KaljuKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Minä kiroan juhlapyhät alimpaan helvettiin, minä kiroan, kiroan...

Täällä pyöri mikään.
Faghag

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Dumari kirjoitti:Kyllästyin PetriFB:n kopypaskantamistopikkeihin ja lupaan tästä lähtien olla avaamatta hänen ketjujaan.
Sä olet kyllä kärsivällinen tyyppi!!! Mä kyllästyin jo sen otsikoihin... ignoraan ko. virtuaalihenkilön kaikki keskustelun aloitukset.

Voih, ninni, flunssapiä ollaan täälläkin. Rupea tässä nyt kuntoa kohentamaan uuden saliohjelman avulla, kun nenä on niistämisestä ruvella, huulet rohtuneet, kurkkuun koskee ja keuhkoja polttaa yskiessä. Lepoa vain... Ollaan oltu nussun kanssa molemmat aika väsyjä, eikä ole edes seksi maistunut: saletisti mä olen kipeä ja nussukin varmaan tulossa sairaaksi....

Mutta mamman 3 vkoa kestäneestä ja sairaalareissuun johtaneesta flunssasta olen ottanut oppia ja kömmin takaisin sänkyyn uuden suomennetun Minette Waltersin dekkarin kanssa nimeltään Mielenhäiriöitä. WSOY lähetti ystävällisesti sen joululahjaksi.
Dumari

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

1108 kirjoitti:Minä kiroan juhlapyhät alimpaan helvettiin, minä kiroan, kiroan...
Täällä pyöri mikään.
No arvaappa mikä vilske täällä oli ennen pyhiä ja pyhien jälkeen. Tavaraa kyllä tuli pyhien aikana muttei kukaan hakenut pois, ne haetaan sitten kerralla pyhien jälkeen.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Ja ei Professoria näkynyt, velanperintä jatkukoon :roll:
Mä tiedän missä se asuu! No, ainaki suurinpiirtein.. Mennään hakemaan ne rahat, jos et tavota sitä puhelimitse. :)

Joo ja repskops toi laulunsanamuunnos Mombasasta..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin joo, Ben Zyskchxhckzkovich jakoi eilen Itäkeskuksessa keskellä kävelykatua Niinistön vaalimainoksia ja toivotteli hyvää Uutta Vuotta kaikille. Jösses....
Kid

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ihan vitun siistii olla näin saamaton! Tässä mä vaan röhnötän ja katon Beverli hillssii ja litkin kahvia. Argh! En taida saada tätä läskipersettä ees salille tänään. Itseinho on kovimmillaan..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:Ihan vitun siistii olla näin saamaton! Tässä mä vaan röhnötän ja katon Beverli hillssii ja litkin kahvia. Argh! En taida saada tätä läskipersettä ees salille tänään. Itseinho on kovimmillaan..
Mä taas jouduin vaihtamaan sairaalaa kesken kaiken.. Pomo ilmestyi yhtäkkiä huoneeseen ja sanoi että ylemmältä taholta tuli määräys että kaikki sissit tänne, joten tänne tulin tossa lumimyräkässä. Ei kiinnostais sitten ollenkaan liikkua enää ulkona, tuuli puhalsi kyyneleet silmiit ja poskia en tunne *brrrrrrrrr*

Kid:lle tsemppiä ja *hali* Kyllä sä kulta töitä saat, sä oot superwoman! Jos sulla on tylsää, niin tule fp:oon avautumaan :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dumari kirjoitti:No arvaappa mikä vilske täällä oli ennen pyhiä ja pyhien jälkeen. Tavaraa kyllä tuli pyhien aikana muttei kukaan hakenut pois, ne haetaan sitten kerralla pyhien jälkeen.
Minulla ongelmana miesten vähyys, jos eivät ole kännissä, krapulassa tai sairaana, niin pomo keksi järjestää koko saatanan sakille tulityökurssin. MILLÄ SAKILLA NE KUVITTELEE ETTÄ TEEN TÖITÄ???

:maanantai:

Vittu mua huvita mikään... On taas rakentaminen niin saatanan vaikeata.
Nighthawk

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Taitaa tulla leffan täyteinen päivä. Pitää nimittäin käyttää nopeasti Finnkinon ilmaisliput, kun ne vuoden vaihteessa vanhentuvat.
Kid

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Mä taas jouduin vaihtamaan sairaalaa kesken kaiken.. Ei kiinnostais sitten ollenkaan liikkua enää ulkona, tuuli puhalsi kyyneleet silmiit ja poskia en tunne *brrrrrrrrr*

Kid:lle tsemppiä ja *hali* Kyllä sä kulta töitä saat, sä oot superwoman! Jos sulla on tylsää, niin tule fp:oon avautumaan :h:
No eipä tuo sunkaan ravaaminen kovin hehkeeltä kuulosta. Jaksuja peipi!

Minä? Superwoman? HAH!
Mä justiinsa laitoin neljä hakemusta meneen ja toivon et pääsis ees haastatteluun. On tää perseestä!
Ja en uskalla tulla fp:n ko pelkään, et sit vie vähemmän saan hommia hoidettua :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nighthawk kirjoitti:Taitaa tulla leffan täyteinen päivä. Pitää nimittäin käyttää nopeasti Finnkinon ilmaisliput, kun ne vuoden vaihteessa vanhentuvat.
Sama vika rahikaisella... ja ongelmana on se, ettei mitään katsomisen arvoista ole leffassa. Mies haluais katsoa King Kongin, minä taas en (huonojen arvosteluiden ja tuttujen paskaksi haukkumisen takia). Narnia on jo nähty.. Ehkä se suomalainen Tyttö sinä olet... *jotain* vois katsoa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Elppis kirjoitti: Sama vika rahikaisella... ja ongelmana on se, ettei mitään katsomisen arvoista ole leffassa.
Descent? Uusi, raateleva rotu maan alla! :D
Elämä kantaa, jos sen antaa
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Melnais kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Sama vika rahikaisella... ja ongelmana on se, ettei mitään katsomisen arvoista ole leffassa.
Descent? Uusi, raateleva rotu maan alla! :D
Ahahahaha! Pitäiskö? Ja sitten pitäis vielä nukkua. Tai vois vaan hehkeesti varata takarivin istuimen ja pitää omaa kivaa jos ei kiinnosta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Elppis kirjoitti:´
Ahahahaha! Pitäiskö? Ja sitten pitäis vielä nukkua.
Mä en ole vielä edes katsonut tuota rainaa ja näin jo viime yönä omatekoisen unen vastaavasta aiheesta. Heräsin pää tyynyliinapussista huutaen ja täkkiä hakaten. Saman ohjaajan Dog Soldiers (ihmissusista!) oli kliseinen mutta viihdyttävä. Pakko mennä leffaan!!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Nighthawk

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Elppis kirjoitti:
Sama vika rahikaisella
Onneksi en ole tuota Narniaa vielä nähnyt, joten ajattelin aloittaa maratonin sillä. Descent täytyy käydä katsomassa jo siitä syystä, että genrenä on kauhu ja ikäraja k18. (siis.. joudun menemään äidin kanssa.)
Kittys

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Voiko aamu pareNmin alkaa? hahahhahaahha

Yläkerran bodari (sellaset 120kiloo) temmeltää tuol ulkona tyttöjeNsä kans TOPPAHOUSUT jalassa. *uhh*
Dumari

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jos Mel je El päättääpi tänään sutia sinne leffaan ja kattomaan just sitä Descenttiä niin Dumis vois tulla pykälään. (täytyy sit pitää kädestä ettei pelota!)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Dumari kirjoitti:Jos Mel je El päättääpi tänään sutia sinne leffaan ja kattomaan just sitä Descenttiä niin Dumis vois tulla pykälään. (täytyy sit pitää kädestä ettei pelota!)
Tänään on Tennispalatsi 8:ssa klo 22.15, Kinopalatsista on näemmä jo poistunut. Mennäänkö?
Elämä kantaa, jos sen antaa
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Melnais kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Jos Mel je El päättääpi tänään sutia sinne leffaan ja kattomaan just sitä Descenttiä niin Dumis vois tulla pykälään. (täytyy sit pitää kädestä ettei pelota!)
Tänään on Tennispalatsi 8:ssa klo 22.15, Kinopalatsista on näemmä jo poistunut. Mennäänkö?
Huomenna tää on menossa sinne lehvaan.. Häv fan!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Melnais kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Jos Mel je El päättääpi tänään sutia sinne leffaan ja kattomaan just sitä Descenttiä niin Dumis vois tulla pykälään. (täytyy sit pitää kädestä ettei pelota!)
Tänään on Tennispalatsi 8:ssa klo 22.15, Kinopalatsista on näemmä jo poistunut. Mennäänkö?
Varaatko sinä vai minä? El-pissis: tuukko?

edit: arvasin ettei tuo tisuposki uskalla :P
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Elppis kirjoitti: Huomenna tää on menossa sinne lehvaan.. Häv fan!
Pahus! Dumari? Männäään! Haluan kauhistella ja heittää popcornia ventovieraiden päälle.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Dumari kirjoitti: Varaatko sinä vai minä?
Varattu, noudanko myös vai käydäänkö etukäteisoluella sopivasti tuntia ennen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumari

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Melnais kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Varaatko sinä vai minä?
Varattu, noudanko myös vai käydäänkö etukäteisoluella sopivasti tuntia ennen.
Laitoin yv:tä, niin ei hiekoiteta täysin tätä ketjua. Jossen maksaa nettipankin kautta, niin ei ihan tuntia aikaisemmin tarvitse mennä kyttäilemään.

Elpissikselle: :perse:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:
Melnais kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Varaatko sinä vai minä?
Varattu, noudanko myös vai käydäänkö etukäteisoluella sopivasti tuntia ennen.
Laitoin yv:tä, niin ei hiekoiteta täysin tätä ketjua. Jossen maksaa nettipankin kautta, niin ei ihan tuntia aikaisemmin tarvitse mennä kyttäilemään.

Elpissikselle: :perse:
No mutku mutku. Tänään pitäis sukuloida, eikä sieltä enää jaksa lähteä takaisin kaupunkiin ja lehvaa. Julkiset kulkee perkuleen huonosti tonne meidän suuntaan siihen aikaan, ja lupasin miehen kanssa että mennään yhdessä (ei siis poissulje muita, muttei se haluis lähtee tänään). Nih. TOSSUN ALLA OLLA MA!
Viimeksi muokannut Elppis, 28.12.2005 11:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KaljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tänään olisi yksi velvollisuusvierailu hoidettavana, ja sitten Narnia illalla todennäköisesti. Hieman tylsähköä ehkä.. vois jo suunnistaa omaan luukkuunkin pikkuhiljaa. Laskutkin jäi sinne, eräpäivät ilosesti menny.. glups.
Vastaa Viestiin