KaljuKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Työhaastattelu huomenna :cheer:
Nopeeta toimintaa ko pari tuntii sitten laitoin heille hakemuksen..
Terrorizer

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

menee taas tämänkin viikko liian nopeasti, aika vilistää silmissä :shock: parin päivän kuluttua on taas monen tunnin taivaan välähtely ja poukahtelu-yö :x onneksi on vaan kerran vuodessa.
Kuva
:pikkugee:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:Työhaastattelu huomenna :cheer:
Nopeeta toimintaa ko pari tuntii sitten laitoin heille hakemuksen..
JESH! Mä pistän jo nyt peukut pystyyn! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: JESH! Mä pistän jo nyt peukut pystyyn! :D
Kiits! Nyt täytyy kaivaa ne työtodistukset esille ja pyytää lupa parille suosittelijalle. Ja tietty tukkaan uus väri. Että edes näyttäisin edustavalta :P
Enthu

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Muah naisia lappaa lapsuudenkodin ovista ja ikkunoista,taidan pysytellä pois jaloista,saavat juoruta rauhassa :P
nypari

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lolita kirjoitti:Nyt minä menen hakemaan itselleni ihan oman hienon virkamerkin! Jokos Nypari on saanut omansa? Mulla on ainakin omassani hienompi kuva, nyt jo hekumoin ajatuksella, kuinka kuuskymppisenä esittelen tuota merkkiäni, jossa on lutunen kaljukuva. Pelottelen sillä sitten kaikki nuoret konstaapelit.
Kyllähän tuo tuolla olisi, pitäis vaan jaksaa kiivetä kerros ylöspäin ja noutaa se vanhaa vastaan. Uusi kortti toimii myös muistitikkuna jne. Se sit vähän niinku spaceisthefuture-meinikiä.
ninnithequeen

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en kestä. Miten tää flunssa pahenee juuri, kun eilen aattelin että ah, alkaa helpottaa. Perkele! Koko ajan aivastuttaa, päätä jomottaa ja tuntuu kuin pää olisi todellakin täynnä räkää. Onneksi tyttö on paranemaan päin.

Ja mies lähtee töihin. Tulee vasta klo 22:30, pah. Kalasopan keittämistä, pyykkiä ja lepäilyä tiedossa. Hyvä niin.
ElanorRaven

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Kaikki hiukset pois vaan..
Mitä vittua!!!!1! jos tuut kahta metriä lähemmäs niin: :demoni:
Hyvä mies! Hyvä mies! :cheer:
HoundDog

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Pikku-Akka kirjoitti:Kaikki hiukset pois vaan..
Ei käy. Olen juuri ostanut pullon XZ ennaltaehkäisevää. Kyllä se auttaa, auttaa se.
ninnithequeen

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

HoundDog kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Kaikki hiukset pois vaan..
Ei käy. Olen juuri ostanut pullon XZ ennaltaehkäisevää. Kyllä se auttaa, auttaa se.
Tervashamppoo kuulemma auttaa kans. Itse olen kyllä suunnitellut ostavani ukolle sitä jotain Arcon-ihmelääkettä...
HoundDog

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

ninnithequeen kirjoitti:[Itse olen kyllä suunnitellut ostavani ukolle sitä jotain Arcon-ihmelääkettä...
Ei ei. Itse taidan pakata kamat, matkata kohti suurta tuntematonta mennäkseni tapaamaan voodoo papitarta. Hän on loihtiva minut.
ninnithequeen

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

HoundDog kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:[Itse olen kyllä suunnitellut ostavani ukolle sitä jotain Arcon-ihmelääkettä...
Ei ei. Itse taidan pakata kamat, matkata kohti suurta tuntematonta mennäkseni tapaamaan voodoo papitarta. Hän on loihtiva minut.
Niin, tai voithan sä napata suortuvan leijonanharjasta siinä samalla...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ah tukka päässä!
Toisilla kiitorata tarvis vähän lannoitetta?

soma lomaviikko, uimakortissa 3 kertaa monta päivää?
lauantai pyyhkiytyy pois, jos karaåke materialisoituu!
tänään huomenna ja persjantaina uimaan, täikeskuksen halliin..
Toivottavasti siellä ei oo liikaa ryssiä ja lapsia..
Pyyhin Netikettiin..
millivanilli

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ihania nämä lyhyet työpäivät :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

millivanilli kirjoitti:Ihania nämä lyhyet työpäivät :D
Onneks mullakin on enää kaks tuntia jäljellä.. Alkaa vähän turhauttaa jo tää mahjongginpelaaminen. Surffasinpa muuten mollin sivuillekin hetkeksi, ja masennuin taas lievästi, ku näyttää etten ikinä "uskalla" hakea mitään muita töitä.. Superplääh.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Ihania nämä lyhyet työpäivät :D
Onneks mullakin on enää kaks tuntia jäljellä.. Alkaa vähän turhauttaa jo tää mahjongginpelaaminen. Surffasinpa muuten mollin sivuillekin hetkeksi, ja masennuin taas lievästi, ku näyttää etten ikinä "uskalla" hakea mitään muita töitä.. Superplääh.
Hei kato, niin mäkin. Laitoin yhteen työnvälitysfirmaan hakemuksen, mutta niin korkealla tuntipalkalla, etten mä sieltä mitään saa. Ja jos saankin, niin on ainakin hyvä palkka :P
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elppis kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Ihania nämä lyhyet työpäivät :D
Onneks mullakin on enää kaks tuntia jäljellä.. Alkaa vähän turhauttaa jo tää mahjongginpelaaminen. Surffasinpa muuten mollin sivuillekin hetkeksi, ja masennuin taas lievästi, ku näyttää etten ikinä "uskalla" hakea mitään muita töitä.. Superplääh.
Hei kato, niin mäkin. Laitoin yhteen työnvälitysfirmaan hakemuksen, mutta niin korkealla tuntipalkalla, etten mä sieltä mitään saa. Ja jos saankin, niin on ainakin hyvä palkka :P
Mulla työpäivä oli tosiaan vain 4h ... aaah.. Kylpyvesi on tuolla juuri valumassa.

Sipsi teen niinkuin minä, sano itsesi irti ja sitten vasta alat kunnolla hakemaan töitä :P Mä ehdin olla melkein ilman töitä melkein kuukauden.. (lue: kaksi osa-aikaista duunia ... hups). Ja elppis, juu ei nämä rekryfirmat hirveitä palkkoja maksa, mutta nyt on niin kiva duunipaikka, ettei toi palkka-asia ollenkaan häiritse.
HoundDog

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

ninnithequeen kirjoitti:Niin, tai voithan sä napata suortuvan leijonanharjasta siinä samalla...
Vielä parempi - tupee mallia Pekkarinen. Voisin kuvitella naisten olevan sulaa vahaa edessäni.
ninnithequeen

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

HoundDog kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niin, tai voithan sä napata suortuvan leijonanharjasta siinä samalla...
Vielä parempi - tupee mallia Pekkarinen. Voisin kuvitella naisten olevan sulaa vahaa edessäni.
Niin, tai aja suosiolla kaljuksi.
Sitten ainakin kitynaiset lakoavat edessäsi...
Edith

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun mielestä vaan kalju mies näyttää niin helposti vauvalta. Pakko olla ainakin sitten runsaat pulisongit tai jonkinlainen parrasto, jos jotain haluaa pelastaa.
Kittys

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti:
HoundDog kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Kaikki hiukset pois vaan..
Ei käy. Olen juuri ostanut pullon XZ ennaltaehkäisevää. Kyllä se auttaa, auttaa se.
Tervashamppoo kuulemma auttaa kans. Itse olen kyllä suunnitellut ostavani ukolle sitä jotain Arcon-ihmelääkettä...
Bio+ tai System4. Kampaamosta, apteekissa tuplat kalliiNpaa. Ja hierontaa tai laseria/lymfaa lisäks, se hidastaa/pysäyttää huomattavasti lähtöä. *tietää*

PS. kiitoradalle ei enää auta mikään.
Kid

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Joku on hävittänyt mun vanhoja palkkakuitteja. Kuka perkele kehtaa tunnustaa?!11
Pitäs pikkuhiljaa laittaa tukka kuntoon ja naamaan väriä, mutta tässä mä taaskin pojotan. Toi paperikasakin lattialla odottais korjaajaa..
Edith

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla on tosi laiskapaskavätysolo. Joku vois toimittaa tänne pari annosta halpaa viinaa ja vapaata rakkautta.
ninnithequeen

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kalasoppa kiehumassa, ja tuoksu on taivaallinen.

Laiskapaskavätysolo täälläkin, ONNEKSI ei tarvitse kuin pestä koneellinen pyykkiä ja löhötä.
HoundDog

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Kittys kirjoitti:kiitoradalle ei enää auta mikään.
niinniin kirjoitti:Sitten ainakin kitynaiset lakoavat edessäsi...
Niin niin. On vain totuttava ajatukseen että - kiitoradalla on kiitoa radalla. Onneksi minulla on vielä aikaa... Kehitys saattaa jopa pysähtyä. Status Quo?!
Vastaa Viestiin