Mitä teet Uutena Vuotena?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kittys

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tiikeriankka kirjoitti:Yritän suojella koiraa idioottien paukuttelulta. Koiralle uusi vuosi on helvettiä.
Saa nähdä kuinka täällä "voidaan" uusi vuosi. Jos Narttu oikeen riehaantuu, mut varmaan löytää lihanpaloina lattialta seuraavana päivänä :roll: .

(eimitäänlesposeksiäpervot!)
Exsat

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tiikeriankka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niin, mitä suunnitelmia Sinulla on Uudeksi Vuodeksi?
Yritän suojella koiraa idioottien paukuttelulta. Koiralle uusi vuosi on helvettiä.
Aivan. Meidän raasulta on jo kuulo mennyt vuosia sitten, mutta ruudin haju ja välähdykset saavat sen vieläkin aivan vauhkoksi. Enää ei sentään tarvitse rauhottavia hakea lääkäriltä.
Enthu

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Alkuperäinen suunnitelma mennä vaihtamaan vuotta Tampereen Ikuriin 31.12 Asvalttikone-bändin keikalle.Saa nähä toteutuuko,äippä edelleen kipeä,ollut jo flunssassa kohta liki 4 vkoa.Eikä viittis lähtee pelkällä
2 hlön äijädelegaatiollakaan,jos juttu peruntuu vietän uv:n hyvin suurella todennäköisyydellä sätissä kityläisiä kiusaten :P

Edit 31.12: Koko juttu peruuntui me lähes kaikki 3 flunssassa,kuumeessa,
yskässä,ääni maassa,oli kummitädin äijä tosi pettynyt ko ei päästäkään
hänen bändinsä keikalle (ois ollu vielä yksityistilaisuus).Täälläkin
päässä VITUTUS MAXIMUS,miksi aina mulle käy näin?
Viimeksi muokannut Enthu, 31.12.2005 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tiikeriankka

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Jostain on saatavilla sellanen ilotuliteääni-cd. Pitäisköhän hankkia niin ehkä ens vuonna tuota ei pelottais niin paljon. Ja sitten sitä rauhoittavaa jutskaa.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kittys kirjoitti:mut varmaan löytää lihanpaloina lattialta seuraavana päivänä
Mulle varattu jalkoväli ja ainakin toinen tissi.
Starflare

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Meik kirjoitti:
Kittys kirjoitti:mut varmaan löytää lihanpaloina lattialta seuraavana päivänä
Mulle varattu jalkoväli ja ainakin toinen tissi.
Minä otan pakarat jos tuntuvat mukavilta.
Kittys

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Hyi TEITÄ pojat! :wink:

*koskeepiNppaan* :oops:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Starflare kirjoitti:
Minä otan pakarat jos tuntuvat mukavilta.
Tarviitko sä molemmat? Mä voisin ottaa toisen. Ota sä se toinen tissi.

Edit: Aargh, Busted :oops:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kittys kirjoitti:Hyi TEITÄ pojat! :wink:

*koskeepiNppaan* :oops:
Joo, lämmittele se valmiiksi. :twisted:
Kittys

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tiikeriankka kirjoitti:Jostain on saatavilla sellanen ilotuliteääni-cd. Pitäisköhän hankkia niin ehkä ens vuonna tuota ei pelottais niin paljon. Ja sitten sitä rauhoittavaa jutskaa.
Mä voin lainaa mun Narttua sulle, johan vauvakin rauhottuu.
KorkeiNtaan ite säkenöi ja paukkuu :think: .
Kittys

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Meik kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Minä otan pakarat jos tuntuvat mukavilta.
Tarviitko sä molemmat? Mä voisin ottaa toisen. Ota sä se toinen tissi.

Edit: Aargh, Busted :oops:
Pyllymiäs! :p:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kittys kirjoitti: Pyllymiäs! :p:
:?: :!: 11 Mitäh :?: +
Kittys

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Meik kirjoitti: :?: :!: 11 Mitäh :?: +
Mitä sitä yhdellä pakaralla, jos voi saada koko pyllyn?

JA käytännössä; tänne on matka, joten liha haisis ja sinertäis jo teidän saavuttua. Uhh, eroottista. *räNplääpiNppaa*
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kittys kirjoitti:
Mitä sitä yhdellä pakaralla, jos voi saada koko pyllyn?

JA käytännössä; tänne on matka, joten liha haisis ja sinertäis jo teidän saavuttua. Uhh, eroottista. *räNplääpiNppaa*
Höpöhöpöx3

1= en mä voi koko pyllyä vaatia, kun mulla on varattuna jo jalkoväli ja toinen tissi. Jos vielä varaisin sun koko pyllyn, niin mä luulen, että multa vietäisiin (sun) jalkoväli, tissit ja pakarat. Mulle jäisi siis vain p-reikä. Ahneella on tässäkin tapauksessa paskainen loppu.

2= Pitkä matka on lyhyt, jos ajaa kovaa

3= Me odotetaan ovella klo 18, kun saa alkaa paukutella.

Joo, rälpää. Mä näen sen sun webcamista ultrakatseellani.
Kittys

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Meik kirjoitti:Joo, rälpää. Mä näen sen sun webcamista ultrakatseellani.
Muista, ettet puhu unissas :kele: .
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja brona »

Tiikeriankka kirjoitti:Jostain on saatavilla sellanen ilotuliteääni-cd. Pitäisköhän hankkia niin ehkä ens vuonna tuota ei pelottais niin paljon. Ja sitten sitä rauhoittavaa jutskaa.
Apteekeista on saatavana myös sellainen rauhoittavia feromoneja? vapauttava juttu, joka tökätään pistorasiaan. Kaveri muistaakseni tyyppäs sellaista viime vuonna jonkinlaisella menestyksellä. Lisäksi voi kokeilla homeopaattisia troppeja tai kukkatippoja, jos haluaa vähän pehmeämpiä keinoja.
Onneksi tuo pötkylä ei raketteja kavahda, joutuipa kerran keskelle kaupunkisotameininkien tulitustakin. Edesmennyt sekarotuisemme pelkäs sitten tuonkin edestä.
...
Kittys

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

brona kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Jostain on saatavilla sellanen ilotuliteääni-cd. Pitäisköhän hankkia niin ehkä ens vuonna tuota ei pelottais niin paljon. Ja sitten sitä rauhoittavaa jutskaa.
Apteekeista on saatavana myös sellainen rauhoittavia feromoneja? vapauttava juttu, joka tökätään pistorasiaan. Kaveri muistaakseni tyyppäs sellaista viime vuonna jonkinlaisella menestyksellä. Lisäksi voi kokeilla homeopaattisia troppeja tai kukkatippoja, jos haluaa vähän pehmeämpiä keinoja.
Onneksi tuo pötkylä ei raketteja kavahda, joutuipa kerran keskelle kaupunkisotameininkien tulitustakin. Edesmennyt sekarotuisemme pelkäs sitten tuonkin edestä.
Huoh, kuinkahan meillä uus vuosi? Toi narttu kulkee tääl yöl jäykkänä ja urahtee kaikille oudoille äänille, vahtii myös varjoja seinillä. Toivonmukaan täällä ei kovin pauku raketit.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lähes naapuripariskunnan toisen osapuolen tuparit, syntymäpäivät ja uuden vuoden juhlat samalla. Jouluna tuli juhlittua sen verran, että lauantai otetaan sitten ihan rauhallisesti.. :o Raketteja, hyvää ruokaa, hyvää seuraa ja seksiä. nam.
The great club outshines the individual, always and forever.
Exsat

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Elppis kirjoitti:Raketteja, hyvää ruokaa, hyvää seuraa ja seksiä. nam.
Tässäpä ideoita seuraaviin omiin tupareihin. :wink:

"exsatin ja bedlamin tuparit, tervetuloa! Omat kondomit mukaan, kiitos. "
ninnithequeen

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Se on muuten jännä miten nuo koirat pelkää raketteja, lähes kaikki. Meitin kissat ei korvaansa lotkauta vaikka pihalla paukkuis kuinka.
Mutta kissathan ovatkin fiksumpia kuin koirat :wink:
Lilo

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

ninnithequeen kirjoitti:Se on muuten jännä miten nuo koirat pelkää raketteja, lähes kaikki. Meitin kissat ei korvaansa lotkauta vaikka pihalla paukkuis kuinka.
Mutta kissathan ovatkin fiksumpia kuin koirat :wink:
Eli jos ulkona ammuttaisiinkin vaikka pommittajien toimesta, kissat olisivat fiksuja koska _eivät_ pelkää? Rrrright. :roll:
ninnithequeen

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lilo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Se on muuten jännä miten nuo koirat pelkää raketteja, lähes kaikki. Meitin kissat ei korvaansa lotkauta vaikka pihalla paukkuis kuinka.
Mutta kissathan ovatkin fiksumpia kuin koirat :wink:
Eli jos ulkona ammuttaisiinkin vaikka pommittajien toimesta, kissat olisivat fiksuja koska _eivät_ pelkää? Rrrright. :roll:
No niin...mä arvasin et joku älähtää...
En mä sitä noin tarkottanut jne...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Meidän ronski ja pelottava rottweiler ottaa jalat allensa ja istuu yleensä vessassa korvat luimussa koko uudenvuoden.

Alueuutisissa oli juttu siitä, että jos koiraa ei totuta paukkeeseen ennen uutta vuotta, niin joka ikinen kerta kun se pelkää pauketta, se oppii enemmän ja enemmän pelkäämään samanlaisia ääniä. Jutussa myös sanottiin että pelko on opittu asia siinä määrin, että koira saattaa loppupeleissä ruveta pelkäämään jopa mikron ääntä. Ööö... :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Tiikeriankka

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

brona kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Jostain on saatavilla sellanen ilotuliteääni-cd. Pitäisköhän hankkia niin ehkä ens vuonna tuota ei pelottais niin paljon. Ja sitten sitä rauhoittavaa jutskaa.
Apteekeista on saatavana myös sellainen rauhoittavia feromoneja? vapauttava juttu, joka tökätään pistorasiaan.
Jaa tuollaista en tiedä. Sellasia peroraalisia-juttuja oon nähnyt meidän eläinkaupassakin. Mutta niissä oli se juttu, että ne olis pitäny aloittaa jo jotain kaks viikkoa ennen..
Tiikeriankka

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Elppis kirjoitti:Alueuutisissa oli juttu siitä, että jos koiraa ei totuta paukkeeseen ennen uutta vuotta, niin joka ikinen kerta kun se pelkää pauketta, se oppii enemmän ja enemmän pelkäämään samanlaisia ääniä. Jutussa myös sanottiin että pelko on opittu asia siinä määrin, että koira saattaa loppupeleissä ruveta pelkäämään jopa mikron ääntä. Ööö... :roll:
Tavallaan totta. Tuo mun pelkää jälkeenpäin kaikenlaisia poksahduksia. Unohtaa kyllä sitten vuoden aikana.. Nyt on kolmas uusi vuosi tulossa. Katsotaan mitä tapahtuu..

Tein ekana vuonna tyhmän virheen. Ei oikeastaan ollut mitenkään peloissaan sisällä mutta vein pissalle liian aikaisin kun vielä muutama raketti pamahti ja siitä alkoi tärinät..Olisi pitänyt odottaa reilusti johonkin kolmeen asti, silloin harvemmin kukaan enää raketteja ampuu.
Vastaa Viestiin