La-la-lauantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:
slam kirjoitti:Kaikki menee pieleen, mutta onneksi kylmä kalja on hyvää!
:komp:

Oli ihaanaaaa ottaa vuoden viimeiset löylyt.
Miten helvetissä mä saan hiukset kuiviksi puolessa tunnissa, HÄH???
Ja joo, on kuivaaja mutku...Nää on vähän pitkät...
Avasin hotmail-sähköpostin ja totesin, että jonkun nettisällin vastanneen minun herjalla tekemääni naisilmoitukseen. Ilmoituksen laittamisesta on kulunut varmaankin... muutama kuukausi, syksy saattaa kuvata asiaa parhaiten :lol:

moi, olen 39v mies, normaali vartaloinen ja muutenkin ok, myös ulkonäkö.....jos
kiinnostaa laita postia ;)
Elukka

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

slam kirjoitti: Avasin hotmail-sähköpostin ja totesin, että jonkun nettisällin vastanneen minun herjalla tekemääni naisilmoitukseen.
:shock: Berwå, sä!
ninnithequeen

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
slam kirjoitti:Kaikki menee pieleen, mutta onneksi kylmä kalja on hyvää!
:komp:

Oli ihaanaaaa ottaa vuoden viimeiset löylyt.
Miten helvetissä mä saan hiukset kuiviksi puolessa tunnissa, HÄH???
Ja joo, on kuivaaja mutku...Nää on vähän pitkät...
Avasin hotmail-sähköpostin ja totesin, että jonkun nettisällin vastanneen minun herjalla tekemääni naisilmoitukseen. Ilmoituksen laittamisesta on kulunut varmaankin... muutama kuukausi, syksy saattaa kuvata asiaa parhaiten :lol:

moi, olen 39v mies, normaali vartaloinen ja muutenkin ok, myös ulkonäkö.....jos
kiinnostaa laita postia ;)
Miten tää liittyy mun hiusten kuivumiseen?
Nighthawk

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Aina kun minulla menee jokin asia päin kilinpalleja, liittyy tapaukseen Espoo. Täysin turha paikka. Viimeksi tänään menin vahingossa väärään bussiin ja aloin välittömästi sisään päästyäni lukemaan kirjaa. Siinä vaiheessa kun katsoin ensimmäistä kertaa ulos, huomasin, että nyt sitä ollaan Esbo Stad:ssa, sinikeltaisten helvetin värien loisteessa. Menin sitten lähimmälle ärrälle ostamaan kahvia, mutta sekin oli sieltä loppu. Ärsytti niin paljon, että oli pakko hypätä cabiin, ja ajaa sillä himaan, jotta sitä ehtisi edes pyörähtää kotosalla ennen töihin lähtöä. Omia hölmöyksiä ja koomailuita ei tietenkään voi tässäkään tapauksessa huomioida – kaikki on Espoon syytä.

Äänestäisin ketä tahansa presidentiksi, vaikka Timo Soinia , jos hän vain lupaisi pyyhkiä tuon kaupungin pois pääkaupunkiseutua pilaamasta. Avautuminen päättyy tähän. Hyvää uutta vuotta kaikille!
slam

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti: Miten tää liittyy mun hiusten kuivumiseen?
Anteeksi, jos keskustelen... itsekin olit kitaroidut kaljapuheeni ja sitten puhuit kuivaamisesta, :twisted:
ElanorRaven

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mie pingon nyt bussille ja uutta vuotta viettämään. Ensi vuonna tapaamme jälleen, armaat kityläiset! Puzznuzzia kaikille! :h:
slam

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:Mie pingon nyt bussille ja uutta vuotta viettämään. Ensi vuonna tapaamme jälleen, armaat kityläiset! Puzznuzzia kaikille! :h:
hyvä uuet vuodet sinne ja muillekin...

jos hakisi toisen kaljan ulkoa
aimohaiku

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

slam kirjoitti: Avasin hotmail-sähköpostin ja totesin, että jonkun nettisällin vastanneen minun herjalla tekemääni naisilmoitukseen. Ilmoituksen laittamisesta on kulunut varmaankin... muutama kuukausi, syksy saattaa kuvata asiaa parhaiten :lol:

moi, olen 39v mies, normaali vartaloinen ja muutenkin ok, myös ulkonäkö.....jos
kiinnostaa laita postia ;)
Miksi sulla oli naisilmoitus?

Eikö miesilmoitus olisi kuitenkin lopputulemaa ajatellen parempi?
ninnithequeen

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Miten tää liittyy mun hiusten kuivumiseen?
Anteeksi, jos keskustelen... itsekin olit kitaroidut kaljapuheeni ja sitten puhuit kuivaamisesta, :twisted:
Niin, komppasin sitä että kylmä kalja on hyvää. Sitten jatkoin muista aiheista....

Hyvää Uutta Vuotta muru!
slam

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

aimohaiku kirjoitti:
slam kirjoitti: Avasin hotmail-sähköpostin ja totesin, että jonkun nettisällin vastanneen minun herjalla tekemääni naisilmoitukseen. Ilmoituksen laittamisesta on kulunut varmaankin... muutama kuukausi, syksy saattaa kuvata asiaa parhaiten :lol:

moi, olen 39v mies, normaali vartaloinen ja muutenkin ok, myös ulkonäkö.....jos
kiinnostaa laita postia ;)
Miksi sulla oli naisilmoitus?

Eikö miesilmoitus olisi kuitenkin lopputulemaa ajatellen parempi?
Onhan noita mies ilmoituksiakin... XD kunhan leikilläni moisen joskus laitoin ja unohdinkin sen, jo ja ihmeetelin vastausta vain hetken tänään...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jooo, ei tänne taida ketään tulla. Avaan kaljan, vaikka mä kyllä arvaan että ne loppuu kesken, voi helekatti.
slam

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:
slam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Miten tää liittyy mun hiusten kuivumiseen?
Anteeksi, jos keskustelen... itsekin olit kitaroidut kaljapuheeni ja sitten puhuit kuivaamisesta, :twisted:
Niin, komppasin sitä että kylmä kalja on hyvää. Sitten jatkoin muista aiheista....

Hyvää Uutta Vuotta muru!
uudet vuodet

Kalja innoittaa lähtemään baarejen suuntaan sekoilemaan... hmm. hmm. misähän olisi rajut reivit XD
slam

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Jooo, ei tänne taida ketään tulla. Avaan kaljan, vaikka mä kyllä arvaan että ne loppuu kesken, voi helekatti.
Niitähän pystyy vielä ostamaan lisää?
slam

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

Jotkut kuspäiset nuoret vesselit kävivät paukasemassa lumipallot ikkunaani. Äh, ei jaksa nyt hermostua asiasta. Särkekää koko lasi, anti mennä vaan. Humalassa kaikki on paljon hauskempaa XD
HoundDog

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Jopas oli kylmä ulkona. Vene pakattu talvisäilöön ja kävelylenkki tehtynä. Ei mikään pitkä, mutta raskas (vetistä lunta). Keväällä sitten mennään Kityporukalla kalareissuun. Tai sitten vaan palvomaan mollukkaa ulkoluodolle. Pitäisin niistä. Otin nimittäin veneen pois myynnistä. Jotain sitä täytyy olla munan jatkeeksi, edes jotain. Taidan mennä saunaan…
slam

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

Nilviäiset juoksentelee tuossa ikkunan alla... "huu" XD. On heillä kans elämä, kun pitää toisia häiritä...

Pallon roippeet ikkunalasissa ja elämä rullaa eteenpäin, mitähän ajallisia ratkaisuja seuraavaksi? itselleni on ainakin saatava lisää kaljaa!
ninnithequeen

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oikein Hyvää Uutta Vuotta rakkaat kanssakityilijät :h:

Nähdään ensi vuonna :)
Nighthawk

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

HoundDog kirjoitti: Keväällä sitten mennään Kityporukalla kalareissuun. Tai sitten vaan palvomaan mollukkaa ulkoluodolle.
Uuh! Tuohan kuulostaa sellaiselta miitiltä, joka kiinnostaisi muakin. :)
HoundDog kirjoitti: Otin nimittäin veneen pois myynnistä.
Parempaa päätöstä ei voi tehdä!!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

HoundDog kirjoitti:Keväällä sitten mennään Kityporukalla kalareissuun. Tai sitten vaan palvomaan mollukkaa ulkoluodolle. Pitäisin niistä. Otin nimittäin veneen pois myynnistä. Jotain sitä täytyy olla munan jatkeeksi, edes jotain. Taidan mennä saunaan…
Mikä ulkoluoto? Missä päin rannikkoa?
Kinnostusta meinaan ois, jos aikaa likenis enemmänkin vois harkita tulla tuulten voimalla.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
slam

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

Nighthawk kirjoitti:
HoundDog kirjoitti: Keväällä sitten mennään Kityporukalla kalareissuun. Tai sitten vaan palvomaan mollukkaa ulkoluodolle.
Saaristossa on hauska hyppelehtiä kalliolta veteen! sinne!
slam

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

Mojo kirjoitti:
Mikä ulkoluoto?
missä sijaitsee Ulkokalla? muistan kuulleeni sellaisen sääuutislähetyksestä...
1108

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hmm... Kuka perkele poistelee viestejäni?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ruokavalmistelut vihdoin takana, virittäytyminen oikeaan tunnelmaan edessä. Jääkaappi pullistelee pienistä herkkusyötävistä joita on tarkoitus nauttia kotiutuessa aamuviideltä. Entuudestaan muistan että metalli vie energiaa.

Asussa taas on sen verran tekonahkaa/niittejä ja naamassa niin ärjy maski ettei kaupantäti meinannut myydä edes alkoholitonta olutta. Rasistinen vanha vuohi, kade se on siitä ettei itse saa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pidemmät autoreissut krapulassa on karmeita, varsinkin kun krapulapanetus iskee päälle kesken kaiken.

Ja sukutapahtumassa oli liian monta pientä kakaraa. Iski kakruallergia päälle vitosvaihteella kun katseli sitä meininkiä.

Nyt avaan puoliviileän oluen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja brona »

Jaahas jos kiskasis vähän einestä naamariin ja sit kylpyyn marinoimaan itsensä, niin saattais päästä ajoissa hippaloimaan. Alkaa pikkuhiljaa olla vähän bilefiilistä, lisää rokkia!
Haliruttauksia teille murmelit ja viettäkää kukin itsellenne sopivaksi katsomallanne tavalla antoisaa Uutta Wuotta!
...
Vastaa Viestiin