Kityläisten pukeutumis tyyli

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Mikä on sinun tyylisi?
Oletko hip hop? Hevari henkeen ja vereen? Gootisti? Trendikäs? Perus juntti suomalainen? Vai häh?!?
Truth fears no trial
Elukka

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hmmhmm.... :roll:
"Perus juntti suomalaisen" ja rockabillyn välimaastoa kaits.
Aika usein löytyy päältä farkkua ja T-paitaa.

"Minä Itse" :?:
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Farkut, huppari ja takki. Liekkilenkkarit. Yleensä mustaa.
Truth fears no trial
ninnithequeen

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä rakastan hippifarkkuja. Ja näin talvisin kivoja neuleita, ja mokkarotsini on ihQ. Niin ja ne kuuluisat 7 sentin korot aina.

Turha varmaan sanoa, että hatustani en luovu?
Bliss

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Hm... riippuu niin kovasti paikasta :D
Kotona olen ehdottomasti juntti, samoin töissä, jos ei ole tiedossa ulkopuolisten ihmisolentojen tapaamista. Johonkin varsinaisesti lähtiessä trendikäs hiphophevari :lol:
Eli farkut/nahkahousut, joku neulepusero tms, yleensä n. 10cm korot kengissä (liikun kyllä julkisesti myös mustissa lenkkareissa). Kesällä mut näkee useimmiten mopoiluvarusteissa, joku on joskus saattanut nähdä jopa hameessa......
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vaihtelee tilanteen mukaan: Puku, frakki, KoneHelsinki, smart casual, jne. Tyylikkyys painottuu enemmän kuin trendit, muoti tai genret ==> en näytä hevarilta tai hopparilta vaikka olisinkin pukeutunut bändipaitaan tai löysiin farkkuihin.
slam

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja slam »

yhdyssanavirhe!

osiriksen virolainen huppari, ja lasketteluhousut jäivät jalkaan...
Pikku-Akka

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Farkut/suorat housut ja toppi neuleen/paitapuseron kera (töissä)
Farkut/nahkahousut ja toppi (baarissa)
Verkkarit ja t-paita, hame ja toppi (kotona)

Mustaa, beigeä, punaista

Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nuhjaantunut junttitavis arkisin, farkut ja yleensä trikoopaita, hieman kulahtanut ja kohtuullisen ruma. Joskus neulepaita. Lenkkarit tai talvimaiharit. Joskus skarppaan ja käytän hametta ja saapikkaitta ja silloin olen melkein tyylikäs. Joskus myös räikeän raidallisia polvisukkia. Kesäisin hame ja t-paita ja sandaalit tai muut pikkukengät. Ihan täysin massaan sulautuvaa.

No sitten taas baariin tai bilettään muuten, tyyli on sanoinkuvaamaton. Lyhyitä hameita, korkeat korot saappaissa tai korkkareissa, reisisaappaat, kaulapanta, niittiranneke, koulutyttö-look, mustia t-paitoja hassuilla teksteillä, silleen vähän omituinen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja mölli »

Mulla on oma tyyli, tosin kaikki vaatteet näyttää melko arvokkaalle mun päällä koska en kävele nöyrästi vaan pää pystössä ilman et olisin ylpeä ja hyvällä ryhdilla. Kerran ostoksilla yhden naisen silmistä näkyi pelko, koska mulla oli silloin jalassa maiharit ja sillä oli mustan värinen ukko ja kaakao lapsi. Ehkäpä se aisti jotain tai sitten se oli rasistinen.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Lolita kirjoitti:No sitten taas baariin tai bilettään muuten, tyyli on sanoinkuvaamaton. Lyhyitä hameita, korkeat korot saappaissa tai korkkareissa, reisisaappaat, kaulapanta, niittiranneke, koulutyttö-look, mustia t-paitoja hassuilla teksteillä, silleen vähän omituinen.
Mitäs omituista tossa on? Me like, ainakin.
Truth fears no trial
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja Lolita »

KulisataN kirjoitti:
Lolita kirjoitti:No sitten taas baariin tai bilettään muuten, tyyli on sanoinkuvaamaton. Lyhyitä hameita, korkeat korot saappaissa tai korkkareissa, reisisaappaat, kaulapanta, niittiranneke, koulutyttö-look, mustia t-paitoja hassuilla teksteillä, silleen vähän omituinen.
Mitäs omituista tossa on? Me like, ainakin.
Niin, mutta ei ole sanaa kuvaamaan tyyliä. En ole gootti enkä hevari enkä... Ihan vaan oma tyyli.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Hyvä niin.
Truth fears no trial
Enthu

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja Enthu »

tylsä tusinatavis (merkkituotteitakin löytyy nykyisin jokaiselta)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ihan sama mikä pukeutumistyylini on/olisi, väärin se teidän ihmeolentojen mielestä kuitenkin olisi.

-Jos yritän ilmentää jotain "omaa tyyliäni" (harvinaista) minulle sanotaan etten ole harkinnut pukeutumista yhtään. Omaa tyyliä saa siis ilmentää vain kunhan se onkin joku teidän tyylinne nyt muodissa oleva genre eikä oma tyyli.

-jos vaisusti, kuten yleensä, käytän normaaleja tavallisesta kaupasta ostamiani uusia vaatteita, juuri niitä vaatteita ei saakaan pitää, vaan näytän juntilta

-jos yrittäisin oikeasti pukeutua "kuten ikäiseni" niin hah, minun ikäisenihän nelikymppiset yleensä paskat nakkaavat tyylivaatimuksista. Pukeutuisin siten kuin yleensä pukeudun ja sehän siis ei kelpaa.

-jos yrittäisin pukeutua kuten luulette että ikäiseni pitää pukeutua (Suomi-filmin 30-luvulta pukumiehet?) niin ihan varmaan olisin "ukkomainen".

-jos hankkisin viimeisen päälle opastettuna H&M tai vielä hintimmän trendikaupan kalliit muotireleet, niin silloinhan varsinkaan en mielestänne pukeutuisi kuin ikäiseni!

EN VOI VOITTAA, EN KELPAA KUMMINKAAN
Lakkaan siis YRITTÄMÄSTÄ.


Muilla taas näköjään saa olla päällä IHAN MITÄ VAAN, tai siltä minusta näyttää. Yliaistillisilla kyvyillänne kumminkin tiedätte, että juuri niin on oikein, pikkuisenkin toisin niin väärin menisi.

Tuossa syksyllä näin nuoren miehen.. värjätty tinttitukka, korvakorut, puuhelmet, punavalkoruudullinen kadalaismetsurin pomppa, citykamomaastohousut, maihinnousubootsit.

No, nuorisotyyliä, en pitäisi.. mutta jos minullä olisi tuo takki ja housut, ihan varmasti minulle sanottaisiin että näytän juntilta hirvenmetsästäjältä. Sille tinttitukalle taas EI niin sanottaisi, sitten se olisi mystisesti oikein.

Jos kysyisin siltä tinttitukalta itseltään, varmaan sanoisi: "No kato sen vaan niiku tietää" :D

Siispä vihaan vaatefasismianne, tyylitietoisuuttanne, mystistä tarkkaa vaistoanne ja sitä pinnallisuutta joka tekee pukeutumisasioista teille niin tärkeän että minuakin saa vaatteiden perusteella pilkata.

Jos joku väittää vuodatukseeni vastaan.. noin se vaan menee. Minä ja te ihmeolennot jako on todellinen.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Farkkua, nahkaa, niittiä ja tribaalikuviota..
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Lolita kirjoitti:Nuhjaantunut junttitavis arkisin, farkut ja yleensä trikoopaita, hieman kulahtanut ja kohtuullisen ruma. Joskus neulepaita. Lenkkarit tai talvimaiharit. Joskus skarppaan ja käytän hametta ja saapikkaitta ja silloin olen melkein tyylikäs. Joskus myös räikeän raidallisia polvisukkia. Kesäisin hame ja t-paita ja sandaalit tai muut pikkukengät. Ihan täysin massaan sulautuvaa.

No sitten taas baariin tai bilettään muuten, tyyli on sanoinkuvaamaton. Lyhyitä hameita, korkeat korot saappaissa tai korkkareissa, reisisaappaat, kaulapanta, niittiranneke, koulutyttö-look, mustia t-paitoja hassuilla teksteillä, silleen vähän omituinen.
TOIMII!!! :roll:
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
ElanorRaven

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

slam kirjoitti:yhdyssanavirhe!
Niinpä! Terv. Pilkunnussija.

Mustaa, mustaa ja mustaa. En kuitenkaan koe itseäni gootiksi enkä hevariksikaan, vaikka molempiin ryhmittymiin minua usein yritetäänkin runnoa. Toisinaan on ehkä hieman enemmän goottilook kun kiskon esim. keikalle korsetin päälleni ja jotain hörhellyksiä ja voimakkaammat meikit, toisinaan taas se hevari olisi lähempänä kun laitan nahkatakin ja maiharit jalkaan ja kettinkejä roikkumaan. Yleensä kuitenkin kuljen ihan normaaleissa vaatteissa. Musta on vaan elegantti väri.
Avatar
Mika_J
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 17.08.2005 22:10

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja Mika_J »

Oma tyylini on vähän army- ja retkeilyhenkinen, mutta pääosin aika tavis meininki. Yleensä farkut jalassa ja fleecetakki päällä.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tyylini yhdellä sanalla: farkut. Joskus saatan pitää myös farkkuhametta. Yläosana joku tyköistuva neule ja baarissa hame + saappaat.

Työn ulkopuolella haahuilen yleensä ratsastushousuissa, paskaisessa takissa, ruutusukissa ja muutenkin todella räjähtäneessä lookissa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ei voi sanoa, että mikä se tyyli olisi, paitsi että omani, minun näköinen.
Joskus äijävaatteita, löysiä housuja, isoja villapaitoja, joskus taas übernaisellista. Joskus farkut, joskus hame tai mekkojakin.

Pääsääntöisesti käytän rumia vaatteita, jotka ovat mukavia.
Joo, ja tissipaitoja, tai siis avaria kaula-aukkoja suosin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
maque
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 07.09.2005 22:07
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja maque »

ninnithequeen kirjoitti:Mä rakastan hippifarkkuja. Ja näin talvisin kivoja neuleita, ja mokkarotsini on ihQ. Niin ja ne kuuluisat 7 sentin korot aina.

Turha varmaan sanoa, että hatustani en luovu?
sinä ja sun hattus.se on muuten piiloteettu nyt.
hebuli

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja hebuli »

No kun aiheena kerran on Kityn pukeutumistyyli, olisko aihetta jonkinlaiselle viralliselle kityunivormulle tai puvulle? Olisihan se kuitenkin mukavaa pystyä helposti erottamaan kityläiset miiteissä ja muuallakin muusta porukasta. Kun kerran brittiläisissä yksityiskouluissa, niin miksei meilläkin? Naisille minulla onkin jo mielessä joitakin nahka- ja kumivaihtoehtoja.
Kid

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jaa-a. Ihan fiiliksen (ja vähän säätilankin) mukaan laitan rytkyt ylle. Yleensä farkut ja joku neule, joskus mustat liituraitapöksyt taikka sammarit. Farkkuhamostakin käytän, pitkää tahi lyhyttä ja niihin sopivat kengät.
Kotona lähes aina verkkareissa. Kesällä lähes aina joku mekko tai hame ja toppi.
Tyyli joskus rokiNpi ja joskus söpön romanttinen... Mut lähes aina mustaa.
Feiz

Re: Kityläisten pukeutumis tyyli

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Tällä hetkellä päällä: ALUSVAATTEET, farkut ja vetoketjullinen kauluspaita . Merkkeinä, CK, Esprit, DC, Adidas, Caterpillar.
Aikalailla pelkkiä merkkivaatteita nykyisin. Rentoja farkkuja ja paidat määrääkin sitten tilanne. Bossin/Espritin kauluspaitoja tai sitten tiukempia t-paitoja, muutama hupparikin löytyy. Collegepaitoja jotenkin alkanut vierastamaan vaikka ennen en paljon muuta käyttänytkään.
Reeneissä tosin collegepaita on MUST. Pysyy mukavasti paikat lämpiminä.
8)
Vastaa Viestiin