Uudenvuodenlupaukset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Uudenvuodenlupaukset

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Pidän tipattoman tammikuun ja osallistun maratonille kesän lopussa. Näistä en tingi!
ElanorRaven

Re: Uudenvuodenlupaukset

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Minä lupaan laihtua sen perkeleen 5 kiloa ennen kesää.
Minä myös. Tosin siinä vaiheessa armas äitini haluaa ainakin passittaa minut hoitoon, kun pelkää että anoreksia iskee. On niin huolissaan kun olen "niin kauhean kapoinen", jösses! Sen jälkeen kun muutin pois vanhempien luota, niin pikkuhiljaa katosi kymmenisen kiloa ympäriltä.

Mitäs muuta? Ei niitä lupauksia kuitenkaan koskaan tule pidettyä... Lupaan olla ihan yhtä laiska, tyhmä ja saamaton kuin tähänkin mennessä.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Uudenvuodenlupaukset

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

KulisataN kirjoitti:Lisää lupauksia
Lupaan olla uskollinen, rehellinen, luotettava, rakastava ja maailman paras aviomies vaimolleni. Lupaan saada tämän liiton takaisin jaloilleen ja olemaan sitä mitä molemmat ovat aina toivoneet.
Aikas söpistä, toivotan onnea yrityksellesi /-sellenne :h:

Itse en lupaa niin mitään, koska lupaukset tulee niin helposti rikottua ja sitten vituuttaa mutta minulla on pyrkimys:
*Tulla ahkerammaksi opiskelijaksi
*Löytää sijaisuuksia pidempiaikaista työtä
*Tavata joku mukava ukonrähjäke, joka kestäisi minua katsella ja silitellä pidemmän kuin lyhyemmän aikaa
*Tutustua paremmin keskimmäiseen kummityttäreeni
*Liikkua enemmän tai syödä vähemmän /terveellisemmin tai ihan mitä vaan, kunhan olisin edes kerran elämässäni edes hiukan haaskemman näköinen kuin nyt (ja elämähän kuulemma siis loppuu siihen kun täytetään 30vee ja sehän on edessä jo ensi suvena)
*Opetella edes hitusen verran siistimmäksi ihmiseksi kotona

..juu, siinä tuli jo sen verran, että alkoi hirvittämään, vaikka olivatkin siis vain pyrkimyksiä *korostaa*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Patz

Re: Uudenvuodenlupaukset

Viesti Kirjoittaja Patz »

KisSandraa mukaellen, en lupaa mitään mutta pyrin:
  • Rakastamaan itseäni enemmän
  • Tekemään päivittäin "hyvän työn" (aloitin jo tänään ja tein oman ja naapuritalon lumityöt)
  • Löytämään vakalleni kannen

Oikeudet muutoksiin pidätetään

Edit: aloitin tänään karkkilakon, kesto vähintään 2 kk.
Viimeksi muokannut Patz, 02.01.2006 9:48. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uudenvuodenlupaukset

Viesti Kirjoittaja aasi »

Patz kirjoitti:Oikeudet muutoksiin pidätetään
Tämän minäkin voin luvata.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Mika_J
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 17.08.2005 22:10

Re: Uudenvuodenlupaukset

Viesti Kirjoittaja Mika_J »

Aloitan kityyn kirjoittamisen.

Pitkään olen ollut hiljaa taustalla, mutta nyt lupaan pistää ajatuksiani kirjalliseen muotoon palstalle. Lupaukseni takeeksi aion kirjoittaa ainakin kymmenen viestiä vielä tänään.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uudenvuodenlupaukset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mika_J kirjoitti:Aloitan kityyn kirjoittamisen.

Pitkään olen ollut hiljaa taustalla, mutta nyt lupaan pistää ajatuksiani kirjalliseen muotoon palstalle. Lupaukseni takeeksi aion kirjoittaa ainakin kymmenen viestiä vielä tänään.
Tämä on loistava lupaus!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ElanorRaven

Re: Uudenvuodenlupaukset

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Lolita kirjoitti:
Mika_J kirjoitti:Aloitan kityyn kirjoittamisen.

Pitkään olen ollut hiljaa taustalla, mutta nyt lupaan pistää ajatuksiani kirjalliseen muotoon palstalle. Lupaukseni takeeksi aion kirjoittaa ainakin kymmenen viestiä vielä tänään.
Tämä on loistava lupaus!
Tai sitten huolestuttava... :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uudenvuodenlupaukset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ElanorRaven kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Mika_J kirjoitti:Aloitan kityyn kirjoittamisen.

Pitkään olen ollut hiljaa taustalla, mutta nyt lupaan pistää ajatuksiani kirjalliseen muotoon palstalle. Lupaukseni takeeksi aion kirjoittaa ainakin kymmenen viestiä vielä tänään.
Tämä on loistava lupaus!
Tai sitten huolestuttava... :D
Tottahan se on, että sitten saa heittää hyvästit normaalille elämälle. Kaikki alkaa pyöriä Kityn ympärillä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ElanorRaven

Re: Uudenvuodenlupaukset

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Lolita kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Tämä on loistava lupaus!
Tai sitten huolestuttava... :D
Tottahan se on, että sitten saa heittää hyvästit normaalille elämälle. Kaikki alkaa pyöriä Kityn ympärillä.
Onhan se aika huolestuttavaa, että minäkin lähdin eilen pippaloista kotiin kun piti saada nukkua edes vähän ennen kuin töihin joutuu, mutta kityilemään piti ensin vähäksi aikaa tulla.
Vastaa Viestiin