Laihdutusprojekti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
HellBell

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Dumari kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Veikkaan että olet pitkä?
Kyllä se hikisesti on 170cm:n yli päässyt.
Kyllä sille kohta tulloo ennätystenrikkomishiki.. Ja jollei Saviselle tule sitä, niin ainakin unituoksua pukkaa päälle.. hehhe!
Clay kirjoitti: Nyt olen sitten ollut 36 tuntia hereillä Kokeen alusta lähtien, ja 48 tuntia kokonaisuudessaan. Äsken torkuin ehkä puolesta tunnista tuntiin. Aika mennä vaa'alle.. mittari näytti tasan 100 kg, saldo: -1,5 kg - se todellakin toimii laihduttamisessa. Pitänee keittää lisää kahvia, etten nukahda seuraavanakaan yönä!!
Sillä lailla, Savinen! Sähän voit vielä vuokrata aiheen läheltä liippamisen vuoksi sen Painajainen Elm Streetillä ykkösosan - siinäkin päähenkilö keitteli kahvia ja koetti päihittää nukkumiseen vaipumisen.. no, sillä erolla tosin, että hällä oli kyse hengen menetyksestä muussa tapauksessa.. mutta kuitenkin!
Itse asiassa.. sähän ehtisit katsoa kaikki Elm Streetit pötköön jos niikseen tulisi - jännitys voisi jelpata pysymistä hereillä, jeps.

Ps. Oletko havainnoinut ihosi pinnalla vielä ns. "unituoksua" ?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Clay »

HellBell kirjoitti:Sillä lailla, Savinen! Sähän voit vielä vuokrata aiheen läheltä liippamisen vuoksi sen Painajainen Elm Streetillä ykkösosan - siinäkin päähenkilö keitteli kahvia ja koetti päihittää nukkumiseen vaipumisen.. no, sillä erolla tosin, että hällä oli kyse hengen menetyksestä muussa tapauksessa.. mutta kuitenkin!
Itse asiassa.. sähän ehtisit katsoa kaikki Elm Streetit pötköön jos niikseen tulisi - jännitys voisi jelpata pysymistä hereillä, jeps.

Ps. Oletko havainnoinut ihosi pinnalla vielä ns. "unituoksua" ?
Ikävä tuottaa pettymys, mutta haisen ihan tavalliselta hieltä. Suihkua suunnittelen. Telkkaria en omista, joten pitänee keksiä muita viihdykkeitä, esim. Freecell. Valvoessa saattaa kyllä meno mennä aika absurdiksi välillä - voi joutua todistamaan juustojen valtakamppailua.
Nyt penikseni on fantastinen!
HellBell

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Clay kirjoitti:
HellBell kirjoitti:..
Ps. Oletko havainnoinut ihosi pinnalla vielä ns. "unituoksua" ?
Ikävä tuottaa pettymys, mutta haisen ihan tavalliselta hieltä..
Hourailet väsyksissäsi Savinen!
hermine

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja hermine »

Miks ihmeellä ihmiset käyttää päihteitä kun pelkällä valvomisella saa pään sekaisin ihan ilmaiseksi?
Starflare

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Starflare »

hermine kirjoitti:Miks ihmeellä ihmiset käyttää päihteitä kun pelkällä valvomisella saa pään sekaisin ihan ilmaiseksi?
Liian hidasta ja epämiellyttävää, se nuppi tulisi saada turvoksiin mieluusti laakista.
ninnithequeen

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hei nyt joku voisi auttaa minuu. Miten ihmeessä mä pääsen tästä kamalasta juustonhimostani eroon? Mä voisin vetää kilon oltermannia lounaaksi vaikka päivittäin...Syön myös 3% Fetaa, yritän sillä korvata kermajuuston, mutta kun eihän se maistu samalle! Ja raejuustosta ei kannata mulle tulla puhumaan :evil:

Itse projekti on omalta osaltani vähän pysähdyksissä ollut, pitää taas ottaa itseään niskasta kiinni...
RolloTomasi

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Suvinen kirjoitti: Syön vaikka levyllisen kerralla.
Miten voit syödä noin makeaa ruokaa noin paljon ilman että tulee huono olo?
killkill

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Itselle voileipien rakentelusta ja ilta-yösyöpöttelystä luopuminen on ollut aika pirun hankalaa. Kyse pahoista tavoista eikä oikeasta tarpeesta, mutta kuitenkin. Toki jatkuva sopan lipittely ja salaatin puputus tuntuu välillä vähän ankealta, siksi käräytinkin eilen itselleni pari broiskunfilettä au naturel. Oli oikein hyvää, kun raaputti hiiltyneen pinnan pois.

Parin viikon ittensä kiusaamisesta ei ole oikein muuta havaittavaa tulosta, että aikaisemmin piukat farkut istuvat huomattavasti paremmin ja olo on aika freesi. Naamakin näyttää kaventuneen. Vaaka perkele jököttää lähtötilanne-miinus-kilo.. osansa tähän saattaa olla sillä, että käsittääkseni kroppa aluksi pyrkii keräämään painoa kun liikunnan määrä N-kertaistuu löysäilytauon jälkeen.
nypari

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja nypari »

killkill kirjoitti:käsittääkseni kroppa aluksi pyrkii keräämään painoa kun liikunnan määrä N-kertaistuu löysäilytauon jälkeen.
Kroppa suojelee itseään kovilta muutoksilta, siksi rasvanpolttaminenkin tulisi aloittaa asteettain kaloreita laskemalla, hallitusti. Välillä voi kehoa hämätä mässäilypäivällä eli runsashiilarisella shokkihoidolla. Kiireessä laihduttaminen on huono lähtokohta. Mutta tsemiä!
killkill

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja killkill »

nypari kirjoitti:hallitusti
On meinaan maailman toiseksi vaikein sana meikäläiselle. Vaikein on "hillitysti". Mutta koetetaan! Ja kiitos kannustuxesta.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Okei, postissa saapui kolme pakettia lisää noita laihdutuspillereiden näytteitä :D Mulla on nyt 4 kk pillereitä alle 12 e. Mitähän tapahtuis jos söis noita kaikkia yhtä aikaa? (vitsivitsi... :D) Tosi vakuuttavia nuo kalorianestäjät. Tuoteseloste vilisee kirjoitus ja asiavirheitä, hih! Saa nähdä toimiiko noista mikään ja miten ne toimii. Jos vaikka vaa'alla kävis ennen viikonloppua, ihan uteliaisuuttaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Angita

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Angita »

Voi vittu mä! Maanantaina olin taas puntarissa ja plussaahan sitä oli tullu. Hävettää niin paljon, että nyt vasta kehtasin kirjottaa. Vaakalukema 80,3 kg, eli +0,8 kg. Eli back to the 80's, perkeleen perkele! Viikottainen keskipudotus putos -0,6:een ja yhteensä pudotusta enää -3,1 kg. Nyt on pakko ottaa itteään niskasta kiinni, jotta pysyy tavoitteissa. :tiistai:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Angita kirjoitti:Voi vittu mä!
Älä ota sitä niin vakavasti. Mulla on sellainen mielikuva, että jossain vaiheessa se painon putoaminen lopahtaa ja saattaa tulla plussaakin pikkusen (niinkuin sinulla, vain vähän), mutta kyllä se siitä taas lähtee alaspäin. Ja toisaalta, kuten on aiemminkin todettu, pieni mässäily pidättää kropan menemästä säästöliekille.

Nyt muistan mistä tuo epämääräinen mielikuva on tullut, jenkkien Suurin Pudottaja -ohjelmasta :oops: Kuitenkin pysyn mielipiteessäni ja uskon, että kohta niitä kiloja taas humpsahtaa menemään useampia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja killkill »

No ny alkaa tapahtua jotain.. farkkujen vyön saa vetää kaksi reikää pienemmälle. Voi toki olla että nahka on venynyt :D Eilinen välipäivä teki hyvää, alla olikin urhistelua viitenä päivänä.
Pikku-Akka

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Homma etenee, Pikku-Akka nyt on kolme kiloa kevyempi kuin vuoden alussa. Napa hiertää kohta selkärankaa.
hebuli

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Mullakin etenee tahtomattani, taidan olla jo alle 80 kg. Jo on perkelettä! Pitääkö tässä todellakin alkaa käydä useammin salilla jotta tulisi vielä enemmän just sitä lihasmassaa, vai pitäisikö vaan syödä enemmän että tulisi laardia tilalle? Vai pitäisikö syyttää henkiinherätettyä lenkkeilyharrastusta? Huomaan kyllä rasvapitoisuuteni ehkä hieman laskeneen viime aikoina, toivottavasti kilon parin painonlasku on ollut lähinnä sitä.
millivanilli

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hieno juttu, laihtumistani en ole seurannut vaa-an avulla, koska meillä ei sellaista kotona ole. Hyvä tapa huomata muutokset on vanhojen vaatteiden sovittaminen. Mahtuu ihQ:t farkut päälle, viimeksi mahtui vuonna 2001 :D
Sannu

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Sannu »

millivanilli kirjoitti:Hieno juttu, laihtumistani en ole seurannut vaa-an avulla, koska meillä ei sellaista kotona ole. Hyvä tapa huomata muutokset on vanhojen vaatteiden sovittaminen. Mahtuu ihQ:t farkut päälle, viimeksi mahtui vuonna 2001 :D
Joo siis toi on niin hieno fiilis. Mä ostin vuosi sitten amsterdamista liian pienet farkut ja nyt ne on mulle sopivat. Silloin kun ostin ne ja pohdin kahden koon välillä päätin, että hemmetti, mä mahdun vilä noihin ja kesällä sit mahduin.
millivanilli

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Joo siis toi on niin hieno fiilis. Mä ostin vuosi sitten amsterdamista liian pienet farkut ja nyt ne on mulle sopivat. Silloin kun ostin ne ja pohdin kahden koon välillä päätin, että hemmetti, mä mahdun vilä noihin ja kesällä sit mahduin.
Kyllähän siitä hyvä mieli tulee, kun huomaa ruokavalionmuutoksen tuottavan tulosta.
Turbohaltija

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tänään sitten olen viimeinkin päässyt kuusysiin itseni kanssa eli kuntosalin vaaka näytti 69 kg. Ja pituuttahan on edelleen 185 cm. Alan näyttää Winona Ryderilta tai juuri keskitysleiriltä vapautetulta 11-kesäiseltä runotyttöpupulta. Varmaan seuraavaksi alkavat haltiankorvat kasvaa, luulen että ne pukisivat minua.
Edith

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:Tänään sitten olen viimeinkin päässyt kuusysiin itseni kanssa eli kuntosalin vaaka näytti 69 kg. Ja pituuttahan on edelleen 185 cm. Alan näyttää Winona Ryderilta tai juuri keskitysleiriltä vapautetulta 11-kesäiseltä runotyttöpupulta. Varmaan seuraavaksi alkavat haltiankorvat kasvaa, luulen että ne pukisivat minua.
:jee: Tarjoan siiderin seuraavassa shakki-illassa. Mutta suosittelisin kyllä haltiakorvien sijasta siipiä. Ne ois niiq tosi hottixii!

Mun kuntosalilta on pari viikkoa ollut vaaka poissa, seinässä lappu, että on korjattavana, kai se sieltä joskus palautuu. Vatsani on kuitenkin jokseenkin entisellään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edith kirjoitti:Mun kuntosalilta on pari viikkoa ollut vaaka poissa, seinässä lappu, että on korjattavana, kai se sieltä joskus palautuu.
Kuulostaa tutulta. Salin aukeaisesta ehti käytössä olla pari viikkoa vaaka, joka näytti 12kg liian vähän. Meinasi tulla kakka lattialle kun eka kerran hyppäsin kyseiseen vehkeeseen.

Seuraava vaaka oli viikon ja hajosi. Nyt ei ole ollenkaan puntaria. Palautelootaan jätin kehoituksen hankkia mekaaninen varsivaaka elektronisten härpäkkeiden sijaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Angita

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Angita »

No niin, nyt siis mennään taas oikeaan suuntaan vaikkakin hitaasti. Vaaka näytti eilen punnituksessa 79,7 kg eli -0,4 kg viime viikosta - takaisin seiskytluvulle. Pudotus on nyt yhteensä -3,5 kg. Keskimääräinen viikkopudotus on -0,6 kg.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

hebuli kirjoitti:Mullakin etenee tahtomattani, taidan olla jo alle 80 kg. Jo on perkelettä! Pitääkö tässä todellakin alkaa käydä useammin salilla jotta tulisi vielä enemmän just sitä lihasmassaa, vai pitäisikö vaan syödä enemmän että tulisi laardia tilalle? Vai pitäisikö syyttää henkiinherätettyä lenkkeilyharrastusta? Huomaan kyllä rasvapitoisuuteni ehkä hieman laskeneen viime aikoina, toivottavasti kilon parin painonlasku on ollut lähinnä sitä.
Syö enemmän. Eikä mitään makrobioottista soijapavunitua vaan ihan tavallista ruokaa.
Tuskin siun lihakset kahden viikkokerran vauhdilla mihinkään kataboliaan on menneet, joten lihasmassa ei varmasti ole pienentynyt jos harjoittelu on jatkuvaa.

Mutta joo, miekin olen laihtunut .. täytynee lisätä ruoka-annosten määrää.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Puntari näytti ihan samaa kuin viimeksi punnitessani, mikä on siis nimenomaan hyvä asia. On tullut syötyä niin epäterveellisesti ja epäsäännöllisesti ja mässäiltykin, että olin varma painavani yli 60...mutta eipä ollut vaaka mihinkään suuntaan heilahtanut.

Ja mullahan on vielä jäljellä 4 kiloa ja kolme kuukautta, kiirettäkös tässä :lol:
Vastaa Viestiin