Makea maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

AarneAnkka kirjoitti:Loma on nyssit ohi. Toistaiseksi olen onnistunut kippaamaan kasautuneita työasioita niskaani hallitusti. Wish me luck.
Onnea vaan, tossa uusi linux serveri on käytössä selän takana..
Ei oo helppoo..
Kahteen päivään en oo serious likööriä juonnu ja
hirvee kannune!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun melkein koko eilinen päivä meni mesessä jutellessa. Nörttiydynkö minä? Katoaako minulta oikea elämä ja RL-ystävät? Onko tämä lopun alkua?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Mun melkein koko eilinen päivä meni mesessä jutellessa. Nörttiydynkö minä? Katoaako minulta oikea elämä ja RL-ystävät? Onko tämä lopun alkua?
Mulla taas on mennyt viimeiset neljä päivää enemmän tai vähemmän sisällä lukien, puhelimessa puhuen ja telkkaria katsoen. Oli ihanan turvallista ja kotoisaa. Rakastan kotona löhöilyä. Välillä mietin, poistuisinko sieltä ollenkaan, jos ei olisi pakko.
Kikkelis kokkelis.
Faghag

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Exsat kirjoitti:Kaksi päivää, ja meidän uusi perheenjäsen tulee kotiin! Vanhan saavat viedä mennessään, kaksi on tähän asuntoon aivan liikaa! Uuden luvattiin olevan edellistä omatoimisempi, ja on se paremman näköinenkin. Toivottavasti se ei kuolaa yöllä niin kuin vanha asukki.
Siis vanha asukki ei kai ole bedlam? :shock:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Eilen illalla ja tänä aamuna kaipasin miestä viereeni. Illalla olisi halunnut kertoa typerät huolenaiheeni hänelle ja aamulla olisin halunnut kellotella hänen kainalossaan.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Vähän ruokaa ja tänään voin olla ainakin varma yhdestä asiasta, että en pääse naimisiin. Maistraattiin tuskin on sopivaa aikaa muutaman tunnin sisään ja naisen löytäminen saattaa olla vielä vaikeampaa.

Eli parempi sulkea iskemisasiota suorittava toimisto :lol:
slam

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:Eilen illalla ja tänä aamuna kaipasin miestä viereeni. Illalla olisi halunnut kertoa typerät huolenaiheeni hänelle ja aamulla olisin halunnut kellotella hänen kainalossaan.
ps. jos miestä kaipaat:

Olen yöllä viereisessä seksiliikkeen hämyssä. Omilla avaimillani ilman murtoa. Suoritan händyyn vedon iloittelun paloa. :twisted:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

tanaan ei ois pitany tulla duuniin ollenkaan, pelkkaa vikaa vian peraan. ei kerkee muuta ees tekeen ku korjailla vikoja. vikattaa!!
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
bedlam

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Faghag kirjoitti: Siis vanha asukki ei kai ole bedlam? :shock:
Joo, toivottavasti ei. Mun vanhemmat kun kaiken lisäksi sen uuden joululahjaksi hankkivat. Pitää seisoa vähän syrjässä, etteivät mua vahingossa kierrätykseen kanna. Aika mahdotonta kai toisaalta tällaista riukua on jääkaappi-pakastimeksi luulla.
nypari

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

No onpas tämä nyt taas vaikeaa. Eilen ei juuri krapulaa ollut, mutta jälkihöyryä puskee sitäkin enemmän. Jos kahdelta menis poikien kanssa pelaan sählyä. Se on kyllä taivaan tosi, että kunnon liikunta palauttaa normaalin olon oikeastaan aina. Se nyt on usein vaan kynnys sitä tehdä, kun ei ole vielä kokonaan tolpillaan.
bedlam

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

nypari kirjoitti:No onpas tämä nyt taas vaikeaa. Eilen ei juuri krapulaa ollut, mutta jälkihöyryä puskee sitäkin enemmän.
Tämä kuuluu vanhuuden oireisiin. Krapula siirtyy päivällä, eikä helpota yhtään vaikka sen jo etukäteen aina tietääkin.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

kerrottakoon kaikille, etta vietin vuoden vaihtumisen hyvin rauhallisissa merkeissa. olin vanhuksieni luona (he landella) saunassa ja pelailin tietsikkaa, lisaksi nautin yhden oluen ja tulin himaan nukkumaan puol kahen jalkeen. olin tyytyvainen. ei rahan menetysta, ei kankkusta.

tarkemmissa tutkimuksissa paadyin siihen tulokseen, et perjantaina tuli swengissa kipattuu 8 tuoppia ja stagessa 2, ei siis juuri lainkaan
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Pikku-Akka

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Päivä on mennyt töissä vain lojuen, täyttelin ristikkoa ja kuuntelin RadioCitya tuossa aikani kuluksi. Oikeasti pitäs täytellä erinäisiä lomakkeita ja tehdä laskelmia työtunneista. Ei vaan voi.
nypari

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

bedlam kirjoitti:
nypari kirjoitti:No onpas tämä nyt taas vaikeaa. Eilen ei juuri krapulaa ollut, mutta jälkihöyryä puskee sitäkin enemmän.
Tämä kuuluu vanhuuden oireisiin. Krapula siirtyy päivällä, eikä helpota yhtään vaikka sen jo etukäteen aina tietääkin.
Auts, siis aevan kamalaa lukea tämä asia toisen kirjoittamana. Olisin niin hartaasti toivonut juuri päinvastaista kommenttia. Siis tuleeko krapulani pahenemaan vielä tästäkin? Ole B nyt rehellinen. Olen juuri nyt henkisesti hyvin hauras ja väärä tieto voi syöstä minut masennuksen mustaan aukkoon.
Kittys

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

nypari kirjoitti:mustaan aukkoon.
Pyllyyn? :shock:

Onko moRkkista? lol
bedlam

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

nypari kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
nypari kirjoitti:No onpas tämä nyt taas vaikeaa. Eilen ei juuri krapulaa ollut, mutta jälkihöyryä puskee sitäkin enemmän.
Tämä kuuluu vanhuuden oireisiin. Krapula siirtyy päivällä, eikä helpota yhtään vaikka sen jo etukäteen aina tietääkin.
Auts, siis aevan kamalaa lukea tämä asia toisen kirjoittamana. Olisin niin hartaasti toivonut juuri päinvastaista kommenttia. Siis tuleeko krapulani pahenemaan vielä tästäkin? Ole B nyt rehellinen. Olen juuri nyt henkisesti hyvin hauras ja väärä tieto voi syöstä minut masennuksen mustaan aukkoon.
Krapulat ovat pikemminkin ajan saatossa ehkä heikentyneet teholtaan jos pahoinvointimittarilla mitataan. Toisaalta tuo johtunee varmaan enimmäkseen viinapääni radikaalista heikkenemisestä.

Mutta juuri se, että ne ovat levittäytyneet pidemmälle aikavälille! Joskus jopa perjantain juopottelusta on kärsinyt vielä maanantainakin. Se ei ole enää reilua.
1108

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuka ajoi minun yli jyrällä? Muuttaminen on hauskaa puuhaa, ainakin silloin jos joku ystävällisesti roudaisi kamat kämppään minun puolesta... Miten sitä rojua mitä ilman ei muka pysty oleen on niin saatanasti? No mutta paikoillaan ovat ja kohta pääsen riemastuttaan naapureita iskukoneen äänellä.

"Mulla on kylän suurin hilti ja roikka letkäe kohta porailen mä uutta reikääääää..."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vieläkin ällöolo uudenvuoden vietosta. Tuli vielä eilen ylensyötyäkin itsensä palloksi. Ei sitten muuhun kyennyt kuin lukemaan 3 kirjaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Faghag

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

1108 kirjoitti:Kuka ajoi minun yli jyrällä? Muuttaminen on hauskaa puuhaa, ainakin silloin jos joku ystävällisesti roudaisi kamat kämppään minun puolesta...
Hih, muutin keväällä ja tilasin seuraavan palvelun Movelogi-nimisestä muuttofirmasta: 2 miestä, muuttoauton sekä 50 muuttolaatikkoa. Pakkasin itse, mutta en kantanut. Miehet olivat reippaita leveää savoa haastavia nuoria miehiä ja itse muutto oli stressitön sekä nopea. Tosin joutuihan siinä kuvetta kaivamaan eli köyhdyin reilun 300 euron verran, mutta oli se sen arvoista. Ei tarvinnut vaivata muutenkin kiireisiä kamuja, jotka eivät olisi kehdanneet kieltäytyä, koska olen itse ollut heitä muutoissaan auttamassa. Ja koska minulla noita kirjoja on aika helvetisti, en halua enää yhtään kertaa kantaa niitä hissittömän talon ylimpään kerrokseen.
Kittys

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kauhea valikoima maaleja ja tapetteja ja muuta kivaa. Huoh.

PATZ, Patent Decoreja oli Starkissa. Hitoimoinen valikoima, niistä vaikea valita. 26.5m2 maksaa abaut 104 ekee. Valikoimista ei ollu ku pelkkä kirjanen , booriNg.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Iltapäivää kaikille!
Uus vuos meni rauhallisesti, yllättävää kyllä. (Siis jos ei perjantaista karaokea oteta huomioon.) Kattelin pari laadukasta suomalaista leffaa telkkarista ja katoin ilotulitukset parvekkeelta.
Töissä on ihan supertylsää, pitäis viel reilu tunti jaksaa pykiä täällä..ja sitten, ihastuttavaa..hammaslääkäriin! *pelotus maximus*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Pikku-Akka

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Kohta on tämäkin työpäivä lusittu. Mä site rakastan työpäiväkirjojen tekoa.
Patz

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kittys kirjoitti:PATZ, Patent Decoreja oli Starkissa. Hitoimoinen valikoima, niistä vaikea valita. 26.5m2 maksaa abaut 104 ekee. Valikoimista ei ollu ku pelkkä kirjanen , booriNg.
Mähän sanoin että niitä on tolkuton valikoima. Eikö ollu osa aika herkullisia ;)
Kittys

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Patz kirjoitti: Mähän sanoin että niitä on tolkuton valikoima. Eikö ollu osa aika herkullisia ;)
Oli. Mä tykkäsin. Maalivärit on suunnilleen valkattuna, toivottavasti vaan sopivat sitten tuon tapetin kans yhteen.
Hah, teki mieli ottaa se tapettikansio sielt kainaloon ja lähteä kävelemään :D
Patz

Re: Makea maanantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kittys kirjoitti: Hah, teki mieli ottaa se tapettikansio sielt kainaloon ja lähteä kävelemään :D

Sit ku et enää tarvi sitä, mulla vois olla käyttöä... :mrgreen:
Vastaa Viestiin