Mitä teet Uutena Vuotena?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mulla olis toi yks pullo kuohuviiniä, jos esim. Lolitaa ja Turbohaltijaa kiinnostais päästä siitä osuuksille ja eivät ole vielä omia hankkineet? Jotain ihan rauhallista voisin ajatella kehittäväni.
Kyllä kiinnostaa! :) Hommasinpa itsekin yhden tuohon varalle. Ja mulla olis lisäksi Hämärän Hyssymyssy-yrttiteetä, jossa on mm. kissanminttua. Maistuis varmaan Lolitallekin? :wink:
Juu, palataanpa nyt vielä lähes viime tingassa tähän. Suunnitelmia tai kiinnostusta aiheeseen yhä vielä? Esim. mun luokseni voi kyllä tulla ja pullo on, mutta nyt on niin, että mitään ruokaa en taida alkaa laittamaan muuta kuin kohta käydä ostamassa leipää, juustoa ja mikroaterian itselleni. Mutta aina tänne pari runkkaria mahtuu. Kuohuviinikin taitaa olla vaaleanpunaista. Mutta joskus selkeästi illemmalla vasta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä erakkoilen tänään kotosalla. Ruokaa ja juomaa hankittu (vissyä ja linusiideriä) ja joululahja dvd:t odottavat. Eilisen sosiaalisen elämän jälkeen kaipaisin lisää biletystä, mutta ihan vaan tavallisena viikonloppuiltana, en tämmöisenä yleisenä juhlapäivänä. Pysyn kotona, se on päätetty.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

18:ksi Ankkalinnaan.
Kohta Paukkuu :!:
ninnithequeen

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miun suunnitelmat muuttus niin paljon, että taidan katsella rakettien viuhuntaa klo 12 rakkaan työpaikkani edessä....
Mutta nyt menen saunaan ja juon oluen.
Turbohaltija

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti: Mutta joskus selkeästi illemmalla vasta.
Esim. yhdeksältä? Siinähän voisi ottaa vaikka erän :shakki: ? Olet kyllä tervetullut Kallioonkin, mä luulen että täältä näkisis paremmin ilotulituksia jos menee tuohon Lintsin kalliolle.
Edith

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti: Esim. yhdeksältä? Siinähän voisi ottaa vaikka erän :shakki: ? Olet kyllä tervetullut Kallioonkin, mä luulen että täältä näkisis paremmin ilotulituksia jos menee tuohon Lintsin kalliolle.
Aivan ihQua, että :shakki: on tosiaankin hymiöissä, tämä näin ei pelkästään kansanvalistus- vaan myös Kitynuudistuspalkintoa odetellessa.

Voishan tuossa pelatakin illalla sitten. Jos laitat mulle vielä sun osoitteen vaikka yv:nä, niin voisin tulla käymään. Mutta jos meitä on vaan kaksi, niin mä luulen, etten mä raaski kyllä tota mun täyskokosta kuohuviinipulloa ihan avata.
safi

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja safi »

Kotona olen koiruuksien kanssa, mutta hyvässä seurassa. Kolli on lupautunut tekemään mulle sapuskaakin, että on sitten ensimmäinen kerta kun pääsen nauttimaan näin loistavista eduista. Yleensä, kun ne sapuskat on joutunut itse väkertämään. Loppuilta/yö menee varmasti vällyjen välissä, jos vanhat merkit paikkaansa pitävät..
Edith

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Jos aimohaiku ja lolita vaiks tulis kumminkin kans, niin voisin ottaa tuon viinipullonkin mukaan. Semmoset ihan rauhalliset illanistujaiset vaan?
aimohaiku

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Edith kirjoitti:Jos aimohaiku ja lolita vaiks tulis kumminkin kans, niin voisin ottaa tuon viinipullonkin mukaan. Semmoset ihan rauhalliset illanistujaiset vaan?
Suunnitelmat ovat avoimet kuin Pohjanmaan maisemat. Sosiaalinen elämä on aina tervetullutta.
Edith

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Edith »

aimohaiku kirjoitti:
Suunnitelmat ovat avoimet kuin Pohjanmaan maisemat. Sosiaalinen elämä on aina tervetullutta.
Mukaan kyllä ainakin minun puolestani mahtuu.

Vaan missä on Turbohaltija? Peliä vai ei?
Turbohaltija

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:

Vaan missä on Turbohaltija? Peliä vai ei?
Just laitoin sulle viestiä. Aimohaikulle myös tervetuloa Kallioon! Ja ota vaan Edith se pullo mukaan, ei siinä nyt loppujen lopuksi niin paljon ole. :) Mulla on täällä yksi kaveri, jonka näen kuudelta ruokailun merkeissä ja hänkin saattaa tulla mukaan illanviettoon (semmonen kiva suomenruotsalainen tyttö). Tarjolla on piparia ja yrttiteetä!
Edith

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:
Just laitoin sulle viestiä. Aimohaikulle myös tervetuloa Kallioon! Ja ota vaan Edith se pullo mukaan, ei siinä nyt loppujen lopuksi niin paljon ole. :) Mulla on täällä yksi kaveri, jonka näen kuudelta ruokailun merkeissä ja hänkin saattaa tulla mukaan illanviettoon (semmonen kiva suomenruotsalainen tyttö). Tarjolla on piparia ja yrttiteetä!
Härligt! Älä päästä sitä karkaamaan, puhun vars. kuohuviinin jälkeen erittäin mielelläni suj(/h)uvaa ruotsia!
slam

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja slam »

ei vittan, tämäkin vielä... pikkukiinalaiseksi luulemani panokset on täyttä piraattipaskaa... Pikkusen savuaa ja käryää... voi PERSE


ps. testasin yhden :P
ninnithequeen

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:ei vittan, tämäkin vielä... pikkukiinalaiseksi luulemani on täyttä piraatti paskaa... Pikkusen savuaa ja käryää... voi PERSE


ps. testasin yhden :P
Joo ei me tajuttu :roll:
Elukka

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

slam, amatööri :!:
Ei mitään pikkukiinalaisia vaan Isoja Raketteja!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja brona »

Edith kirjoitti:...puhun vars. kuohuviinin jälkeen suj(/h)uvaa ruotsia!
Arh, niin minäkin, joskin se tapahtuu kyllä vahingossa seurasta johtuen.
...
Yönmustaritari

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

ninnithequeen kirjoitti:Niin, mitä suunnitelmia Sinulla on Uudeksi Vuodeksi?
Jooh. Niih. Nuuuh.

Eipä tässä sitten se kummempia, että johtuen eilisistä töppäilyistä ajattelin jäädä himaan peeloilemaan.

Lupaukset voimaan siis päivän ennakolla.
Sannu

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Sain ensimmäisen kipposen kuohuviiniä...työpaikan puolesta. Duunista suoraan kotiin ja aamulla taas töihin. Sää on perseestä eikä voisi vähempää kiinnostaa lähteä tuonne loskaan jonottamaan taksijonoihin tai juottoloihi...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kotona raavin persusta ja ihmettelen maailman menoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti:Kotona raavin persusta ja ihmettelen maailman menoa.
Jos tulisit Turbohaltijan luokse ja toisit Carcassone-pelinkin sinne? (Taas mä kutsun ihmisiä toisten ihmisten luokse, mutta varmasti Turbohaltija tykkää sustakin!)
1108

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elukka kirjoitti:slam, amatööri :!:
Ei mitään pikkukiinalaisia vaan Isoja Raketteja!
Nimenomaan!!! Taivaalle lentää mallia 1108 tulituksessa 98€ JA ISOJA KAIKKI!

Lapsi on terve kun se leikkii
Runkkis

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Olen käynyt tänään Mamma Rosassa syömässä, jossa törmäsin vielä Laosissa tapaamani juristiin. Sitten kävin hakemassa työntekijöille, jotak ovat uutena vuonna töissä hieman herkkuja. Tuhlasin Kukkuramerkkini ostamalla Taistelutoverit DVD:n. Taidan tietää mitä huomenna teen.

Nyt odottelen kaverita saapuvaksi. Tarkoitus olisi muutama olut juoda... ... ja olla menemättä Töölöä kauemmaksi..
aimohaiku

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Ylensyöminen aiheuttaa ylenväsymystä. :)
Edith

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Edith »

aimohaiku kirjoitti:Ylensyöminen aiheuttaa ylenväsymystä. :)
Nyt vasta kerrot!
aimohaiku

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Edith kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Ylensyöminen aiheuttaa ylenväsymystä. :)
Nyt vasta kerrot!
No perskuta. Savulohipasta yllätti. Tai sitten se oli se kylkiäisenä nautittu viinipullo. ;)
Vastaa Viestiin