Mitä Pukki toi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Paremman grillin sen hankalasti puhdistettavan tilalle. :mrgreen: Lämpimät kiitokset pukille!

(lahjoitetaan jonkin verran käytetty OBH Nordica QuickGrill)
Minulle saatana! Haluan edes yhden hyvän ja käytännöllisen joululahjan! :D
ninnithequeen

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nuo aikaisemmin mainitsemani lahjat olivat niitä mieluisia, lisäksi sain käsittämättömän ruman lohikäärmeen, jonka selkään kiinnitetään joku käärme, jonka sisällä on 60 cm "miekka". Siis täh? Ei sille ole paikkaa edes täällä. Minä en koristeistani luovu, jotta tuo rumilus pääsee esille. Yök.

Ja sitten posliiniset, ihanat kylläkin, mutta POSLIINISET hammasmukit, saippuapumppu ja saippuakuppi. Siis posliiniset tähän taloon? Koristeeksi pääsevät johonkin, mihin taapero ei yletä. Surkuhan siitä tulee, kun ne vahingossa pikkuneiti hajottaa hampaita pestessään...

Ja nämä olivat molemmat mieheltäni.
AarneAnkka

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Paremman grillin sen hankalasti puhdistettavan tilalle. :mrgreen: Lämpimät kiitokset pukille!
(lahjoitetaan jonkin verran käytetty OBH Nordica QuickGrill)
Minulle saatana! Haluan edes yhden hyvän ja käytännöllisen joululahjan! :D
Ool rait, saat sen mukaasi uudenvuodenbileissä. Saahan se hyvän kodin? :pliis: (eli jos heität sen jossain vaiheessa seinään, kierrätäthän sen asiaankuuluvasti)
ninnithequeen

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miehelle pukki toi seuraavaa:

- HugoBossin partavettä
- Studio Julmahuvi-DVD (minulta)
- villasukat
- 2 villapaitaa (minulta)
- 2 lahjakorttia kirjakauppoihin (minulta)
- tervashamppoota (minulta)
- ässäarpoja
- Jaloviina-pullon
- teetä

Olivat kaikki vissiin mieluisia.
Herra Manala

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Saahan se hyvän kodin? :pliis: (eli jos heität sen jossain vaiheessa seinään, kierrätäthän sen asiaankuuluvasti)
No on noita varmaan minua tumpelompiakin ruoanlaittoihmisiä olemassa. Hyvän lepokodin se saa. En minä parilaa niin hirveän useasti tarvitse, varsinkin jos se on hankala puhdistaa. :-p Mutta olisi sellainen ihan hyvä olla olemassa. Pari kertaa sen puute on jäänyt harmittamaan. Joissakin ruuanlaittojutuissa parila kun kuitenkin on korvaamaton.
Geetzu

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tuli kivoja lahjoja! (ja ikävä kyllä tulee vielä tämän päivän aikana paljon lisää)

Tänä vuonna poikkeuksellisesti ei mitään turhaa tai rumaa. Mies oli selkeesti vihjaillut sukulaisille, koska kirjatkin (yhteensä 7) olivat juuri niitä toivomiani. Myös villasukkia ja tumppuja, uusi ulkoilupuku, hiusten- ja ihonhoitotuotteet jne jne olivat pirun mukava ylläri. Eniten yllätyin siitä, että miehen isä lähetti meille matkalahjakortin (siinä oli molempien nimet, vaikka minä olen aina ollut kusipää!) ja pysyi vieläpä hengissä joulun. Henkkoht-lahjoja tuli paljon, niistä ei sen enempää, parhaat raksulta. <3 Muksu sai ihan liikaa, tuijottaessani nyt tuota vaate- ja leluvuorta teen julkisen päätöksen, etten osta hänelle mitään muuta kuin pakollisia juttuja tulevana vuonna. Näköjään suku ja ystävät hoitavat kyllä lahjamuodossa piltin tyytyväisenä pitämisen. :] Varoitin kummitätejä, että tulevina vuosina noin kuudesosa paketeista riittäisi kyllä...

Jo toinen joulu kun jäin ilman suklaata!!!11 Luojan kiitos äijä oli varautunut tähän katastrofiin ja penko vaatekomeron perältä jonkun hätävarasuklaaboksin Belgiasta. Uh, tyydytyn juuri nytkin suklaaseen ja jatkan Vimman Toinen -kirjan parissa. Sit sukulointia ja aamulla Stokikseen muutamaks päiväks. Mukavaa loppuvuotta!

:h:
ninnithequeen

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti: Muksu sai ihan liikaa, tuijottaessani nyt tuota vaate- ja leluvuorta teen julkisen päätöksen, etten osta hänelle mitään muuta kuin pakollisia juttuja tulevana vuonna. Näköjään suku ja ystävät hoitavat kyllä lahjamuodossa piltin tyytyväisenä pitämisen.
Juuri näin meilläkin!
Jessus tota lahjakasaa (joka luonnollisesti on levitelty pitkin asuntoa)
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Superduperlahjukset v.2005

Punkkua + 2 lasia
sukat
meikki+suihkupussukka a´la Marimekko (!?)
ruosteenpun. villaneule
luonto-opus
taskukalenteri

Näin meillä perheen kesken, punkku oli kyllä kämppikseltä, käyttöön menee :D
ninnithequeen

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jep, viinilaseja ja kahvikuppeja tuli tännekin, yhteisiä lahjoja ne toki.
ElanorRaven

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Äidiltä tuli ihana (yllättäen) musta paita, jossa on pieni surkean näköinen keiju. En tiedä mitä mahtoi sillä tarkoittaa, kun sanoi, että hänelle tuli heti siitä minä mieleen. Äiti antoi myös kauniin ripustettavan kynttilälyhdyn, mulla roikkuu sellaisia jo monta olohuoneen ikkunan yläpuolella. Siskon poikaystävä antoi varsin hilpeän (mustan) t-paidan, jossa lukee "Pukeudun mustaan, kunnes löydän jotain tummempaa". Mummilta sain kaneliomenatuoksukynttilän ja maailman ihanimmat polvipituiset punamustaraidalliset villasukat. (Miksi mummot aina antaa villasukkia?) Siskoilta sain aaaaaivan ihanat riikinkukkopatsaat, mustaa metallia ja puuta ja pyrstöt hienoja mustia metallikiekuroita. Ystävältäni sain pinkin (aaaargh!) tiskirätin, johon on painettu Ron Mossin naama. Nyt ymmärrän, mitä hän tarkoitti, kun sanoi, että se lahja pitää sitten ottaa huumorilla. Kohtalo paiskasi tässä joulun alla erään Miehen tielleni, ja hän tuli viettämään hellää aattoiltaa kanssani ja antoi lahjaksi pääkallosormuksen. Todella hellyyttävää.

Ja tietysti ainakin kaksi kiloa suklaata.
Kittys

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Sain mä vähä muutakin ku päänsäryn

- Puman hajuvesi
- satiiniyökkärit
- mariskooli
- enkeli :h: (niitä pitää olla kokoelma) Siivet tarvii vielä
- enkelikynttilälyhty
- enkelituoksulyhty
- joku käsinmaalattu? napostelu/tarjoilukippo. kaunis oli
- mmmMMMmmm. oma lahja itelle monta metriä ed.mainitun firman kangasta
- ja suklaata kans 3 lootaa, mut ei hätää. mä laitoin ne jo kiertoon

Täällä joulun paras lahja tais olla kuitenkin ihan håttis spideermääänpuku :lol:.
Illalla sitä ei meinannut saada ees riisutuksi "mä kyl nukun tämä päällä". Nih!
Chap

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Chap »

ninnithequeen kirjoitti:Eli onkos täällä ollut kilttejä lapsia?
Ei näköjään. Pukki toi kirjan Viiden vuoden yksinäisyys, kirjoittajana Sauli Niinistö.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kaipa tuo kuuraparta muisti vuoden kiltit tekoni sittenkin.

- 6 wiskilasia + karahvi.
- Toivomani puseron
- Kuumajuomalasit 4 kpl
- Keittiökirja sinkuille (reseptejä ja tukuttain niksipirkkajutskoja)
- Villasukat
- Valkoista tobleroonea
- Hirvipaistin :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Patz

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Patz »

ihQ pukki oli:

-kengät
-housut
-pari Remeksen kirjaa
-Tupperin talouspaperiteline (ihan paras!)
-rahaa
-kummitytön ompelema patalappu :h:
-siskonpojan koristelema joulupipari :h:
-Sanellin terotuspuikko
-liköörikonvehteja (nam!)
-belgialaisia tryffeleitä
-Marimekon pyyhe
-langaton ulko- ja sisälämpömittari (thanks Kimmen :mrgreen:)
-karkkia
-Pentikin mausteöljyjä ja viinietikoita
-teetä
-cherry colaa & cherry/vanilla dr pepperiä

Ja bonuksena: Murskavoitto Monopolyssä ja siskonpojan hankeenkannon yhteydessä hajonnut polvi/sääri. JESH!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Patz kirjoitti:ihQ pukki oli
Kalju sellainen?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Patz

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mojo kirjoitti:
Patz kirjoitti:ihQ pukki oli
Kalju sellainen?
Pah! Kammottava parta ja hattu päässä, eikä pyytänyt edes polvelle!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Edith

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vähemmän lahjoja kuin aikoihin ja hyvä niin. Äidiltä ja isältä kaksi paria sukkia ja pieni rasia käsintehtyjä suklaakonvehteja ja lupaus maksaa takautuvasti talvitakki, jonka ostan lähiaikoina alennusmyynneistä tai Uffilta, jos saan aikaiseksi. Äidin ystävältä myös pari sukkia.

Lisäksi kyllä myös tädiltä jotain jouluvalohärpäkettä ja veljen perheeltä pullo viiniä ja kirja nimeltä "Viinistä viiniin 2006". Näitä en olis kyllä tarvinnut, mutta tuskin noita kannattaa Pelastusarmeijallekaan lahjoittaa.
Viimeksi muokannut Edith, 25.12.2005 23:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nokkaelain

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Juu vähenemään päin ovat lahjat. Tuli kuusi pari sukkia, paita, rasiallinen suklaata, maksettu sukuyhdistyksen jäsenmaksu (joku halusi näköjään minun liittyvän), vähän rahaa ja kavereilta yksi peli & leffa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
ÄLÄ eroa, vaikka voisin sinulle vitosella virkata patalapun. Musta tulis hyvä äiti ja miksei isäkin? Osaan Virkata, neuloa, ommella, jne. miksi pidinkään kodinkonetta niin monta vuotta?
Edith kirjoitti:
Viinin maistelu onkin hiukka kevettä hommaa, suosittelen viskin maistelua!

Joo ASIAAN!

Taas pullo Lagerfeldia! Nyt alkaa olla litra täynnä.(Juotavaksi asti)
Carita live! (Ondine 20vuotta)
Uusin DBrown.
Ben Elton: Tappavan kuuluisa, onko kukaan kuullut tuosta surullisen kuuluisasta kirjailijasta(Musta kyy)?
Pehmeä Susipaketti. Sieltä se susi tuijottaa vaatekaapista.
MMM2005, nyt tiedän sitten kaiken tärkeän tästä vuodesta.
Luontosen kalenteri 2006.

Jihaa Jipii, näillä eteenpäin!
Pyyhin Netikettiin..
Amorosa

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Amorosa »

Sain mm. Luhdan punaisia ja harmaita kylpy- ja käsipyyhkeitä, Iittalan punaisen Tris-tuikkukupin, leivänpaahtimen, hiusten suoristusraudan, 3 yöpaitaa, kirjan, minitauluja, suklaata.... kauheesti mielestäni. Mulle riittäis kyl vähempikin! :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kahdet pitkät kalsarit, suklaarasian ja kolme arpaa. Arvoissa ei ollut voittoja ja kalsarit sekä suklaan jätin kotipuoleen kun en moisia käytä. Kinusin porukoiden käyttämättömän pöytägrillin itselleni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ElanorRaven

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ElanorRaven kirjoitti:Kohtalo paiskasi tässä joulun alla erään Miehen tielleni
Perkele. Perutaan. Ei siitä mitään tule. Minulla on joku vakava tunnevamma.
Exsat

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä vietin kolme eri joulua, ja lahjoja tuli taas yli tarpeen.
Sain ainakin:
-karaokepelin pleikkarille
-pacman tv-pelin
-nimimuki
-rahaa
-sudoku-lautapelin
-hanskat
-ennakkolahjana äidiltä nahkasaappaat
-essun
-paljon suklaata (liikaa)
-ja yhtenä ennakkolahjana mieheltä mp3-soittimen
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Sukkia, pitkät kalsarit, parit lasit, suklaata ja David Beckham-deodoranttia. How gay.

Niin, ja porkkanalaatikkoa riittävästi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin