TiukuTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Starflare

Re: TiukuTiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Minua taas ei voisi vähempää kiinnostaa jos täällä olisi joku sukulainen, kunhan tajuaisi pitää päänsä kiinni asiasta.
Noh noh, itsestäni minäkin vaan ääntä pidän. Veli tehköön ja kirjoitelkoot mitä lystää, puzznuzzailua täällä on jo ihan tarpeeksi.
Ei sitä ollut tarkoitettu sinulle, vaan ihan yleisesti että jos täällä olisi minun sukua, niin aivan yhdentekevää olisi kunhan ei mainostaisi sitä.
Kittys

Re: TiukuTiistai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tiikeriankka kirjoitti:Rahan tuhlaaminen on kivaa, kunhan ei lopu kesken.
Totta. Enpä mä oo hetkeen tuhlaillukaan, pian en tuhlaile enää seNkään vertaa.

Miksi värikartoissa on ihan liikaa valikoitavaa? Ei millään osaa päättää, kun on kolme huonetta laitettavana.
Pikku-Akka

Re: TiukuTiistai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Eipä onneksi ole sisaruksia jotka tänne tuppautuisivat.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: TiukuTiistai

Viesti Kirjoittaja Meik »

ElanorRaven kirjoitti: Jos joku minun perheenjäsenistäni päättäisi majoittautua Kityyn, niin minä muuttaisin Timbuktuun ja alkaisin kasvattamaan jakkihärkiä.
Eli et voi naittaa itseäsi kenenkään Kityläisen kanssa. :D
ninnithequeen

Re: TiukuTiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ElanorRaven kirjoitti:Jos joku minun perheenjäsenistäni päättäisi majoittautua Kityyn, niin minä muuttaisin Timbuktuun ja alkaisin kasvattamaan jakkihärkiä.
Mulla on täällä kans sukulaisia...Ja lisäksi esim. rakas isäni lukee tätä joskus...Eipä haittaa.
hanneriina

Re: TiukuTiistai

Viesti Kirjoittaja hanneriina »

hebuli kirjoitti: Pyh. Kaikkein parastahan oli aina hymyillä vittuilevalle asiakkaalle vähämielisen näköisenä takaisin ja todeta vaan lakonisesti mutta kohteliaasti että jos ei nyt sittenkään. Ne tyhmät asiakkaat ottavat vaan yhä lisää kierroksia kun huomaavat yliasiallisen käyttäytymisen olevan pelkkää vastavittuilua, mutta eivät pysty todistamaan mitään. Väliäkös sillä jos häipyvätkin ovet paukkuen, eivät ne mitään olleetkaan ostamassa, ainoastaan aiheuttamassa hämminkiä.
Heh!:D Olis kieltämättä hyvä kun osais olla ottamatta asioita niin henkilökohtaisesti. Taidan olla turhankin kiltti.
Vastaa Viestiin