Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niin mitäs siitä?
No hei joku muu aloittakoon..sitte.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ihanaa, kaverini Hesasta tulee tänään kylään!! Joo, se lähti kotiin täältä eilen. Ihanaa kun se sai sairaslomaa. Nyt ennätetään jauhaa akkain juttuja oikein urakalla.
Tulin juuri töistä, oli odotetun 7:n tunnin sijasta 12,5 tunnin päivä. Rahan tuloa ei voi näköjään estää.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Edith

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vieläkään saanut unta. Tai ymmärtänyt perkolaatioteoriaa tuosta avaruusolentokirjasta.

Mutta siis. Hypoteesini eksosivilisaatioiden olemassa olon todistamisesta on seuraava: Kirjan kirjoittaja väittää, että sitä ymmärtää kuka tahansa, joka ymmärtää eksponenttimerkintöjä. No, minä ymmärrän ne, mutta tietoni suhteellisuusteoriasta ja kvanttimekaniikasta tuskin eroavat nollasta. Mikä tekee järkeä, koska siinä osassa maailmankaikkeutta (jonka toistaiseksi ainoa älyllisen elämän asuttamaksi tunnettu osa on ihku oma maapallomme), jossa minä kävin peruskouluni, opetettiin kyllä jo peruskoulussa eksponenttimerkinnät, mutta ei suhteellisuusteoriaa tai kvanttimekaniikkaa.

No, täten meidän on joko löydettävä maapalloltamme ryhmittymä, jossa on tavallista tuntea suhteellisuusteoriaa ja kvanttimekaniikkaa mutta ei eksponenttimerkintöjä ja oletettava, että kirjan kirjoittaja on siitä ryhmittymästä kotoisin tai sitten meidän on todettava, ettei sellaista löydy ja todettava, että kirjan kirjoittajan tiedot maanpäällisistä elämänmuodoista ovat hatarat eikä hän ole sellaisesta kotoisin, vaan jostain muualta...

Lisään: tämä olisi tietenkin sopinut paremmin tieteelliseksi keskustelunavaukseksi Asiakeskusteluihin, mutta pelkään, että joku ottaisi ja nappaisi teoriani sieltä ja käyttäisi sitä napatakseen itselleen edelleen Juubelin säätiön miljoonapalkinnon. Täällä tämä pysyy paremmin näin niin kuin meidän keskeisenä salaisuutena ja vain te, rakkaat lukijat, voitte ihailla harvinaislaatuisen ajattelukoneistoni lomakauden tuotoksia. *antaa ihailevan hiljaisuuden langeta ja odottaa tieteellisten bändärien saapumista*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei ole muuta kuin tämä hetki, nyt ja ikuisesti!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edith kirjoitti:Vieläkään saanut unta. Tai ymmärtänyt perkolaatioteoriaa tuosta avaruusolentokirjasta.

....
Näköjään sille halvalle viinalle olisi ollut tarvetta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:No, minä ymmärrän ne, mutta tietoni suhteellisuusteoriasta ja kvanttimekaniikasta tuskin eroavat nollasta.
Opiskelin molempia ennen kuin minusta tuli laiska pska. Eilen sain revittyä itseni sen verran liikkeelle, että sain vaatteet päälle kahdeksan aikaan illalla ja ehdin käydä kaupassa. Tänään... [tai parempi olla lupaamatta liikoja].
Edith

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

nokkaelain kirjoitti: Opiskelin molempia ennen kuin minusta tuli laiska pska. Eilen sain revittyä itseni sen verran liikkeelle, että sain vaatteet päälle kahdeksan aikaan illalla ja ehdin käydä kaupassa. Tänään... [tai parempi olla lupaamatta liikoja].
Joo, mä tiedän. Jos joskus astut nopeudella c / tosi paljon liikkuvaan Helsingin-junaan ja näyttäydyt esim. minulle saat varautua selittämään ainakin aikapoimumatkustamisen. Miksen mä koskaan kattonut scifi-sarjoja telkkarista silloin, kun olisin vielä voinut?
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Ja nyt töihin. Hauskaa viimeistä torstaita 2005!!!
Truth fears no trial
Dumari

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! EKA TPK ja tänään mäkeen :)
Mulli75

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

Toka TPK

Mulle tämä on tavallaan kans viimeinen torstai ja viimeisiä viikonpäiviä kaikki tällä viikolla tässä tehtävässä teen.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja cardic »

vasta kolmas TPK, pyh. enaa kaksi paivaa toita tana vuonna, jippii.

onks kukaan yrittany ratkoo NYT-lehdessa ollutta kuva arvotusta? aukeaman kokoinen kuva johon on piilotettu yli 50 suomalaisen yhtyeen nimi.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vasta neljäs TPK. Taaskaan ei menny hyvin..
Huomenta kuiteski! Kohta tulee kollega, ja sit pääsen kahvinhakureissulle, Pieniä on ilot tänään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
1108

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Viides TPK (Nukuin pommiin) [selityksen makua]

Huomenna hakeen uuden kämpän avaimet ja ei muutakuin kamat ineen ja kokis auki.
slam

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja slam »

Oi wc. räyh. pakko lähteä raittiiseen ilmaan, kunhan aamu aukeaa päiväksi
slam

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja slam »

Edith kirjoitti: perkolaatioteoriaa
Perkaa valmiita banaaneja. Helpompaa kuin tieteispähkinän purkaminen. :lol: mos* tai sen rakentaminen älylliseen ymmärrettävään muotoon liian suurella älyykkyysosamäärällä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

cardic kirjoitti:onks kukaan yrittany ratkoo NYT-lehdessa ollutta kuva arvotusta? aukeaman kokoinen kuva johon on piilotettu yli 50 suomalaisen yhtyeen nimi.
Olin jo avaamassa kuvalle omaa ketjua viihdepuolelle, mutta kun etsin linkkiä kuvaan, löysin ratkaisun Nyt-liitteen sivuilta. Ei varmaan kannata siis alkaa porukalla etsiä bändejä, kun joku kuitenkin huijaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kittys

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ToRstai on hyvä päivä. Pakkasta -15. Palohälärist alkaa battery olee loppu, vikisee vähän väliä ikävästi :evil:. Täytyy kait kiipee tonne katonrajaan..

Kahvia, Wallece&Gromit ja sit uullooooss.
slam

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja slam »

vittu, kun jaksaisi vain lähteä ulos :P
Turbohaltija

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Äh paska, en sitten saanut hakemaani oman alan työtä. Pitää jatkaa keikkahommilla. Parasta niissä on se aktiivinen olo, joka tulee kun on koko ajan työmarkkinoiden käytettävissä. Kännykkä on nykyisin osa kättäni. Yksi yö heräsin oivallukseen, että nukun alasti sikiöasennossa ja kännykkä on sylissäni.

Onneksi olen ryhtynyt opiskelemaan positiivista ajattelua. Jos yksi asia menee mynkään, se tarkoittaa vain että parempaa on tulossa!

Tänään menen katsomaan ranskalaisen elokuvan Päivä ilman sotaa. Klo 16 menee Maximissa. Suraa?

http://www.mobilekustannus.fi/site/cgi/ ... 10&aid=597
ninnithequeen

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihanaa kun sai nukkua pitkään! Lämpöäkään ei ole, mutta muuten flunssainen olo kyllä. Ääh. Huomenna olis vuoden viimeinen työpäivä, ehanaa.
1108

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Ihanaa kun sai nukkua pitkään! Lämpöäkään ei ole, mutta muuten flunssainen olo kyllä.
Pikaisten ynnäilyjen jälkeen johtotulos on: Olet kävelevä flunssabakteeri!
Vähintään kerran viikossa pukkaat viestin "On flunssa/flunnsainen olo"

WTF?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltija kirjoitti:Äh paska, en sitten saanut hakemaani oman alan työtä.
Se vakkarityö siellä hihhulien koulussa, mistä oli puhetta? Olen pahoillani, eivät tiedä mitä menettivät. Se oli kuinn tehty sinua varten se työ. Tosin eivät välttämättä olisi arvostaneet mustaa huumoriasi. Nämä on uskon asioita.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ei se kauan sitten kestänytkään..

Iloinen uutinen tulee tässä, olen taas matkatoimiston ässä. Ensi viikolla työsopimus kirjataan ja sitten kokopäivätoimen mukaan maksetaan.
Työni on hyvä ja vakinainen, koska olenhan aikamoinen nainen.
Eli ********** takas, joka on mulle tuttu ja rakas.

Kävinpä tossa aikani kuluks salillakin ja pian lenkille. Ai djust lööööv mai laif.
Ainakin joskus :P
ninnithequeen

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ihanaa kun sai nukkua pitkään! Lämpöäkään ei ole, mutta muuten flunssainen olo kyllä.
Pikaisten ynnäilyjen jälkeen johtotulos on: Olet kävelevä flunssabakteeri!
Vähintään kerran viikossa pukkaat viestin "On flunssa/flunnsainen olo"
WTF?
No niinpä. Koko vuosi mennyt sairastellessa, välillä tuntuu helpottavan, mutta ei sitten kuitenkaan. Tämän vuoden helmikuussa mulla oli elämäni korkein kuume, 40,6 :shock:

Tulis vaan nytkin kerralla kunnon kuume niin saisin tämän sairastelun päätökseen. Pikkuflunssassa mä vaan painun töihin, kun kerran kykenee. Prkl. Yhden sairaslomapäivän olen pitänyt tänä vuonna, silloin pomo itse totesi että alas mennä kotiin, sähän olet tulikuuma. Mä tyhmä oisin jäänyt avaamaan baarin sillon, ja kotona kuumemittari näyttikin sitten yli 39 :roll:
Patz

Re: Viideskymmenes_Toinen_Torstai_Ne loppui tältä vuodelta!

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:Pikkuflunssassa mä vaan painun töihin, kun kerran kykenee. Prkl. Yhden sairaslomapäivän olen pitänyt tänä vuonna, silloin pomo itse totesi että alas mennä kotiin, sähän olet tulikuuma. Mä tyhmä oisin jäänyt avaamaan baarin sillon, ja kotona kuumemittari näyttikin sitten yli 39 :roll:
Täältähän se ongelma löytyikin. Otappa nyt ihan vaan pari päivää rauhassa peiton alla maaten, kyllä se flunssa siitä tokenee.
Mulla palaa täällä käämi ihan vaan sen takia, että mua vituttaa ihmiset jotka tunkee "pikku flunssissaan" työpaikoille ja kauppoihin tartuttamaan muita ihmisiä, ihan vaan sen takia etteivät muka ole tarpeeksi sairaita jäädäkseen kotiin.
Vastaa Viestiin