Laihdutusprojekti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja killkill »

-2.x kiloa. Vyö -2 reikää.
ninnithequeen

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi ketun kettu. Onks tää nyt sitte reilua? Mies ja muksu vetää antaumuksella jäätelöä naamaansa ja mulla pinna kiristyy. Kuinka ne voi kiduttaa mua tolla lailla :evil:

Söisivät edes piilossa. "Kyl sä voit ottaa, ota vaan!" sanoo ukko. No vittu en ota, kalorit muutenkin kohta täynnä. Reilua motivointia joo...
Starflare

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Starflare »

killkill kirjoitti:-2.x kiloa. Vyö -2 reikää.
Miten on mahdollista, että tiputtamalla 2.x kiloa saat vyön 2 reikää kireämmälle :?: .
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Voi ketun kettu. Onks tää nyt sitte reilua? Mies ja muksu vetää antaumuksella jäätelöä naamaansa ja mulla pinna kiristyy. Kuinka ne voi kiduttaa mua tolla lailla :evil:

Söisivät edes piilossa. "Kyl sä voit ottaa, ota vaan!" sanoo ukko. No vittu en ota, kalorit muutenkin kohta täynnä. Reilua motivointia joo...
Valiolla on light-vaniljajäätelöä, on muuten ihan syötävää. Makua saat lisäämällä esim. mansikkakeittoa, pakastemarjoja tai kaakaojauhetta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Exsat

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Starflare kirjoitti:
killkill kirjoitti:-2.x kiloa. Vyö -2 reikää.
Miten on mahdollista, että tiputtamalla 2.x kiloa saat vyön 2 reikää kireämmälle :?: .
Lihas painaa enemmän kuin läski.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Melnais »

2,4 kg tippunut, paino 52,8. Proteiininsyönti tuntuu niin tahmealta että palkitsin itseni ostamalla uudet farkut, jopa kahdet. Se on kyllä paskapuhetta että olisivat mukava ja käytännöllinen vaate. Kylmä näissä on ja alushousut paistavat kyykistellessä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumari

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vaola kirjoitti:Jos jollakulla on muuten hyviä neuvoja siihen kuinka pitkän saikun jälkeen aloittaa treenaaminen uudestaan, otan ilomielin vastaan. Perussäännöt, eli aloita varovaisesti, kuuntele kehoasi yms. on kyllä hallussa.
Njaa, riippuu kai treenailuista, saikun syystä ja pituudesta. Aina olen vetänyt täysillä eli niin paljon kuin on lähtenyt, se maksimi on vain ollut vähemmän kuin ennen kipeeksi tuloa. Eli olen lopettanut sitten kun kondis loppuu.

Yksinkertaisesti, puolella teholla treenaaminen on penaalista. Toki nuo vinkit että "kuuntele roppaasi, aloita hitaasti&rauhallisesti" ovat järkeenkäypiä ja joillekin "oikeita" toimintatapoja.
hebuli

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Starflare kirjoitti:
killkill kirjoitti:-2.x kiloa. Vyö -2 reikää.
Miten on mahdollista, että tiputtamalla 2.x kiloa saat vyön 2 reikää kireämmälle :?: .
Se riippuu mistä roikkuu. KK:lla ne ovat ilmeisesti roikkuneet juuri vyötäröllä. :) Eiku, niinku Exsat sanoi.
Starflare

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Starflare »

hebuli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
killkill kirjoitti:-2.x kiloa. Vyö -2 reikää.
Miten on mahdollista, että tiputtamalla 2.x kiloa saat vyön 2 reikää kireämmälle :?: .
Se riippuu mistä roikkuu. KK:lla ne ovat ilmeisesti roikkuneet juuri vyötäröllä. :) Eiku, niinku Exsat sanoi.
Joo no, en nyt kuitenkaan ajatellut että olisi ihan 100% fläsää vaan mennyt. Vaikka ei kai kookoolla sitä fläsää julmetusti muutenkaan ole kun sukelteleekin minkä ehtii(?).
killkill

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kyllä tää ihan tosi juttu on. Ei ukkomiehen tarvitse tämmöisestä satuja keksiä keskustelupalstalle... mulla kun ei ole suurta huolta eHottius-kertoimestani ;)

Kuunrin alku tuli otettua vähän liian rajusti.. 5-6 kertaa viikossa liikuntaa ja ruokaa 1/3 vähemmän kuin ennen. Nyt koetan ottaa vähän rauhallisemmin.
killkill

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vaola kirjoitti:Jos jollakulla on muuten hyviä neuvoja siihen kuinka pitkän saikun jälkeen aloittaa treenaaminen uudestaan, otan ilomielin vastaan. Perussäännöt, eli aloita varovaisesti, kuuntele kehoasi yms. on kyllä hallussa.
Mulle on joskus neuvottu, että tauon jälkeen mieluusti pitkiä sarjoja, varsin varovaisilla painoilla. Kun nivelet ja jänteet sopeutuvat rasitukseen, voi kuormitusta lisätä pikkuhiljaa.

LiikuntaFührerimme osannee neuvoa paremmin :)
ninnithequeen

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun on pakko kertoa, että nyt mä olen löytänyt sen, mitä ruokavalioni kaipasi. Siis lisää proteiinia. Mie vanha leipä- ja perunahiiri tein äsken elämäni ensimmäistä kertaa tonnikalamunakasta, ja voe taivas, että oli hyvvee.
Tarvittiin siis vain kaksi kananmunaa, puoli purkkia tonnikalaa vedessä, vähän valkopippuria ja tl ruokaöljyä. Ja voi nam. Vissiin tässä nimenomaan on niitä proteiinejä paljon. Jättää perunamuussit ja pastat muille, ja hilpaisee tuollaisen lounaaksi muutaman kerran viikossa, niin hyvä tulee. Vai?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Clay »

Laihdutuspäätöksestä nelisen kiloa tullut lisää. Kerron vain, jotta teille muille tulisi parempi mieli - olen varmasti kisan huonoin. *napostelee suklaakonvehteja*
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä olen tässä nyt pyöriskellyt kaikenlaisilla alakarppaus-sivuilla päivän mittaan, ja alkanut pikkuhiljaa uskoa, että tämä voisi tehota minunlaiseeni hiilarihirmuun. Mutta kokonaan mie en PYSTY luopumaan ruisleivästä, en mitenkään :(

Muistaakseni Sinkkumatti pudotti hurjalla vauhdilla monta kiloa oliko se nyt Atkinssilla? Viittikös kertoa lisää? Ja Patz puhui joskus sätissä kans aiheesta, aloititko ja kuinka sujuu?
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti:Vai?
Kananmunassa valkuainen on 95% proteiinia. Keltuainen taas on melkein kokonaan rasvaa. Ihan joka päivä ei siis kannata tehdä vain munakkaita :wink: Toisaalta siinä keltuaisessa on niin hyviä että huonoja rasvahappoja...
Ovela kuin orgasmi
ninnithequeen

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Think kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vai?
Kananmunassa valkuainen on 95% proteiinia. Keltuainen taas on melkein kokonaan rasvaa. Ihan joka päivä ei siis kannata tehdä vain munakkaita :wink: Toisaalta siinä keltuaisessa on niin hyviä että huonoja rasvahappoja...
Jos tekee munakkaan valkuaisesta vaan :D

Mä joskus kokeilin Atkinssia, ja siitä tuli kamala, kamala olo. Tosin, aamiaiseksi keitetty kananmuna, keittokinkkua ja vihreää salaattia. Mikä ihme että vatsa oli kamalan kipeä :roll:
Keitetty kananmuna oksettaa mua edelleen...
ninnithequeen

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kah täältähän tää löytyi, puolesta ja vastaan...

http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php ... it&start=0

Luin omankin kommenttini, eikä se rohkaissut yhtään....Jos saan pitää puolikkaan ruisleipäpalan ruokavaliossani, onnistuukohan kuitenkaan?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Clay »

ninnithequeen kirjoitti:Mutta kokonaan mie en PYSTY luopumaan ruisleivästä, en mitenkään :(
Ei tarttee mistään luopua. Kunhan vain syöt vähemmän mitä kulutat.

:P
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Clay kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mutta kokonaan mie en PYSTY luopumaan ruisleivästä, en mitenkään :(
Ei tarttee mistään luopua. Kunhan vain syöt vähemmän mitä kulutat.
Kuulepas suklaanmussuttaja, mie en haluaisi luopua mistään! Oluesta, perunasta ja pastasta pystyn, mutten ruisleivästä, juustosta ja lasillisesta punaviiniä silloin tällöin....Siksi joku Atkinssin tapanen kuulostaisi hyvältä (varsinkin kun tuo tonnikalamunakas on taivaallista herkkua)

Onneksi toisessa duunissa kuluttaa kaloreita reippaasti, mutta siinä tulee myös nälkä :(

EDIT: Ja mä olen aina syönyt tolkuttomasti hiilareita, joten olisi jänskä koittaa, johtuuko mahamakkara ja jenkkakahvat siitä...?
AarneAnkka

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Mutta kokonaan mie en PYSTY luopumaan ruisleivästä, en mitenkään :(
Ei sun tarvikaan. Ruisleipä on hitaita hiilareita, jotka auttavat pitämään verensokerin tasaisena.
ninnithequeen

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mutta kokonaan mie en PYSTY luopumaan ruisleivästä, en mitenkään :(
Ei sun tarvikaan. Ruisleipä on hitaita hiilareita, jotka auttavat pitämään verensokerin tasaisena.
Jep. Just tutkailin tuolta, että hiilareita pitää olla alle 20 grammaa, ja yhdessä ruisleivässä niitä on 11 g.
Nimitz

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Hmmm ... :think: En tiedä mistään lähtöpainosta, mutta en usko että pudonnut on. Ainakin vaaka osoittaapi jotain sellaista. Toisaalta, housujen vyötärö muuttunut jotenkin väljemmäksi. Onkohan mun housut venyny tjsp. :think:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Mä olen tässä nyt pyöriskellyt kaikenlaisilla alakarppaus-sivuilla päivän mittaan, ja alkanut pikkuhiljaa uskoa, että tämä voisi tehota minunlaiseeni hiilarihirmuun. Mutta kokonaan mie en PYSTY luopumaan ruisleivästä, en mitenkään :(

Muistaakseni Sinkkumatti pudotti hurjalla vauhdilla monta kiloa oliko se nyt Atkinssilla? Viittikös kertoa lisää? Ja Patz puhui joskus sätissä kans aiheesta, aloititko ja kuinka sujuu?
Mä olen laihtunut Montignacin Syön hyvin, siksi laihdun -dieetillä, Zonella ja hiivattomalla ruokavaliolla. Nykyään olen poiminut noista kaikista parhaimpia puolia ruokavaliooni. Esim. Syö hedelmät aina tyhjään vatsaan ja anna sulaa ennen kuin syöt muuta ruokaa, muuten tulee maha kipeäksi. Poikkeuksena melonit ja marjat. Sokeri ja huonot hiilihydraatit pois, ne väsyttävät. Tarpeeksi proteiinia kehiin. Einekset ja lisäaineet minimiin. Makeutus stevialla. Jne. jne.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Clay »

Viinadieetti: -2 kg
Nyt penikseni on fantastinen!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sentit ovat taas kadonneet vyötäröltäni ja lantioltani yrittämättäkin. Mitat ovat suunnilleen 78 senttiä ja 102. Ihan mukavaa, koska mittani ovat lähellä miehiä viehättävää 0,75 vyötärö-lantiosuhdetta. Nyt lannetta vatkaamaan!
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin