Mä en halua tietää...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Mä en halua tietää...

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lehiartikkelin otsikosta innostuneena...

On asioita joiden tietäminen varmasti tuottaisi ylitsepääsemättömiä kompleksejä, itkupotkuraivareitä, epätoivoista siivousvimmaa ja muutakin paranoidista hulluutta. Mutta mitkä nämä asiat sinun kohdallasi ovat?

Mä en ainakaan haluaisi tietää kuinka paljon on pöpöjä keittiövälineissäni. Leikkuulaudassa, veitsissä jne...
Enkä tasan halua tietää mitä tulisi vastaan jos joutuisi sellaisella imukupilla ploramaan kylppärin viemärin auki jos se jostain syystä tukkeutuisi... sitä hius-paska-roska-ym seosta ei varmaan kestäisi sekuntiakaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mä en halua tietää...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä en halua tietää miten kukakin julkkis viettää lomiaan, enkä myöskään halua tietää kuinka paljon kukakin tienasi. Mitä mä noista tiedoista hyödyn, ja mun mielestä ne on yksityisyyden loukkaamista.

En myöskään halua tietää mitään salarakkaista. Ever again.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Mä en halua tietää...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä en halua tietää mitään Matin ja/tai Mervin elämästä. Tai oikeastaan kenenkään seiskajulkkiksen. Ikinä.
Leilah

Re: Mä en halua tietää...

Viesti Kirjoittaja Leilah »

En halua tietää, paljonko meidän suvussa on oikeasti ollut mielisairaita ja alkoholisteja
Kittys

Re: Mä en halua tietää...

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mä en halua tietää, milloin/miten minä tai joku läheinen kuolee.

Mä en halua enää yhtään ilmotusta siitä, miten jollain "nuorella" on syöpä.. ja kuinka siihen ehkä lopulta kuolee. Vanhojen täältä kuuluu eka lähtee.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mä en halua tietää...

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Mojo kirjoitti:Mä en ainakaan haluaisi tietää kuinka paljon on pöpöjä keittiövälineissäni. Leikkuulaudassa, veitsissä jne...
Häh? Sinulla on suussasi enemmän pöpöjä kuin leikkuulaudassa tai veitsissä. Ennen kuin ryntäät kurlaamaan Tolulla, niin lue vielä tämä: DNA:si sisältää useiden viruksien perimän => joka solussasi on 'pöpöjä'.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Mä en halua tietää...

Viesti Kirjoittaja Mojo »

sivustahuutaja kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Mä en ainakaan haluaisi tietää kuinka paljon on pöpöjä keittiövälineissäni. Leikkuulaudassa, veitsissä jne...
Häh? Sinulla on suussasi enemmän pöpöjä kuin leikkuulaudassa tai veitsissä. Ennen kuin ryntäät kurlaamaan Tolulla, niin lue vielä tämä: DNA:si sisältää useiden viruksien perimän => joka solussasi on 'pöpöjä'.
Joo, mut ne on jo osa minua :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Mä en halua tietää...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Mä en ainakaan haluaisi tietää kuinka paljon on pöpöjä keittiövälineissäni. Leikkuulaudassa, veitsissä jne...
Häh? Sinulla on suussasi enemmän pöpöjä kuin leikkuulaudassa tai veitsissä. Ennen kuin ryntäät kurlaamaan Tolulla, niin lue vielä tämä: DNA:si sisältää useiden viruksien perimän => joka solussasi on 'pöpöjä'.
Joo, mut ne on jo osa minua :D
Olis muuten huikeeta tutkia voiveitset ja leikkuulaudat mikroskoopilla....Hyi saakeli sentään.

Mieti Mojoseni kuinka monta pölypunkkia sulla on sängyssäsi.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Mä en halua tietää...

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Olis muuten huikeeta tutkia voiveitset ja leikkuulaudat mikroskoopilla....Hyi saakeli sentään.

Mieti Mojoseni kuinka monta pölypunkkia sulla on sängyssäsi.
Tuo lemmi.. eiku pölypunkkien olemassolo vaan on niin yleisesti tiedossa ja hyväksytty tosiasia ettei se hätkähdytä pahemmin.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Elukka

Re: Mä en halua tietää...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sarjassamme en olisi halunnut tietää on mm. Something Awfulin juttu loisista.
(Ei suositella herkkävatsaisille!)

Myöskään vanhempieni eron jälkeisestä seksielämästä en halua tietää mitään.
(En tosin kauhean mielelläni myöskään eroa edeltäneestä, sen puoleen...)
MarthaFocker

Re: Mä en halua tietää...

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Pentuna nähnyäni dokkarin pölypunkeista en pystynyt nukkumaan moneen viikkoon...nalle sai istua monta yötä parvekkeella tuulettumassa.

Samoin kun näin olipa kerran ihminen -ohjelman hammaspeikoista, niin vietin pitkiä sessiota hampaita pesten.
Jälkeenpäin kuulin, ettei hammasharjaa saisi säilyttää pöntön läheisyydessä, koska kakkahiukkaset nousevat siihen.

Noi tuli mieleen muksupuksu ajoilta, mutta saa sitä ihme päähänpinttymiä nykyäänkin, jos se liittyy johonkin mikä on kosketuksissa suuni kanssa.

Näitä juttuja jotka onneksi unohtuvat vähän ajan päästä...
onneksi siksi, että ilman noita tietoja voi elää oikein hyvin kunhan perushygieniasta huolehtii...

en halua paskankäryiseen vessaan astuessani miettiä vain sitä, että hengittelen jonkun muun kakkahiukkasia keuhkoihini...

Aika hyvin osaa jo turjua tollaset jutut mielestä.

Bakteerimäärät ei onneksi hetkauta. Jos puren varpaankynsiäni, niin se johtuu siitä, että vilpittömästi halusin niin tehdä. Kyllä minä tiedän mitä öllimöllejä kynsien alla asustaa.
slam

Re: Mä en halua tietää...

Viesti Kirjoittaja slam »

En haluaisi tietää vittumaista tulevaisuuttani.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Mä en halua tietää...

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Ei kiinnostais nähdä omia tupakoitsijan keuhkoja.
Truth fears no trial
Vastaa Viestiin