Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nyt kun vuosi 2006 on päässyt kunnolla käyntiin, tulee ajatelleeksi kaikenlaisia utopisia ajatuksia omasta elämästä. Mitä muuttaisit elämässäsi? Hankkisitko elämääsi jotain uutta? Poistaisitko jotain?

En kuitenkaan kysy että mitä toivoisit, vaan että minkä asian muuttaisit.



Oma vastaus: Muuttaisin, ja yritänkin muuttaa rahankäyttöni maltillisemmaksi. Toivottavasti saan jotain säästöönkin, että kesälomilla saa nauttia 100% niin että laskutkin on maksettu ja ruoka pöydässä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Muuttaisin, ja yritänkin muuttaa rahankäyttöni maltillisemmaksi.
Täsmälleen tämä mullakin.

Yritän myös muuttaa kielenkäyttöäni hiukan maltillisemmaksi.
Leilah

Re: Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Haluaisin muuttaa elämässäni paljonkin, mutta suurimmat muutokset/toiveet eivät vain ole käytännössä mahdollisia. Haluaisin, että minulla olisi vähän enemmän omaa aikaa vaikkapa liikunnalle ja lukemiselle. Tämä voisi ehkä toteutuakin.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viesti Kirjoittaja cardic »

haluisin nukkua enemman. vituttaa olla koko ajan niin perkuleen vasyny
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä haluaisin välillä haluta jotakin enemmän. Ehkä. Olen aika tyytyväinen kotisohvalla makailuun ja välillä poden huonoa omaatuntoa siitä. Mutta yleisesti ottaen pidän elämästäni, vaikka se välillä vähän kuseekin.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Haluaisin löytää jostain Sen Suuren motiveisshönin, jonka avulla kouluttautuisin, aika sama mille alalle. Olen jumiutunut tilanteeseen, jossa rahan takia ei tarvitse opiskella tai tehdä töitä, ihmettelen miten en keksi muka mitään alaa, joka kiinnostaisi ylitse muiden. Osittain tän tyhjäpäänikin vuoksi tein päätöksen tästä toisesta lapsesta nyt heti ekan perään (vaikkei sen niin pitänyt mennä), koska enempää niitä ei sitten tule ja mun on kai pakko tehdä jo jotain aikuisten juttuja. Puolitoista vuotta aikaa miettiä miksi haluisin isona. Koska eihän musta kotiäidiksi ole. Hmmh, paitsi jos keksisin jonkun kivan pikkuduunin, jota väkertää niin, ettei lapsia hoitoon tarvisi pieninä laittaa...
ElanorRaven

Re: Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

cardic kirjoitti:haluisin nukkua enemman. vituttaa olla koko ajan niin perkuleen vasyny
Komppaan.

Mielelläni myös unohtaisin sen exän. Ja ehkä jossain vaiheessa löytäisin jonkun uuden.
Saisin järjettömän opiskelumotivaation ja hoitaisin kaikki rästikurssit alta pois.
Tarttuisin kunnolla taas elämään kiinni ja olisin taas se oma hilpeä itseni, josta kaikki ihmettelee, että minkä voimalla tuo oikein hiihtää eteenpäin.
Elukka

Re: Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

cardic kirjoitti:haluisin nukkua enemman. vituttaa olla koko ajan niin perkuleen vasyny
Sama vika täällä. :swirl:
Niin ja sitten voisin oppia olemaan vähän vähemmän stressipöksy ja ottamaan vaan rennosti, vaikkei kaikki olekaan 100% täydellistä. :roll:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä voisin haluta ehkä vähän enemmän rahaa, niin että tilille vaikka jäisi pari sataa laskujen maksun jälkeen. Luulen että se riittäisi hyvin. Muuten olen oikein tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.

Saanko udella, mitä työtä Geetzu on tähän mennessä tehnyt? Ihan lukio- vaiko peruskoulupohjalta? Mun ongelmana on se, että vaikka tätä opiskelua onkin jatkunut jo 16 vuotta en oikein tiedä mitä haluan. Joku ratsastusterapeutin työ sivutoimisesti kiinnostaisi. Muita kivan tuntuisia ammatteja voisi olla askartelupaskarteluohjaaja, sisustusmyyjä tai kesäisin joku viherpiipertäjä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Geetzu kirjoitti:Haluaisin löytää jostain Sen Suuren motiveisshönin, jonka avulla kouluttautuisin, aika sama mille alalle. Olen jumiutunut tilanteeseen, jossa rahan takia ei tarvitse opiskella tai tehdä töitä, ihmettelen miten en keksi muka mitään alaa, joka kiinnostaisi ylitse muiden. Osittain tän tyhjäpäänikin vuoksi tein päätöksen tästä toisesta lapsesta nyt heti ekan perään (vaikkei sen niin pitänyt mennä), koska enempää niitä ei sitten tule ja mun on kai pakko tehdä jo jotain aikuisten juttuja. Puolitoista vuotta aikaa miettiä miksi haluisin isona. Koska eihän musta kotiäidiksi ole. Hmmh, paitsi jos keksisin jonkun kivan pikkuduunin, jota väkertää niin, ettei lapsia hoitoon tarvisi pieninä laittaa...
Äh, ole kotona ihan rauhassa niin pitkään kuin haluat, siitä tykkäävät lapsesikin. Minä ainakin olisin ihan mielelläni. Olisin jonkun aikaa, vaikka ei olisi lapsiakaan, jos olisin niin rikas, ettei tarvitsisi töitä tehdä. Onneksi työsopimukseni loppuu pikapuoliin..

Uskoisin, että löydät alasi, jos uskallat vähän unelmoida.
Kikkelis kokkelis.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Ei mitään, teen jo sitä mihin jo pyrin ja köyhille tiedoksi nopean laskennan tulos noin 53-54 donaa löytyy tältä herralta, tosin saattaa olla ennemmän kun niitä satasia ei jaksa laskee. Juu puhdasa riihiikuivaa eiks jee. 8) En voi odottaa kunnes sadan donni raja menee rikki :twisted:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mölli kirjoitti:Ei mitään, teen jo sitä mihin jo pyrin ja köyhille tiedoksi nopean laskennan tulos noin 53-54 donaa löytyy tältä herralta, tosin saattaa olla ennemmän kun niitä satasia ei jaksa laskee. Juu puhdasa riihiikuivaa eiks jee. 8) En voi odottaa kunnes sadan donni raja menee rikki :twisted:
Ootsä Slämäri?
Kikkelis kokkelis.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Keikaus kirjoitti:
mölli kirjoitti:Ei mitään, teen jo sitä mihin jo pyrin ja köyhille tiedoksi nopean laskennan tulos noin 53-54 donaa löytyy tältä herralta, tosin saattaa olla ennemmän kun niitä satasia ei jaksa laskee. Juu puhdasa riihiikuivaa eiks jee. 8) En voi odottaa kunnes sadan donni raja menee rikki :twisted:
Ootsä Slämäri?
Mikä saa sut niin ajatteleen?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mölli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
mölli kirjoitti:Ei mitään, teen jo sitä mihin jo pyrin ja köyhille tiedoksi nopean laskennan tulos noin 53-54 donaa löytyy tältä herralta, tosin saattaa olla ennemmän kun niitä satasia ei jaksa laskee. Juu puhdasa riihiikuivaa eiks jee. 8) En voi odottaa kunnes sadan donni raja menee rikki :twisted:
Ootsä Slämäri?
Mikä saa sut niin ajatteleen?
Kirjoitustyylisi.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
mölli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Ootsä Slämäri?
Mikä saa sut niin ajatteleen?
Kirjoitustyylisi.
Kaveri on tehnyt samanalaisia kirjaimien kadottamistemppuja jutuissaan ennenkin, taitaa olla toinen väsynyt nörtti koneensa äärellä? :lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti: Kaveri on tehnyt samanalaisia kirjaimien kadottamistemppuja jutuissaan ennenkin, taitaa olla toinen väsynyt nörtti koneensa äärellä? :lol:
Tai ehkä se on suomenruotsalainen, joka ei osaa suomea yhtä hyvin kuin ruotsia.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Mitä muuttaisit elämässäsi?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Haluaisin lopettaa tupakanpolton. Vielä en ole saanut kerättyä tarpeeksi motivaatiota. Haluaisin myös kyetä imuroimaan viikottain, jottei tarttis tukehtua pölyyn (ikävää, kun nenää kutittaa jatkuvasti).
Ja sitten: jos sais useammin seksiä.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Vastaa Viestiin