Thorcstai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittu TPK 666

Ja se saatanan kusipää joka yöllä oli käynyt hyppiin lancerin katon solmuun ilmottautuu saunan takana kello 18.00. Helvetti, Tampere on syvältä, muutan vittu Turkuun.
Pikku-Akka

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Töissä. Niinkun monet muutkin näköjään. Suunnitellaan pomon läksiäisiä, oikein kivaa. Elämä ja oikeus voittaa sittenkin :hep:
Starflare

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:Vittu TPK 666

Ja se saatanan kusipää joka yöllä oli käynyt hyppiin lancerin katon solmuun ilmottautuu saunan takana kello 18.00. Helvetti, Tampere on syvältä, muutan vittu Turkuun.
Siis mitä vittua? Hyppiny autosta katon länään? Tuollaiset tyypithän tulisi ampua tavattaessa :evil: .
1108

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Siis mitä vittua? Hyppiny autosta katon länään? Tuollaiset tyypithän tulisi ampua tavattaessa :evil: .
Jep, konepellin kautta katolle ja pompotipom. Oikeni jonkin verran nyrkillä hakkaamalla mutta ei kokonaan. Nyt olis Karpolla asiaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Töissä.

Vähän hassu olo, kun nukuttua tuli ehkä 5 tuntia. No, kotona kun kiskaisen sen eilen hankkimani 1,5l kuohuviiniä, niin sitten vasta onkin hassu olo!
Ota päivätirsat kotona! :)

Mä lähden cardiopaceen tunnin päästä. Jos vetäis niinq aamuaerobisena sen, tyhjällä mahalla, ni pyörtyisköhän sinne.. Kahvia on menny jo n. litra kylläkin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla oli aamulla herätessäni komeat pussit silmien alla. Valitettavasti olivat ihan omat silmäpussit eikä jonkun miehen jotkut muut pussit. Nyt kai sitten kahville ja ruisleipää naamaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Exsat

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Omat työt jo tehty, kolmelta pääsis kotia. Tarjosin siivoojalle apua, mutta tekee kuulemma itte mielummin. Ei se mitn. Juon tuossa tuota kahvia jonka se kantoi mulle kivasti tänne toimistoon ja pelaan zookeeperiä.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Kipeenä kotona. Yskä ja flunssa ja paska olo. Kahvia pitäis keittää ja jotain syödä. HYVÄÄ HUOMENTA KAIKKI.
Truth fears no trial
Starflare

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:Mulla oli aamulla herätessäni komeat pussit silmien alla. Valitettavasti olivat ihan omat silmäpussit eikä jonkun miehen jotkut muut pussit. Nyt kai sitten kahville ja ruisleipää naamaan.
Mä en kyllä huomannut missään vaiheessa että oot noin kamala suustas :D .
Kittys

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Ihana aamuherätys! :h:
20kiloo rakkautta hyppäs mun masun päälle, kun huomas mun heränneen. Siinä se makas ulisien ja nuoli naaman ja kaulan läpi.

Rakastan, rakastan :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Starflare kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mulla oli aamulla herätessäni komeat pussit silmien alla. Valitettavasti olivat ihan omat silmäpussit eikä jonkun miehen jotkut muut pussit. Nyt kai sitten kahville ja ruisleipää naamaan.
Mä en kyllä huomannut missään vaiheessa että oot noin kamala suustas :D .
Sä olit niin kännissä, ettet huomannut ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Starflare kirjoitti:

Mä en kyllä huomannut missään vaiheessa että oot noin kamala suustas :D .
Ei se olekaan, se on vaan täällä palstalla tätä... :)
ninnithequeen

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Paskaa huomenta.
Tää täti nous ihan väärällä jalalla tänään :maanantai:

Heräsin siihen, että muksu potkii mua ensin mahaan, sitten selkään, ja lopuksi kippaa maitonsa mun niskaan. Selkä niin jumissa etten ylös meinannut päästä, samoin polvet. Aamuvenyttelyistä ollut mitään apua. Yskin koko yön ja heräilin jatkuvasti. Nuhakin on. Käsivarsissa ihmeellistä pientä, kutisevaa ihottumaa. Mä lahoan!!!

Suursiivousta edessä, mutta ensin toinen pannullinen kahvia.
Kittys

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti:Paskaa huomenta.
Tää täti nous ihan väärällä jalalla tänään :maanantai:
:boohoo: :swirl: :cheer:

Mua kans oottaa siivoominen. Ei viitti päästää muuten ketään tänne ineen. Hippasen suihkuun ja läks läks reNppakaupoille. Ehanaa.
slam

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja slam »

http://www.sappee.fi/kamera/kamera.jpg

tuonne kohta tänään. ja Katselkaa tuohon päärinteen vasempaan laitaan, sinne! kunhan saavat valmiiki :)
slam

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja slam »

Kittys kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Paskaa huomenta.
Tää täti nous ihan väärällä jalalla tänään :maanantai:
:boohoo: :swirl: :cheer:

Mua kans oottaa siivoominen. Ei viitti päästää muuten ketään tänne ineen. Hippasen suihkuun ja läks läks reNppakaupoille. Ehanaa.
Mut muista kultainen sääntö miehen kanssa; Säännöstele piNppiä!, mutta sen varmaan osaatkin XD :lol:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Huomenta!
Saikulla onkin KIVA olla :) Lähden kohta kampaajalle. Mitäköhän sitä tukalleen tekis, ehdotuksia?
AarneAnkka

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mikäs muhun on mennyt. Mun piti tänään tulla autolla töihin kuljettaakseni pari juttua. Ja ei, tänäänkin piti hajamielisyyttäni marssia jalan, kansanterveyttä edistäen töihin.

No, onneksi ne kamat pystyy kantamaan kävellenkin. Lisää liikuntaa, ou jee. :ohyeah: (q salilla ei kummiskaan jaksa käydä)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tyhjä pää taas kumisee. Olen mennyt lainaamaan iskuporakoneeni jollekulle, enkä nyt muista kenelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Runkkis

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kuuntelin tänä aamuna torkkua lähes parin tunnin ajan ennenkuin suostuin nousemaan. Jospa nyt menisi salille, äänestämään ja töihin.

Ei huvittaisi yhtään, kun kotonkin on paljon tekemistä ja pitäisi vielä hankkia, joku kirja/kartta Milanosta/Bonnista/Prahasta niin ei ole ensi viikolla niin eksyksissä... No, pääseepä täältä hetkiseksi pois...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hyvää keskipäivää!
Exsatille tiedoks, kuoharista ei tule ollenkaan krapulaa, empiirisesti todistettu juttu. Join eilen melkein pullollisen, ja nyt oon ihan elämäni kunnossa. Olen tullut immuuniksi alkoholille. :)

Hahaa! Toimitusjohtaja kävi just naureskelemassa aulassa sijaitsevalle kärsineelle joulukuuselle.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Nowaysis

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Exsat kirjoitti:kun kiskaisen sen eilen hankkimani 1,5l kuohuviiniä, niin sitten vasta onkin hassu olo!
Eikä välttis sillain hyvällä tavalla hassun kupliva ja raikas ;)
slam

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja slam »

haluan jo sinne mäkeen...

lippukin on tuossa viereisellä kirkolla puolessa tangossa... sen näkeminen siivittää iloitsemaan reileille, kukapa sitä kuolemaa jaksaa istumalla odottaa, josko se huomenna tulisi...
ninnithequeen

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Krääh, makuuhuone raivattu, patjat ja tyynyt ulkona pakkasessa tuulettumassa, petauspatjat ja peitot pesussa, lattian pesin tolulla. Perkeles. Nyt olis vielä mun mittanen vuori pyykkiä siis, ja kolmen muun huoneen suursiivous :doh:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:Krääh, makuuhuone raivattu, patjat ja tyynyt ulkona pakkasessa tuulettumassa, petauspatjat ja peitot pesussa, lattian pesin tolulla. Perkeles. Nyt olis vielä mun mittanen vuori pyykkiä siis, ja kolmen muun huoneen suursiivous :doh:
Mitä? Missä on pakkasta?! Täällä ropisee ränneissä. Yksi lämpöaste.
Vastaa Viestiin