JOULUAATTO!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: JOULUAATTO!

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Joulu on vähän turhan kaupallinen ja säihkyvä + näkyvä juhla nykyään.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
ninnithequeen

Re: JOULUAATTO!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Punaviini maistuu hyvälle, samoin suklaa. Tosin syötiin ittemme niin ähkyyn että kohta tulee kaikki korvista. Mies kasaa hiki päässä nukkekotia mul...eikun Nitalle. Kämppä on kuin hävityksen kauhistus, tyhjiä lelubokseja ja muita ympäriinsä...Lahjapaperit sentään kerättiin samantein jätesäkkeihin.
Illalla todennäköisesti katsellaan Studio Julmahuvi DVD:tä ja makoillaan. Ihanaa ku miehellä on huominenkin vapaata :h:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: JOULUAATTO!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Glögiä, piparia ja aurajuustoa, nuuuh. Siskoni luki jouluevankeliumin alkukreikaksi.
Terrorizer

Re: JOULUAATTO!

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

tuli nukuttua tämä päivä, aamulla katsoin pari DVD:tä..
Kuva
en hommannut edes kinkkua tai muita joulu-ruokia 8)
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: JOULUAATTO!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ihan kamalan oksu olo, en syö enää ikinä!
Enthu

Re: JOULUAATTO!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Vaola kirjoitti:HYVÄÄ JOULUA KAIKKI!
KIITOS SAMOIN
hebuli

Re: JOULUAATTO!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ihan hyvä joulu. Turbohaltija taitaa olla joku Jeesus MkII. PetriFB beware.
Turbohaltija

Re: JOULUAATTO!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

hebuli kirjoitti: Turbohaltija taitaa olla joku Jeesus MkII. PetriFB beware.
En ole Jeesus, vaikka jotkut ovatkin löytäneet Jeesuksen siinä vaiheessa kun olen vähentänyt vaatetta... Petrin ei toki tarvitse varoa. Hyvää joulua muuten Petrille ja Gattaca-höpönassullekin! Hebulille myös!
:)
Sannu

Re: JOULUAATTO!

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Minä en tykkää joulusta ainakaan tänä vuonna. Mua alkaa itkettää nuo varpunen jäätyy jouluaamuna -laulut. Muutenkin alkaa vain miettimään niitä lapsuuden jouluja ja tulee ikävä mummia ja vaaria. Jos saisin viettää joulun ilman huonoa omaatuntoa kuten haluan, viettäisin sen niin, että kutsuisin kotiini kaikki parhaat ystäväni ja vain viihdyttäisiin. Mua jotenkin korpeaa myös se, että aina Suomi hiljentyy viettämään joulua itsenäisyyttä jne. miksi oi miksi kaiken pitää olla niin harrasta? Mua ahistaa...onneksi on näitä töitä täällä!!!! :roll:
Nighthawk

Re: JOULUAATTO!

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

cardic kirjoitti: aika moinen yleistys sulta ilmeisesti muutaman kaynnin perusteella. tosi on et yhteen aikaan vikana hitaana soi celion dionin se titanic varssy, mut sit raflapaallikko tuli jarkiinsa anto DJ:lle kenkaa. raptori on soinu max. kerran illassa useamman vuoden, mut niinhan se soi aika monessa paikassa.
Ikävä kyllä, käyntikertoja on kertynyt ehkäs parisenkymmentä, mutta viimeisen vuoden aikana summa on karttunut ainoastaan yhdellä.. Ei se meno "aktiivivuosista" mihinkään ollut mielestäni muuttunut. En pidä, mutta mielipiteensä kullakin.
Vastaa Viestiin