La-la-lauantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

...ja uusi väri hiuksissa. Ja kropassa. Seepralta taidan lähinnä näyttää.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Meik »

Joko se pirun päivä taas vaihtui. Hetkinen...vuoden viimeistä viedään. Voisin kuluttaa sen nukkumalla about puolet. Alkaa kohta.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Katos perkelettä, lauantai. Vuoden viimeinen päiväkin vielä.

Ehkä kohta voisi mennä nukkumaan, jahka saan raivattua sänkyn kaiken roinan alta esille.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ElanorRaven

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Pari faktaa:
24 tunnin päästä on jo ensi vuosi.
24 tunnin päästä olen luultavasti nestemäisten päihteiden vaikutuksen alaisena.
36 tunnin päästä olen oletettavasti pirteänä töissä.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Meik »

ElanorRaven kirjoitti: 24
36
Missä välissä ajattelit puklata? 28?
slam

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

öitä teille kultaiset... kohtuu hiljaistakin?

nukkumaan ->
ElanorRaven

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Meik kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: 24
36
Missä välissä ajattelit puklata? 28?
Tuota olenkin tässä pää sauhuten miettinyt... Taitaa olla lähempänä sitä 38:aa... :?
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Meik »

ElanorRaven kirjoitti:Taitaa olla lähempänä sitä 38:aa... :?
Ai. Sä siis laatoitat teidän työpaikan oven edustalla 37:55 ja sisällä kiroilet miten ruokottomia ihmiset ovat kun tuolleen pitää oven eteen levitellä päivän keittoa :laatta:

Tsemppiä krapulaan! Toivon vuotesi alkavan oikein messevän sellaisen merkeissä :twisted:
ElanorRaven

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Meik kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Taitaa olla lähempänä sitä 38:aa... :?
Ai. Sä siis laatoitat teidän työpaikan oven edustalla 37:55 ja sisällä kiroilet miten ruokottomia ihmiset ovat kun tuolleen pitää oven eteen levitellä päivän keittoa :laatta:

Tsemppiä krapulaan! Toivon vuotesi alkavan oikein messevän sellaisen merkeissä :twisted:
Totta puhuen aika harvoin juon niin paljon, että kärsisin minkäänlaisesta krapulasta. Ex-abso, enkä vieläkään ihan kunnolla tavoille oppinut. Tuleehan sitä joskus vähän reippaamminkin otettua, mutta sitten ei auta kuin vapista ja parkua krapulaansa.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Meik »

ElanorRaven kirjoitti: Totta puhuen aika harvoin juon niin paljon, että kärsisin minkäänlaisesta krapulasta. Ex-abso, enkä vieläkään ihan kunnolla tavoille oppinut. Tuleehan sitä joskus vähän reippaamminkin otettua, mutta sitten ei auta kuin vapista ja parkua krapulaansa.
Mulla menee taas nykyään niin, että mitä paremmat bileet, niin sen vähemmän tulee juotua. Kunnostani näkeekin suoraan, jos oli ihan paskat pippalot.
Quarter

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Quarter »

UUUUSIVUOSIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!! WOOOOOOOOOO!!!!!!

Mulla on kaks muovikassillista räjähteitä, sytkäri täys kaasua ja koppa kaljaa. rok rok! 51e meni pommeihi. Mä oon ihan kipee.. ku lapsi karkkikaupassa kun pääsee ilotulitteita ostaa.. mut ei se mitää!! Näin esi-kaljoissa preppaan itseäni tulevaan. Ja toki otan alkuillasta kiltimmin etten ole ihan sekaisin kun aletaan ampumaan. Elkää huoliko rakkaat, kyllä mä osaan. puznuz ja kaikkee. :miitti: :ohyeah: :l33t:
ElanorRaven

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

QuarterDot kirjoitti:UUUUSIVUOSIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!! WOOOOOOOOOO!!!!!!

Mulla on kaks muovikassillista räjähteitä, sytkäri täys kaasua ja koppa kaljaa. rok rok! 51e meni pommeihi. Mä oon ihan kipee.. ku lapsi karkkikaupassa kun pääsee ilotulitteita ostaa.. mut ei se mitää!! Näin esi-kaljoissa preppaan itseäni tulevaan. Ja toki otan alkuillasta kiltimmin etten ole ihan sekaisin kun aletaan ampumaan. Elkää huoliko rakkaat, kyllä mä osaan. puznuz ja kaikkee. :miitti: :ohyeah: :l33t:
Ei helevetti. 51 €! Otakin sitten varovasti... Muuten käy niin kehnosti että täräytät jonkin räpätin silmääsi ja sokeudut, etkä enää pysty kityilemään. Mietihän sitä.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ElanorRaven kirjoitti:Totta puhuen aika harvoin juon niin paljon, että kärsisin minkäänlaisesta krapulasta. Ex-abso, enkä vieläkään ihan kunnolla tavoille oppinut. Tuleehan sitä joskus vähän reippaamminkin otettua, mutta sitten ei auta kuin vapista ja parkua krapulaansa.
Pitämmä näköjään ryhtyä oikein juomataidon lehtoriksi :think:
Tuu kylään joskus niin opit itsensä umpihumalaan juomisen jalon taidon.
Ja jos hyvin luokassa käyttäydyt tarjoon kebabit :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mojo kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Totta puhuen aika harvoin juon niin paljon, että kärsisin minkäänlaisesta krapulasta. Ex-abso, enkä vieläkään ihan kunnolla tavoille oppinut. Tuleehan sitä joskus vähän reippaamminkin otettua, mutta sitten ei auta kuin vapista ja parkua krapulaansa.
Pitämmä näköjään ryhtyä oikein juomataidon lehtoriksi :think:
Tuu kylään joskus niin opit itsensä umpihumalaan juomisen jalon taidon.
Ja jos hyvin luokassa käyttäydyt tarjoon kebabit :P
Hitto, niitä kebabeja... Olen aivan tuossa tuokiossa oven takana. Kassillinen viinaksia mukana. Ei mutta sitten ei jää huomiselle mitään...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ElanorRaven kirjoitti:Hitto, niitä kebabeja... Olen aivan tuossa tuokiossa oven takana. Kassillinen viinaksia mukana. Ei mutta sitten ei jää huomiselle mitään...
Hmm... paskaks tuossa. Kaverini Tapio voi toisaalta hoitaa tuon juominkipuolen. Säästele sä omiasi vaan mokoma pihtari :wink:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mojo kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Hitto, niitä kebabeja... Olen aivan tuossa tuokiossa oven takana. Kassillinen viinaksia mukana. Ei mutta sitten ei jää huomiselle mitään...
Hmm... paskaks tuossa. Kaverini Tapio voi toisaalta hoitaa tuon juominkipuolen. Säästele sä omiasi vaan mokoma pihtari :wink:
No mutta Tapsahan onkin hyvä jätkä sitten. Soitankin tässä sitten taksin mua hakemaan, vartin päästä siellä.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ElanorRaven kirjoitti:
Mojo kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Hitto, niitä kebabeja... Olen aivan tuossa tuokiossa oven takana. Kassillinen viinaksia mukana. Ei mutta sitten ei jää huomiselle mitään...
Hmm... paskaks tuossa. Kaverini Tapio voi toisaalta hoitaa tuon juominkipuolen. Säästele sä omiasi vaan mokoma pihtari :wink:
No mutta Tapsahan onkin hyvä jätkä sitten. Soitankin tässä sitten taksin mua hakemaan, vartin päästä siellä.
Kaikin mokomin... Ja jos Tapsa on jo siihen mennessä sammunut/loppuun kulutettu Hugo tossa vieressä tarjoaa samat setit pientä korvausta vastaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mojo kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Mojo kirjoitti:
Hmm... paskaks tuossa. Kaverini Tapio voi toisaalta hoitaa tuon juominkipuolen. Säästele sä omiasi vaan mokoma pihtari :wink:
No mutta Tapsahan onkin hyvä jätkä sitten. Soitankin tässä sitten taksin mua hakemaan, vartin päästä siellä.
Kaikin mokomin... Ja jos Tapsa on jo siihen mennessä sammunut/loppuun kulutettu Hugo tossa vieressä tarjoaa samat setit pientä korvausta vastaan.
Mitäs tässä nyt onkaan suunnitelmissa?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ElanorRaven kirjoitti:Mitäs tässä nyt onkaan suunnitelmissa?
Siinäs sulle pähkinä :P

Eli Tapsa on pullo, Hugo baari ja Kunkku jo kiinni, ja mojo jo tukevassa...

Mut jos tarvis on niin kyllä tää tästä tokenee...
jos ei nyt niin sit.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hohhoijaa. Nukkumaan käy tieni. Hyvää uutta vuotta, jollen aiemmin itsestäni pidä mekkalaa.

Raketit mieluiten kohti taivasta ja pullonsuut kohti kurkkua!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minäkin kohta nuq ja yhdeksi töihin, sitä ennen kaupasta alkoholijuomaa kavereita varten. Itsehän vietän aattoillan selvinpäin, juon teetä, valan tinaa ja käyn ajoissa tutumaan. Loistavaa.

Hitto, elämän hankinnan voisi laittaa tulevan vuoden tavoitteeksi.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ei hitto. Ei unta. Ei uskalla nukkua. Näen ikäviä unia kuitenkin, tai sitten niin ihania, että herääminen on ikävää.

Ja hittoon se tee, glögiä sen olla pitää, minulla on mantelilastujakin. Nyt urheasti sänkyyn, kokeilemaan mitä se yö ja uni tuo tullessaan. Toivottavasti jotain hyvää, tai edes neutraalia.

Miten tästä ahdtuksesta pääsee yli? Miten tajuan, että mikä vittu minua oikein vaivaa?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pelkää narniaa?
Jos ostaa 2 kunnon patia jo mene 30 euroo..
Eihän toi mitää silti..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja tuike »

Töissä vielä 3½h, sitten nukkumaan ja ensi yöksi taas töihin. Voisko vuoden vaihteen enää paremmin viettää?!
:tiistai:
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: La-la-lauantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Karaokesta kotiuduttu ja Kity luettu. Nyt voi ruveta hyvillä mielin mässäämään ensi illaksi tarkoitettuja herkkuja ja sitten masun viereen nukkumaan. Oli muuten mukavia uusia tyyppejä paikalla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin