Tulinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huomenta!!!

Nyt töihin... Kiva mennä mutta ei kiinnosta. Saisko jäädä nukkumaan..? Jooko? Sänkyyn vaan köllimään ja peiton alle piiloon pahaa maailmaa...

No joo, paskat, ei kun liikenteeseen, ei sitä koko päivää saa maata, ja rahaa ei juurikaan olisi ilman töitä. Mutta sen ison kuorman purkaminen ei juurikaan houkuta... Grrr. Voi kai kuitenkin ajatella, että minulle maksetaan kuntoilusta, kun ne laatikot varastoon asti olen sitten viimein saanut.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja cardic »

jepjep, taa on niin tata
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Joo helou!

Urpo työkaveri oli jättänyt tähän työpisteeseen eilisen kiiretöitä tekemättöminä odottamaan. Kiireleikkauksia tehty eilen aamulla, eikä vielä kirjoitettu.. jepujee. Siinä meneekin sitten pari ekaa tuntia. Hyvästi kahvi!

Kirjoitan jotain fiksumpaa myöhemmin.. (yeah right!)

Kaikki on muuten töissä flunssassa, kolme kävi eilen työterveyslääkärillä, ja saivat samantien 5 päivää sairaslomaa :o
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Huomenta, huomenta.
ElanorRaven

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mukavan synkeä on tuo 1108:n allekirjoitus. :twisted:
Pikku-Akka

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Töissä.
Väsy.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Töissä.
Väsy väsy.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

2. päivä ilman tupakkaa. Mulla menee sentään vähän paremmin kuin miehellä. Eilen siivosin koko kämpän, sisustin uudelleen, kävin ostoksilla ja shokeerasin itseni ostamalla pöytäliinoja ja muuta sälää. Sairasta. Mies taas vuorostaan käytti energiansa syömällä kolme levyä suklaata :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Starflare

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:Mukavan synkeä on tuo 1108:n allekirjoitus. :twisted:
Rotting Christ määrää :) .
Kid

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hoimenta. Eilinen menikin sitten mukavasti toimistoissa pyörien ja kaverin uutta kotia sisustaen. Se sano että mulla on "silmää". Otin sen kohteliaisuutena. Tänään tiedossa löhöilyä ja pyykinpesua.
Huomista miettien..Pitäs mennä tekee se työsoppari, mutta asiat onkin muuttunut. Tarjoovat eri hommaa ja vielä eri toimistossa..HNmm...Meni koko viime yökin vaan asiaa pohtien ja sängyssä pyörien. Mä olen ihan :?
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Tulinen tiistai? Ja paskat.

*hakee paloletkun*
"I just had a near-life experience."
1108

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Mukavan synkeä on tuo 1108:n allekirjoitus. :twisted:
Rotting Christ määrää :) .
Täytyy tunnustaa että bändi oli tuttu, mutta en ollut poppoon levytyksistä niin kamalasti aiemmin perustanut. Starflaren hehkutuksen jälkeen otin tanssiorkesterin uudelleen kuunteluun ja perkele toimiihan se.

np: Graveworm - Fear Of The Dark (Iron Maiden cover)
Starflare

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Nyt olisi Untamon luona teekutsut Laventelilullassa :krooh: .
ElanorRaven

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hitto, edelleen se essee puoliksi kirjoittamatta. Jos nyt yrittäisin rutistaa sen loppuun ja unohtaisin kityilyn hetkeksi... :?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Starflare kirjoitti:Nyt olisi Untamon luona teekutsut Laventelilullassa :krooh: .
Saaks tulla kylään? :krooh:

Istun koko päivän yksin huoneessa, teen töitä jostain syystä hullua vauhtia (jostain vain sattuu tulemaan ruuhkaa), ja huomaan olevani ilman töitä suurimman osan ajasta.

Tässä vaiheessa kävisin tupakalla. Gääh!

Tekee mieli kiinalaista ruokaa, mutta ulkona on niin liukasta etten tiedä onko kannattavaa nousta tästä tuolilta "vain" ruuan takia.

Auttakaa dorkaa...
The great club outshines the individual, always and forever.
ElanorRaven

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Elppis kirjoitti:Tekee mieli kiinalaista ruokaa, mutta ulkona on niin liukasta etten tiedä onko kannattavaa nousta tästä tuolilta "vain" ruuan takia.

Auttakaa dorkaa...
Kiinalainen ruoka parantaa vaivan kuin vaivan :) Suosittelen! Vaikka lentäisitkin nenällesi, niin on se sen arvoista :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ElanorRaven kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Tekee mieli kiinalaista ruokaa, mutta ulkona on niin liukasta etten tiedä onko kannattavaa nousta tästä tuolilta "vain" ruuan takia.

Auttakaa dorkaa...
Kiinalainen ruoka parantaa vaivan kuin vaivan :) Suosittelen! Vaikka lentäisitkin nenällesi, niin on se sen arvoista :)
Hah hah... Sulla on hyvä maku :h: Kiinalaista ruokaa voisin syödä vaikka joka päivä. Kotonakin odottaa eilen tekemä nuudeli+wokvihannes+kana+sitruunachilikastike-mössä, mutta silti vois käydä vetämässä naudalihaa ja bambuja "välipalaksi". APUAAAAH! Musta tulee läski before I know it tätä tahtia...

Sanoin eilen miehelle että seksin määrän täytyy sitten lisääntyä tuplaksi; sen verran turhautuneeksi sitä tupakanpuutteesta tulee.
The great club outshines the individual, always and forever.
Exsat

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mulle on ilmestynyt uusi kuvake tuohon työpöydälle. Itse en tunnista asentaneeni mitään, onko tää joku virus sitten vai? Voiko siihen koskea?
hebuli

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ElanorRaven kirjoitti:Mukavan synkeä on tuo 1108:n allekirjoitus. :twisted:
No kun te olette molemmat niin synkeää goottia että.

Minä en, kevät keikkuen tulevi lallalaa. Töitä yritän muka tehdä, onneksi pe on vapaapäivä. Niba ansaitsee myös aplodit ja kunniaa. :jee: :sir: Todellakin yks' vitun joulupukki.
ninnithequeen

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kahvia semmonen neljä litraa kiitos. Väsyttää ja taitaa vieläkin olla kankkunen, musta on tullut vanha. Tai sitten mä otin yhden tasottavan liikaa eilen :vihelt:
Nyt loppu baareilu tältä kuulta. Niin paitsi jos töihin soittavat, sittenhän se on mentävä...

Vapaata vissiin loppuviikko, samoin miehellä. Ihanata. Siivousta, pyykkiä jne. taas iiihan pirusti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kääk, olen avomieheni äiti.

Tein sille aamupalan valmiiksi (heräsi klo 10.30 iltavuoroon), mikroon vaan. Kirjoitin matkakorttiin "muista ladata minut".. Mies soitteli ja naureskeli että mikäs tässä on ollessa kun elämä on näin helppoa :oops: Ehkä mun pitää hankkia joku eläin; muuten mies saattaa vahingossa vaikka tottua tähän!
The great club outshines the individual, always and forever.
ElanorRaven

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

hebuli kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Mukavan synkeä on tuo 1108:n allekirjoitus. :twisted:
No kun te olette molemmat niin synkeää goottia että.
Mistä lähtien minä olen mahtanut olla gootti? :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Ehkä mun pitää hankkia joku eläin; muuten mies saattaa vahingossa vaikka tottua tähän!
Mä sanon tän vielä kerran ja sitten lopetan: vauva. No, hauva ajais varmaan saman aisian.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Kääk, olen avomieheni äiti.

Tein sille aamupalan valmiiksi (heräsi klo 10.30 iltavuoroon), mikroon vaan. Kirjoitin matkakorttiin "muista ladata minut".. Mies soitteli ja naureskeli että mikäs tässä on ollessa kun elämä on näin helppoa :oops: Ehkä mun pitää hankkia joku eläin; muuten mies saattaa vahingossa vaikka tottua tähän!
Noin se aina käy ensin ollaan niin aktiivisia sitten aletaan pojaksi taas?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tulinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

WaAAAAAAAaaaaaaaaaaaaah.

Kolme tuntia vapaata ja mitä opiskelija tekee?
Asejärjestelmätekniikan ryhmätyötä aiheesta ajoneuvomiinojen tulevat sukupolvet?
Kandidaatin tutkielmaa aiheesta MATI-tietojärjestelmän vaikutus ilmatorjuntapatteri 61/95:n päällikön johtamisprosessiin?
Taisteluammunnan johtamisen ryhmätyötä aiheesta ryhmänjohtajan vaatimusten suhteuttaminen pysyväisasiakirjojen määrittelemiin varomääräyksiin?

Ei. En jaksa. Kityilen ja polttelen tupakkia.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin