Mitä teet Uutena Vuotena?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Hmm... Työvuoro osui sitten tammikuun ensimmäiselle päivälle, perkele. Kutsu on tullut kaksiinkin pippaloihin, kummatkaan eivät kauheasti houkuta. Exän koira on tulossa hoitoon, kun lähtevät bändin kanssa keikalle. Taidan siis viettää piskin kanssa iltaa kotosalla ja vaikka hörpiskellä itsekseni pari bisseä. Onneksi asun niin landella, että raketit ei paljoa häiritse, jos/kun päädyn aikaisin jo nukkumaan.
Mikäs bändi?

Itse en aio tehdä juurikaan mitään, sillä ajattelin jynssätä pirtin puhtaaksi 1.1 ja eihän sitä nyt krapulassa jaksa uurastaa.
Fall of the Leafe. Lähtevät Ähtäriin soittamaan karhuille :D
Starflare

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:Fall of the Leafe. Lähtevät Ähtäriin soittamaan karhuille :D
Jaa se bändi. Taisin joskus Volvere levyä kuulla, ei tehnyt vaikutusta. Uutta on kehuttu medioissa aika paljon.
ElanorRaven

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Fall of the Leafe. Lähtevät Ähtäriin soittamaan karhuille :D
Jaa se bändi. Taisin joskus Volvere levyä kuulla, ei tehnyt vaikutusta. Uutta on kehuttu medioissa aika paljon.
Multa Volvere vei järjen, ja hukassa on edelleen. Tuo uusimmainen sai Infernolta peräti kympin, "vuoden, ellei kahdenkin, paras kotimainen". Mutta sen verran mitä nyt Kityilyn perusteella olen pystynyt musamakuusi perehtymään, niin uskon kyllä, ettei välttämättä ihan ole sellaista musiikkia, joka sinulta veisi jalat alta :)
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Kaverin luona perinteiset. Parikymmentä sierainparia taas paikalla. Kaljaa ja kuoharia mukaan niin paljon ettei lopu kesken. Juomisen lopullinen määrä on täysin fiiliksestä kiinni. Jos on hauskaa, niin ei tarvii juoda kuin muutama. Jos on tylsää, niin pitää yrittää sammuttaa itseään. Ei oo tarvinnut niissä bileissä sammua.

Yhtään rakettia tai paukkua en osta. Ainoastaan sellasia patoja muutama...jos niitäkään. Raketteihin pitäisi laittaa omaisuus, jotta ne näyttäisi edes joltakin ja silti ne ei muuta kun suhahtaa kerran ja hiukkasen posahtaa. Pata paukkuu ja rytisee vielä seuraavana päivänäkin (jos vähän ennen h-hetkeä sytyttää :lol: ).
ElanorRaven

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Meik kirjoitti:Parikymmentä sierainparia taas paikalla.
Varsin mainio ilmaisu :D
Starflare

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:Multa Volvere vei järjen, ja hukassa on edelleen. Tuo uusimmainen sai Infernolta peräti kympin, "vuoden, ellei kahdenkin, paras kotimainen". Mutta sen verran mitä nyt Kityilyn perusteella olen pystynyt musamakuusi perehtymään, niin uskon kyllä, ettei välttämättä ihan ole sellaista musiikkia, joka sinulta veisi jalat alta :)
Täysin :off: mutta mielikuvitukseni villiintyi pahemman kerran! Eli: Mikä sitten olisi? :)
millivanilli

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Avokin kanssa menemme viettämään kaveripariskunnanh luokse vaisua peli-iltaa: limulinja, lautapelejä, hyvää ruokaa ja raketteja.
ElanorRaven

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Multa Volvere vei järjen, ja hukassa on edelleen. Tuo uusimmainen sai Infernolta peräti kympin, "vuoden, ellei kahdenkin, paras kotimainen". Mutta sen verran mitä nyt Kityilyn perusteella olen pystynyt musamakuusi perehtymään, niin uskon kyllä, ettei välttämättä ihan ole sellaista musiikkia, joka sinulta veisi jalat alta :)
Täysin :off: mutta mielikuvitukseni villiintyi pahemman kerran! Eli: Mikä sitten olisi? :)
Jonkun verran olen pystynyt nuuskimaan, että tuollainen brutaalimman puoleinen hevi uppoaa suhun paremmin. Ne pändit, mitä siellä irc-gallerian lemppareissasi mainittiin, eivät ole niin kauhean leppoisaa jammailua. Tosin kyllähän minäkin kuuntelen sulassa sovussa peräkkäin Deathia ja CMX:ää ja Big Countrya ja Kovenantia ja the Curea ja Fields of the Nephilimiä ja New Model Armya, joten kaipa sinunkin musamakusi laajemmallekin ulottuu kuin vaan tuollaiseen örinään :P
Starflare

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:Jonkun verran olen pystynyt nuuskimaan, että tuollainen brutaalimman puoleinen hevi uppoaa suhun paremmin. Ne pändit, mitä siellä irc-gallerian lemppareissasi mainittiin, eivät ole niin kauhean leppoisaa jammailua. Tosin kyllähän minäkin kuuntelen sulassa sovussa peräkkäin Deathia ja CMX:ää ja Big Countrya ja Kovenantia ja the Curea ja Fields of the Nephilimiä ja New Model Armya, joten kaipa sinunkin musamakusi laajemmallekin ulottuu kuin vaan tuollaiseen örinään :P
No joskus tuollainen brutaalikin menee, mulla on kuulemma vähän helvetin outo musamaku. Rotting Christista ja Necromantiasta ei muuten puhuta "örinänä", housut kinttuun/hame korviin, nyt tulee: :p:

EDIT: Ja ennenku kenelläkään kärähtää käämi, niin tähän loppu :off: .
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kun tietäskin! Ku ei kukaan kerro mulle mitään, eikä ilmota. En ees tiiä kaupunkia.. Tekisin mielelläni mitä käskettäis, ku oon ite ihan huono päätöksentekoasioissa. Hei, voisko joku käskee mua!?
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Meik »

irmelianneli kirjoitti:Hei, voisko joku käskee mua!?
Ime :p:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Meik »

ElanorRaven kirjoitti:Varsin mainio ilmaisu :D
Kirjoitin ensin "kymmenisen mulkkua ja niiden vastakappaleet paikalla" :P
ElanorRaven

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Meik kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Varsin mainio ilmaisu :D
Kirjoitin ensin "kymmenisen mulkkua ja niiden vastakappaleet paikalla" :P
Tuo ainakin ilmaisisi paremmin seurueen sukupuolijakauman :D
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Meik »

ElanorRaven kirjoitti: Tuo ainakin ilmaisisi paremmin seurueen sukupuolijakauman :D
Ei mun mielestä. Kyllä naisetkin voi mun mielestä olla mulkkuja. Niiden vastakappaleet on kai sitten munallisia miehiä. Hmm, toisaalta siellä on varmaan taas pari munatonta miestä.
Tiikeriankka

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

ninnithequeen kirjoitti:Niin, mitä suunnitelmia Sinulla on Uudeksi Vuodeksi?
Yritän suojella koiraa idioottien paukuttelulta. Koiralle uusi vuosi on helvettiä.
Mulli75

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Varmaan samalla tavalla menee tämäkin aatto kuten viimeksi. Katson tv:tä syön ja painun nukkumaan selvänä ja herään hyvin nukkuneena vuoden ekana päivänä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Meik kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Hei, voisko joku käskee mua!?
Ime :p:
Kiitos :)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Olen töissä, ja siksi kun halusin ehdottomasti olla töissä. Tosin vain yhdeksään, eli ilta menee varmaan koneella istuessa ja sukkia neuloessa.
En pidä uuden vuoden juhlinnasta, kuten en myöskään vapun tai juhannuksen, ne ovat pelkkiä tekosyitä ryyppäämiselle.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
safi

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja safi »

Tiikeriankka kirjoitti:Yritän suojella koiraa idioottien paukuttelulta. Koiralle uusi vuosi on helvettiä.
Sama vika. Toinen koiristani pelkää aivan hullun tavalla rakettien pauketta ja rauhoittavia en halua sille syöttää. Kotona siis täälläkin, seurasta tai muusta ohjelmasta ei sen tarkempaa tietoa, mutta eiköhän tuo jossain vaiheessa selviä.
nypari

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mä tuun vierailulle erikoistalousalue Espooseen. Käyköhän siellä Rysselin ruplat vai poikkeenko Forexin kautta? Tehdään hyvää ruokaa, juodaan kukin tavallaan, mutta tuskin lähdetään baariin.
Pikku-Akka

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Olen kotona, juon kuoharia, punkkua, drinksuja, sidua ja herkuttelen sipseillä tms. Paukuttelen parit (sadat) raketit ja toivottavasti on kivaa. Paikalla minä, ukkeli ja pari kaveria sekä karvapallerot. Pikkumiehestä en vielä tiedä onko meillä kotona hupina vai meneekö mummulle kylään.
Dumari

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Dumari kirjoitti:EiMitäänHajua! Jos terveydentila ei kohene, enkä keksi mitään järkevää niin saatan jättää juåpåttelun väliin.
Mestari takinkääntäjä iskee taas! BUHAHAHAAA!!!
Ostin jo raketitkin valmiiksi :D Kotipileet tiedossa..
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Ei aavistustakaan...
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Alkupäivän ohjelmaan kuuluu kokkailua yötä varten, pitää olla hiukopaloja kaikenlaisiin tarpeisiin. Yöhön taas juopumisen seuraamista sivusta ja musiikin kuuntelua edestä.

Vielä tinanvalantaa!! Haluan ehdottomasti paahtaa metallia aamuviideltä ja sen jälkeen epätodellisessa olossa vaikuttua tulkinnoistani.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Quarter

Re: Mitä teet Uutena Vuotena?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Tuhlaan ihan liikaa erinäisiin räjähdevalmisteisiin, hankin alkoholia muutamassa eri muodossa, teen kasan hyvää ruokaa ja saunon. Kaikki tämä hyvässä seurassa tietenkin.
Vastaa Viestiin