Mitä Pukki toi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eli onkos täällä ollut kilttejä lapsia?

Kertokaas tähän, mitä tuo vanha partasuu sitten toikaan, ja olivatko paketit mieluisia?
Herra Manala

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:olivatko paketit mieluisia?
Vaikka en ole vielä lahjan lahjaa saanut, voin melkein vannoa että pääosin ei. Mutsillani ainakin on käsittämätön kyky ostaa kaikennäköisiä mauttomia sisustuselementtejä kämppääni sekä muuta vastaavaa krääsää, jota en ikimaailmassa kehtaisi laittaa esille toteuttamaan tarkoitustaan. Sitten sellaiset käytännölliset ja hyödylliset lahjat joita oikeasti tarvitsisin ja toivoisin (kuten esimerkiksi Dremel tänä jouluna) jäävät aina joko kysymättä kokonaan tai joka tapauksessa ainakin ostamatta. Perkele.

Itselleni ostin joululahjaksi päivitetyn tietokoneen (jonka kanssa olen viikon verran ainoastaan tuskaisesti tapellut (Nforce4-piirisarjaa kannattaa välttää kuin ruttoa)) sekä kympin silitysraudan.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja cardic »

sain pullon punkkuu ja david & leigh eddingsin kirjan. huomenna tulee lisaa lahjuksia ku mennaan mun vanhuksille
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Dumari

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sain kenkätelineen, jonka halusin. (tosin nyt ei voi Melnaissia pyytää kylään.)

Ei-toivotuttuja: Dealer´s suitcase; holdemia varten kortit ja chipsit. Sekä villasukat... eipäkai muuta.
nypari

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Varmaan parhat lahjat ever. Parranajokone oli veljeltä selkeä tsemppaus. Sisko oli teetättänyt thaimaalaisista yrteistä tosi hienon, pienen lasivitriinihyllykön. Kaksi mieluista kirjaa, lahjakortin, pari erikoisliikkeestä maulla ostettu kirjatukea ja jtk, jota en nyt muista. Paras lahja oli, kun äiti oli muutama päivä oman äitinsä kuolemasta ja muusta harmista huolimatta loihtinut taas hienot puitteet joulun vietolle.
nypari

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Dumari kirjoitti: ...holdemia varten kortit...
Meikkis sai Pyysingi/Erolan 'Pokeri käsikirjan', jossa tietty hold´emia paljon.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

sukkahousut
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

irmelianneli kirjoitti:sukkahousut
Melkein samixet, pitkät kalsarit!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
millivanilli

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Olin näemmä ollut todella kiltti, sillä sain aivan hirveästi kaikkea

- sukkia
- pitkikset
- digikameran (2kpl itseasiassa, mutta toisen vaihdan pölynimuriin ja vaatteisiin) + muistikortteja
- friendien ensimmäisen ja toisen tuotantokauden
- viivi ja wagner mukeja
- maustekahveja
- liput teatteriin
- lippuja uimahalliin
- karkkia, karkki, suklaata, marmelaadia, keksejä
- maustekahveja
- kahvisiirappeja
- pentikin koriste-etikoita
- leikkuulaudan
- taulun
- käsipyyhkeitä
jne jne jne

EDIT: niin ja äidiltä sain ihanan itsevirkatun hartiahuivin
Viimeksi muokannut millivanilli, 25.12.2005 16:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Think »

Kirjeen rakkaalta ystävältäni. Muut lahjat jäivät tuon varjoon täydellisesti...:)
Ovela kuin orgasmi
Enthu

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

rahaa
2 kaulahuivia
4 kirjaa
pelikortit
t-paidan
musiikkiaiheisen kynän
pienen seinäikonin
pippurimyllyn
lämpökerraston

Edit: ihme pukki kun ei saa järkättyä mulle naista :roll:
Viimeksi muokannut Enthu, 26.12.2005 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Kaikkee "paskaa" :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
ninnithequeen

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

- toivomani rikkalapion
- toivomani Naomi Campbellin hajuveden :h:
- villasukat ja lapaset
- Kama Sutran pikkuveljeltäni :lol:
- Posliinisen enkelin
- Vina Maipo-punaviiniä :h:
- kartsan röökiä (hyvä äiti!)
- aivan ihanan, korkean kynttilätelineen
Lisäksi yhteisiä lahjoja miehen kanssa oli monta.

Nitsku sai niin hirveästi lahjoja, ettei tosiaan jaksa luetella kaikkea. Nukkekodista soittorasiaan. Ja arvatkaa kuka leikkii sillä nukkekodilla salaa öisin 8)
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

-Jonkun hippikirjan
-Tahdon asia- dvd-boxin
-Muotovaahtoa
-Stokkan lahjakortin
-Turvaliivin ratsastukseen
-Ponille huovan, mutta ajattelin omia sen itselleni
-Muumimukin
-Mieskalenterin
Kittys

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Ennen pukin tuloa kummitteli päänsärky. Pukin lähdettyä se on vain pahentunut.
Enthu

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kittys kirjoitti:Ennen pukin tuloa kummitteli päänsärky. Pukin lähdettyä se on vain pahentunut.
kaikesta päätellen pukki toi viinaa ja krapulan :lol: :lol: :lol:
Turbohaltija

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Villasukat, yhden kirjan ja Hämärän Hyssymyssy-nimistä yrttiteetä. Olen tyytyväinen.
hebuli

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

- silkkibokserit (ok, paitsi että käsinkö nää pitää aina pestä, tai tyhjässä koneessa?)
- elektroniikkapihtisarja (ilmeisesti vitsikkäästi vihjailemaan että olisin nörtti)
- sähkökäyttöinen ruuvinväännin (luultavasti sama syy kuin yllä)
- isosisko luuli olevansa hauska hankkimalla minulle joskus kuusivuotiaana skidinä toivomani lahjan. Aika hyvä muisti.

En ollut toivonut mitään lahjaa. Joko toivomani lahjat menevät niin erikoistietoalueille tai ovat niin kalliita että parempi antaa minun hankkia ne itse. Toki ajatus on tärkein. Realdoll olisi saattanut olla ihan vänkä lelu.
Kittys

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Enthu kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Ennen pukin tuloa kummitteli päänsärky. Pukin lähdettyä se on vain pahentunut.
kaikesta päätellen pukki toi viinaa ja krapulan :lol: :lol: :lol:
Eieieiei. Mä en koskenut edes alkoholilliseen glögiin, en ennen pukkia, enkä jälkeenkään. Muuta en oo juonu ku kahvia.
Elukka

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Työkaluja ja muuta hyödyllistä + yhden DVD-leffan.
Kyllä noi mulle kelpaa. :)
Tiikeriankka

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Rahaa jonkun verran ja jotain pientä sälää sain.

Enpä mitään varsinaisesti toivonutkaan, olis vähän liian tyyriitä toivottavaksi..
Kittys

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tiikeriankka kirjoitti:.. olis vähän liian tyyriitä toivottavaksi..
ParhaiNmat ja kalleiNmat lahjat saa ite ostamalla *tietää* :?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kaikkein ihanin oli maailman kaunein koru. Hymyilyttävin hyppynaru, onneksi tuli äidiltä eikä mieheltä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
AarneAnkka

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Paremman grillin sen hankalasti puhdistettavan tilalle. :mrgreen: Lämpimät kiitokset pukille!

(lahjoitetaan jonkin verran käytetty OBH Nordica QuickGrill)
Herra Manala

Re: Mitä Pukki toi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hemmetti, tyttöystäväni osti minulle maailman homoimmat STRINGIT! Siis jumalauta, miesten STRINGIT! Voi vittu, kamalinta tässä asiassa on se, että se näyttää siltä ettei ostanut niitä vittuillakseen, vaan kiihottuakseen. Ihan vitun sairasta. Tai sitten sillä on vaan järkähtämättömän kova pokka.

Sitten se osti mulle sellaisen nenäontelonhuuhtelutorven. Joku sarvikuono nimeltään. On kuulemma tosi hyvä ja apteekin asiakkaat on paljon kehuneet. Unohti vain vissiin kertoa, että kaikki asiakkaat olivat yli 70-vuotiaita nenäsyöpää sairastavia sikarikerholaisia. Yleissivistävääkin tätä on käyttää paketin mukaan. Upeeta, aion tästä lähtien joka aamu huuhdella nenäni yleissivistävästi suolaliuoksella "Sarvikuonon"[TM] avulla.

No hei. Ei kaikki ihanuus ollut tässä, ei suinkaan. Ostihan se mulle jopa teesiivilän, tai jonkun vastaavan, jonka voi laittaa kupin päälle lillumaan irtoteen kanssa. Ihan jees! Ainoa ongelma on se, ettei minulla ole niin pientä teekuppia johon tuollaisen saisi ripustettua.

Niin ja sitten se teki mulle patalapun. Tuollaisen pyöreän. Halkaisija noin 10cm. Sillä sitten pitäisi ottaa juttuja uunista tällaisella kouralla, joka muistuttaa Kennyn perheen paistinpannua. Hei kiva ajatus, kiitti nyt kuitenkin, vaikka et jaksanutkaan paneutua hommaan edes sitä vertaa, että olisit tehnyt siitä pienen kastikekattilan pannunalusta suurempaa. Ja siitäkin paljastu että puolet siitä teki sen oma mutsi, kun ei itse osannut.

No mutta, osti se mulle oikeasti kivankin lahjan, nimittäin DVD-elokuvan! Muisti vielä kehuskella, että DVD-levyt ovat kalliita lahjoja. Varmasti, varmasti! Minä kun ostin vain tuollaisia halpoja joululahjoja, kuten MP3-soittimen, kahden DVD-levyn hintaisen kirjan, pari litraa laadukasta viiniä ja ruostumattomasta keittiöteräksestä valmistetun taskumatin sekä sikarikotelon vain muutaman mainitakseni noista kymmenestä lahjasta mitä eukolle nenän eteen tyrkkäsin.

Niin ja annoinhan minä upean itsetehdyn potretinkin. Kehtasi vielä sanoa että olen kamala, kun kuvassa oleva nainen (se itse) on kuulemma ruma ja kamala. Ruokotonta. Kaiken kaikkiaan annoin sentään vain kovia paketteja! Naiset eivät osaa ostaa lahjoja. Naiset ovat perseestä. Se on ero nyt.
Vastaa Viestiin