Haaste

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
T3000

Haaste

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Voisitteko vitun molopäät paskanjauhajakiliperseet nyt olla vaikka yhden (1) viikon (7 vuorokautta!!11!) ajan avaamatta yhtään pierunimesi-, rekkamiehen palstaripuli-, daaniinqmitähä- tai miksmäoontäällä-ketjua? Ja keskittää sen keskusteluenergian johonkin missä olis edes rahtu jotain kiinnostavaa?

No ette tietenkään voi. Mutta tietäkää että dissaan teitä.
Patz

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja Patz »

T3000 kirjoitti:Voisitteko...
Voisimme. Itse asiassa korotan panoksia, ja lupaan olla koskaan enää avaamatta yhtäkään uutta keskustelua.
PerttiMakimaa

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

T3000 kirjoitti:Voisitteko vitun molopäät paskanjauhajakiliperseet nyt olla vaikka yhden (1) viikon (7 vuorokautta!!11!) ajan avaamatta yhtään pierunimesi-, rekkamiehen palstaripuli-, daaniinqmitähä- tai miksmäoontäällä-ketjua? Ja keskittää sen keskusteluenergian johonkin missä olis edes rahtu jotain kiinnostavaa?

No ette tietenkään voi. Mutta tietäkää että dissaan teitä.
Voisitko olla avaamatta tällaisia ketjuja. Dissaa vaan ihan omilla riimeillä.

(Hmm, olisikohan tässä ainesta provoksi vai onko liian itsestäänselvä?)
T3000

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja T3000 »

PerttiMakimaa kirjoitti:Voisitko olla avaamatta tällaisia ketjuja. Dissaa vaan ihan omilla riimeillä.
En. Olen elämäntapasisältökriitikko.
PerttiMakimaa

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

T3000 kirjoitti:En. Olen elämäntapasisältökriitikko.
En minä sitä ihan vakavissani pyytänytkään...

Ei ottanut tulta alle tämä seksustelu.
T3000

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja T3000 »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ei ottanut tulta alle tämä seksustelu.
Ei. Täällä ottaa tulta alusvaatekyselyt, kääpiönimet, pillukarvoituskatalogisoinnit ja muu puutiasenpurema pakkaspaska. Sitä niinq huomaa miten paljon muutamat elcot ja killkillit waikuttaa.
slam

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja slam »

Kaverilla on selkee tarve herjalisoida asioita. Tyyli kait se on tämäkin.
T3000

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja T3000 »

slam kirjoitti:herjalisoida
No ei vitussa, mä oon 130% !!11!
nypari

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kamppailen kroonisesti palstan yleisen pussnuss-osaston ja mulla-ei-ole-niinku-mitään-järkevää-sanottavaa-haarakonttorin aiheuttamaa otsafokusoitunutta slerpankasvua vastaan. Vaikka ymmärrän kirjoittajien erilaiset intressit roikkua täällä, en kuitenkaan hyväksy täydellistä munattomuutta ja tyhmyyttä. En koska se on minulta pois. Koska lapsellisen idealistisesti toivon, että tämäkin avautuminen avaisi monien pelkästään ko. toimintaa harrastavien silmät. Näinhän ei tietysti tule käymään, mutta kiitos että jaksoit lukea kirjoitukseni. Oloni huojentui tilapäisesti ehkä edes hieman.

EDIT: ainiin molopäät, tämähän oli haaste eli haaste vastaanotettu
slam

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja slam »

T3000 kirjoitti:
slam kirjoitti:herjalisoida
No ei vitussa, mä oon 130% !!11!
ajanvietettä poikani. Eteeni jos ilmaantuu iloja, en jaksa nettailla...
slam

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja slam »

nypari kirjoitti: Vaikka
Saako tuolla aloittaa lauseen? Puhdistakaa kielioppinne kammanja pystyyn.

oki, jauhakaamme sontaa vain paskan jauhuussa. sopii ainkin minulle! suostun.
Chap

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja Chap »

T3000 kirjoitti:Voisitteko vitun molopäät paskanjauhajakiliperseet nyt olla vaikka yhden (1) viikon (7 vuorokautta!!11!) ajan avaamatta yhtään pierunimesi-, rekkamiehen palstaripuli-, daaniinqmitähä- tai miksmäoontäällä-ketjua? Ja keskittää sen keskusteluenergian johonkin missä olis edes rahtu jotain kiinnostavaa?
Oh, mä olen kirjoittanut viime aikoina niin paljon paskaa, että voisin ottaa tämän haasteen tosissani. Niinkin tosissani, että lupaan seuraavan 7 vuorokauden aikana avata 20 asiallista ketjua, joista yksikään ei ole paskanjauhannassa tai ikiliikkujissa, ja joista korkeintaan viisi ovat yhdessä ja samassa osiossa. Tuskin se vaikuttaa kityn tasoon millään tavalla, mutta enpähän häviä mitään ottamalla haasteen vastaan.
Elukka

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja Elukka »

T3000 kirjoitti:Voisitteko vitun molopäät paskanjauhajakiliperseet nyt olla vaikka yhden (1) viikon (7 vuorokautta!!11!) ajan avaamatta yhtään pierunimesi-, rekkamiehen palstaripuli-, daaniinqmitähä- tai miksmäoontäällä-ketjua? Ja keskittää sen keskusteluenergian johonkin missä olis edes rahtu jotain kiinnostavaa?
Allekirjoittanut ainakin yrittää.

Errare humanum est, kumminkin... :?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

T3000 kirjoitti:pillukarvoituskatalogisoinnit
Vetoan pillukarvojen tilastoinnin kansantieteelliseen merkitykseen. Vastaavia kyselyitä on ollut Cityssä ja täälläkin, luultavasti lähes kaikki minun aloittamiani, mutta tilastoinnin mahdollistavaa gallupia pallukoineen ei ole ollut. Otos vielä liian vähäinen. Hyvä silti että suosikkini, "muotoiltu kolmio ja ajellut häpyhuulet" on johdossa.

Harkitsen myös uusia "Gattacan urputukset" -teemoja, se on kivaa minusta ja vielä kivempi jos ei teistä.

Tiettyä väsymystä minulla esiintyy.
Jos en vastaa joihinkin minun tekstieni kommentointeihin, se johtuu siitä että (viisaasti/pelkurimaisesti) en ole sitä ketjua sen jälkeen katsonutkaan enkä kommentteja nähnyt, tietäen minkä vaivannäön se lukuvitutus ja vastaaminen minulle toisi, ad infinitum :D
MarthaFocker

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti: Jos en vastaa joihinkin minun tekstieni kommentointeihin, se johtuu siitä että

seli seli
ÄHÄHÄHÄHÄ Et vain keksi tarpeeksi näppärää vastausta!!1 ihi ihi iihi!!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti: ÄHÄHÄHÄHÄ Et vain keksi tarpeeksi näppärää vastausta!!1 ihi ihi iihi!!
Miten keksin jos en ketjua katsokaan? :D
Ei kun vittuuntuisin ja vastaaminen olisi aikaavievää.
Tyhmien kanssa ei kannata väitellä, siitä tulee vain paha mieli.
Sitäpaitsi eihän nämä keskustelut maailmaa muuta, turha stressata liikaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja Elppis »

T3000 kirjoitti:Voisitteko vitun molopäät paskanjauhajakiliperseet nyt olla vaikka yhden (1) viikon (7 vuorokautta!!11!) ajan avaamatta yhtään pierunimesi-, rekkamiehen palstaripuli-, daaniinqmitähä- tai miksmäoontäällä-ketjua? Ja keskittää sen keskusteluenergian johonkin missä olis edes rahtu jotain kiinnostavaa?

No ette tietenkään voi. Mutta tietäkää että dissaan teitä.
Ähähä.. mä olin poissa 6 päivää, ei paha.
The great club outshines the individual, always and forever.
MarthaFocker

Re: Haaste

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti: Tyhmien kanssa ei kannata väitellä, siitä tulee vain paha mieli.
Juu, sitähän minä olen sanonut, että kumiankan haukkuminen on tylsää, koska se vain hymyilee maireasti takaisin.
Pahasta mielestä en sanoisi. (Voi tätä internetin tuomaa tuskaa.)
Aika jännä, että sellaisenkin onnistut saamaan, kun kerran tämä on sinulle vain ivallistä hupia. No miten vaan.
Vastaa Viestiin