Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja slam »

Chap kirjoitti:

1) Mikä on sotilasarvosi?

2) a) Koulutuksesi?(Edellytän akateemista koulutusta.)
b) Mitä ura sinulle merkitsee?

3) Missä kaupunginosassa asut ja millaisissa puitteissa?

4) Ansiotasosi?(En halua itseäni köyhempää miestä.)
Jos nainen lähettäisi minulle moisen huumorilla, nussisin hänet kuiviin, mutta valitettavasti ovat kaikki huumorin tajuttomia vakaan rikkauden perässä juoksevia näätiä ja kovat otteet ja pettäminen ovat myös pelkkää miehistä plussaa.

ps. *Pettynyt mies*
safi

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja safi »

Lolita kirjoitti:Hei kaikki komeat ja rikkaat miehet!


Reps kops..sulla on kuule nyt liian vaatimattomat toiveet. Aloita nyt edes jostain matkasta jonnekkin helkutin kuuseen, missä vähintään 30 astetta lämmintä.

Asiasta kumisaappaaseen, mulla olis sellainen kisun raapimisjutska ihan turhan panttina, kun en kissaa enää tule ottamaan. Oliskos sellaiselle käyttöä?
PerttiMakimaa

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

safi kirjoitti:Asiasta kumisaappaaseen, mulla olis sellainen kisun raapimisjutska ihan turhan panttina, kun en kissaa enää tule ottamaan. Oliskos sellaiselle käyttöä?
Tässä taitaa tulla kaksi pistorasiaa vastakkain? :)
safi

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja safi »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Tässä taitaa tulla kaksi pistorasiaa vastakkain? :)[/quote]

No olishan mun pitänyt arvata, että jos ei kettuilla mun asuinpaikasta, niin sitten jostain muusta.. Varo vaan, jos joskus tavataan, niin mä annan sulle piiskaa kaikkien SALOLAISTEN puolesta :wink:
PerttiMakimaa

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

safi kirjoitti: No olishan mun pitänyt arvata, että jos ei kettuilla mun asuinpaikasta, niin sitten jostain muusta.. Varo vaan, jos joskus tavataan, niin mä annan sulle piiskaa kaikkien SALOLAISTEN puolesta :wink:
Äh, unohdinkin jo sen. Pitääkin tarkistaa mahdoitko vastata.

Annatko (osuvasti) myös PERTTI Salolaisen puolesta? :)
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Taisi kyseinen nainen/mielikuvitushahmo käväistä sätissäkin joskus.
Ilmoitti että miehellä tulee olla Maybach tai Maserati, ku ei vois näyttäytyä halvemmassa autossa... Suomen ainoat Maybachit lienee pohjanmaalla Maserateista en tiedä.
Mut tekee se hallaa ku oma "Ferrari" ei kelpaa... :evil:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
hebuli

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Chap, mitä tulee neitisi toteamukseen ettei hän halua itseään köyhempää miestä, kai vastasit hänelle samoin? Siinäpä sitten dilemma, joka tosin hoitunee yhteistilillä, jolloin molemmat ovat tasan yhtä köyhiä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

safi kirjoitti:Asiasta kumisaappaaseen, mulla olis sellainen kisun raapimisjutska ihan turhan panttina, kun en kissaa enää tule ottamaan. Oliskos sellaiselle käyttöä?
Kyllä olisi käyttöä, kun pikkunen on varmasti kova koittelemaan kynsiään. Pitää sopia tapaamista ja hintaa.


Aatella, että ainoa vastine minun kerjuuviestiini tuli naiselta. Hävetkää Kityn rikkaan ja komeat miehet!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:
Aatella, että ainoa vastine minun kerjuuviestiini tuli naiselta. Hävetkää Kityn rikkaan ja komeat miehet!
Onko täällä semmosiakin? :shock:
ei sillä, että minä sillä tiedolla mitään tekisin... kunhan 5-tuilen juunou.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Mojo kirjoitti:Taisi kyseinen nainen/mielikuvitushahmo käväistä sätissäkin joskus.
Ilmoitti että miehellä tulee olla Maybach tai Maserati, ku ei vois näyttäytyä halvemmassa autossa... Suomen ainoat Maybachit lienee pohjanmaalla Maserateista en tiedä.
Mut tekee se hallaa ku oma "Ferrari" ei kelpaa... :evil:
Juuri näin muuten yhden Maseratin nuokkuvan tuossa kotikadullani. Julmaa tosin jättää autoparka loskaiselle kadulle seuraavaa räntäsadetta odottelemaan... :cry:
Tiikeriankka

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Mojo kirjoitti:Taisi kyseinen nainen/mielikuvitushahmo käväistä sätissäkin joskus.
Ilmoitti että miehellä tulee olla Maybach tai Maserati, ku ei vois näyttäytyä halvemmassa autossa... Suomen ainoat Maybachit lienee pohjanmaalla Maserateista en tiedä.
Mut tekee se hallaa ku oma "Ferrari" ei kelpaa... :evil:
Cityssä on yksi ostettavissa oleva silikonilutka, jonka olen ihan livenäkin tuolla yössä nähnyt. Esittää juuri tuollaisia kommentteja. Omat "meriitit" taitaa rajoittua niihin silikoneihin, sellanen yliblondattu suttura.
ninnithequeen

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tiikeriankka kirjoitti:Cityssä on yksi ostettavissa oleva silikonilutka, jonka olen ihan livenäkin tuolla yössä nähnyt. Esittää juuri tuollaisia kommentteja. Omat "meriitit" taitaa rajoittua niihin silikoneihin, sellanen yliblondattu suttura.
Sattuuko olemaan turkulainen?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Cityssä on yksi ostettavissa oleva silikonilutka, jonka olen ihan livenäkin tuolla yössä nähnyt. Esittää juuri tuollaisia kommentteja. Omat "meriitit" taitaa rajoittua niihin silikoneihin, sellanen yliblondattu suttura.
Sattuuko olemaan turkulainen?
Muah.. yks paikallinen (ehkä) joka voisi samanlainen olla tuli mieleen. Mut jos se on 19 niin ei. Tää on liian vanha eikä (niinq muistan tuon sätissä käyneen kertoneen) opiskelija.

Edit: Tuskin.. jos tuo viel ois ottanu silikonit ois sen tissit varmaan näääääääin isot
Viimeksi muokannut Mojo, 30.12.2005 17:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Tiikeriankka

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Eikun Helsingissä ainakin silloin asui kuin viimeksi näin. Siitä kyllä on pitkä aika.

edit: Just muistin, että joskus aikanaan Cityn nickikin oli Maybach ja joku numero.
Chap

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tiikeriankka kirjoitti:Eikun Helsingissä ainakin silloin asui kuin viimeksi näin. Siitä kyllä on pitkä aika.

edit: Just muistin, että joskus aikanaan Cityn nickikin oli Maybach ja joku numero.
Joo, samainen tötteröhuuli on kyseessä. On vaihtanut nikkiä useamman kerran ja viimeksi kun hänet bongasin nikki oli pamela19. Hänen ikänsä on kuitenkin 25 käyntikortin mukaan. Itse asiassa on ihan mahdollista, että sain juuri häneltä mailia. Yksi kirjoittajan titteleistä oli MSc, eli Master of Science, mutta se oli kirjoitettu väärin MsC, eli neiti C-kuppi :P
Tiikeriankka

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Ei ristus mikä herneaivo. Noh.. Go for it :mrgreen:

Piti ihan käydä katsomassa Cityssä, on se. Vaikutelmani edelleen: :laatta:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Chap kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Eikun Helsingissä ainakin silloin asui kuin viimeksi näin. Siitä kyllä on pitkä aika.

edit: Just muistin, että joskus aikanaan Cityn nickikin oli Maybach ja joku numero.
Joo, samainen tötteröhuuli on kyseessä. On vaihtanut nikkiä useamman kerran ja viimeksi kun hänet bongasin nikki oli pamela19. Hänen ikänsä on kuitenkin 25 käyntikortin mukaan. Itse asiassa on ihan mahdollista, että sain juuri häneltä mailia. Yksi kirjoittajan titteleistä oli MSc, eli Master of Science, mutta se oli kirjoitettu väärin MsC, eli neiti C-kuppi :P
Tässä tapauksessa on nojatuolisosiologisesti mielenkiintoista, miten joku voi ymmärtää parinvalinnan perusasiat samaan aikaan niin oikein ja niin väärin.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Mojo kirjoitti:Taisi kyseinen nainen/mielikuvitushahmo käväistä sätissäkin joskus.
Ilmoitti että miehellä tulee olla Maybach tai Maserati, ku ei vois näyttäytyä halvemmassa autossa... Suomen ainoat Maybachit lienee pohjanmaalla Maserateista en tiedä.
Mut tekee se hallaa ku oma "Ferrari" ei kelpaa... :evil:
Juuh tosiaan yksi on pohjanmaalla ja suomessa kuulemma yhteensä maybacheja on 2, tosin on saattanut luku jo kasvaa ehkä 3 tai 4 mitä sitten jotain vuosi sitten luin, mutta epätodennäköisestä et luku on kasvanut eikös sillä ole hintaa 6 milliä?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

mölli kirjoitti:Juuh tosiaan yksi on pohjanmaalla ja suomessa kuulemma yhteensä maybacheja on 2, tosin on saattanut luku jo kasvaa ehkä 3 tai 4 mitä sitten jotain vuosi sitten luin, mutta epätodennäköisestä et luku on kasvanut eikös sillä ole hintaa 6 milliä?
2 tiedän olevan pohjanmaalla. Ja hinta niillä sellaiset 700 000 € kappale.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Mojo kirjoitti:
mölli kirjoitti:Juuh tosiaan yksi on pohjanmaalla ja suomessa kuulemma yhteensä maybacheja on 2, tosin on saattanut luku jo kasvaa ehkä 3 tai 4 mitä sitten jotain vuosi sitten luin, mutta epätodennäköisestä et luku on kasvanut eikös sillä ole hintaa 6 milliä?
2 tiedän olevan pohjanmaalla. Ja hinta niillä sellaiset 700 000 € kappale.
Jaa jaa niin halpoja, no ostan yhen sit kun saan perinnön ja kysyn treffeillen ton pamelan tai no en sittenkään kun on rehellisesti sanottua ruma 8) (auto tai akka saa ite päättää kumpi)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ei Widdu... Sanokaa minulle että tuo on joku vitsi???

Hirveää.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

LillyMunster kirjoitti:Ei Widdu... Sanokaa minulle että tuo on joku vitsi???

Hirveää.
Ai mölli vai?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

vadim kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Ei Widdu... Sanokaa minulle että tuo on joku vitsi???

Hirveää.
Ai mölli vai?
Tietenkin kaikki toivomme, että mölli on vain vitsi, mutta jos asia ei ole näin onnellisesti, toivotaan, ettei mölli ainakaan lisäänny. Vaikka kukapa ääliötä panisi...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Lolita kirjoitti:
vadim kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Ei Widdu... Sanokaa minulle että tuo on joku vitsi???

Hirveää.
Ai mölli vai?
Tietenkin kaikki toivomme, että mölli on vain vitsi, mutta jos asia ei ole näin onnellisesti, toivotaan, ettei mölli ainakaan lisäänny. Vaikka kukapa ääliötä panisi...
No jaa valitan olen ajatellut hankkia jälkikasvua mihin muuhun mä naista tarvitsisin edes? Mielummin ne itse synnytäisin ilman naista ja kasvattaisin jos vaan olisi mahdollista.
Elukka

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

*kysyy tyhmän kuuloisesti*
Etkai sää mölli vaan ole joku provo ja trollaaja
:?:
Vastaa Viestiin