Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:Olville töihin,
Kaljarekassa olin joskus kahtena päivänä apulaisena... vittumainen duuni. Joutuu meinaan latomaan kaikki pullot hyllyihin ++++ muuta paskaa :lol:
slam

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:Pitäisi sinne suihkuun jaksaa. Oikeasti tekee mieli vain nukkua.
Pessimistinen olo, kukaan ei varmasti tule silloin illalla. Dääm.
pese!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

slam kirjoitti:pese!
Joo joo... Laiskottaa vaan. Kyllä tämä tästä jahka herään, siihen voi vain mennä aikaa.

Pitäisi olla onnellinen kun pääsee suihkuttelemaan itse laatoittamaansa kylppäriin, omassa kodissa. Nyt vaan siitäkin riemun repiminen on aika hiljaista. Plääh.

No ok, nyt mie meen.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kahdelta nukkumaan viime yönä.
Kahdeksalta heräsin ruokkimaan elukat.
Painuin takas sänkyyn ja unohdin herätyskellon pois päältä.
PareNpi puoliskoni heräili ja herätteli minut kymmenen jälkeen.
Sitte töihin.
Nyt yritän vääntää koodia, vaan kun ei meinaa aivo oikein toimia... :swirl:
Semmonen keskiviikkopäivän alku mulla.
Kid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sangen asiallista. Kävin tänään työkkärin alkuinfossa ja sen jälkeen puhuun työsopparista ja muista jutskista yhel toimistol. Tää alottaa duunit huomenna!!!!!!111
Mut työkkäriin en ilmoo vie mitään jospa sais sieltä vähän rahnaa tästä kivusta ja särystä.

Juu, ja lukkosepällekin oli tänään käyttöä kun me urpot (Nussu ja mää) lukittiin ittemme oven ulkopuolelle. Onneks oli vaatteet ees päällä... :oops:

Nautin tässä vie pari kupposta kaffia ja lähen sit suunnistaan systerin luo kynttiläkutsuille. Nastaa!
Turbohaltija

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tuli lisää laskuja. Jos en saa töitä pian, en selviä ilman radikaaleja ratkaisuja.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

kid kirjoitti:Tää alottaa duunit huomenna!!!!!!111
Mut työkkäriin en ilmoo vie mitään jospa sais sieltä vähän rahnaa tästä kivusta ja särystä.
Tässä sitten sietää olla varovainen, jos meinaat työttömyyskorvausta nostaa ja olla töissä. Kela tekee jutusta mielellään rikosilmoituksen, tosin asiaan kuluu ensin pari vuotta ennen kuin saavat päällekkäisyyden selville.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lolita kirjoitti: Tässä sitten sietää olla varovainen, jos meinaat työttömyyskorvausta nostaa ja olla töissä. Kela tekee jutusta mielellään rikosilmoituksen, tosin asiaan kuluu ensin pari vuotta ennen kuin saavat päällekkäisyyden selville.
Joku setätyökkärinsetä sano (kun aikasemmin kysyin) että ei ongelmaa olla 1 kk "päällekkäin", koska vaikka duunit alottaa, niin ei sitä palkkaa sieltä heti tuu. Tarkotuksena siis ootella tää kk ja sit ilmottaa. Mun ei tartte sen pidempään "käyttää hyväks" ketään.

Ehkä en vaan jaksanut taas ajatella mitä kirjotan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

kid kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Tässä sitten sietää olla varovainen, jos meinaat työttömyyskorvausta nostaa ja olla töissä. Kela tekee jutusta mielellään rikosilmoituksen, tosin asiaan kuluu ensin pari vuotta ennen kuin saavat päällekkäisyyden selville.
Joku setätyökkärinsetä sano (kun aikasemmin kysyin) että ei ongelmaa olla 1 kk "päällekkäin", koska vaikka duunit alottaa, niin ei sitä palkkaa sieltä heti tuu. Tarkotuksena siis ootella tää kk ja sit ilmottaa. Mun ei tartte sen pidempään "käyttää hyväks" ketään.
Nyt melkein nolottaa, että edes kuvittelin sinua systeemin hyväksikäyttäjäksi :oops:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lolita kirjoitti: Nyt melkein nolottaa, että edes kuvittelin sinua systeemin hyväksikäyttäjäksi :oops:
Onneks vaan melkein.. Heh, mun kirjotustyyli kaipaa vaan hiomista, ettei ymmärrettäis väärin :P
Edith

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Suklaatarjoilu tämän illan shakkikerhosta on vakavasti peruttu, mitä pahoittelemme. Viime yönä meni vikat joulusuklaat ja olo ehkä vieläkin vähän raskas. Nyt on pakko saada putki katkaistua.
Elukka

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Haa, Haniseni ( :h: ) oli kuulemma saanut lykättyä koipensa minulle otollisen työpaikan oven väliin. :ohyeah:
Nyt vaan hakemusta väsäämään ja työnäytteitä kasailemaan. Josko tästä vaikka ura ns. urkenisi.
nokkaelain

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Tämäkin, kolmen tunnin maittavien yöunien jälkeinen, työpäivä taitaa joskus loppua. Pitäisiköhän syödäkin jotain, kun tähän mennessä olen saanut aikaiseksi "syödä" pari kupillista kahvia.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kotona taas.
Kahvia ja mäkihyppyä. Heikosti meni tuo eka kierros vaan suomalaisittain... :(
Exsat

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Nowaysis kirjoitti:Muksu yski niin että oksensi. Onneks ei menny sohvalle!
Mulla oli kakarana hinkuyskä. Reilun puolen vuoden ajan oksensin joka kerta, kun yskin, ja yskin joka kerta kun hengästyin, nauroin, hypin, juoksin, söin jne. ja välillä muutenkin. Siinä on ollut paitsi äidillä, myös päiväkotihenkilökunnalla hermot kovilla.
Edith

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Baarf, mulla on viime yön suklaa- logaritmi- ja pieni vihreä mies -orgioistani vieläkin niin outo olo, etten mene balettiin tänään. Pyykkään vähän käsinpestäviä pyykkejä ja alan valmistautua henkisesti shakkikerhon tapaamiseen.

Onneksi aina tulee uusia päiviä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Menojalkaa vipattaisi, tekisi mieli mennä töiden jälkeen keskustaan humputtelemaan ja tekemään jotain kivaa. Kierrellä vaikka alennusmyynneissä. Mutta ei niin ei. Rahat on loppu, slut, kaput. Harmittaa, vaikka tiedänkin, että menointo johtuu vain ja ainoastaan siitä, etten rahan puolesta voi mennä ja riekkua. Siispä raadan vielä hetkisen ja menen sitten kotiin kutomaan ja lukemaan kuten kunnon vanhanpiian kuuluukin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vittu mä vihaan joulua. En tykkää koko juhlasta alun perinkään, mutta aina se saa silti jotenkin mun kaikki elämäntavat heittämään ihan häränpyllyä. Eihän tuo hetkellisesti mitään tekisi, mutta mun on sitten aina niin vaikea korjata tilannetta takaisin. Vittu.

Ja muakin hipatuttaa ja rahaatuhlatuttaa. Tekisi mieli aloittaa ketju hevikraokesta ensi perjantaiksi, mutta en kyllä aloita. En. Mutta kaksivuotisbileet, semmoset rauhalliset sellaiset, taidan sittenkin pitää.
Sannu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Starflare kirjoitti:Työkkärin vaatimuksesta laitoin koffille hakemuksen heidän sivujensa kautta. En usko että siitä mitään tulee, sillä ei ole ensimmäinen kerta kun sinne pitäisi päästä. Puoen vuoden päästä tulee kuitenkin lappu jossa kiitetään kiinnostuksesta.

Voisi lähteä kauppaan kun saa rauhassa käydä ilman sitä hirveää hälinää.
Mä oon ollut aikoinani Koffilla töissä..tosin en tuotannossa, mutta mun on pakko sanoa, että harvassa duunipaikassa on niin hyvä yhteishenki kuin siellä ja _oikeesti_ työntekijästä pidetään huolta.

Eikös se Carlsberg tuossa viime vuonna jossain vaiheessa uhkaillut lopettaa joitain tehtaita Euroopassa?

No jaa, kävi miten kävi...eiköhän noin vanhalle firmalle aina joku ostaja löytyisi siinä tapauksessa...
Edith

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä haluun huomiota! Mä haluun halipusia! Mulla on kurja olo.
hebuli

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

:pimp: :cheer: :dream: :boohoo: :gee:

Noi olivat siis Edithille kun kerran pyysi, mutta muutkin saavat käyttää.
Edith

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mussukat, kiitos.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ju-huu, löyty loistava korvaava tuote Pepsi Max Cappuccinolle (joka on ehkä paras keksintö sitten sähkön mut mitä ei jaksais litratolkulla kanniskella himaan): O'light Mocha Ice Coffee on ihan ältsin hyvää! Ei mikään turha päivä tämäkään!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Edith

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Shakkikerho peruuntui. Turbohaltija ei päässyt tänne, mutta pyysi Kallioon baariin. En lähtenyt. Omistan siis koko illan parkumiselleni Kityssä.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuike »

Nukuin pitkään, katsoin teletappeja videolta, menin töihin; puolentoista tunnin päästä pääsee kotiin -ja aamulla takas! V*maista tämä 3vuorotyö!
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Vastaa Viestiin