Thorcstai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sannu kirjoitti:Äiti on taas masentunut. :( Tuntuu jotenkin niin pahalta katsoa, kun oma äiti on ihan maassa, sellainen fiilis, että tässä roolit vaihtuu ja mä oon se äiti joka tukee ja tsemppaa..no aikuisiaahan tässä jo ollaan.
Voi kurjuus. Varmaan kyllä autat paljon jo ihan vaan olemalla siellä. Uskoisin.
millivanilli

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:
Uuu, mama! Mäkin oon sit nainen, tykkään myös paljon maustekurkuista :D

Veti töihin kaikki loput päivät tältä viikolta, no partei for this peijpe!
Siijuu leiter alligeiter, ny lähen autokauppaan..

ps. saa pitää peukut pystyssä!
Niin sitten taidat olla :P

*pitää peukkuja pystyssä*
ElanorRaven

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

1108 kirjoitti:Vittu TPK 666

Ja se saatanan kusipää joka yöllä oli käynyt hyppiin lancerin katon solmuun ilmottautuu saunan takana kello 18.00. Helvetti, Tampere on syvältä, muutan vittu Turkuun.
:cheer: Hyvä! HYVÄ!!!! HYVÄ!!!!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Exsat kirjoitti:Ennen sitä jos tulee, niin on kyllä tervetullut, mutta saattaa saada elinikäisiä traumoja siitä, kun me juoksennellaan täällä puolialasti ja meikittä (mut sä nyt olet vissiin aikaisemminkin nähnyt ilman meikkiä mutta tuo toinen puolisko.. :leuhka: ).
:shock: :shock: :shock:

Enpä sitten pidäkään mitään kiirettä!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Faghag

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Camilla kirjoitti:Tänään on onnenpäiväni!

-Mulle oli tullut Seiskan näytenumero!!
Joulu joka päivä! :ohyeah:

Mullakin on nyt miehen matkan ajan aikaa lukea dekkarini loppuun sekä vihdoinkin kahlata läpi viimeisin Trendi-lehti.

EDIT: Sain myös varattua vihdoinkin ajan kampaajalle ja pääni siistitään. Tämän hetkinen tukkamallini onkin kuin Einsteinin velipojan pää: tuuhea, tuuhea, tuuhea ja paksu. Että voi naisella olla tukkaa päässä. Täytyykin kattella muodikasta mallia tosta Trendistä... itse haluaisin nyt sellaista 70-luvun tyylistä rikottua mallia, missä niska ja sivut vähän pidemmät.
Viimeksi muokannut Faghag, 05.01.2006 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Koko päivän olen nysv-nysv-nysv-nysv-nysv-nysv-nysvännyt ruudun äärellä parin graffahomman kimpussa. Aivoni pyrkivät nyt koko ajan etsimään jotain muuta kuin tätä. Saan läpsiä itseäni henkisesti takaisin tehtävän äärelle 5 sekunnin välein kun katse hakeutuu koko ajan muualle, esmes tänne Kityyn. Olisko tää vähän tylsää hommaaa vai mikä tässä nyt on se juttu kun ei kiinnosta? Tauon paikka?
Kittys

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Kittys »

slam kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Paskaa huomenta.
Tää täti nous ihan väärällä jalalla tänään :maanantai:
:boohoo: :swirl: :cheer:

Mua kans oottaa siivoominen. Ei viitti päästää muuten ketään tänne ineen. Hippasen suihkuun ja läks läks reNppakaupoille. Ehanaa.
Mut muista kultainen sääntö miehen kanssa; Säännöstele piNppiä!, mutta sen varmaan osaatkin XD :lol:
WTF? :shock: Joo, mun piNppihän syö vaan sormea, mut seNhän te jo tiesitte.

Koko kaupungin tapettikaupat kierrettynä läpi. Mallipaloja sain mukaan. Ai vittu, sellaset 100 euroo yks seinä. Ihanan kallista.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ai saakutti kun tissit on kipeet vaikka ihan varovasti otin näin aluksi ja heiluttelin vain max. 6kg painoilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nypari

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kittys kirjoitti:Ai vittu, sellaset 100 euroo yks seinä. Ihanan kallista.
Vuosi sitten kun tapetoin kämppääni, maksoi koko 55 neliötä yhteensä 400 euroa. Tapetti maksaa...
santtu

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja santtu »

Tipaton tammikuu (?) johtanee sisustusinnon kasvamiseen.

Metallinhohtoisia, mustia mosaiikkilaattoja osteltu reilun neliön verran ja seuraavana hankintana miniatyyrikylppäriini desing-peiliä ja siroa kaappia.

Thank god I'm gay.
Kittys

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Kittys »

nypari kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Ai vittu, sellaset 100 euroo yks seinä. Ihanan kallista.
Vuosi sitten kun tapetoin kämppääni, maksoi koko 55 neliötä yhteensä 400 euroa. Tapetti maksaa...
Jep, näin on. Ja kaikki hiano on kallista. Tuol on tapetoitavaa 3 huonetta ja maalit päälle alakerta/yläkerta ja lasitiilet suihkutiloihin. Ehanaa. Sellanen pieni bonus tähän väliin ois påp.

No, kerran se vaan kirpasee ja sekin kaikki tulee itelle.
HoundDog

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Kittys kirjoitti:Jep, näin on. Ja kaikki hiano on kallista.
Mä voin toimittaa kilokaupalla sanomalehtipaperia. Perin hienoa, eikä maksa mitään. Nada. Vetelet sitä seiniin, niin johan on kaverit vihreitä - kateudesta.
hebuli

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:Saan läpsiä itseäni henkisesti takaisin tehtävän äärelle 5 sekunnin välein kun katse hakeutuu koko ajan muualle, esmes tänne Kityyn. Olisko tää vähän tylsää hommaaa vai mikä tässä nyt on se juttu kun ei kiinnosta? Tauon paikka?
Mulla on vähän joka toinen työpäivä tuollainen. Pitäisi nysvätä jotain aikataulua, raporttia, dokumenttia tai mitä lie. Ei kiinnosta ei.

Parhaita ovat työpäivät kun on paljon kiireellisiä ongelmia ja sovittavia asioita joita pitää käydä juoksemassa selvittämässä eri ihmisten kanssa. Tuntuu jotenkin merkityksellisemmältä. Oikeastaan yksi ongelma tuossa nysväilytyössä on että se on näkymätöntä työtä, kukaan muu kuin sinä ei välttämättä tajua kuinka kauan siihen saattoi mennä pikkutarkkaa nysväystä. Kirjoittaa jotain ihme dokumenttia pari viikkoa hiki hatussa etsien tietoja eri puolilta, ja lopulta kukaan ei lue sitä vaan kuitenkin käyvät kysymässä kaikki asiat suoraan multa.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja mölli »

HoundDog kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Jep, näin on. Ja kaikki hiano on kallista.
Mä voin toimittaa kilokaupalla sanomalehtipaperia. Perin hienoa, eikä maksa mitään. Nada. Vetelet sitä seiniin, niin johan on kaverit vihreitä - kateudesta.
Yhdellä kaukaisella sukulaisella niiden yhdessä vanhassa talossa vintillä oli tommoset sienät oli aika hienot kun lehdet oli jostain 1918 luvulta ja pysty lukee vanhoja juttuja seiniltä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

mölli kirjoitti:
HoundDog kirjoitti:Mä voin toimittaa kilokaupalla sanomalehtipaperia. Perin hienoa, eikä maksa mitään. Nada. Vetelet sitä seiniin, niin johan on kaverit vihreitä - kateudesta.
Yhdellä kaukaisella sukulaisella niiden yhdessä vanhassa talossa vintillä oli tommoset sienät oli aika hienot kun lehdet oli jostain 1918 luvulta ja pysty lukee vanhoja juttuja seiniltä.
Minä taas remontoin (yeah, right: tällainen tusinahumanisti seisoi tumput suorina ja louskutti leukojaan - muka jeesaamassa faijaa...) viime kesänä vanhempien mökkiä. Seinäpahvien alta paljastui isoisän 40-50-lukujen vaihteessa eristeeksi laittamia sanomalehtiä. Niitä oli oikein mukava lukea - kunnes päädyin ilmoitus-osastolle. Silloin tuli itku. Niin koskettavia ne ilmoitukset olivat: yksinhuoltajaäidit, joita sodan jälkeen riitti, etsivät mitä tahansa työtä mistä tahansa Suomesta, kunhan vain työhön kuuluisi edes pieni huone äidille lapsineen. Eläköön passivoiva sosiaaliturva, jonka takia kokoomuksen hölinä siitä, että työn vastaanottamisen pitää aina olla kannattavampaa kuin tuilla eläminen, ei ole enää tosiasia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Faghag

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Juu, täytyy myöntää. Kun valoisuus rupeaa lisääntymään, tekee mieli sisustaa kämppä uusiksi. Olen kyllästynyt punaisiin verhoihini ja muihin tekstiileihin ja nyt kaipaan rauhoittavaa luonnonvaaleaa, sinistä ja oranssia.
ninnithequeen

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Faghag kirjoitti:Juu, täytyy myöntää. Kun valoisuus rupeaa lisääntymään, tekee mieli sisustaa kämppä uusiksi. Olen kyllästynyt punaisiin verhoihini ja muihin tekstiileihin ja nyt kaipaan rauhoittavaa luonnonvaaleaa, sinistä ja oranssia.
Sama vika rahikaisella.
En tosin ole kyllästynyt erivärisiin huoneisiini, vaan valkoisiin seiniin. Perkele. Yyh.
ElanorRaven

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Minä teen maailman kahdeksannen ihmeen ja lähden nukkumaan, vaikka huomenna on vapaapäivä! Tosin en tiedä, mikä logiikka tuossa varsinaisesti oli... Usein sitä vaan tulee vapaapäiviä edeltävinä iltoina valvottua oikein kunnolla (siis vielä enemmän kunnolla kuin työpäivinä, nimim. Kaameat silmäpussit).

Hyvää yötä arvon kitykansa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

urpiainen kirjoitti:Seinäpahvien alta paljastui isoisän 40-50-lukujen vaihteessa eristeeksi laittamia sanomalehtiä. Niitä oli oikein mukava lukea - kunnes päädyin ilmoitus-osastolle. Silloin tuli itku. Niin koskettavia ne ilmoitukset olivat: yksinhuoltajaäidit, joita sodan jälkeen riitti, etsivät mitä tahansa työtä mistä tahansa Suomesta, kunhan vain työhön kuuluisi edes pieni huone äidille lapsineen.
Ok, taas taitaa olla minulla hormonit sekaisin, aloin itkeä kun luin tuon pätkän. Gaad.

No, olen tullut pitkälle siitä vaiheesta, kun itkin nähdessäni K-Raudan mainoksen. Remontointi ahdistaa tällä hetkellä, ja tämä oma whinetys kun asiani ovat oikeasti kuitenkin hyvin. Vittu voisin välillä vähän miettiä ja laittaa asiat oikeaan perspektiiviin.
Ok, nyt voin alkaa itkemään sitä, että olen paha ihminen. Gaad.

Tähän tilaan ei auta edes ysimillinen burana.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja mölli »

urpiainen kirjoitti:
mölli kirjoitti:
HoundDog kirjoitti:Mä voin toimittaa kilokaupalla sanomalehtipaperia. Perin hienoa, eikä maksa mitään. Nada. Vetelet sitä seiniin, niin johan on kaverit vihreitä - kateudesta.
Yhdellä kaukaisella sukulaisella niiden yhdessä vanhassa talossa vintillä oli tommoset sienät oli aika hienot kun lehdet oli jostain 1918 luvulta ja pysty lukee vanhoja juttuja seiniltä.
Minä taas remontoin (yeah, right: tällainen tusinahumanisti seisoi tumput suorina ja louskutti leukojaan - muka jeesaamassa faijaa...) viime kesänä vanhempien mökkiä. Seinäpahvien alta paljastui isoisän 40-50-lukujen vaihteessa eristeeksi laittamia sanomalehtiä. Niitä oli oikein mukava lukea - kunnes päädyin ilmoitus-osastolle. Silloin tuli itku. Niin koskettavia ne ilmoitukset olivat: yksinhuoltajaäidit, joita sodan jälkeen riitti, etsivät mitä tahansa työtä mistä tahansa Suomesta, kunhan vain työhön kuuluisi edes pieni huone äidille lapsineen. Eläköön passivoiva sosiaaliturva, jonka takia kokoomuksen hölinä siitä, että työn vastaanottamisen pitää aina olla kannattavampaa kuin tuilla eläminen, ei ole enää tosiasia.
Varmaan oli kauheeta olla pikkusen sivistynyt eikä kuten nyt mennä miten saattuu mitä aistit sanovat. No mutta etköhän sinäkin sen opi ja sitten myös opit miksi monet miehet ovat niin jaloja, jos opit.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Nyt meinaa tulla oksennus! Pelkokertoimessa noukkivat suutaan käyttäen sian sydämmiä kaukalosta missä on vain lehmän silmiä...
:laatta:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Täällä sitä vaan fyysikot ja pissikset laulaa karaokee :shock: Mieletöntä!! Ja vielä chili-suklaamuffinseja, ja kaikkee. Kyllä kelpaa. Ainiin, ja lampaan tekemää kaakkuakin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Laitoin eilen illalla herneitä likoamaan tarkoituksena keittää tänään hernekeittoa. Kun sitten saavuin kotiin puoli kuuden aikaan, päätin ottaa pienet päikkärit täysin unohtaneena koko hernekeiton. Heräsin puoli kymmeneltä ja nyt sitten keittelen soppaa yömyöhään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Muahahahaaa....
Huomenna vaan yhtä duunia. Uusi pulju on kiinni :D Joten pelkkää iltavuoroa tiedossa... onneksi. 14h päivässä duunia syö miestä ainakin vähäsen.

Tosin neljän päivän työrupeaman jälkeen Ööli maistuu taivaalliselta :beer:

Ja väitän et näin talvisin mulla on kityn isoin jääkaappi!!! Ja lähinnä tietomakonetta. Kattokaas tästä ku nousen ylös seisomaan ja avaan kattoikkunan on koko katto käytettävissä vaikkapa kaljojen viilennykseen :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Kittys

Re: Thorcstai!

Viesti Kirjoittaja Kittys »

mölli kirjoitti:
HoundDog kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Jep, näin on. Ja kaikki hiano on kallista.
Mä voin toimittaa kilokaupalla sanomalehtipaperia. Perin hienoa, eikä maksa mitään. Nada. Vetelet sitä seiniin, niin johan on kaverit vihreitä - kateudesta.
Yhdellä kaukaisella sukulaisella niiden yhdessä vanhassa talossa vintillä oli tommoset sienät oli aika hienot kun lehdet oli jostain 1918 luvulta ja pysty lukee vanhoja juttuja seiniltä.
Mun käNpässä ei ole lehtiä edes paskahuusissa! Eikä koskaan edes tule olemaan. Ei seinillä, eikä muuallakaan.
Vastaa Viestiin