KaljuKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

ninnithequeen kirjoitti:Kalasoppa kiehumassa, ja tuoksu on taivaallinen.

Laiskapaskavätysolo täälläkin, ONNEKSI ei tarvitse kuin pestä koneellinen pyykkiä ja löhötä.
Sä et tosiaankaan tunnu tietävän, mikä on todellinen laiskapaskavätysolo, kun olet itse(?) soppaakin saanut kasaan. Mä olen aikeissa olla tunnin päästä balettitunnilla, mutten jaksa edes riisua yöpukua ja vaihtaa muita vaatteita ylle.
ninnithequeen

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kalasoppa kiehumassa, ja tuoksu on taivaallinen.
Laiskapaskavätysolo täälläkin, ONNEKSI ei tarvitse kuin pestä koneellinen pyykkiä ja löhötä.
Sä et tosiaankaan tunnu tietävän, mikä on todellinen laiskapaskavätysolo, kun olet itse(?) soppaakin saanut kasaan. Mä olen aikeissa olla tunnin päästä balettitunnilla, mutten jaksa edes riisua yöpukua ja vaihtaa muita vaatteita ylle.
Haha, no niin no joo :D

Mutta kyllä kesti kauan ennenkuin sain perseeni ylös ja pääsin kuorimaan perunat....
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Suvinen kirjoitti:Toki muistan kasan papereita, jotka siivosin pois joulusiivouksen yhteydessä..

Taisi mennä roskiin. Ei VITTU!!!!!!! :tiistai:
Muistutit minuakin jælleen siitæ syystæ miksi en joulusiivoile, ja muutenkin siivoan vain harvoin ja harkitusti.. Niin ettæ olen aivan 100 varma ettei mitææn olennaista mene roskiin.
Ennemmin væhæn kaaosta ympærillæ, ja kaikki tallessa, kuin næennæisesti siistiæ, ja kaaos tærkeissæ asioissa..
ninnithequeen

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kalasoppaa vetästy pari lautasellista, pyykki pesty, sohvalla löhötty, ja nyt takaisin löhöömään hömppäsarjojen ja mäkihypyn parissa.

Ja avasin sen perkeleen H&M:n kuvaston. Pakkohan sieltä oli tilata :oops:
ElanorRaven

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Ja avasin sen perkeleen H&M:n kuvaston. Pakkohan sieltä oli tilata :oops:
Mulla on tuossa eteisessä vielä muoveissa tuo opus, en uskalla avatakaan... Tosin minun - tai pikemminkin lompakkoni - riemuksi musta ei taida olla tänä keväänä kovinkaan in.
Edith

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kävinpä kompuroimassa. Vieläkin niin hirveä väsy siitä perhanan joulusta vai mikä se nyt olikaan.

Huomenna tai heti kun jaksan tulen todennäköisesti esittämään teille helposti testattavan ja mainion hypoteesini, joka mitä varmimmin tulee todistamaan eksosivilisaatioiden olemassa olon. Nyt sekin levätköön kanssani suuressa sievässä pääsäni ja nähköön kivoja seksiunia avaruusolentokirjani kannen pienistä vihreistä miehistä(?).

Siiheksi moi vaan.

(Voisin olla nyt bileissä, mutta kun en kerta kaikkiaan jaksa. Vähän surkee petturiluuserifiilis, kun olin jo luvannutkin mennä.)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kalju ajeltu & rasvattu. Maha täytetty ja jälkiruuaksi nautittu mietoa, muka tyrninmakuista alkoholipitoista juomaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ah, kivaa yllätystyötä selvittää pientä tietomurtoa näin iltapuhteena.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt tälle nousi kuume. Taitaa olla 13 tai 14 kerta tänä vuonna. Perkeleen perkele. Tää ei sitte tosiaan lopu ikinä tää sairastelu. Jätänpä saunan väliin. Onneks mussu tulee kohta kotiin hoivaamaan mua.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jos syö kilon viinirypäleitä ja pussin sipsejä tyhjään mahaan, tulee ripuli. Hassua.

Edit: Mut silti on ihan kivaa, että edes joku tulee kylään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Tullunnu taas nukuttua paljon. Huomenna pakko lähteä ulkoilemaan, jos vaan jaksaa. *haukotus*
Turbohaltija

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Hei, nyt tuli parempaa seuraa kuin tämä kone, soon moro!
Pikku-Akka

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Jep, kalju ei sovi kaikille. Mutta mutta... Tän illan Sillä silmällä-sarjassa hoodee-kaverilta leikattiin letti ja parta pois ja tulipa siitä ihan komee. Hmm.
Vastaa Viestiin