Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun on nyt pakko purkaa mieltäni, vaikka tämä vähän epämääräiseksi jääkin. Olen ollut viikkokaupalla jonossa eräälle vastaanotolle, mistä sitten ilmoitetaan kirjeellä, milloin vastaanottoaika on. Kirje tuli eilen 3.1. ja aika olisi ollut 2.1. Vituttaa, kun odotin kovasti tuota juttua ja se on ollut motivaattorinani jo pidemmän aikaa. Tästä myöhästymisestä saa syyttää mitäpä muuta kuin postia, kirje oli postitettu jo 28.12. Tosin Economy-kirjeenä, eli olisihan se lähettäjäkin voinut hieman miettiä seuraavan viikonlopun ja vuodenvaihteen vaikutusta postin kulkuun. Tämä asia harmittaa minua suhteettoman paljon, mutta en oikein tiedä mihin tämän turhautumisen purkaa. Ensi viikonlopusta tulee hankala.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Starflare

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:Mun on nyt pakko purkaa mieltäni, vaikka tämä vähän epämääräiseksi jääkin. Olen ollut viikkokaupalla jonossa eräälle vastaanotolle, mistä sitten ilmoitetaan kirjeellä, milloin vastaanottoaika on. Kirje tuli eilen 3.1. ja aika olisi ollut 2.1. Vituttaa, kun odotin kovasti tuota juttua ja se on ollut motivaattorinani jo pidemmän aikaa. Tästä myöhästymisestä saa syyttää mitäpä muuta kuin postia, kirje oli postitettu jo 28.12. Tosin Economy-kirjeenä, eli olisihan se lähettäjäkin voinut hieman miettiä seuraavan viikonlopun ja vuodenvaihteen vaikutusta postin kulkuun. Tämä asia harmittaa minua suhteettoman paljon, mutta en oikein tiedä mihin tämän turhautumisen purkaa. Ensi viikonlopusta tulee hankala.
Minä kyllä purkisin kiukkuani ihan siihen puljuun. Kyllä sitä voisi nenäänsä pidemmälle miettiä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Mun serkku liukastui aamulla kylpyammeessa ja kuoli. Pete oli 34v. :(

Oon hirmu pahoillani tädin puolesta. Hänen miehensä kuoli vähän aikaa sitten aivosyöpään, ja nyt menehtyi ainoa lapsi. Maailma osaa olla ihmeellisen tyly paikka toisinaan. :(


Menee ehkä yliluonnollisen puolelle, mutta juteltiin kolleegan kanssa lounaalla kuinka vaarallista on seistä ammeessa suihkuttelemassa. Ja sitten duunin jälkeen tuli soitto serkun kohtalosta. Olisi pitänyt olla hiljaa vaan.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kimmen kirjoitti:Mun serkku liukastui aamulla kylpyammeessa ja kuoli..
Tohon liittyen toi sun avatar on aika..öö..disturbing..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dumari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kimmen kirjoitti:Menee ehkä yliluonnollisen puolelle, mutta juteltiin kolleegan kanssa lounaalla kuinka vaarallista on seistä ammeessa suihkuttelemassa. Ja sitten duunin jälkeen tuli soitto serkun kohtalosta. Olisi pitänyt olla hiljaa vaan.
Jaksuja sinnepäin, nyt alkoi mietyttämään itseänikin. Käyn aina ammeessa suihkussa :?
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kimmen kirjoitti:Mun serkku liukastui aamulla kylpyammeessa ja kuoli. Pete oli 34v. :(
Oon hirmu pahoillani tädin puolesta. Hänen miehensä kuoli vähän aikaa sitten aivosyöpään, ja nyt menehtyi ainoa lapsi. Maailma osaa olla ihmeellisen tyly paikka toisinaan. :(
Osanottoni :cry: .

Se on kyllä kumma, miten joskus jollekin sattuu ne kaikista pahimmat asiat. Olkaamme me, joilla ne tärkeimmät luonamme on, onnellisia jokaisesta hetkestä. Koskaan ei tiedä, mitä voi sattua.
nypari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nypari »

Äitini oli keväällä lomamatkalla ja liukastui hotellissa myös ammeessa. Koko olkapää pirstaloitui. Itsellä oli edellisessä kämpässä amme suihkun alla ja taisin useamman kerran haeskella eväitä lattialta. Vaarallinen vehje tuo olisiko 50-luvun suunnitelun tulos eli suihku, jonka alla on amme.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Ei mulla mitään hätää ole. Tottakai olen surullinen, mutta enemmän olen tällä hetkellä huolissani tädistäni.

Kannattaa kuitenkin myös varoa noita "liukuestemattoja", jotka kiinnitetään imukupeilla ammeen pohjalle. Hankittiin sellainen mutsille. Toimi hyvin minuutin, jonka jälkeen kiinnitys petti ja lensin perseelleni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kimmen kirjoitti: Kannattaa kuitenkin myös varoa noita "liukuestemattoja", jotka kiinnitetään imukupeilla ammeen pohjalle. Hankittiin sellainen mutsille. Toimi hyvin minuutin, jonka jälkeen kiinnitys petti ja lensin perseelleni.
Jos kaikilla on noita kokemuksia kylpyammesuihkuista niin kannattaisiko harkita notta ette vaikkapa seisoisi siellä tai heittäisitte huitsin helvettiin koko välineet?
Nyt en ainakaan hanki mitään tuollaista. Huh. Kylpyammeen hankin kyllä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kimmen kirjoitti: Kannattaa kuitenkin myös varoa noita "liukuestemattoja", jotka kiinnitetään imukupeilla ammeen pohjalle. Hankittiin sellainen mutsille. Toimi hyvin minuutin, jonka jälkeen kiinnitys petti ja lensin perseelleni.
Aika mielenkiintoista että jotkut ovat lennelleet ammeissaan, mulle tuollainen yhtälö ei ole tullut edes pieneen mieleeni. Olen monta vuotta yhteensä käynyt ammeellisissa suihkuissa, enkä ole kenenkään perheenjäsenen kuulleen loukkaantuneen tai sitten itse ole mitään telonut.

Noh, pitihän se nyt tietysti sanoa... parasta käydäkin tästäedes lumipesulla ulkona vähän aikaa :D (kun kerran tuli sanottua että ei ole käynyt mitään..)
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Dumari kirjoitti:Aika mielenkiintoista että jotkut ovat lennelleet ammeissaan, mulle tuollainen yhtälö ei ole tullut edes pieneen mieleeni. Olen monta vuotta yhteensä käynyt ammeellisissa suihkuissa, enkä ole kenenkään perheenjäsenen kuulleen loukkaantuneen tai sitten itse ole mitään telonut.

Noh, pitihän se nyt tietysti sanoa... parasta käydäkin tästäedes lumipesulla ulkona vähän aikaa :D (kun kerran tuli sanottua että ei ole käynyt mitään..)
Voin lainata kypärää ja selkäpanssaria! :)

Kyllä minäkin suurimman osan elämästäni olen elänyt kämpässä missä on amme suihkun alla, ja ainoa äksidentti kävi juuri tämän liukuestematon testaamisen yhteydessä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Dumari kirjoitti:
Kimmen kirjoitti: Kannattaa kuitenkin myös varoa noita "liukuestemattoja", jotka kiinnitetään imukupeilla ammeen pohjalle. Hankittiin sellainen mutsille. Toimi hyvin minuutin, jonka jälkeen kiinnitys petti ja lensin perseelleni.
Aika mielenkiintoista että jotkut ovat lennelleet ammeissaan, mulle tuollainen yhtälö ei ole tullut edes pieneen mieleeni. Olen monta vuotta yhteensä käynyt ammeellisissa suihkuissa, enkä ole kenenkään perheenjäsenen kuulleen loukkaantuneen tai sitten itse ole mitään telonut.
Ei mullekaan. Paitsi että taiskohan siskon mummo kuolla ammeeseen... En kyllä muista kaatuiko se vai saiko jonkun kohtauksen. Mäkin olen seisoskellu kylpyammeessa suihkussa iät ajat, enkä ole ikinä kaatuillut, kännissäkään. On mulla semmonen kumimattokin siellä kyllä, mut siinä ei oo mitään imukuppeja. Noh, jospa sekin päivä joskus koittaa, että rysähtää.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juu, arvatkaa vaan kuinka varovainen olin tuolla suihkussa, kun luin tuon Kimmenin jutun. Ei ole kylpyammetta tosin, mutta hankkia haluisin ja mahtuiskin, EIKÄ suihkun alle. Ja liukuesteet hankinnassa kans, ja pian, tyttö liukastui kerran aika ilkeesti kylppärissä :(
Onneks ei sattunut pahempaa.


Nyt kohta tutimaan ja näkemään painajaisia vanhoista äijistä tuttipullo suussa ja vaipat jalassa, on tuo CSI vaan ihan uskomattoman hyvä sarja :shock:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kolmas 14h työpäivä.
Nyt alkaa kroppakin hieman huomautella työmäärästä. Ei mitenkään vakavasti tosin joten jatketaan taas huomenna.

Öitä!

Pusznusz!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
slam

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

hyvaa Joulu...

jotain ruokaa vähän ja vittu taas tv;ee ohjelmatkin on kohta loppu tältä illalta :P
Yönmustaritari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Turbohaltija kirjoitti:Tuli lisää laskuja. Jos en saa töitä pian, en selviä ilman radikaaleja ratkaisuja.
Musta kyllä voisi pistää ketjun, jossa voisi tämmösistä mahdollisista työpaikoista levittää tietoa.

Tarkoittanen siis notta, koska työpaikoista kuullaan sivukorvilla niin sitä tietoa mahdollisesti avautuvasta paikasta voisi ehkä levittää myös tänne. Tässähän on jo ketju koulutukssista niin mikä jottei omapikkuduuniketjukin.

Vai nouseeko riski, että joutuu työskentelemään extreme-palstapeelojen kanssa samassa paikassa liikaa?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla olisi tiedossa kolme toimistovirkaa ensi vuodeksi.

Edit: Siis en minä ole niitä tekemässä, vaan avoimena ja haettavana olisi kolme virkaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kittys

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti: Ei ole kylpyammetta tosin, mutta hankkia haluisin ja mahtuiskin, EIKÄ suihkun alle.
Mä haluun uuteen kylppäriin kans sellasen kivan kylpyammeen (jaloilla oleva) tai porealtaan.

Mjoo, tai sitten tyydyn vaan istumaan jossain ämpärissä. Hyvällä säkällä jää vielä satanelikyNppiNen kiinni.
hebuli

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Yönmustaritari kirjoitti:Vai nouseeko riski, että joutuu työskentelemään extreme-palstapeelojen kanssa samassa paikassa liikaa?
Mä voisin mennä AA:n työpaikalle, se kuulostaa mukavalta paikalta. En vain tiedä mitä osaisin siellä oikeasti tehdä. Powerpointtia ja Exceliä voisin vähän pyöritellä, testata heidän tuotteitaan tai sitten verestäisin vanhoja ohjelmointitaitoja joista tuskin nykyisellään on mitään apua.

Eiku mitä vielä. Olen aikoinaan koodannut useitakin pelejä parillekin eri kotitietokoneelle. Lunar Landereita, tuhat eri PacMan-kloonia, maailman toiseksi paras matopeli (Apple II:lla) heti Lieron jälkeen, jne. Varma nakki, juuri oikea mies oikeaan hommaan.
Yönmustaritari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Lolita kirjoitti:Mulla olisi tiedossa kolme toimistovirkaa ensi vuodeksi.

Edit: Siis en minä ole niitä tekemässä, vaan avoimena ja haettavana olisi kolme virkaa.
No ni. Minulla ei ole tiedossa kellekkään paikkoja mut sulla kun nyt on niiin avaapas niillä oma ketju.

Tästä palstapeeloilusta voisi sillä kontesin ehkä jollekin vihdoin olla jotain hyötyäkin. Kö?
Edith

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aika monihan jo tietääkin, muttei sitten vissiin ihan kaikki, että sain viime kesän työpaikkani Cityn kautta. Siellä oli kivaa.
Yönmustaritari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

hebuli kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Vai nouseeko riski, että joutuu työskentelemään extreme-palstapeelojen kanssa samassa paikassa liikaa?
Mä voisin mennä AA:n työpaikalle, se kuulostaa mukavalta paikalta. En vain tiedä mitä osaisin siellä oikeasti tehdä. Powerpointtia ja Exceliä voisin vähän pyöritellä, testata heidän tuotteitaan tai sitten verestäisin vanhoja ohjelmointitaitoja joista tuskin nykyisellään on mitään apua.

Eiku mitä vielä. Olen aikoinaan koodannut useitakin pelejä parillekin eri kotitietokoneelle. Lunar Landereita, tuhat eri PacMan-kloonia, maailman toiseksi paras matopeli (Apple II:lla) heti Lieron jälkeen, jne. Varma nakki, juuri oikea mies oikeaan hommaan.
Juuh. Niiih.

Joku jos ilmoittaa pelitetaajan paikan niin kyllä allekirjoittanut pistäisi paikanvaihdon harkintaan.

Tix:n duunipaikalle mä oikeasti haluisin mennä tiputtelemaan kyniä sen pöydältä tai muuten vain sotkemaan sen pinoamia papereita. Mut mähän en koskaan tykännytkään ällimacpiilistä ni mulla on siihen lupa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Väsyttää... Ja vituttaa. Kuinka oikeassa olinkaan sen peli-iltani suhteen. Ei kukaan sitten tullutkaan. Tai no, eräs olisi halunnut tulla, mutta kahdestaan on aika hankala pelata aliasta.
Ilmeisesti leffan katsominen oli hauskempi vaihtoehto monille. Itse taas tykkäisin pelailla, se on sentään sosiaalista toimintaa, verrattuna passiiviseen telkkarin ääressä istumiseen. Tylsimykset!!!

Nyt sitten vain kityilen ja kitisen. Kakkaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Edith

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Huoh, päivä ilman suklaata takana. Koville otti, kuten varmaan olette huomanneetkin, mutta seuraava on jo varmasti helpompi. Iltasuukon kun vielä sais.
Turbohaltija

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:Shakkikerho peruuntui. Turbohaltija ei päässyt tänne, mutta pyysi Kallioon baariin. En lähtenyt. Omistan siis koko illan parkumiselleni Kityssä.
Mainittakoon vielä, että olin siellä baarissa pelaamassa shakkia, en siis juopottelemassa. Kun peli venyi, tuntui luontevalta pyytää sinua paikalle, koska muuten olisin joutunut lopettamaan pelin kesken ja halusin pelata loppuun kuitenkin. Pyydän anteeksi.
Vastaa Viestiin