Juoluna Tumut?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Montako päivää kaadat jouluna?

Äänestys päättyi 28.12.2005 0:58

Kolme päivää kuppia
2
5%
Kaksi päivää kaataen
2
5%
Yhdellä pärjään
8
21%
En ota kuin pienen tilkan olutta/viiniä/yhden tai pari paukkua
13
34%
Mida (R.I.P)
9
24%
Tuulenpuiska (sättilutka)
2
5%
Helahoito! (23,24,25,26)
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 38

Kittys

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Miks jouluna pitäis vetää tumut?
Tosin, voi olla rankaa olla sinkkuna ja pitää nuolla pulloa :twisted: . Ja tosi fantsuu hei vetää kunnon kolmen päivän tumut.. Mikäs siinä maatessa ja parannellessa sit tuonne torstaille saakka. Ja sit AH, uus vuos. Lisää viinaa.

Joo, RIP ja pari metrii multaa nassun päälle.
Elukka

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hillitysti menee. (Tänään 2 kuppia terästettyä glögiä + 2 lasia valkkaria)
Joulu ei oman perinteeni mukaan ole dokausjuhla.
(Harvemmin kyllä muutenkaan tulee sitä perisuomalaista "perseet olalle" -elinsiirtoa suoritettua.)
ninnithequeen

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hmm...eilen meni 3 lasillista glögiä, 2 lasillista punkkua ja muutama olut saunan jälkeen. Ja 4cl snapsi kinkun kyytipoikana. Aika paljon, mutta ei päähän noussut, kun koko päivän ajan tuon verran tissutin.
Mulli75

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ei mitään tumuja, jonkin verran voin ottaa jouluna.

Eilen ajettuani yhteensä n. 600 km se yksi pullo väkevintä lonkkua tuntui kohisten nousevan kohti nuppia.

Taidanpa ottaa konjakkia kahvin kanssa kohta.
Edith

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Join yhden lasillisen viiniä sekä aattona että joulupäivänä. Jos äidin siskolla olisi vielä jäljellä mies ja koira ja jos pojistaan toinenkin olisi ollut paikalla, olisi varmasti mennyt rutkasti enemmän.
1108

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Dumari, tää on ihan paska. Koskaan en ole jouluna ottanut, enkä ota.
Jätkä on asia linjalla.

Ryypätä vittusoikoon voi kaikkina muina päivinä mutta ei JOULUNA.

Ja by the way, joulua ei enään tule koska koirani söi Jeesuksen tänään. Jekku on aito jeesuksen syöjä!!!!
Geetzu

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tänään kuuli perhe vauvauutiset ja isäni totesikin heti "mä tiesin, että vatsassa on jotain kun ei ole papan tarjoamat viskit kelvanneet!". Mut joo, se lasi punkkua oli jees. Seuraavaks vaikka vappuna lasi valkkaria. :] Lapselle raitis joulu -teemalla ei muuten yhdessäkään joulunviettopaikassamme kukaan humaltunut. Love them.
nokkaelain

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Aattona otin reilun lasillisen punaviiniä - eli ei kauheaa kaatoa.
Dumari

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Aattona otin kunnon tumut ja jatkot oli pulkkamäessä, legendaarisesti.
Sama kaava toistui niinkuin aina, kalliossa (trickshotissa) oli kivaa, mutta ytimessä sitten ei ollut. Onnelaan en mene enää ikinä, prkl.

Tänään ei inspannut enää lähteä, lähellä kuiteskin oli että olisin kävässyt kalliossa yhdellä jutusteleen kaikkee hassuu. Huomisen vapaapäivän voi käyttää hyödyllisesti, joten rapulointi ja turha rahantuhlaus jätettiin väliin tällä kertaa.

Pallotin siis yksi päivä riittää-vaihtoehdon.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Oliko Dumiskin Onnelassa tänään, hääh?

nim.missä jatkot?
Dumari

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Camilla kirjoitti:Oliko Dumiskin Onnelassa tänään, hääh?
nim.missä jatkot?
Aattona menin sisään ja joulupäivänä kävelin ulos. Pulkkamäessä oli jatkot, tuolloin oli hiukan liian vähän lunta, mutta nyt sitä näyttäs olevan jo tarpehiksi. Täytyykin tässä joku päivä käydä mäessä ennekuin nuo lumet sulavat puis. (ja jos jotain kiinnostaa se mäki, niin perustaa sille oman ketjun, pliiz)

edit: itsehän se on kaikki hoidettava :twisted:
Viimeksi muokannut Dumari, 26.12.2005 3:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Hyi hyi dumis, ei jouluaattona missään baarissa saa keikkua! Tulisin pulkkamäkeen mieluusti, mut ei oo pulkkaa eikä ees stigaa..
MarthaFocker

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Voi pojat, jos kuusi annosta lasketaan ottamiseksi, niin... ans ku mä mietin...
vastasin kaksi päivää ennen teht'övänannon lukua, mutta jos se on vain kuusi annosta, eli stadipippeleiden kännit, niin sitten voin vastata kolme kun ei enempää ole asteikossa.
Ootte te Amatöörejä. Mulla 0n tänään Lahest-paita päällä muuten.

Lahtelaiset on loppupelis mulkkua porukkaa. Mulkumpaa vielä se, joka tulee Lahen vierikylistä. Tai sellasta... ei arvostusta ketään kohtaan... vittupäitä mitä vittupäitä....
Ilmoitin sen taksijonossakin, ja turpaani olisin saanut jos mies olisin ollut.

Hapoil.
Dumari

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

MarthaFocker kirjoitti:Voi pojat, jos kuusi annosta lasketaan ottamiseksi, niin... ans ku mä mietin...
Ootte te Amatöörejä.
Hapoil.
Martalle eka palkinto! Mietinkin milloin joku alkaa rutisemaan rajoista. Joillekin sixpäkki riittää tumuihin, joillain se menee aamiaisen yhteydessä. Tämä "arvonta" oli/on suunnattu "normi"tallaajille, jotka ei ryyppää min. 2krt/vko.

Kukin tyylillään.
Yönmustaritari

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

irmelianneli kirjoitti:perinteiset joulupäivän pippalot.
Muillakin?

Yllättävää vaikka Oulun mirkut on TODellakin tentattu LAHTElaisten veroiseksi eviinan evetäjäksi.

Toi just sano heikkii tonitraktoktoriks ni oli tappelu pystyssä. Pojat pussailee toisiaan, eikun vihellä sit ku sattuuuuuu....Ai...Vitttuuuuu...."tarraudu muniin sano"....Nyt loppu leikki sano.........Sen jos teet ni...............Mies painia parhaimmillaan....

Viehellä sit ku sattuuuu...........................phfuuuuufhhhh......Ethän sä osaa...........
Viimeksi muokannut Yönmustaritari, 26.12.2005 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yönmustaritari

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Moka
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kyllä jumalauta. Ja tietää ottaneensa.. Puoli kuudelta olin kotona, ja yllättävää kylläkin olen laatannut nähtävästi kaiken mitä vaan voi olla ja tulla. Suihkussaki tais vielä vähä purskahtaa äsken. Viehättävää. Tätä ei kyllä usein tapahdu. Hyi kamaluus. Vieläki ihan humalassa. yääk
Nighthawk

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Mielestäni joulujuopottelu on vastemielisyydessään aivan omaa luokkaans. Jouluna voi nauttia alkoholia, mutta ei juoda eikä humaltua. Eli sanotaan 2-3 annosta punaviinin muodossa saattaa mennä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mut mä oon avannu eilen kuitenkin n. 15 kossupulloa. Hah, tee perässä :perse:
(miinus se mitä lortot joi tuskassa mun huikkia)
Ai sä muistat vielä :oops:

Minun jouluni meni Midan merkeissä. Laivalla oli todella hyvää alkoholitonta olutta ja maksoi pubissa vain kaksi euroa pullo.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hahaa!
Mäpäs komppaan tavallaan Marttaa.
Joka päivä tuli tissuteltua ihan tarpeeks, vaik en ehkä missään räkäkännissä ollukaan missään vaiheessa. Paitsi joulupäivänä ei tullu otettua kuin muutama, mutta ne olikin snapsilasillisia. :)
Sitäpaitsi eilen lähin pikkusen baareilemaan VAAN ja AINOASTAAN siitä syystä, että rakas isoveljeni oli kerrankin Stadissa, (Viimeks se kävi vuos sitte..)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti:
Dumari kirjoitti:(miinus se mitä lortot joi tuskassa mun huikkia)
Ai sä muistat vielä :oops:
Enhän mä olis edes mitään hiffannut ellette olis sanoneet. Eikä ne missään tuntuneet :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Juoluna Tumut?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumari kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Dumari kirjoitti:(miinus se mitä lortot joi tuskassa mun huikkia)
Ai sä muistat vielä :oops:
Enhän mä olis edes mitään hiffannut ellette olis sanoneet. Eikä ne missään tuntuneet :P
Mä olen hölösuu ja tunnustan aina. Sitä paitsi mä juotin ne Letkulle ja Snapalle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin