PervåPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

brona kirjoitti:
No vaikka mitä sillä siunaaman hetkellä, kun luon silmäni noin kahdentoista tunnin kuluttua yhteen håttikseen nuoreen mieheen. *tähän likainen täti-hymiö* Valitettavasti kyseessä duunihommat, mutta elämän pienet ilot on revittävä sieltä mistä saa.
Joo. Mäkin just eilen kuulin ihan kamalan huhun. Että duunin (+ehkä maailman..) söpöin poika lopettais pian täällä työskentelyn! Ei hyvä. Eihän täällä sit oo tosiaankaan mitään hauskaa enää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
slam

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Pakko lähteä laskemaan laudalla. Justa nyt! Pakkasta vähän ja en ole vielä ajatellutkaan liikaa, eli ei tee mieli edes nukkumaan.

Moro, aivot!, koppa rullaa ihan mukavasti... :lol:

kone kiinni, naps*

taivoitteena: "kaatua ja kuolla"
Bliss

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Huomenta. Kahvia mulle nyt heti, kiitos. Ämpärillinen. :swirl:
safi

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Jihaa! Uusi auto on tänään haettavissa omaan käyttööni. Ihan samanlainen tuo on, kun entinenkin ainoastaan rumemman värinen. No kaikessa ei voi aina voittaa. Pakko olla tyytyväinen, että vakuutusyhtiö ei laittanut kapuloita rattaisiin vaan mukisematta maksoi minulle samanveroisen auton entisen romuttamani tilalle. Niin hirveitä kauhujuttuja, kun olen kuulut noista vakuutustarkastajien kikkailuista ja maksamatta jättämisistä vedoten milloin mihinkin syyhyn.

Aikast paljon tässä on aikaa mennyt puhelimessa asioiden selvittelyyn ja lääkärissäkin jouduin eilen käymään varmuuden vuoksi, koska niska oli saanut sellaisen tällin, että eilen vielä kuvattiin varmuuden vuoksi.
Mitään ei onneksi löytynyt ja täti on lihaskivuista huolimatta entisen veroisessa kunnossa.

Katsokaahan kity-väki, että autonne vakuutukset ovat ajantasalla ja, että sieltä löytyy sellainenkin kohta että korvaavat myös sijaisauton, jos ja kun jotain sattuu. On meinaa pikkuisen kallista lystiä maksaa se itse.
Minulta ei sellaista löytynyt, mutta nyt löytyy uudesta vakuutuksesta... on tästäkin ikävästä rysäyksestä siis jotain opittu. *ajattelee positiivisesti*
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumari kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Kolmas TPK! Sijoitukset sen kun paranee. :)
Katselin samaa, että neiti tulee päivä päivältä aikaisemmin kityyn/töihin.
Ja toki tulet laulamaan :D
Kuules nyt, oonhan mä tullu tällä viikolla joka päivä puol kasiks töihin. Ei vaan kerkeä Kityä heti avaamaan, ku on muuta puuhaa...

Vitsi, toi karaoke kiehtois nyt kyl ihan törkeesti. Jos sitä yhen siiderin ees pystyis itelleen kustantaa? (Ja yhen biisin...) Oon tosin menossa ehkä faijalle duunin jälkeen Pitskuun, mutta pääseehän sieltä nopeasti pois jos niikseen tulee. En tosin pidä lähijunista yhtään, mutta autokyydistä lienee turha haaveilla.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

sipsi kirjoitti:Kuules nyt, oonhan mä tullu tällä viikolla joka päivä puol kasiks töihin. Ei vaan kerkeä Kityä heti avaamaan, ku on muuta puuhaa...
Selityksiä :D
Mullahan tosiaan se työaika alkais jo 6.45, mutta omatoimisen liukuman myötä saavun siinä 6.50-7.05, koska ei täällä vielä mitään tapahdu ennen seiskaa. Ja koska myöhässä saavun niin usein lähden (lue: aina) etuajassa.

Toki tulet karaokeen, siellä on kivaa ja laulat naikkaria. Kyyditystä ei tänään pysty järkkäämään, koska huikka maistuu myös mulle. Toki junalla tulen stadiin että jos meinaat etkokuppia jossain ottaa niin piippaile kännyllä. (katsotaan vielä miten ehdin sinne stadiin..)
ninnithequeen

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Vitsi, toi karaoke kiehtois nyt kyl ihan törkeesti. Jos sitä yhen siiderin ees pystyis itelleen kustantaa? (Ja yhen biisin...) Oon tosin menossa ehkä faijalle duunin jälkeen Pitskuun, mutta pääseehän sieltä nopeasti pois jos niikseen tulee. En tosin pidä lähijunista yhtään, mutta autokyydistä lienee turha haaveilla.
Sama vika rahikaisella, rahat aika finaalissa...ja se mesta on vielä suht kallis, ei mikään Bistro...
Mut jos sä tuut, niin mäkin. Laulaa en lupaa, sillä ääni on vielä vähän maassa. Tulee ihania kiekaisuja vaan sitte :lol:
Sitten on tietysti se kotiinpääsykin...hmm...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumari kirjoitti:
Toki tulet karaokeen, siellä on kivaa ja laulat naikkaria. Kyyditystä ei tänään pysty järkkäämään, koska huikka maistuu myös mulle. Toki junalla tulen stadiin että jos meinaat etkokuppia jossain ottaa niin piippaile kännyllä. (katsotaan vielä miten ehdin sinne stadiin..)
No, enhän mä nyt suhun viitannukaan sillä autokyytiasialla.. Ehkä enemmänkin faijaan ja Saabiin. (Tai no..kuiteski viittasin, mut ei kerrota kellekään..)

Hahaa! Sitäpaitsi mä laulan "12 apinaa" vaan hirveässä humalatilassa, en vielä yhden siiderin jälkeen. Muut Nylonit karaokessa sit taas ei oo kauheen hyviä, on kovin vaikeaa olla sekä Jonna että Erin yhtäaikaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Pikku-Akka

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Huomenta. Oikeesti, oonko eka kesälomakirjoittaja? Oon ollu koko viikon kesälomalla... Ja rytmit heittää kyllä häränpyllyä. Nukkumaan kolmelta ja ylös 11:ltä.

Ou nou, pikkuinen siilitukkamies purkaa meijän joulukuusta.. Hätiin...
Dumari

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Pikku-Akka kirjoitti:Huomenta.
Hyvää iltapäivää!
Luin nopeasti sun nikiksi "Pikku Kakka", hih! :lol:
Pikku-Akka

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Dumari kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Huomenta.
Hyvää iltapäivää!
Luin nopeasti sun nikiksi "Pikku Kakka", hih! :lol:
:shock: veri nais...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Joka aamu menny johonkin puol yhteentoista toi ylösnousemus.. Jos nyt alkais vähä skarppaan. Tai no, ens vuonna viimestään sit. Tää ilta meneekin sitten junassa, kymmeneltä vasta perillä. Siellä on vissiin menny laajakaistakin poikki. Käyköhän ne entiset modeemit ja piuhat, vai täytyyks ne aina vaihtaa niihin uuden liittymän mukana tuleviin? Nimim. epätietoinen megajunde
Kittys

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

:suihku:
:juristi:
:cheer:
:perse:
:yo:
slam

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

hyppelin vähän kaiteille aikani kuluksi laudalla. Sama vakkariporukka siellä oli rinteillä liukumassa. Ihan mukavaa oli. :) vedin pari uuttakin seddiä. Setä jaksaa painaa* :)
ninnithequeen

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kittys kirjoitti::suihku:
:juristi:
:cheer:
:perse:
:yo:
Tästä voisi päätellä, että olet juuri käynyt suihkussa, menossa allekirjoittamaan tärkeää paperia, ja se on mukavaa, sitten päätät viuhahtaa ja vilkuttaa samalla iloisesti ohikulkijoille.

Am I right?
Dumari

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sviddu, ollut jo kestostondista puol timmaa. Kahvia hakiessa sitten tietysti tuli mulkaistua tyttökalentereitakin, tou! Nyt täytyy tehdä töitä, eihän tästä muuten tule mitään.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

onpas hieno paiva. kalliit robotit seisoo ku joku saatanan taliaivo ei osaa pitaa varastoa ajantasalla (siis puuttuu komponentteja). nyt sit kayn n.6 minsan valein vaihtamassa levyn testeriin...jos jaksan.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Kittys

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti:
Kittys kirjoitti::suihku:
:juristi:
:cheer:
:perse:
:yo:
Tästä voisi päätellä, että olet juuri käynyt suihkussa, menossa allekirjoittamaan tärkeää paperia, ja se on mukavaa, sitten päätät viuhahtaa ja vilkuttaa samalla iloisesti ohikulkijoille.

Am I right?
Yeah Baby yeah. Nyt hippasen pukemaan :jouden:
millivanilli

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tänään luvassa siivoilua, jotta uusi vuosi ei tule sotkuiseen kotiin. Leikin myös hoitsua.. mun pupulta (avokki) leikattiin eilen kolme viisaudenhammasta pois (AU!!) ja nyt saan hoivailla sitä :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minulla on hieman pervå olo vieläkin kuunneltuani eilen raadollista tarinaa pikkukaupunkilaisneitojen seksiseikkailuista. Pitänee siis käydä tiirailemassa miehiä kentän kahviossa, kun jotain kuuluu kai päivisin syödäkin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Asia on nyt sillai että tämän vuoden työt on nytten tehty.

On muuten ensimmäinen kerta 14 vuoteen kun olen selvinpäin uudenvuoden!!! Hyvä minä, tästä on hyvä jatkaa!!! :jee:
Elukka

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
KulisataN kirjoitti: pommien ostoa. Perus settiä.
Repesin. :lol:
Toi on kieltämättä aika paha. :lol:
*kävi itte eilen pommien ostossa* :twisted:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Taidanpa hipsiä hieman etuajassa kohta kotiin.. (Pikasiivous odottaa.) Sit kestitsen vieraani tossa parin tunnin päästä kahvilla ja "omat pullat mukaan-periaatteella".
Tämän jälkeen vasta harkitsen karaokea. Ilmoittelen jollekin ihqulle (tod.näk. Dumis tai Ninni), pääsenkö saapumaan paikalle..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

voihan VEE! reilut kaks ja puol tuntii pitas viel olla. voinen jo tas vaihees sanoo, etten aio olla taytta paivaa. voisin hipsia puol viiden jalkeen kotiin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Dumari

Re: PervåPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kotiin, kotiin! Mulla kanssa pikasiivous edessä, sitten ytimeen. Sipsi tulee, tottakai :wink:
Vastaa Viestiin