Vuodenvaihteen pohdintaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Runkkis

Vuodenvaihteen pohdintaa

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Sain juuri raivattua puskutraktorilla lattialta sen verran tilaa, että siellä mahtuu liikkumaan. Tiskit ovat likoamassa ja pyykkikone päällä. Kämppä on valmiina odottamaan vieraita. Kaadoin juuri lasiiin hieman olutta ja poltin savukkeen.

Savuketta poltellassani mietin hieman kulunutta vuotta ja ehkä tulevaa. Mitäs ole saanut aikaiseksi vuonna 2005? Oliko vuosi 2005 hyvä vuosi?

Olen käynyt vuonna 2005 neljässä eri maassa ja kaikki maat olivat minulle uusia.

Ihastunut muutaman kerran. Rakastunut en kertaakaan. "vain-ystävä" exän kanssa eksyin punkkaan vain kahdesti. Ehkä olen pikkuhiljaa oppimassa (tai sitten hän) Sydänsuruja ei juuri ole ollut. Teflonpintaani ei ole tarttunut mitään, jota ei olisi voinut huuhdella muutamalla oluella pois. Romantiikalle 1 ja seksille 4 asteikolla 1-10. Paska vuosi ihmisuhderintamalla.

Olen vihannut työtäni lähes läpi vuoden ja yrittänyt huuhtoa vitutusta alkoholilla. Ei auttanut. Menin ilmoittamaan tästä pomolleni. Sain vaihdettua toimipaikkaa. Pientä motivaationnousua havaittavissa tosin hyvin pientä. Työlle 2.

Tupakan polton aloitin uudestaan vuonna 2005 ja röökiä palaa entiseen malliin. Keväällä, kun yritin hukuttaa vitutustani viinaan, niin painoakin pääsi hieman kertymään. Syksymällä sain itseäni niskasta kiinni ja urheilusta tuli taas hieman säännöllisempää. Vuoden 2005 lopussa lienen paremmassa kunnossa kuin vuoden 2005 alussa (vaikken sitä six-packiä ole vielä löytänyt muutakuin jääkaapista) Terveydelle 7.

Vuonna 2006?

Turhaan mitään lupailen, mutta jotain tavoitteita olen itselleni asettanut:

Aion käydä vähintään kahdessa uudessa maassa. (ja Oulussa)
Ihastua vähintään kerran. Olen realisti, joten 24 h ihastuskin käy.
Piparikiintiötä en ole vielä budjetoinut.
Tutustua vähintään muutamaan uuteen ihmiseen (Kity-miitit varmaan ajavat asian)
Olla vähintään 24 h tupakkalakossa.
Saada 100 kg penkistä
Täyttää 30 (AAAARRRRGGGGHHHH!!!!!)
Saada jotain aikaiseksi!!!

Onkohan tämä mahdotonta?
Sannu

Re: Vuodenvaihteen pohdintaa

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Uusi vuosi uudet kujeet:

Minä aion saada elämäni kuntoon ja sen näköiseksi että varmasti pidän siitä.

Aion valmistua koulusta ja saada vakituista töitä.

Aion matkustella

Ja pitää itseni henkisesti ja fyysisesti hyvässä kunnossa.


Vuosi 2005

emmäjaksa pohtia uuutta kohti
Vastaa Viestiin