La-la-lauantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
aimohaiku

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Se on sitten vuoden viimeinen päivä. Kiitos vuodelle, olit kiva.

Harmi, kun en jaksanut eilen sinne Svengiin, siellä on näemmä ollut hauskaa. En jaksanut sitä leffaakaan (Dogville) seurata, vaan seikkailin punaviinin voimin omissa ajatuksissani. Nyt lisää Tiikerin Päiväunta ja lehtien selailua.

Kaikille tasapuolisesti Hyvää Uutta Vuotta 2006 jo näin etukäteistoimituksena!
Pikku-Akka

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Aamu on alkanut vallan mainiosti. Koira hajotti pihalla meidän roskapussin ja kissa oli kaivanut kiinanruusun (tosi iso, anopilta saatu) purkista mullat lattialle.. Ei voi kuin toivoa että uusi vuosi olisi hieman rauhallisempi. Tai nuo elukat ainaki rauhottuis vähän.

No, oon saanu kahvia ja kinkkupasteijaa ja nyt jo hieman rauhallisempi, mutta olisittepa nähneet mun raivon äsken! :twisted:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olipas reissu. Kotimatka kesti sitten melkein 9h :shock: Joku oli menny junan alle, ja veturi vaihdettiin siinä, ja myöhässä oltiin ainakin kolme tuntia. Luulin simahtavani samantien yöllä kun pääsin kotiin, mutta eihän se uni tietysti tullutkaan. Kahviin ei oo maitoo.. Onkohan ne kaupat tänään normisti auki.. Täytynee etsiä lehdestä tietoa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

irmelianneli kirjoitti:Onkohan ne kaupat tänään normisti auki.. Täytynee etsiä lehdestä tietoa.
Ei ne ihan, mutta riittävästi auki. Pitää itsekin kohta mennä, en jaksanut käydä eilen kunnolla kaupassa ollenkaan..

http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/119/
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomeneita.

Mä en tunne mun polvia, sen verran tuli tanssittua eilen. Jalat kyllä taipuu, mutta ihmeellinen tunnottomuus vaivaa..Ja joo, on mulla kankkunenkin. Ehkä juuri päänsäryn takia en tajua polvieni olevan lopullisesti tohjona...

Rauhallisesti menee tämä päivä. Olenkohan mä ainoa, joka meinaa viettää Uutta Vuotta kiltisti kotona? :(
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Huomenta. Et sä Ninni ole ainoa, mä ainakin olen kotosalla lasten kanssa. Katsotaan ikkunasta raketteja ja syödään sipsiä ja juodaan cokista. EIpähän kastu eikä ole kankkusta.
Truth fears no trial
Enthu

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnithequeen kirjoitti:Rauhallisesti menee tämä päivä. Olenkohan mä ainoa, joka meinaa viettää Uutta Vuotta kiltisti kotona? :(
Ninni et me tulimme kipeiksi/flunssaisiksi uudeksi vuodeksi ko ois pitäny mennä vaihtaa uuttavuotta tampereelle kummitädin miähen rokkibändin keikalle,jouduttiin perumaan... Ärh "miksi aina meille täällä näin käy"
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja cardic »

hyvat oli pileet eile. loppuvaihees vaan tuli kauhee kanni paalle, eika enaa voinu jatkaa kippaamista. nyt podetaan kaNkkuista ja mietitaan mita teen illalla
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
ninnithequeen

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KulisataN kirjoitti:Huomenta. Et sä Ninni ole ainoa, mä ainakin olen kotosalla lasten kanssa. Katsotaan ikkunasta raketteja ja syödään sipsiä ja juodaan cokista. EIpähän kastu eikä ole kankkusta.
Totta kyllä, eihän siinä mitään, kivaa olla muksun kanssa kotosalla. Kivempaa vaan olisi, jos perheen pään ei tarvitsisi olla töissä :cry:

Olenkohan mä julma äiti jos annan vekaran valvoa raketteihin? Tai jos herätän sen yöllä niitä katsomaan? Se niin odottaa jo. Aikaisemmin ei vielä ole edes ymmärtänyt moisista...
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Et sä paha äiskä ole jos lapsesi herätät tai annat valvoa. Eihän uudenvuoden raketteja ammuta kuin kerran vuodessa. :D
Truth fears no trial
slam

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

"soviet" "frends no more" laulan täällä yksin... voisi varmaan käydä laskemassa :) !
Dumari

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huh huh, mikä olo. Kaali on ehkä ihan vidun kipee, toisaalta tämä ei ole mikään yllätys.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Sillä se pääkipu lähtee millä on tullutkin.
Truth fears no trial
HoundDog

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Jaahans siskot ja veljet. Se taas se aika vuodesta kun on viimeistään vedettävä pressu veneen päälle. Vittumaista puuhaa kylmässä ja vesisateessa. Omapahan on moka kun on jättänyt sen näin myöhäiselle. Tyhmyydestä sakotetaan. Sadevaatteet ja kerrospukeutuminen. Eiköhän se siitä. Ja sauna päälle jo valmiiksi.
1108

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Skädäm, numba töissä, numba ei pidä, numbaa vituttaa, numba menee kotia, numba ampuu naapuria raketilla perseeseen, numba nauraa, poliisit ei....
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aamukahvit! Ihanata. Kaupungilla oli kohtuu hiljaista mielestäni. Ostin todella vähän alkoholia. Yläkroppani on aivan jumissa otsan etulohkoa myöten. Kiristää. Ibumaxia kehiin, ja sitten vahvempia, jos ei tehoa. Ei tietty kandeis, mutta parempaankaan ei nyt ole mahdollisuuksia. Ensi vuonna jumpataan ja venytellään sitten, ja pyritään kemikaaleista eroon.
ninnithequeen

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Uudenvuoden suunnitelmat muuttui Ninni-tätillä.
Huomenna avaamaan baari :doh:
Elukka

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kait sitä aamupalaaki pitäis... :roll:
Aamu menny kotoaskareita hoitaessa ja kityillessä + odottaessa, että toi yks sais ittensä hereille. :roll:
slam

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

pari kertaa kopistin reiliä, mutta ei oikein jaksanut... :p Vitutti suunnatomasti nähdä kusipään vievän vielä naista mukaan äskön, että keitti sekin ihan tarpeeksi...

taidan pyrkiä kaljoittaa itseäni pian,´kunhan ensin kylmenevät.
Pikku-Akka

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Kävelylenkin reipastuttamana tein kääretorttua ja nyt istahdin koneelle. Kohta tulee jo eka vieras, tekee meille kuulema hirvikäristystä. Jos painuis nukkuun siksi aikaa ku ruoka on valmis.. Väsyttää ihan sikana.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:Olenkohan mä ainoa, joka meinaa viettää Uutta Vuotta kiltisti kotona? :(
Ei. Mäkin taidan jäädä himaan tänään... nykyään ku krapulat kestää kaks päivää ei viitsis maanantain mennä uusvanhaan duuniin rättiväsyneenä.

Enkä mä muutenkaan jaksa...
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Olenkohan mä ainoa, joka meinaa viettää Uutta Vuotta kiltisti kotona? :(
Ei. Mäkin taidan jäädä himaan tänään... nykyään ku krapulat kestää kaks päivää ei viitsis maanantain mennä uusvanhaan duuniin rättiväsyneenä.

Enkä mä muutenkaan jaksa...
Jepsjeps, mutta mäpä en sitten vietäkkään vuoden vaihdetta kotona. Yhden nöyrän puhelinsoiton edessä voi suunnitelmat muuttua, nääs.

On se ihanaa kun isot, raavaat miehet soittelee tolleen ja polvillaan anoo...(töihin)

Noh. Kai tämän kestää.
slam

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

Kaikki menee pieleen, mutta onneksi kylmä kalja on hyvää!
Elukka

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mennäänjomennäänjomennäänjo...
*hätä hätä hötky hötky* :P
ninnithequeen

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:Kaikki menee pieleen, mutta onneksi kylmä kalja on hyvää!
:komp:

Oli ihaanaaaa ottaa vuoden viimeiset löylyt.
Miten helvetissä mä saan hiukset kuiviksi puolessa tunnissa, HÄH???
Ja joo, on kuivaaja mutku...Nää on vähän pitkät...
Vastaa Viestiin