Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
safi

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja safi »

Elukka kirjoitti: Etkai sää mölli vaan ole joku provo ja trollaaja
No sehän se just on ja mua ärsyttää suunnattomasti, kun en ole vieläkään keksinyt kuka se oikeastaan on...
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Elukka kirjoitti:*kysyy tyhmän kuuloisesti*
Etkai sää mölli vaan ole joku provo ja trollaaja
:?:
No mulle on ihan sama miten mun juttuja otetaan vastaan, mutta sanonpa vaan etteivät ihmiset yleensä siedä rehellisyyttä ja erittäin paljon totuutta. Irl en jaksa aina olla niin korrekti voi niitä pyöreitä silmiä kun ei totutut manipilointi yritykset toimikaan ja joku sanoo vielä sillain yleiseen totuttuun mielipiteeseen vastaan ettei siihen mitään osaa sanoa kuin pyöristellä silmiä.

Minä olen alpha ja omega.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Minkäs takia mölliä aina dissataan? hän on paikan harvoista ketkä osaavat viihdyttämiseb jalon taidon :twisted:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
ninnithequeen

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mölli kirjoitti:
Elukka kirjoitti:*kysyy tyhmän kuuloisesti*
Etkai sää mölli vaan ole joku provo ja trollaaja
:?:
No mulle on ihan sama miten mun juttuja otetaan vastaan, mutta sanonpa vaan etteivät ihmiset yleensä siedä rehellisyyttä ja erittäin paljon totuutta. Irl en jaksa aina olla niin korrekti voi niitä pyöreitä silmiä kun ei totutut manipilointi yritykset toimikaan ja joku sanoo vielä sillain yleiseen totuttuun mielipiteeseen vastaan ettei siihen mitään osaa sanoa kuin pyöristellä silmiä.

Minä olen alpha ja omega.
No mitäs Elukka luulet?

Ja kohta RAM13 lähettää mulle taas yksityisviestiä väärällä nikillä...jösses. Banniin tämä pelle.
slam

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja slam »

mölli kirjoitti:Minä olen alpha ja omega.
Pelleilijä :lol: (aikoinaan tein useampia nimiä ja sain häädöt kyseiseltä palstalta, heti huomasivat kuka vääntää noottia :lol: )
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

ninnithequeen kirjoitti:
mölli kirjoitti:
Elukka kirjoitti:*kysyy tyhmän kuuloisesti*
Etkai sää mölli vaan ole joku provo ja trollaaja
:?:
No mulle on ihan sama miten mun juttuja otetaan vastaan, mutta sanonpa vaan etteivät ihmiset yleensä siedä rehellisyyttä ja erittäin paljon totuutta. Irl en jaksa aina olla niin korrekti voi niitä pyöreitä silmiä kun ei totutut manipilointi yritykset toimikaan ja joku sanoo vielä sillain yleiseen totuttuun mielipiteeseen vastaan ettei siihen mitään osaa sanoa kuin pyöristellä silmiä.

Minä olen alpha ja omega.
No mitäs Elukka luulet?

Ja kohta RAM13 lähettää mulle taas yksityisviestiä väärällä nikillä...jösses. Banniin tämä pelle.

Minkäs takia möllille pitäis antaa bannnii? samalla kaikille muillekin vois antaa, koska ei mölli ole tehnyt mitään mitä ei saisi tehdä.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Chap

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Wtf? Nyt sain vastauksen tältä typyltä, tosin lainausten perusteella viestiin jota en ole ikinä lähettänyt:

--
>Terve,

>Palasin juuri liikematkalta Bostonista. Tylsä kaupunki. Neuvottelut meni kuitenkin >pulkkaan ja hoidin homman kotiin, vaikka oli tiukkaa vääntöä :-)
>Hohhoijaa, onneksi kiire helpottaa ensi viikolla! Töitä on luvassa kyllä, mutta ehdinpä
>ainakin nukkua yli viisi tuntia yössä. Harvinaista herkkua.
>
>Helsinki on kyllä ihan uskomattoman boring talvisaikaan. Minä olen enemmän >keskieurooppalainen. Olisi kyllä ollut mahdollisuus muuttaa töiden perään >Frankfurtiin, mutta maani tarvitsee minua. Voi kuitenkin olla, että karkaan ihan >kokonaan toiselle mantereelle.
>
Ihan kiva, että vastasit, mutta epätäsmällisyytesi jäi vähän häiritsemään minua. Kaipaisin edelleen seuraavia tietoja:
- Sotilasarvosi
- Tarkka ansiotasosi
Jos toimitat nämä minulle, voisin harkita kahville lähtemistä.

Ymmärtänet varmaan, että tahdon miehen mittaisen miehen, enkä mitään reppanaa. Kaikilla on Suomessa samat mahdollisuudet menestyä elämässä. Täytyy olla aika luuseri jos ei hyödynnä niitä. Siitä me akateemiset varmaan olemme yksimielisiä.

Terveisin,
XXX
--

Trollaako joku kityläinen mua? :lol:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Chap kirjoitti:Saiko joku toinen sen myös? Entä löytyykö vastaavia kokemuksia?
Pfft, mie en ole koskaan saanut minkäänlaisia herutusmaileja. Siksi täytyykin todeta että niitä saavat ainoastaan kakkahousut.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Chap kirjoitti: - Sotilasarvosi
Laita siihen että kadetti niin ei tarvi odotella vastauksia enää.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Leilah

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Chap kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Ehkäpä kyseessä oli sama neito, joka jo käyntikortissaan ilmoittaa tarvitsevansa autoonsa uudet vanteet ja tarkasti vanteiden merkin ja mallin. Lisäksi neidolle kelpaa myös kalliit merkkitavarat ja merkitkin on tarkaan mainittu. Pyyntöjen tehosteeksi galleriasta löytyy tissikuvia.
Viittaatko siihen alituiseen nikin vaihtajaan, jolla on tötteröhuulet ja silikoonitissit ja joka nyt taitaa käyttää nikkiä pamela19?
Ihan 130% paras Pamelan kuva oli se, joka oli otettu sähkölieden edessä. She is too sexy for most of us...
Elukka

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Leilah kirjoitti: Ihan 130% paras Pamelan kuva oli se, joka oli otettu sähkölieden edessä. She is too sexy for most of us...
Salee Qmint håttii!
Faghag

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

ninnithequeen kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Cityssä on yksi ostettavissa oleva silikonilutka, jonka olen ihan livenäkin tuolla yössä nähnyt. Esittää juuri tuollaisia kommentteja. Omat "meriitit" taitaa rajoittua niihin silikoneihin, sellanen yliblondattu suttura.
Sattuuko olemaan turkulainen?
Heh, sä sekoitit nyt ton Pamelan clotheziin, joka ilmeisesti käyntikortin perusteella ei asu enää Turussa vaan Espoossa.

Törmäsin kerran tyttöön vahingossa stadin rautatieasemalla, mukanaan tällä taskuvenuksella oli isokokoinen, selvästi punttiksella lihaksiaan kasvattava mörökölli.

Mutta clothez tuntuu muuten olevan oikein herttainen ja mukavan oloinen tyttö, ainoa vaan, että hän pukeutuu mauttomasti ja ne tukan pidennykset ovat niin yesterday's news.

Mut hei, jokainen tyylillään. Samaa voi sanoa musta :-D
sinkkumatti

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Faghag kirjoitti:Mutta clothez tuntuu muuten olevan oikein herttainen...
..tampio ja täysi vesipää.

Kuinka idiootti oikein pitää olla, että pitää moista kuvagalleriaa itsestään cityssä?

Tyttö taitaa olla sitä mallia tuuliutunnelia, että kellonaikaa kysyttäessä hän vastaa; "ai nyt vai?"
Faghag

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

sinkkumatti kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Mutta clothez tuntuu muuten olevan oikein herttainen...
..tampio ja täysi vesipää.

Kuinka idiootti oikein pitää olla, että pitää moista kuvagalleriaa itsestään cityssä?

Tyttö taitaa olla sitä mallia tuuliutunnelia, että kellonaikaa kysyttäessä hän vastaa; "ai nyt vai?"
Heh heh, viittasin vain hänen käyttäytymiseen chattihuoneessa, joka ei ole niin julkeaa ja miehien älykkyyttä aliarvioivaa kuin pam-pam-pamelalla. Ja sitä paitsi, pitäähän niille tyhmille miehillekkin löytyä sopivat kumppanit, jotta hekin voisivat lisääntyä ja täyttää maan :-D

Itsekin ihmettelen noiden kuvien määrää... saahan sitä huoletta laittaa muutaman kuvan itsestään julkiseen jakoon, jos on livenäkin saanut postiviista palautetta ulkonäöstään. Kauniita ihmisiä sitä mieluummin netissäkin katsoo kuin rumia, mutta yli 100 kuvaa on jo hätävarjelun liioittelua.
Elukka

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Faghag kirjoitti: Ja sitä paitsi, pitäähän niille tyhmille miehillekkin löytyä sopivat kumppanit, jotta hekin voisivat lisääntyä ja täyttää maan :-D
Mutta miksi? :shock:
Miksi ääliöitä tarvittaisiin lisää?
Kuva
Starflare

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Tulipa noista kyseisitä otuksista mieleen sellainen tyyppi kuin Dimmuh, jolla oli käyntikortissaan aika karua tekstiä siitä mitä mieheltä odottaa.
Parasta oli kuitenkin se, kun Exsat jossain cityn keskustelussa quottasi käyntikortin sisällön ja pisti kyseisen kalkkunan hiukan ahtaalle :mrgreen: .

EDIT: Koitin etsiä kyseistä keskustelua, mutten harmikseni löytänyt sitä enään.
Viimeksi muokannut Starflare, 10.01.2006 18:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sinkkumatti

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Faghag kirjoitti:ei ole niin julkeaa ja miehien älykkyyttä aliarvioivaa kuin pam-pam-pamelalla.
Pamelan tapauksessa hän tuskin ketään miestä pystyy loukkaamaan tuossa tarkoituksessa. Olen hyvin hämmästynyt, jos tuo poro edes osaa tavata sanan älykkyys.
Pamelassa taitaa olla vain hivenen älykkyytä juuri sillä hetkellä, kun joku onneton reppana on työntänyt kukkonsa hänen suuhunsa.

kaunis..silikoniblondi hgin kampista...paksu lompakko rules;o)ja shoppailu on mun ELÄMÄ.. pitäs saada 18-20tuuman joko anteran tai ozz razingin vanteet saada.tosin en kyllä maxais niistä mitään..heh niinku en mistään.joko kitka tai nasta, mielummin uudet!!OZ RACIng TAI KOSEI ainoastaan kiinnostaa
hermine

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mojo kirjoitti:Taisi kyseinen nainen/mielikuvitushahmo käväistä sätissäkin joskus.
Ilmoitti että miehellä tulee olla Maybach tai Maserati, ku ei vois näyttäytyä halvemmassa autossa... Suomen ainoat Maybachit lienee pohjanmaalla Maserateista en tiedä.
Mut tekee se hallaa ku oma "Ferrari" ei kelpaa... :evil:
No pöh, oon aina luullut että tosimiehen unelma olis saada isotissinen nainen joka tajuu autoista jotain eikä turhia viisastele. Mikä teille sitten kelpaisi? (ne mitä mie tapailen on marjanpoimijoita <3 )
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mylwin kirjoitti: Pfft, mie en ole koskaan saanut minkäänlaisia herutusmaileja.
Oot tainnut saada, kakkahousu!
Rotan aivot valtasivat pääni.
slam

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja slam »

nyh, kukaan ei oo pitkään aikaan huomioinu mua. ankeeta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:nyh, kukaan ei oo pitkään aikaan huomioinu mua. ankeeta.
Pupunen!
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
slam kirjoitti:nyh, kukaan ei oo pitkään aikaan huomioinu mua. ankeeta.
Pupunen!
iskex sää mua? pussaa mua!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
slam kirjoitti:nyh, kukaan ei oo pitkään aikaan huomioinu mua. ankeeta.
Pupunen!
iskex sää mua? pussaa mua!
En iske enkä pussaa, mutta puputtelen.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hermine kirjoitti: No pöh, oon aina luullut että tosimiehen unelma olis saada isotissinen nainen joka tajuu autoista jotain eikä turhia viisastele. Mikä teille sitten kelpaisi?
Senkin sovinistisika :!:
Tuommoisia alentavia stereotyyppejä elättelet...
Kyllä mun mielestä naisessa ne tissit on vasta 2. tärkein ruumiinosa, se on se otsalumpion taus, mikä eniten merkkaa.
Jos siellä ei omalla kumppanilla olis kun hukkatilaa ni jossain vaiheessa alkais ahistaa pahemman kerran.
hermine

Re: Cityn mies, onko sinua vietelty?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mut kumpi olis isompi turn-off, ihminen joka vaikuttaa mielestäsi tyhmältä vai ihminen joka pitää sinua tyhmänä?
Vastaa Viestiin