin suurempi osa suosii Stockmannia.

(Sokoksen todella pitäis jo maksaa mulle tästä.)
Dumari

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Edith kirjoitti:*kuulosti hyvältä*
(Sokoksen todella pitäis jo maksaa mulle tästä.)
Taisit puhua aika asiaa. Ehkäpä hiippailen huomenna Sokokselle, ruokatarpeita varten olen jo skoutannut pienehkön Siwan, jossa saa takuuvarmasti soppailla rauhassa, kun megaperheet jonottaa Prismassa.

Kiits :)
Edith

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ilo olla avuksi. Mutta en sitten kumminkaan ole takaamassa, ettei siellä Sokoksella olisi noin niin kuin yhtään ketään.

Mutta joo, missäs kaikki on? Minä lähden tapaamaan sukulaisia vasta huomenna. Vois yrittää nyt laittaa glögin sekaan osan tuosta mun ikivanhasta ja useinkin Kityssä mainitusta Koskenkorvastani.
slam

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Hetken nautin siitä ajatuksesta, että saan kohta mennä nukkumaan :) ja nauttimaan stressittömänä vuoteen lämmöstä. hauh!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:Hetken nautin siitä ajatuksesta, että saan kohta mennä nukkumaan :) ja nauttimaan stressittömänä vuoteen lämmöstä. hauh!
No perkele. Nautinnollinenhan tuo ihan on ajatuksena, mutta käytännössä luultavasti taas täyttä persettä, kun täytyy yöt pyöriä pää paskoja ajatuksia täynnä :evil: Eikä niitä saa pois. Mutta kauniita uneja sulle vaan nalle!
ninnithequeen

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kiinkku menee kohta uuuuuniin, kiinkku menee kohta uuuuuniiin :ohyeah:

Myöhässä ollaan, mutta ei haittaa. Paistukoon poika sitten rauhassa. Ja saunaanki vielä mennähän, ja glögit juodahan.

Julistan perheemme Joulurauhan alkaneeksi :paavi:
nokkaelain

Re: Possuinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti: Mutta joo, missäs kaikki on? Minä lähden tapaamaan sukulaisia vasta huomenna. Vois yrittää nyt laittaa glögin sekaan osan tuosta mun ikivanhasta ja useinkin Kityssä mainitusta Koskenkorvastani.
Sukulaisia tapaamassa. Hyvin olisi ehtinyt huomennakin.

Glögiä on juotuna jo tarpeeksi, eikä jouluna enää tarvitse. Eipä kyllä ole ollutkaan kotona tapana jouluna alkoholipitoisia nesteitä nautiskella. En varmaan nuorempana edes tiennyt, että joulu on Alkon sesonkiaikaa (no, "menetys" ei ole korvaamaton).
Vastaa Viestiin