Halonen vai Niinistö?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Toisella kierroksella ääneni saa:

Halonen
26
42%
Niinistö
36
58%
 
Ääniä yhteensä: 62

Elukka

Re: Halonen vai Niinistö?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Keikaus kirjoitti:Halko-Tarjaa kävin äänestämässä tänä aamuna ja niin teen toisellakin kierroksella, jos sellainen tulee. Näin siitäkin huolimatta että nuo Nato-kysymykset ja muut ulkopoliittiset kuviot lähinnä itäsuunnalla askarruttavat. En kuitenkaan voi äänestää Niinistöä, koska se on kokkari enkä oikein Vanhastakaan, kun se on keskustalainen. Että tässä ollaan politiikan syvissä vesissä.
Juurikin tässä on se kohta, missä puoluepolitiikka karahtaa kiville.
Vaikka esitys, idea tai henkilö muuten olisi kuinka hyvä, niin sen puolesta ei voi äänestää, jos se tulee "väärästä puolueesta".
Harvinaisen vähän järkeä on minusta siinä.Kuva

"Puolueohjelmassa on se etu, että välttyy ajattelemasta"
-James Herriott
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Halonen vai Niinistö?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elukka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Halko-Tarjaa kävin äänestämässä tänä aamuna ja niin teen toisellakin kierroksella, jos sellainen tulee. Näin siitäkin huolimatta että nuo Nato-kysymykset ja muut ulkopoliittiset kuviot lähinnä itäsuunnalla askarruttavat. En kuitenkaan voi äänestää Niinistöä, koska se on kokkari enkä oikein Vanhastakaan, kun se on keskustalainen. Että tässä ollaan politiikan syvissä vesissä.
Juurikin tässä on se kohta, missä puoluepolitiikka karahtaa kiville.
Vaikka esitys, idea tai henkilö muuten olisi kuinka hyvä, niin sen puolesta ei voi äänestää, jos se tulee "väärästä puolueesta".
Harvinaisen vähän järkeä on minusta siinä.Kuva

"Puolueohjelmassa on se etu, että välttyy ajattelemasta"
-James Herriott
Niinpä niin, en ole tässä(kään) asiassa järkevä. Enkä ole edes minkään puolueen jäsen, kallistun ihan näin epävirallisesti vasemmalle.

Tarja vaikuttaa turvalliselta. Jotenkin jämäkämmältä kuin Sale esim. Itse asiassa jämäkämmältä kuin kukaan muu ehdokas. Ehkä me ei tarvita Natoa, kun on Tarja. Mistä helkkarista kukaan tietää, tarviiko Suomea Natoa vai ei?
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: Halonen vai Niinistö?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Keikaus kirjoitti:Ehkä me ei tarvita Natoa, kun on Tarja. Mistä helkkarista kukaan tietää, tarviiko Suomea Natoa vai ei?
Öhöm.
*tekee semmoisen epämääräisen huitaisevan eleen itäänpäin*
Tarjassa on se vika, ettei termi "reaalipolitiikka" tunnu olevan tädille ollenkaan tuttu.
(Laajemmin Lontoon murteella: http://en.wikipedia.org/wiki/Realpolitik)
Kuva
Avatar
nopo
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 21.10.2005 16:58
Paikkakunta: kala

Re: Halonen vai Niinistö?

Viesti Kirjoittaja nopo »

Niinistö.
Perusteluna puolue sekä myötämielinen asenne yrittäjyyttä kohtaan.
Tosin Matillakin näitä tipahtelee samoja asioita.

Hautala vakuutti ruotsinkielisisessä tenttauksessa toisella kotimaisellaan, kun taas kärkikolmikko sotki suomi-svenska-sanastoissaan pahanlaisesti.

Tämä tenttaaja ykköseltä joka lahtaa asiakkaansa tehokkaalla sarjatulella on kyllä piristävä poikkeus latteisiin "ollaankos sitä vielä samassa käsikirjoituksessa kuin aiemminkin"-ohjelmiin.
White Nose and Oral Protection
Elukka

Re: Halonen vai Niinistö?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nopo kirjoitti: Tämä tenttaaja ykköseltä joka lahtaa asiakkaansa tehokkaalla sarjatulella on kyllä piristävä poikkeus latteisiin "ollaankos sitä vielä samassa käsikirjoituksessa kuin aiemminkin"-ohjelmiin.
Kuka mistäkin tykkää.
Henkkohtaisesti haluaisin ennemmin kuulla järkeviä perusteluja asiakysymyksiin kuin sarjatulella suoritettuun ristikuulusteluun paniikissa lauottuja one-linereita. :roll:
Patz

Re: Halonen vai Niinistö?

Viesti Kirjoittaja Patz »

nopo kirjoitti:Hautala vakuutti ruotsinkielisisessä tenttauksessa toisella kotimaisellaan
Eikäs se Hautalan tapauksessa ole kuitenkin se ensimmäinen kotimainen?

Löytyykö muita joita vituttaa nämä kolmosen kaksi riidankylväjää (Presidentin esittely), joiden ensisijainen tehtävä lienee saada ehdokkaat raivon partaalle? Voi jessus että mua korpeaa niiden "niin, mutta silloin kun olitte ensimmäistä vuotta kansanedustajana, sanoitte sitä ja tätä.." No mitä hiton väliä sillä on mitä on joskus vuosia sitten sanonut? Kai mielipiteitään saa muuttaa kunhan niitä ei ole joka päivä muuttamassa...

Ja itse otsikkoon vastaan puolivallaton poikamies.
Avatar
nopo
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 21.10.2005 16:58
Paikkakunta: kala

Re: Halonen vai Niinistö?

Viesti Kirjoittaja nopo »

Enpä osaa sanoa, kaivetaan tieto esiin. Itse epäilen kylläkin
White Nose and Oral Protection
Elukka

Re: Halonen vai Niinistö?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti: Löytyykö muita joita vituttaa nämä kolmosen kaksi riidankylväjää (Presidentin esittely), joiden ensisijainen tehtävä lienee saada ehdokkaat raivon partaalle? Voi jessus että mua korpeaa niiden "niin, mutta silloin kun olitte ensimmäistä vuotta kansanedustajana, sanoitte sitä ja tätä.."
No mutta nehän ovat katsos asiantuntijoita.
Kyllä niiden kuuluu kaivaa esiin kaikki vuonna 1987 esitetyt mielipiteet ja ihmetellä, että mites nyt yht'äkkiä olettekin ihan päinvastaista mieltä?
Minä nyt satuin näkemään vaan pätkän Kalliksen haastattelusta, mutta sekin herätti kyllä ihan riittävästi antipatioita mediaa kohtaan...
Ilmeisesti presidentin olennaisin tehtävä on päättää, hyväksyisikö homoja kannattajikseen vai ei? Kuva
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Halonen vai Niinistö?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Niinistöä panin äänestäen. Hemmetin monimutkainen prosessi tuo ennakkoäänestys. Koska olen lady, suljin kirjekuoren nuolemalla, enkä käyttänyt kostutussientä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Halonen vai Niinistö?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ann kirjoitti: Hemmetin monimutkainen prosessi tuo ennakkoäänestys.
Samaa mieltä, voi johtua myös omasta yksinkertaisuudesta. Kävin postissa kauppareissun jälkeen ja päädyin heittämään kaikki liput, laput ja passin tiskille pyytäen komeaa vaalivirkailijaa poimimaan siitä mitä haluaa. Yritin myös poistua ennenkuin ääni oli rekisteröity enkä hoksanut pyytämättä tunkea lappuani kirjekuoreen. Lieventäväksi asianhaaraksi mainittakoon että vaalivirkailija oli paitsi komea, myös erittäin flirtti. Täytyy vaihtaa postia.
Elämä kantaa, jos sen antaa
hebuli

Re: Halonen vai Niinistö?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ann kirjoitti:Koska olen lady, suljin kirjekuoren nuolemalla, enkä käyttänyt kostutussientä.
Säästyitpä housujen alaslaskemiselta.
Elukka

Re: Halonen vai Niinistö?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ann kirjoitti:Niinistöä panin äänestäen.
:shock: Kaikkien aikojen kiss'n'tell!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Halonen vai Niinistö?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

hebuli kirjoitti:
Ann kirjoitti:Koska olen lady, suljin kirjekuoren nuolemalla, enkä käyttänyt kostutussientä.
Säästyitpä housujen alaslaskemiselta.
Se sieni on kyllä kuiva kuin beduiinin sandaali.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Halonen vai Niinistö?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Patz kirjoitti:Löytyykö muita joita vituttaa nämä kolmosen kaksi riidankylväjää (Presidentin esittely), joiden ensisijainen tehtävä lienee saada ehdokkaat raivon partaalle?
Ylen yksittäiset tentit olivat kuitenkin vielä pahempia. Ehdokkaiden ei annettu vastata loppuun, muutettiin jokainen sanottu lause toimittajan haluamaksi jne jne... Niitä katsellessa lenteli kaukosäädin ja palautetta lähti niin perkeleesti. Nää maikkarin pallopäät oli jotenkin suloisia ja vähän huvittavia ja vaikka ehdokkaat niille hermostuikin useampaan kertaan, taisivat kuitenkin olla tyytyväisiä edes saamaansa suunvuoroon. Itse tykkäsin enemmän noita katsellla (vaikkakin jos jos jos -jutut kyrpivät kyllä).

Häh oliks sel joku kostuttajakin postissa? Ronskisti vaan minäkin nuolin ja limasin, nuoltiin oikein kilpaa vieressä seisovan papparaisen kanssa! Hmm, miten niistä kuorista jääkin aina niin hyvä maku suuhun? Vähän ku postimerkit, joita pentuna pidin osaa valtion salakavalana lsd-juonitteluna ja kansan turmiolle ajajina...
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Halonen vai Niinistö?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Geetzu kirjoitti: Hmm, miten niistä kuorista jääkin aina niin hyvä maku suuhun?
Sinun ei pidä nuoleman kuoria, käy vielä kuin Georgen morsiolle Seinfeldissa. Neito koki uuvuttavan kuoleman tikahtuessaan hääkuoria nuollessaan niiden sisältämään myrkylliseen liimaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Geetzu

Re: Halonen vai Niinistö?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Melnais kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Hmm, miten niistä kuorista jääkin aina niin hyvä maku suuhun?
Sinun ei pidä nuoleman kuoria, käy vielä kuin Georgen morsiolle Seinfeldissa. Neito koki uuvuttavan kuoleman tikahtuessaan hääkuoria nuollessaan niiden sisältämään myrkylliseen liimaan.
Oon onneks jo päättäny hoidattaa häärumban muilla, ja toimistollakin käytetään (mun kiusaks) semmosia kuoria, joissa tarra-kiinnitys. Mut kiitti varotuksesta. 8)
Vastaa Viestiin