Tulinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Äsyttää, väsyttää, nälättää......! Tahtois pois koko vitun työpaikalta. Mitä järkeä täällä on raataa, ku ei siitä kumminkaan makseta juuri ollenkaan?
Mietiskelen taas kuumeisesti tätä samaa ikuisuusdilemmaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti: Kityilen ja polttelen tupakkia.
Just a perfect day :D
ElanorRaven

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mylwin kirjoitti:WaAAAAAAAaaaaaaaaaaaaah.

Kolme tuntia vapaata ja mitä opiskelija tekee?
Asejärjestelmätekniikan ryhmätyötä aiheesta ajoneuvomiinojen tulevat sukupolvet?
Kandidaatin tutkielmaa aiheesta MATI-tietojärjestelmän vaikutus ilmatorjuntapatteri 61/95:n päällikön johtamisprosessiin?
Taisteluammunnan johtamisen ryhmätyötä aiheesta ryhmänjohtajan vaatimusten suhteuttaminen pysyväisasiakirjojen määrittelemiin varomääräyksiin?

Ei. En jaksa. Kityilen ja polttelen tupakkia.
*Reps*

Esseen kirjoittaminen kesken ja mitä opiskelija tekee?
Kirjoittaa esseensä loppuun.
Ei. En jaksa. Kityilen ja kuuntelen musiikkia.
Kid

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Apulanta huutaa täysillä ja keittiönpöytä painuu paperikasan alla. Pitäs ne kait tonne kaappiin tunkee takas ja ylimääräset paperikoriin. Kahvia kehiin ja lipaston laatikoitten kimppuun..Joku ihme siivousvimma päällä..
1108

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ElanorRaven kirjoitti:
hebuli kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Mukavan synkeä on tuo 1108:n allekirjoitus. :twisted:
No kun te olette molemmat niin synkeää goottia että.
Mistä lähtien minä olen mahtanut olla gootti? :roll:
Tai minä? Siitä on jo aikaa vaikka kuinka kauan kun gootti olin.... Goottireleetkin on myyty kirpputorilla vuosia sitten.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ElanorRaven kirjoitti: Esseen kirjoittaminen kesken ja mitä opiskelija tekee?
Kirjoittaa esseensä loppuun.
Ei. En jaksa. Kityilen ja kuuntelen musiikkia.
Kuolema kuittaa esseenkirjoittamisen lykkäämisestä johtuvien valvomisien aiheuttaman univelan.

Torstaina strategian korotustentti, avasinko jo kirjat? Enkö? Hitto.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Kityilen ja polttelen tupakkia.
Just a perfect day :D
Mainio jopa! Kaffi vain puuttuu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elukka

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Töissä.
Tylstyls.
Ahistaa.
:| :| :|
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Perkele, tämä työpäivä ei lopu ikinä!!
Litra kahvia ja aamupäivä -25 asteisessa pakastimessa kuormaa purkamassa eivät herättäneet minua, vaan ihan horroksessa hortoilen edelleen... Päästäkää mut jo kotiin..! Lupaan olla ylihuomenna tehokas.

Olkapäähänkin koskee, sain sen sijoiltaan kaksi kertaa toissaviikolla. Se taisi tykätä tuosta kuormanpurkamisesta... Saisinkohan saigonia..? Hmm...

Muksaa päivänjatkoa kaikille... Omani loppuu toivottavasti ennen viittä. Niin siis työpäivä, ei PÄIVÄ. Tai elämäni :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Haluisko joku tulla siivoomaan tänne? Mua ei vaan huvita ei sitten yhtään. Pyykkiäkin vuoritolkulla. Ja tiskiä. Ja pölyä joka nurkassa. Voihan blaah.
Pikku-Akka

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Edelleen töissä, mutta väsymys on väistynyt. Teen esitteitä ja opastan ihmisiä kopiokoneen käytössä. Hyvä minä :)
Faghag

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Elppis kirjoitti:Kääk, olen avomieheni äiti.

Tein sille aamupalan valmiiksi (heräsi klo 10.30 iltavuoroon), mikroon vaan. Kirjoitin matkakorttiin "muista ladata minut".. Mies soitteli ja naureskeli että mikäs tässä on ollessa kun elämä on näin helppoa :oops: Ehkä mun pitää hankkia joku eläin; muuten mies saattaa vahingossa vaikka tottua tähän!
Kulta, miehet pitää siitä, että heistä huolehditaan. Ainakin nussusta on kivaa, kun ajan sitä joka aamu sängystä, sillä miesparka ei ole koskaan ollut niitä aamuihmisiä. Ja taas vastaavasti nussu pitää musta huolta: paistaa lettuja, etsii asuntoa, antaa tukea ja kuuntelee murheita. Mä en ole nussun äiti, mä olen sen paras kamu!!! Ja kaveria ei jätetä ja siitä pidetään huolin, nih! :-D
Faghag

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

kid kirjoitti:...Huomista miettien..Pitäs mennä tekee se työsoppari, mutta asiat onkin muuttunut. Tarjoovat eri hommaa ja vielä eri toimistossa..HNmm...Meni koko viime yökin vaan asiaa pohtien ja sängyssä pyörien. Mä olen ihan :?
Hmm... onko homma sinun mielestä kiinnostava? Ovatko palkka ja muut edut samoja? Entäs työajat?
Kittys

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti:Haluisko joku tulla siivoomaan tänne? Mua ei vaan huvita ei sitten yhtään. Pyykkiäkin vuoritolkulla. Ja tiskiä. Ja pölyä joka nurkassa. Voihan blaah.
Tänne kans. Tääl räjähtäny joku ydiNpommi :evil: .

Jotain hyvää seNtään, mä ostin ihkun teräksenvärisen jääpakastiNkaapiN.
bedlam

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Exsat kirjoitti:Mulle on ilmestynyt uusi kuvake tuohon työpöydälle. Itse en tunnista asentaneeni mitään, onko tää joku virus sitten vai? Voiko siihen koskea?
Jos siinä lukee, jotta CuteFTP niin ei ole viirus, nou hätä.
Exsat

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mulle on ilmestynyt uusi kuvake tuohon työpöydälle. Itse en tunnista asentaneeni mitään, onko tää joku virus sitten vai? Voiko siihen koskea?
Jos siinä lukee, jotta CuteFTP niin ei ole viirus, nou hätä.
Lukee. Mikä se on? Ajattelin, että tuollainen söpöilyjuttu ei voi olla sun laittama.
bedlam

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Exsat kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mulle on ilmestynyt uusi kuvake tuohon työpöydälle. Itse en tunnista asentaneeni mitään, onko tää joku virus sitten vai? Voiko siihen koskea?
Jos siinä lukee, jotta CuteFTP niin ei ole viirus, nou hätä.
Lukee. Mikä se on? Ajattelin, että tuollainen söpöilyjuttu ei voi olla sun laittama.
En mä ymmärrä mistä se söpön nimensä on saanut. Sillä siis voi siirrellä omia viinapalkkahommiaan työkoneelle. Eiiiii kun siis työhommia omalle koneelle, tarkoitin tietty.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

I love you all!
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Faghag kirjoitti: Hmm... onko homma sinun mielestä kiinnostava? Ovatko palkka ja muut edut samoja? Entäs työajat?
Kun asia on näin.
Menisin toimistoon A töihin. Mutta sijoittaisivatkin minut toimisto B:hen fyysisesti. Olisin ainoa toimisto A:n työntekijä B:n pisteessä.
A maksaa palkan ja työajat olisivat A:n mukaiset.
Ongelmana on nyt se, että myynkö minä vain ja ainoastaan A:n tuotteita vaiko sekä A:n että B:n.
Jos sekä että, niin mielestäni se pitää huomioida palkassa, koska järjestelmiä joita käyttäisin, on paaaaljon enemmän kuin vain toimisto A:n puolella. Ja jos isoherra toimisto B:ssä onkin mulkku ja asiat ei firmojen välillä skulaakkaan, niin joudunko minä välikäteen?

Heh.. Juu, tää asia ja palkkaus sun muut, selvii huomenna, mutta toivottavasti ne antaa mulle aikaa miettiä..
Jos paikka ois vaan ollut toimisto A:ssa, niin kaikki ois ollut ihan selvää pässinlihaa.
bedlam

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Keikaus kirjoitti:I love you all!
Jees! Ihanaa! Kukkia! Hunajaa!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bedlam kirjoitti:Hunajaa!
:h: :h: :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elppis kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Hunajaa!
:h: :h: :h:


:gee:
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Hunajaa!
:h: :h: :h:
Eiku :jouden:
Kid

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mun siivousinto lopahti kesken ja nyt täällä on kamala kaaos. Mitä mä teen, mistä mä jatkan. Tavaraa tavaran päällä. Ja Todella upeeta sarjan Eddien mukaan; I don´t like things on places..
Taidanpa laittaa videot pyörii ja uppoutua Absolutely Fabulous:n huumoriin.
hanneriina

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja hanneriina »

Työpäivä on alkanut hyvin.
Alkajaisiksi pieni asiakas lahjoitti "kaupan tädille" piirustuksen, mistä tuli hyvä mieli :)

Sitten inhottava urputtajamummo piristi tietämättään päivääni haukkumalla koko ostoskeskusta pataluhaksi "kun ei mistään löydy TURKISrukkasia"!
Voivoi... :twisted:
Vastaa Viestiin