Laihdutusprojekti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RolloTomasi

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Angita kirjoitti:Kuten tuli Aarnen uudenvuodenpippaloissa julistettua, aion tänä vuonna pudottaa painoani 27 kiloa.
Erinomainen idea. Voisin yrittää samaa.
Feiz

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Älä oo läski
Urheile ja syö hyvin
Kesäksi kuntoon
Dumari

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:Olen laihtunut tammikuun alusta 1,2 kiloa :hep:
Olen saanut syyskuust 5 kg lisää, eikä takuulla ole lihasta :demoni:
RolloTomasi

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Feiz kirjoitti:Älä oo läski
Urheile ja syö hyvin
Kesäksi kuntoon
Noilla neuvoilla en kyllä saa laihdutettua 27 kiloa, urheillessahan paino jopa kuulemma lisääntyy, koska lihas painaa enemmän kuin läski. Tai sitten minulla on väärää tietoa.
Dumari

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Dumari »

RolloTomasi kirjoitti: en kyllä saa laihdutettua 27 kiloa, urheillessahan paino jopa kuulemma lisääntyy, koska lihas painaa enemmän kuin läski. Tai sitten minulla on väärää tietoa.
Kyllä se läskikin painaa, muttei niin paljoa kuin lihas. Kiinteytys onkin trendiperse-sanaston kärjessä nykyään.
RolloTomasi

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Dumari kirjoitti:Kiinteytys onkin trendiperse-sanaston kärjessä nykyään.
Tuosta kiinteytyksestä minun pitääkin ottaa paremmin selvää. Haluan ehdottomasti edes yrittää olla trendikäs.
Dumari

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Dumari »

RolloTomasi kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Kiinteytys onkin trendiperse-sanaston kärjessä nykyään.
Tuosta kiinteytyksestä minun pitääkin ottaa paremmin selvää. Haluan ehdottomasti edes yrittää olla trendikäs.
Hoet vain että; "Voi hitsi näitä mun jenkkakahvoja, vähänX mä oon läski kun painan jo 55kg ja oon sentään vaan 177cm. Huomenna vedän 180 minuutin treenin salilla pelkkiä jalkoja että selluliitit lähtee." Ruokavaliosi perustat hiilareille ja tupakanpoltolle sekä muista että laitti-siiderit ovat sitten "påp-juomaa"!
Feiz

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Feiz »

RolloTomasi kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Älä oo läski
Urheile ja syö hyvin
Kesäksi kuntoon
Noilla neuvoilla en kyllä saa laihdutettua 27 kiloa, urheillessahan paino jopa kuulemma lisääntyy, koska lihas painaa enemmän kuin läski. Tai sitten minulla on väärää tietoa.
Hiilariläski
Lihasta tarvii polttoon
Siksi puntille
RolloTomasi

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Dumari kirjoitti:Hoet vain että; "Voi hitsi näitä mun jenkkakahvoja, vähänX mä oon läski kun painan jo 55kg ja oon sentään vaan 177cm. Huomenna vedän 180 minuutin treenin salilla pelkkiä jalkoja että selluliitit lähtee." Ruokavaliosi perustat hiilareille ja tupakanpoltolle sekä muista että laitti-siiderit ovat sitten "påp-juomaa"!
Tuota ohjelmaa täytyykin testata jo heti huomenna. Kiitti vinkistä, vaikka arvioitkin pituuteni kymmenen senttiä yläkanttiin.
RolloTomasi

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Feiz kirjoitti: Hiilariläski
Lihasta tarvii polttoon
Siksi puntille
Puntille en kyllä ehdi, muuten menisin. Kuitenkaan en sillä painoa saisi alemmas, en sitten millään.
Bhven

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Vuoden alusta kolmessa viikossa 85 kg --> nyt 81 kg. En tiedä paljonko tosta oli nestettä, mutta vatsa on litistynyt.

Lääkkeenä joka päivä vähintään kolme varttia kuntopyörää, aamulla vatsa-, reisi- ja selkälihastreeni, illalla punnerruksia (kotona siis). Tiukka ruokavalio, jossa normaalia hieman vähemmän hiilareita. (Yhden pussin turkkareita oon syöny.) Ei alkoholia.
Feiz

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Motivaatio
Sitä saatte kuvasta
Ottakaa onkeen

Kuva
Viimeksi muokannut Feiz, 23.01.2006 16:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Feiz

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Suvinen kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Motivaatio
Sitä saatte kuvasta
Ottakaa onkeen

http://www.uploaderx.net/pics/43691296.jpg
Ei näy ainakaan mulla.

Siehän runolliseksi olet heittäytynyt viime aikoina. Haikuharrastaja?
Haiku päivässä
Pitää kilot kurissa
Älkää suuttuko
Angita

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Angita »

Hiphei! Tänään vaaka näytti lukua 79,7 kg - ensimmäinen välietappi saavutettu aikataulussa ja siirrytty uudelle kymmenluvulle! Viime viikosta pudotusta on 1,3 kiloa eli kokonaispudotus on 3,5 kiloa. Keskimääräinen viikkopudotus siis 1,2 kiloa.

Seuraavat kolme kiloa on tavoitteena pudottaa 13.3. mennessä - tuolloin pitäisi painaa 77,2 kiloa.
ninnithequeen

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei ole luovutettu ei. Juustot vaihdettu Polar 5%, joka itseasiassa on ihan hyvää. Teen edelleen perheelle eri ruokaa kuin itselleni, mutta ihan vain näin aluksi pidättäydyin tonnikala-nuudeli linjassani. Ruisleipä on aina hyvää, ja fetasalaatti herkullista. Näillä eväillä, kirjaimellisesti :D
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Clay »

ninnithequeen kirjoitti:Ei ole luovutettu ei. Juustot vaihdettu Polar 5%, joka itseasiassa on ihan hyvää.
Ja helvetti jäätyy, lehmät lentää, Itä-Helsingistä kasvaa täyspäisiä ihmisiä ja PetriFB kieltää Jumalan.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Sujuu sujuu. Olen ottanut metodikseni syödä niin järjettömät määrät salaattia että en jaksa enää mitään lihottavaa... tuntuu toimivan. Karkin syöntiä olen vähentänyt paljon. Syön kuponkiuutisista ilmaiseksi näytteeksi tulleita laihdutuspillereitä, on niillä ainakin placebo vaikutusta.... Oma kroppa ei enää niin ällötä, vaikka vielä korjattavaakin on.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Sujuu joo... Uusi pulju ei tarjoa safkoja puoliilmaiseksi joten lounas jää niinq hetelmänmuotoiseksi. Painoa en tiedä, mutta viimeisen kuukauden aikana housujen vyötärömitta on kasvanut suhteessa kehon vastavaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Painan nyt -3,5kg verrattuna tammikuun alun lukemiin. Tähän on hyvä lopettaa :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Angita kirjoitti:Hiphei! Tänään vaaka näytti lukua 79,7 kg - ensimmäinen välietappi saavutettu aikataulussa ja siirrytty uudelle kymmenluvulle! Viime viikosta pudotusta on 1,3 kiloa eli kokonaispudotus on 3,5 kiloa. Keskimääräinen viikkopudotus siis 1,2 kiloa.

Seuraavat kolme kiloa on tavoitteena pudottaa 13.3. mennessä - tuolloin pitäisi painaa 77,2 kiloa.
Hyvä Angita!
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Georgina kirjoitti:Sujuu sujuu. Olen ottanut metodikseni syödä niin järjettömät määrät salaattia että en jaksa enää mitään lihottavaa... tuntuu toimivan. Karkin syöntiä olen vähentänyt paljon. Syön kuponkiuutisista ilmaiseksi näytteeksi tulleita laihdutuspillereitä, on niillä ainakin placebo vaikutusta.... Oma kroppa ei enää niin ällötä, vaikka vielä korjattavaakin on.
Hei onks nää niitä Trimbia-pillereitä?? Eilen kovin jauhettiin aiheesta miehen ja parin kamun kanssa, tuo "rahat takaisin mikäli paino ei tipu" -lupaus sai heidät tilaamaan kyseisiä nappeja. Kattelen kiinnostuneena miten toimivat jos itselläni sitten vauvan poksahdettua maailmaan tarvetta tuollaiseen apuun... Jotain vaikutusta siis sulla Gina? Google löysi vähän puolesta ja vastaan, ehkäpä nuokin toimivat oikealla tavalla - aineenvaihduntaa kiihdyttäen - vain joillain? Missään nimessä en kyllä jaksa uskoa, että mitenkään elintapojaan muuttamatta noilla pystyisi 40 kiloa tiputtamaan niin kuin kovasti lupaavat... Kyllä maailmamme olisi jo huomattavasti hoikempi. :]

Tsemppiä Angita!
Angita

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Angita »

Ja eilen taas punnituksessa - vaakalukema oli 79,3 kg eli vain 0,4 kg pudonnut tällä viikolla. Syytän Mozart-bileitä. :P Kokonaispudotus nyt -3,9 kg ja viikossa keskimäärin -0,9 kg.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Suvinen kirjoitti: Itse ala vasta päästä vauhtiin, alku oli todella hankalaa.

Miten muilla sujuu? Joko on luovutettu, toukokuuhun asti? :P

VAi että vauhtiin..niinhän se kait menee että aluksi se on vähän nihkeetä mutta hetken pienen, kuluttua se jo alkaa luistaa aikasta liukkaasti.

Miten muuten, niin on´ko zexuaalisia haluja alkanut jo ilmaantumaan..voisin senkin takia niin kuvitella koska jonkinmoisen laskumittarin mukaan sulla alkaa lähestyy ne ajat jolloin nainen oikein herää kukkaansa?

Ja miten mulla sujuu..tosi heikosti..kuvat saattavat ampua vielä ruutuihinne, päivitetyt ahhaha.
killkill

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tarkoitus olis lossata vitonen helmikuun loppuun mennessä ja mahdollisesti pari kiloa siihen till vappuun mennessä. Tänään kyllä huomasin, ettei joku vitun parsakeitto riitä Miehelle lounaaksi. Pyörryttää..
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Laihdutusprojekti

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Pitikö raportoida, olenko raportoinut? Paino ei ole sanottavammin laskenut (1,6 kg), mutta vaatteet ovat oudon löysiä. Ja mikä karmeinta, erityisesti rintaliivit. Tällä menolla niitä ei edes tarvita kesällä.

Edit: Siis kolme viikkoa aktiivista aikaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vastaa Viestiin