Laihdutusprojekti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Geetzu kirjoitti:
Hei onks nää niitä Trimbia-pillereitä?? ...Jotain vaikutusta siis sulla Gina?
Ei kun GLA rasvahappoja tai jotain. Mä tilasin 3 muutakin jotka piti tulla postimaksun hinnalla, mutta ei oo näkyny. En mä kyllä osaa sanoa onko niillä vaikutusta, on mulla lihaserottuvuus parantunut ja ylimääräinen neste hävinnyt, mut toisaalta oon kyllä aika paljon muuttanut ruokailutottumuksiakin. Että tiiä siitä sitte. En mä ottanut sitä jatkotilausta 29 egee kuukauden satsi, aika paljon. Jos noiden loputtua tulee käänne huonompaan suuntaan niin sittenhän se toimivuus on todistettu :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Turbohaltija

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Angita kirjoitti: Syytän Mozart-bileitä. :P .
Juu, mutta eikös ollut sen arvoista kuitenkin? :wink:

Mun paino oli kuntosalin vaa`an mukaan tipahtanut taas kilolla. Kuusysi lähestyy (nyt 70 kg)! :cheer:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja brona »

Turbohaltija kirjoitti:Mun paino oli kuntosalin vaa`an mukaan tipahtanut taas kilolla. Kuusysi lähestyy (nyt 70 kg)! :cheer:
Jösses! Enemmän suklaata ja Hesepäivällisiä sulle, sähän hupenet!
...
Turbohaltija

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

brona kirjoitti:
Jösses! Enemmän suklaata ja Hesepäivällisiä sulle, sähän hupenet!
Joo, mutta näytän pirullisen hyvältä kuitenkin? :D
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja brona »

Turbohaltija kirjoitti:Joo, mutta näytän pirullisen hyvältä kuitenkin? :D
Joo, varsin pirulliselta. Kjäh.
...
Turbohaltija

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mä voisin helmikuussa järjestää Kuusysibileet. Ideana olis, että kityläiset vie mut ulos syömään.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja brona »

Kuusysi? Syömään?? No huh.
Syömään meno tai itse asiassa kaikki ruokaan liittyvä kuulostaa hyvältä (vaikka just söin). Minnuu on jo pitemmän aikaa himottanut mennä Kabukiin syömään sushia ja kaikkea muutakin hyvää plus juomaan jaappanilaista olutta tietty. Saiskohan poppoon kasaan?
Oho, pahasti offtopik. Kiitos ja anteeksi.
...
HellBell

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Jouduin olemaan 28 tuntia valveilla viime perjantain ja lauantain välisenä yönä (ajastus lähtee aamuherätyksestä päätyen seuraavan kerran nukkumaan menemiseen; termi "yönä" sikäli harhaanjohtava.. tunnit täyttyvät myös sitä edeltävästä päivästä ja aamusta kuin myös sitä seuraavista aamun tunneista ), lähinnä koska myöhästyin erinäisistä kulkuvälineistä katastrofaalisella tavalla sinä yönä. Oli muuten aika tuskaa pysytellä "pakosti" hereillä tuo aikaväli - lähistöllä hiipparoineiden etnisesti erottautuvien jengityyppien (tms) heittämä iskujubailu piti tämän valveillaoloasian kuosissaan.. kyllä.

Joka tapauksessa.. elimistö ilmeisesti reagoi tähän jollain hyperkulutuksella ja olen sitä myöden sitten hieman laihtunut. Epäilen että elimistö nyt säätää totuttua tilaansa (termostaatti-ilmiö) takaisin ja pistää siksi sellaista "nälkä, hillitön nälkä"-tuntemusta kehiin tämän tästä.

Joo.. Herkkä elimistö pysyy helpommin ei-potrana - kas kun stressi ja kaikki mahdollinen muukin lähinnä kiihkeyttää sitä.

Eli ihan vaan vinkkinä.. : kokeilkaa olla valveilla kellon ympäri ja sinä aikana menkää tanssimaan johonkin hyvään paikkaan ja kierrelkää siellä sun täällä ulkona ympäriinsä ja jänskäilkää outojen jengityyppien lähentymisiä ja sitten kaiken antaneena (ei kirjaimellisesti..) suoriutukaa kotiin.
Elimistön herkistymä. Keventymä kehossa. Jänskä kokemus. Kosketuspintaa katuelämään. Kamppailu valveilla pysymisen ja nukahtamisen välillä - vähän kuten Painajainen Elm Streetin ykkösosassa.. Tjeu.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Clay »

HellBell kirjoitti:Eli ihan vaan vinkkinä.. : kokeilkaa olla valveilla kellon ympäri ja sinä aikana menkää tanssimaan johonkin hyvään paikkaan...
Okey, mä kokeilen olla valveilla pitempään kuin tuon 28 tuntia ja treenailen minkä jaksan - mittaan painon nyt ennen ja sitten jälkeen. Pelkään kyllä, etten saa kiristää vyötä, koska olen professionaalinen syömäri.. bratwurstit pannulla nyttenkin.

hupsista.. 101,5 kg - tullu vähän lisää sitten viime mittauksen!
Nyt penikseni on fantastinen!
killkill

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Hei Feiz,

sinä kun olet enempi punttimiehiä, niin minkäslaisella harjoitusohjelmalla pääsisi parhaiten tulokseen "kokonaispaino -5 kiloa ja vähän lisää lihasta". Yhtälö sinänsä on haastava, koska haba ei kaswa jos ei syö - mutta jos syöt niin paino ei alene :D
Feiz

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:Hei Feiz,

sinä kun olet enempi punttimiehiä, niin minkäslaisella harjoitusohjelmalla pääsisi parhaiten tulokseen "kokonaispaino -5 kiloa ja vähän lisää lihasta". Yhtälö sinänsä on haastava, koska haba ei kaswa jos ei syö - mutta jos syöt niin paino ei alene :D
Ite tekisin tuon varmaan niin että ensin elelisin ja reenaisin hieman miinuskaloreilla. Siis ei mitään laihista, mutta laskee päivän kulutuksen ja sitten vähän katsoo mitää suuhun panee että on piirun verran miinuksella. Näin ei pitäs lihasten ihan häippästä mutta läski palais rauhassa pois. Ei siis mikään crash course dieetti:D

Kun olet sen muutaman kilon saanut palamaan niin vähän ruokaa lisää ja homma piirun verran plussan puolelle. (tässä vaiheessa tosin ne lihakset jos alkaa kasvamaan niin painohan tietysti kasvaa taas:D)

Aerobista tietysti puntin ohessa pari kertaa viikossa. Jos ei muuta ni vaikka kävelylenkkejä. Nehän ne rasvaa polttaa parhaiten kun syke ei nouse liian korkealle.

Kannattaa muistaa että lihakset näyttää isommalta kun rasvaa palaa pois päältä;)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Suvinen kirjoitti:Hieman motivaatiota: neloselta tulee parhaillaan "dokumentti" Lihavat lapset.
Brittejä, yllättäin. Voi vittu. Tuotakin yhtä äitiä tekisi mieli vedellä läskeille poskille avarilla.
Kaikenlaisia äitejä sitä onkin. Lastenrääkkäystä.
Mun teki mieli porkkanoita, kun katsoin tuota ohjelmaa. Mietin kyllä myös, että ravintotietouteni ei kyllä olisi tällä tasolla, ellen olisi aikoinaan kokeillut Montignacia, Zonea ja hiivatonta dieettiä.

Juu, oli siinä kyllä kaikennäköistä vastuun välttelyä ynnä muuta tuossa ohjelmassa. Kiitin myös onneani, että painoni ei ole vaihdellut sen vaihtarikeikan jälkeen niin dramaattisesti eikä vartalossani ole sellaisia ryppyjä kuin sillä yhdellä mammalla.
Kikkelis kokkelis.
killkill

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Feiz kirjoitti:.. neuvoo ..
Juu, jotakuinkin noin se varmaan menee. Ajatus siitä, että jokaisen suupalan energiasisältö olisi laskettava kuulostaa aika... perseestä olevalta, mutta eipä kai muutakaan tietä ole jos haluaa tehokkuutta ja tuloksia. Aerobinen liikunta ei ole ongelma. Protskujauheetko pitäisi alkuvaiheessa jättää nauttimatta?

Hauska muuten huomata, mikä rynnäkkö salille tapahtui joulun jälkeen. Veikkaan että viimeistään maaliskuussa alkaa kävijämäärät vähetä. Yksi asia mikä ei ole muuttunut viiden salilta-poissaolovuoteni aikana: yllättävän monet daamit tuntuvat uskovan, että pelkkä salilla KÄYNTI kasvattaa lihaksia. Reisilähentäjäkoneessa tai istumapolkupyörässä istutaan fleguina naistenlehtiä selaillen. Jessus sentään, se mikään vitun KIRJASTO ole :D
Exsat

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Exsat »

killkill kirjoitti:Reisilähentäjäkoneessa tai istumapolkupyörässä istutaan fleguina naistenlehtiä selaillen. Jessus sentään, se mikään vitun KIRJASTO ole :D
Kato palautukset sarjojen välissä. :wink:
Feiz

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:
Feiz kirjoitti:.. neuvoo ..
Juu, jotakuinkin noin se varmaan menee. Ajatus siitä, että jokaisen suupalan energiasisältö olisi laskettava kuulostaa aika... perseestä olevalta, mutta eipä kai muutakaan tietä ole jos haluaa tehokkuutta ja tuloksia. Aerobinen liikunta ei ole ongelma. Protskujauheetko pitäisi alkuvaiheessa jättää nauttimatta?

Hauska muuten huomata, mikä rynnäkkö salille tapahtui joulun jälkeen. Veikkaan että viimeistään maaliskuussa alkaa kävijämäärät vähetä. Yksi asia mikä ei ole muuttunut viiden salilta-poissaolovuoteni aikana: yllättävän monet daamit tuntuvat uskovan, että pelkkä salilla KÄYNTI kasvattaa lihaksia. Reisilähentäjäkoneessa tai istumapolkupyörässä istutaan fleguina naistenlehtiä selaillen. Jessus sentään, se mikään vitun KIRJASTO ole :D
joo aika ryysis ollu taas vuoden alusta. nooh eiköhän se into laannu immeisillä kun huomataan ettei kesäkunto tullut kuukaudessa ja ku paikkojakin särkee yhyy.

Mitä tahansa teet niin älä unohda syödä tarpeeks proteiinia!
Olikos se suositus prodelle 2-3g/painokilo. Prodellahan sitä lihasta rakennetaan. Palautusjuoma treenin jälkeen on suositeltavaa.

Iltahiilarit yritä unohtaa. Eli periaatteessa hiilareita aamulla ja lounaalla. Jos haluaa painoa tiputella niin illalla ei kannata mitään kaurapuuroa nykästä ja vähän limpparia ruokajuomana:D
Ainoa poikkeus on että jos treenaa iltaisin kuten mie niin sitten palautusjuomassa tulee otettua hiilareita jonkun verran.
killkill

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Exsat kirjoitti:Kato palautukset sarjojen välissä. :wink:
..ttu jotta voi pitää palautusta, pitäis kai sitä treeniäkin tehdä, hä?!?! Lusmut ihmiset ärsyttävät aina ja kaikkialla.
Feiz kirjoitti:... neuvoo lisää ...
Jawohl, mein Fyyrer! *klop*
Ai niin, treenipäiväkirjoja tai -kuvia on sitten kenenkään turha odottaa :D
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Georgina »

killkill kirjoitti: Ai niin, treenipäiväkirjoja tai -kuvia on sitten kenenkään turha odottaa :D
No helvetti jos ei kuvia tipu niin mitäs mä täällä enää pyörin... :cry:

Osaisko joku sanoa lihottaako turkinpippurit paljon? normikarkkiin verrattuna? Ja mitä terveellistä siinä paprikassa olikaan? Rautaa? K-vitamiinia? Oon popsinut sitä ihan innoissaan ja ois mukava tietää mistä itseään kehua. ;) Oon hoksannut tosi tehokkaan vatsalihastreenin, nyt sattuu niin ettei voi yskiä tai nauraa....
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
hebuli

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Georgina kirjoitti:Ja mitä terveellistä siinä paprikassa olikaan? Rautaa? K-vitamiinia? Oon popsinut sitä ihan innoissaan ja ois mukava tietää mistä itseään kehua. ;)
Erittäin hyvä C-vitamiinin lähde paprika ainakin on, painokiloa kohden yli kolme kertaa enemmän C-vitamiinia kuin esim. appelsiineissa.
Pikku-Akka

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Kuukauden saldo:
- painoa lähtenyt 3,1kg
- tiukempi vatsanseutu
- hyvä mieli
killkill

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Georgina kirjoitti:No helvetti jos ei kuvia tipu niin mitäs mä täällä enää pyörin... :cry:
Lohdutusta :D
HellBell

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Clay kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Eli ihan vaan vinkkinä.. : kokeilkaa olla valveilla kellon ympäri ja sinä aikana menkää tanssimaan johonkin hyvään paikkaan...
Okey, mä kokeilen olla valveilla pitempään kuin tuon 28 tuntia ja treenailen minkä jaksan - mittaan painon nyt ennen ja sitten jälkeen. Pelkään kyllä, etten saa kiristää vyötä, koska olen professionaalinen syömäri.. bratwurstit pannulla nyttenkin.
hupsista.. 101,5 kg - tullu vähän lisää sitten viime mittauksen!
Kerro sitten miten kävi.. Ties vaikka tästä kehkeytyisi valveillaoloennätysten rikkomisharrastus.. Kilpailuvietti heräjää kityläisten keskuudessa ja pian kaikki keikkuvat kilvan pystyssä päin!

Tästä voisi muuten avata oman topicin.. Jack Bauerit 24 h:ineen kumoon ja HellyBellyt ynnä muut 28 h:ineen ja muine tuntimäärineen tilalle tyylisesti.
hupsista.. 101,5 kg - tullu vähän lisää sitten viime mittauksen!
Veikkaan että olet pitkä?
Dumari

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HellBell kirjoitti:
Clay kirjoitti:hupsista.. 101,5 kg - tullu vähän lisää sitten viime mittauksen!
Veikkaan että olet pitkä?
Kyllä se hikisesti on 170cm:n yli päässyt.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Clay »

Clay kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Eli ihan vaan vinkkinä.. : kokeilkaa olla valveilla kellon ympäri ja sinä aikana menkää tanssimaan johonkin hyvään paikkaan...
Okey, mä kokeilen olla valveilla pitempään kuin tuon 28 tuntia ja treenailen minkä jaksan - mittaan painon nyt ennen ja sitten jälkeen. Pelkään kyllä, etten saa kiristää vyötä, koska olen professionaalinen syömäri.. bratwurstit pannulla nyttenkin.

hupsista.. 101,5 kg - tullu vähän lisää sitten viime mittauksen!
Nyt olen sitten ollut 36 tuntia hereillä Kokeen alusta lähtien, ja 48 tuntia kokonaisuudessaan. Äsken torkuin ehkä puolesta tunnista tuntiin. Aika mennä vaa'alle.. mittari näytti tasan 100 kg, saldo: -1,5 kg - se todellakin toimii laihduttamisessa. Pitänee keittää lisää kahvia, etten nukahda seuraavanakaan yönä!!
HellyBelly kirjoitti:Veikkaan että olet pitkä?
182 cm.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Camilla »

killkill kirjoitti: Yksi asia mikä ei ole muuttunut viiden salilta-poissaolovuoteni aikana: yllättävän monet daamit tuntuvat uskovan, että pelkkä salilla KÄYNTI kasvattaa lihaksia. Reisilähentäjäkoneessa tai istumapolkupyörässä istutaan fleguina naistenlehtiä selaillen. Jessus sentään, se mikään vitun KIRJASTO ole :D
Mä en tiedä olisiko pitänyt itkeä vai nauraa viime salikäynnillä. Kello lähenteli kymmentä, ja paikalla oli vaan 3 ihmistä (naista) itseni lisäksi:

-läskimaha (anteeksi ilmaisuni, mutta ei pliis lyhyttä jumppatoppia jos omistaa siiderimasun) joka käveli juoksumatolla ehkä 2km/h vauhtia
-toinen joka luki lehteä reiden lähentäjälaitteessa -> siirtyi vähän ajan kuluttua SOHVALLE lukemaan
-ja kolmas idiootti, joka pälpätti mulle koko ajan enkä saanut treenata hetkeäkään rauhassa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Georgina »

killkill kirjoitti:
Georgina kirjoitti:No helvetti jos ei kuvia tipu niin mitäs mä täällä enää pyörin... :cry:
Lohdutusta :D
Well Well you naughty diverboy, you know what I'm looking for :P
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin