Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nypari

Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kerro jotain itsestäsi, mitä et ole kenellekään palstalaiselle milloinkaan kertonut. Parhaat naurut kirjoittavan juttujen kertojalle lupaan olusen.

Aloitan. Mä olen kait jonkun sortin keskostapaus, sillä en osannut/suostunut imemään vaavina äipän ketunnenää. Äidinmaito jäi siis juomatta. :lol:

EDIT: kyseessä voi siis olla myös joku sattumus, pääasia että asia liittyy sinuun ja sinä olet asian päähenkilö
Viimeksi muokannut nypari, 05.01.2006 12:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja slam »

Minulla on molempien käsivarsien päällä luomet symmetrisesti lähes samalla kohtaa...
Quarter

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Oikean käden pikkurillini on lyhyempi ja nivelvälit eripituisia kun vasemman käden pikkurillissä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Hahhahhaa! Vammaset!

Miun nenän väliseinä on vino ja siitä johtuen oikea sierain tukkeutuu helposti. Joudun nukkumaan oikealla kyljellä siten, että pidän sierainta "auki".
Hassuja valuvikoja.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
T3000

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Mylwin kirjoitti:Hahhahhaa! Vammaset!

Miun nenän väliseinä on vino ja siitä johtuen oikea sierain tukkeutuu helposti. Joudun nukkumaan oikealla kyljellä siten, että pidän sierainta "auki".
Hassuja valuvikoja.
Hahahhaa! Vammanen! Tosta johtuen susta tulee ajan kanssa hartiapuoli Quasimodokin vielä. Siinähän sitten kuljet nenä vuotaen kyömy selässä!
Elukka

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mun kallossa on jotain ihme uurteita. :shock:
Onkohan mut pudotettu pienenä päälleni :arrow: murtumia, vai mistä oikein lienee kyse...
slam

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja slam »

Minulla on periaatteessa persekin, mutta en toivo takapuskijaa taakseni... Yllättävää, koska olen yhtä hetero kuin jouden? :jouden:
Herra Manala

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

slam kirjoitti:olen yhtä hetero kuin jouden? :jouden:
:boohoo: Ota suihin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

T3000 kirjoitti: Hahahhaa! Vammanen! Tosta johtuen susta tulee ajan kanssa hartiapuoli Quasimodokin vielä. Siinähän sitten kuljet nenä vuotaen kyömy selässä!
Tattis sörsseleistä.

Lisäksi miulla on punainen syntymämerkki vasemmassa kyljessä. Semmoinen pieni ja söpö.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
slam

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja slam »

Herra Manala kirjoitti:
slam kirjoitti:olen yhtä hetero kuin jouden? :jouden:
:boohoo: Ota suihin.
olishan sen katseleminenkin jo uglyä... Naaraat olkoon ainoat ilomme. Vaikeessa naaraassa riittää iloa vuosiksi, helpossa vain yhdeksi päiväksi
ninnithequeen

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä saan kaikki varpaat erilleen. Mulla on siis räpylät. Liittyyköhän tää siihen miten mä kävelen? Kvaak kvaak.
Patz

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:Mä saan kaikki varpaat erilleen.
Eikös tää oo ihan normaalia?

Voin kertoa monta:
1. Vatsassani on n. 10 leikkaushaavaa, pieniä ja vähän isompiakin. Näyttää siis tilkkutäkille.
2. Molemmat peukaloni kääntyvät ensimmäisen nivelen kohdalta "yli", minulla on siis ns. biljardipeukalot.
3. Osaan taivuttaa vasemman käden kaikkia sormia ensimmäisesn nivelen kohdalta niin, ettei mikään muu nivel taitu samalla.
Faghag

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Faghag »

*hys* Kerron teille salaisuuden, FOR YOUR EYES ONLY:

Oikeasti olen kaunis 16-vuotias tiukkalihainen, kuuma ja seksinnälkäinen teinipissis, joka on vangittu tämän elähtäneen 36-vuotiaan akan nahkoihin.

PS Jos ei juo olutta, saako vaikka Robert's Coffeesta tulpalatten erittäin tummapaahtoisesta kahvista valmistettuna? pliiz!
ninnithequeen

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä saan kaikki varpaat erilleen.
Eikös tää oo ihan normaalia?
No ei. Mä saan ne nimittäin todella erilleen....
Leilah

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Olen armoton selluliittipersjalka ja minulla on pitkä selkä. Ihqua naiselle.
Vihkisormukseni on halvin sormus, joka kultasepänliikkeessä sattui olemaan. Vihaan sitä. Myös kihlasormukseni on alennusmyynnistä ostettu. Persana, minun naiminen ei tullut kalliiksi.
ninnithequeen

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Leilah kirjoitti:Olen armoton selluliittipersjalka ja minulla on pitkä selkä. Ihqua naiselle.
Vihkisormukseni on halvin sormus, joka kultasepänliikkeessä sattui olemaan. Vihaan sitä. Myös kihlasormukseni on alennusmyynnistä ostettu. Persana, minun naiminen ei tullut kalliiksi.
Jep, mekin käveltiin kultasepänliikkeeseen aikoinaan ja tilattiin: "halvimmat kihlasormukset mitä löytyy kiitos" :lol:
MarthaFocker

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Nyrkkini mahtuu suuhuni.

Ainiin, ja pikkuvarpaani on ihan onnettoman kokoinen. Sellainen kissan anustappi.
Poikaystävälläni kasvaa tatti otsassa, mutta sehän ei ole sillai minuun liittyvää.
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 05.01.2006 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lilo

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mulla on ylitaipuvat/liikkuvat nivelet. Saan esim. sopivasti lämmiteltyäni pyöräytettyä kädet sillai yhdessä pitäen pään yli ympäri.

Tiputin lapsena automme avaimet viemäriin koska tuumin että olis aika kauheeta jos ne tippuis sinne ja päätin sitten kokeilla josko ne edes mahtuis. Kas, mahtuihan ne. :D
hebuli

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Niskassani on inhottava "pyörre" eli niskahiukset kasvavat suoraan sivuun, eivät alaspäin. Ärsyynnyin kun joka ikinen parturi muisti aina valittaa kuinka vaikeaa takahiuksiani on leikata niiden takia, yksi parturineiti kutsui minua leikillisesti friikiksi koska ei ole koskaan nähnyt vastaavaa (=muuten suorat hiukset, mutta kasvavat niskassa vinoon).

Ongelman ratkaisuksi keksin leikkauttaa hiukseni takaa ja sivuilta aina koneella ilman rajaa, sitä sivuunkasvaminen ei sentään vaikeuta oleellisesti.

Muistui mieleen: sinänsä ihmettelen jos tämä on kovin harvinaista, koska eilen näin edessäni ennakkoäänestysjonossa jonkun eläkeläismiehen, jolla meni niskatukka aivan samalla tavalla. Ei vaikuttanut lähisukulaiselta.
Exsat

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:
Patz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä saan kaikki varpaat erilleen.
Eikös tää oo ihan normaalia?
No ei. Mä saan ne nimittäin todella erilleen....
Mulla on kans sellaiset. Tädin mies kiusasi pienenä, että mulla on suokävelijän varpaat: ei uppoa koskaan kun paino jakautuu niin tasaisesti. Ei voi käyttää mitään nättejä avokärkisiä sandaaleja, kun varpaita tulee joka raosta. Esimerkiksi sellaiset varvassandaalit, joissa menee naru isovarpaan vierestä eivät pysy jalassa lainkaan. :oops:
hebuli

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Lilo kirjoitti:Mulla on ylitaipuvat/liikkuvat nivelet. Saan esim. sopivasti lämmiteltyäni pyöräytettyä kädet sillai yhdessä pitäen pään yli ympäri.
En ihmettelekään kun kirjoitit joskus pystyväsi tekemään spagaatin ihan tuosta vaan. Minulla se sentään vaati uutteraa harjoittelua, koska olen enemmän kompakti ja syntyjäni jäykkä. Reväytinkin 17 v oikean pakarani tehdessäni spagaatin kylmiltään.
Patz

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:No ei. Mä saan ne nimittäin todella erilleen....
Edelleen, eikö tämä ole ihan normaalia? Ehkä mä kuulun vaan räpyläjalkaisten sukuun...
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Pikkuskidinä, ikää tais olla jotain 4v. tai vastaavaa, kaverin luona oltiin leikkimässä. Siinä sitten huomaamattani kesken kiivaan leikin valahti paska housuun. :oops:
Olipa pikkasen noloa, etten sanoisi. Koeta tätä sitten selitellä kaverin mutsille saatikka kotona
Elukka

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

MarthaFocker kirjoitti:Nyrkkini mahtuu suuhuni.
Tästä on ihan pakko nähdä kuva! :pics:
Elukka

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hebuli kirjoitti:Niskassani on inhottava "pyörre" eli niskahiukset kasvavat suoraan sivuun, eivät alaspäin.
Mulla on sama vika.
Niskatukka on pakko leikata tosi lyhyeksi jos ei halua smmoista tyhmää "kukonpyrstöä" niskaan.
Vastaa Viestiin