Mitä teet Uutena Vuotena?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Exsat

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tiikeriankka kirjoitti:
brona kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Jostain on saatavilla sellanen ilotuliteääni-cd. Pitäisköhän hankkia niin ehkä ens vuonna tuota ei pelottais niin paljon. Ja sitten sitä rauhoittavaa jutskaa.
Apteekeista on saatavana myös sellainen rauhoittavia feromoneja? vapauttava juttu, joka tökätään pistorasiaan.
Jaa tuollaista en tiedä. Sellasia peroraalisia-juttuja oon nähnyt meidän eläinkaupassakin. Mutta niissä oli se juttu, että ne olis pitäny aloittaa jo jotain kaks viikkoa ennen..
Ja elukkalääkäriltä saa rauhoittavia jos menee oikein pahaksi. Meillä haukku popsi niitä silloin, kun korvat vielä toimivat, kun muuten olisi ollut sydänkohtaus lähellä siinä paukkumisessa. Mä en tiedä miten paljoa meillä olisi auttanut tuollainen äänitepauke, koira tuntuu eniten pelkäävän niitä välähdyksiä ja ruudinhajua.
Patz

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Patz »

brona kirjoitti:Apteekeista on saatavana myös sellainen rauhoittavia feromoneja? vapauttava juttu, joka tökätään pistorasiaan.
Multa saa kun tulee hakemaan, tehottomaksi havaittu...
Saas nähä kuinka Sulon käy, raukkaparan ensimmäinen vuodenvaihde...
Kreivitar

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Lähden mökille keskelle ei mitään kauas kaikesta. Ja juopottelen viiniä, siideriä ja Bacardibeezereita ja tietenkin saunon ja luen ja olen ja nautiskelen. Ehkäpä jopa teen lumienkelin hangessa.
slam

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja slam »

en kait mitään. on minulla pari patipakettia ja menen jonnekin ihmettelemään...?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kreivitar kirjoitti:Lähden mökille keskelle ei mitään kauas kaikesta. Ja juopottelen viiniä, siideriä ja Bacardibeezereita ja tietenkin saunon ja luen ja olen ja nautiskelen. Ehkäpä jopa teen lumienkelin hangessa.
Tuota mäkin jo palloittelin mielessä mut kaveri kerkes varaan mökin ennen mua perkele. :evil:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Sannu

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Olen taas töissä, ja 11 tuntia per päivä..siis aattona ja päivänä...erittäin hyvällä sykkeellä...
Turbohaltija

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Enpä tiedä vieläkään, mutta ainakin keksin hyvän paikan nähdä ilotulitukset. Kuoharia hommannen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Turbohaltija kirjoitti:Enpä tiedä vieläkään, mutta ainakin keksin hyvän paikan nähdä ilotulitukset. Kuoharia hommannen.
Minulla on paras paikka nähdä tulitukset.

Nousen aina tämän seitsenkerroksisen talon lumiselle harjakatolle.
Näkee 300 metrin päästä lauottavan tulituksen lisäksi (rakettien roippeita tippuu joskus päälle) KAIKKI kaupungin ja lähikuntien tulitukset! Vielä en ole tipahtanut. Kumma kun muut ei keksi samaa. Tavikset.
Turbohaltija

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Gattaca kirjoitti: t.
Varmaan jotain tinttitukkaisia tusinatylsimyksiä? Oohan varovainen kuitenkin siellä katolla.
HoundDog

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Pitäisikö uutena vuotena tehdä jotain? Ei kait?! Miksi?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Turbohaltija kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: t.
Varmaan jotain tinttitukkaisia tusinatylsimyksiä? Oohan varovainen kuitenkin siellä katolla.
Aina siellä katolla varovainen.
En edes kännissä mene.
Upea hurjanhassun romanttinen paikka muuten olisi viedä NAINEN sinne katolle uudenvuoden keskiyöllä! Raivaisin lumet etukäteen, laittaisin huovan sinne, toisin viinipullon..

Jokohan heruisi jo siellä katolla?
Silloin kyllä saattasi tippua ja kuolla.. onnellisena...
Turbohaltija

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Gattaca kirjoitti:


Jokohan heruisi jo siellä katolla?
Silloin kyllä saattasi tippua ja kuolla.. onnellisena...
No ei oo sen arvoista, että kandeis kuolla. Kuulostaa kivalta idealta katsella yhdessä tulituksia noin hulppealta paikalta. Joku nainen vois hyvinkin ilahtua jos kutsuisit mukaan. Mutta veikkaan, että muu toiminta kannattaa varata lämpimämpiin tiloihin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Suvinen kirjoitti:Aaaah, se varmistui!!!!
Kotibileet kavereilla Varkaudessa, sauna ja syötävää, raketti-paketti-poks ja skumppaa ja muuta virvoketta.
Sitten vuoden alusta parempi elämä. Töitä, terveyttä ja rahaa. Juujuu.
Täällä Varkaudessa?
Miten pääsisin kuokkimaan?
Onko vapaita naisia? Sinä tai joku pystytisu?
Pääsisinkö nakujen naisten kanssa saunaan?
Tuutko mun kaa sinne katolle tulituksia katsomaan?
Annatko pillua?
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja brona »

Uusi vuosi, joo eipä haisuakaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Rakkaat ystäväiseni ovat kovasti tapaamassa toisiaan, mutta missä. Siinäpä suuri kymysys, ehkä jollekin selviää vielä ennen h-hetkeä :roll:
Yksi eikä paskempi vaihtoehto olis istua soffalla Töppönen kainalossa ja kattella leffoja ja syödä hyvin ja juoda vaikkapa tuota lahjapunkkua.
...
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Todennäköisesti menen vanhempieni luokse jossa seuranani ovat heidän lisäkseen pikkuskitsoni sulhasineen sekä kummityttäreni. Siellä mitä ilmeisimmin luvassa syömistä, juomista, saunomista, raketteja ja tinan tekoo pitkällä kaavalla.
:ohyeah: :komp: :hevikaraoke: :miitti: :cheer: :h: :jee: :yo: :D
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
RolloTomasi

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ajattelin mennä leffaan ja katsoa niin monta kuin vain ehdin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En ainakaan syö suklaata ja sipsejä, koska tiistaina uuden vuoden juhlistusta varten ostamani sipsit ja suklaat on jo syöty. Ja määrä ei ollut ihan vähäinen. Jäljellä on enää parisen litraa limusiideriä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla olis toi yks pullo kuohuviiniä, jos esim. Lolitaa ja Turbohaltijaa kiinnostais päästä siitä osuuksille ja eivät ole vielä omia hankkineet? Jotain ihan rauhallista voisin ajatella kehittäväni.
Turbohaltija

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:Mulla olis toi yks pullo kuohuviiniä, jos esim. Lolitaa ja Turbohaltijaa kiinnostais päästä siitä osuuksille ja eivät ole vielä omia hankkineet? Jotain ihan rauhallista voisin ajatella kehittäväni.
Kyllä kiinnostaa! :) Hommasinpa itsekin yhden tuohon varalle. Ja mulla olis lisäksi Hämärän Hyssymyssy-yrttiteetä, jossa on mm. kissanminttua. Maistuis varmaan Lolitallekin? :wink:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja brona »

Turbohaltija kirjoitti:Hämärän Hyssymyssy...
:D Mä sain kaverilta lahjaksi Temper Tamer- teetä :shock: Pitäiskö siihen suhtautua vittuiluna? :kele:


Hah, kaverit kykenivät päätöksentekoon ja jopa hyvissä ajoin... eli Uusi vuoteni vaihtuu Töölössä ja meikäläisen voinee bongata edellisvuotisen kaavan mukaan Hadankasta vuoden vaihtumisen jälkeen. Toivottavasti edellisvuotinen demoni (köh) ei löydä paikalle riivaamaan mua, vaan olen lempeä ja rauhallinen oma itseni (turpa kiinni siellä taustalla!)
...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

HoundDog kirjoitti:Pitäisikö uutena vuotena tehdä jotain? Ei kait?! Miksi?
Tätä sitä minäkin aina olen miettinyt...
Varmaan paras ratkaisu olisi mennä jonnekin kauas ja hiljaiseen ja keskelle ei mitään, pakkasten ja lumien keskelle jonnekin eräkämppään. PRKL ko ei oo sellaista.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
aimohaiku

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

ninnithequeen kirjoitti:Niin, mitä suunnitelmia Sinulla on Uudeksi Vuodeksi?
Ei mitään erityisiä suunnitelmia.

Jos kukaan ei houkuttele pahoille teille, oleilen kotosalla itsekseni. Laitan hyvää ruokaa, kuuntelen hyvää musiikkia, juon muutaman lasin viiniä ja lähden puolilta öin Töölönlahdelle katsomaan ilotulitusta. Homma on siinä.
slam

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja slam »

hmm. Pitäisköhän sitä mennä tammerforssin keskustorille seisomaan ilotulitukseen ja sen jälkeen pamauttelemaan jonnekin piiloon omia pikku panoksiaan... :idea:

Yksin kaljalle lähtiessä voi päättää itse menemisistään, mutta baareihin tuskin pääsee sisälle 24 maissa. Niihin on mentävä aikaisemmin, koska jonot ovat kohtuullisen massiiviset. Mitäpä mie sielläkin teen iltaa istumassa, mutta tarvinnee harkita... päivä on vasta aamussa...
Pikku-Akka

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Vaatehuoneeni on tällä hetkellä kuin joku pommivarasto ja viinitelineeni on täynnä herkullista juotavaa. Illaksi on varattu nakkeja ja salaatteja, kinnkupasteijoita sekä suklaarusinarullaa. Sipsejä ja dippejä unohtamatta. Vielä kun saisi jostain intoa nautiskella illan antimista. Eiköhän se juhlamieli sieltä vielä tule...
slam

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja slam »

Hmm. vähän voisi käydä laskettelemassa "näyttämässä" pojille, että setäkin jaksaa painaa rautakaiteilla. Kaljallekkin huvittaisi mennä? mutta minne ja koska... sitä voisi pohtia. hmm.
Vastaa Viestiin