Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Meik kirjoitti:...hillitöntä juttua siitä mitä on tullut tehtyä ja juttuja jotka olisi kannattanut ehkä jättää tekemättä...
*REPS*
*KOPS*






*Sigh*

*REPSREPS*
Muahahahahahhahaha :rofl:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Meik kirjoitti:Kiivettiin sen autokatoksen katolle ja paskasin sieltä sen valkoisen fordin konepellille.
Respect and awe! :shock:
11-vuotiaina junnuina minä ja kaverini satunnaisimpulssina paskansimme tanssilavan tyhjän kanttiinin lattialle. Myohemmin nähtiin siellä seinäkirjoitus: "kuka teki paskat tänne?" ja oltiin hyvin ylpeitä.

Räjäytimme myös kolme kyynelkaasu- ja hajupommi -yhdistelmää Sokoksen alakerrassa.

Turbohaltijan kanssa kusimme jonkun auton päälle toissakesänä, yöllä jossain Kalliossa. (itse jo julkisti Cityssä) Ja sellainen saa opettaa lapsia!!

Ensimmäisen kerran näin suunnilleen ikäiseni "naisen" alastomana kun olin nelivuotias ja tyttö kolme. Tyttö oli juuri paskantanut kylpyammeeseen ja pökäle lillui inhasti vedessä. Siitäkö traumani ja estoni?
Herra Manala

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Turbohaltijan kanssa kusimme jonkun auton päälle toissakesänä, yöllä jossain Kalliossa.
Miksi?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Turbohaltijan kanssa kusimme jonkun auton päälle toissakesänä, yöllä jossain Kalliossa.
Miksi?
Meitä vitutti.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Turbohaltijan kanssa kusimme jonkun auton päälle toissakesänä, yöllä jossain Kalliossa.
Miksi?
Meitä vitutti.
Jotensakin relevantti mutta EI validi perustelu. Vitutus EI anna legitimiteettiä asosiaaliseen käyttäytymiseen. :buuuu:

Onko selvä?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Mr. Big
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 04.09.2005 23:55
Paikkakunta: suurella sydämmellä

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Mr. Big »

nypari kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti: Miten suolihuuhtelu suositetaan vesisuksilla ja moottoriveneellä?
Mä en uskonut aluksi vaikka kaverit varoittivat suolihuuhtelusta kun kaatuu kovasta vauhdista vesisuksilla. Enkä muuten halunnut sitä mutta se vaan tuli.
Koettu. Yksi kivuliaimmista ja noloimmista kokemuksistani ever.
Tuohon on muuten joku muutama kesä sitten kuollut.
Tosin, jetin "suihku" meni suoraan sinne ja paikat repesi. Sattui taatusti. Kannattaa muuten käyttää sitä märkäpukua.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Homeboy65 kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Miksi?
Meitä vitutti.
Jotensakin relevantti mutta EI validi perustelu. Vitutus EI anna legitimiteettiä asosiaaliseen käyttäytymiseen. :buuuu:
Onko selvä?
Epälooginen kehäpäätelmä sinulta.
Asosiaalisen käytöksen ilo on juuri siinä, että se EI ole legitiimiä.
Taas vituttaa.
Suksi vittuun.
Muuten kusettaa taas.
Elukka

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Gattaca kirjoitti: Taas vituttaa.
Suksi vittuun.
Muuten kusettaa taas.
Joo, todellakin vitutus kiertoon :!:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:
Epälooginen kehäpäätelmä sinulta.
Asosiaalisen käytöksen ilo on juuri siinä, että se EI ole legitiimiä.
Taas vituttaa.
Suksi vittuun.
Muuten kusettaa taas.
Kirjoitat epäloogisesti asian vierestä. Kyse on legitimiteetistä: vitutus ei anna legitimiteettiä asosiaaliselle käytökselle, ei myöskään sen (asosiaalisen käytöksen) tuottama ilo. Annat ihmeellisen imperatiivin "Suksi vittuun." Miksi suksi pitäisi työntää vittuun? Mikä korrelaatio on muka siinä, että jos suksea ei työnnetä vittuun tunnet tarvetta virtsata taas? Toisaalta voidaan tulkita, että viimeinen lause on 3. persoonassa. Tarkoitatko siis, että jotain sivullista kusettaa?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Runkkis

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

En ole poitunut kotoani kolmeen vuoteen. Runkkis on täysin keksitty "hahmo". Miiteissä on käynyt Kiimingin kesäteatterista palkkaamani (halpa) näytteliä.
Herra Manala

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Turbohaltijan kanssa kusimme jonkun auton päälle toissakesänä, yöllä jossain Kalliossa.
Miksi?
Meitä vitutti.
Eikö täysjärkisellä ihmisellä pitäisi olla edes sen verran oikeudentajua, ettei syyttömien ihmisten omaisuutta lähdetä vandalisoimaan vain siksi että itseä vituttaa?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Homeboy65 kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Epälooginen kehäpäätelmä sinulta.
Asosiaalisen käytöksen ilo on juuri siinä, että se EI ole legitiimiä.
Taas vituttaa.
Suksi vittuun.
Muuten kusettaa taas.
Kirjoitat epäloogisesti asian vierestä. Kyse on legitimiteetistä: vitutus ei anna legitimiteettiä asosiaaliselle käytökselle, ei myöskään sen (asosiaalisen käytöksen) tuottama ilo. Annat ihmeellisen imperatiivin "Suksi vittuun." Miksi suksi pitäisi työntää vittuun? Mikä korrelaatio on muka siinä, että jos suksea ei työnnetä vittuun tunnet tarvetta virtsata taas? Toisaalta voidaan tulkita, että viimeinen lause on 3. persoonassa. Tarkoitatko siis, että jotain sivullista kusettaa?
Väitit kai, että vituttaminen ei ole validi syy, jos se ei ole legitiimi syy. Miksi validi syy olisi legitiimisyyden rajoittama? Mistä legitiimisyydestä nyt puhutaan? Jumalan Sijaisena Maan Päällä en tunnusta kuin oman legitiimiteettini. Sitäpaitsi minua vitutti.

Suksi pitää tunkea vittuun, koska rappioituneet urbaanisukset sopivat kapeutensa takia hyvin vittuun.
Korrelaatio virtsaamistarpeeseen on, että jos näen suksea työnnettävän vittuun, unohdan hetkeksi virtsaamistarpeeni.
Viimeisessä lauseessa tarkoitin, että jos minua vituttaa taas, saatan ITSE tuntea halua kusta ei-legitiimien kohteiden päälle.
Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Miksi?
Meitä vitutti.
Eikö täysjärkisellä ihmisellä pitäisi olla edes sen verran oikeudentajua, ettei syyttömien ihmisten omaisuutta lähdetä vandalisoimaan vain siksi että itseä vituttaa?
MINUA tuskin täysjärkisyydestä kukaan epäilee. Ja sitä paitsi minua vitutti. Enkä surkeassa/ylhäisessä yksinäisyydessäni pidä ketään viattomana, vaan kaikki ihmiset kärsiköön, kuka vaan on sopiva vitutukseni purkamisen kohde. Mitäs on olemassa!!

Turbohaltijan osuus on huolestuttava. Oletetusti täysjärkinen ja vastuullinen, sosiaalinen yksilö, joka on lisäksi opettaja eli yhteiskunnan normien tukija. Ja HÄN juuri keksi auton päälle kusemisen idean, yllytti minutkin siihen ja lirutti ensimmäiset pisarat.
Turbohaltija

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Gattaca kirjoitti:
Turbohaltijan osuus on huolestuttava. Oletetusti täysjärkinen ja vastuullinen, sosiaalinen yksilö, joka on lisäksi opettaja eli yhteiskunnan normien tukija. Ja HÄN juuri keksi auton päälle kusemisen idean, yllytti minutkin siihen ja lirutti ensimmäiset pisarat.
Joo, ajattelin että sillä saadaan sun ajatukset hetkeksi muualle, kun olit kovin tuohtuneessa mielentilassa. Ja oikeassa olin, rauhoitut kummasti. Jälkikäteen tunnustit vakoilleesi moloani lorotellessamme. Olet siis todellakin erilainen ja outo, yleensä ihmiset kiihtyvät nähdessään Ideaalisiittimeni. Epäilen, että olet piilohomo!

Muistin juuri, että jonkin kitymiitin päätteeksi liriteltiin SikaMikan kanssa toisen loistoauton päälle Mascotin edessä. Taisi olla bemari.
Kittys

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Turbohaltija kirjoitti: liriteltiin SikaMikan kanssa toisen loistoauton päälle Mascotin edessä. Taisi olla bemari.
PienuuskoNpleksi?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:Kerro jotain itsestäsi, mitä et ole kenellekään palstalaiselle milloinkaan kertonut. Parhaat naurut kirjoittavan juttujen kertojalle lupaan olusen.

Aloitan. Mä olen kait jonkun sortin keskostapaus, sillä en osannut/suostunut imemään vaavina äipän ketunnenää. Äidinmaito jäi siis juomatta. :lol:

EDIT: kyseessä voi siis olla myös joku sattumus, pääasia että asia liittyy sinuun ja sinä olet asian päähenkilö
Voi sinua! Olitko kuitenkin terve lapsi, siis iskikö tai iskevätkö taudit helposti? Mikä on suhteesi naisten rintoihin tätä nykyä? Entä peppuun? Sääriin?

Seuraa kakkatarina lapsuudesta. En muista, olenko tätä kertonut. Tapahtui kun olin vaippaikäinen. Äitini ja isäni eivät aina jaksaneet nousta ylös ihan yhtä aikaisin kuin minä, joten joskus he vain nostivat minut pinnasängystä olohuoneeseen, joka oli ilmeisen turvallinen paikka lapselle, ja jatkoivat itse nuokkumista makuuhuoneessa, josta aukesivat ovet olkkariin. Olohuoneessa oli valkoinen karvalankamatto... Yhtenä tällaisena aamuna he yhtäkkiä tajusivat, että olin ollut sangen hiljaa ja ilmeisen tyytyväinen yksikseni olohuoneessa ja päättivät katsoa, mitä oikein puuhailen. Noh, olin kakannut matolle ja iloisesti levittelin sitä käsivoimin tälle valkoiselle karvalankamatolle. Yönmusta ranskalaiseni kutsuu minua välillä hellästi nimellä poopie tämän tarinan johdosta... Anaalivaihe meni siis suht kivuttomasti.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Keikaus kirjoitti: Seuraa kakkatarina lapsuudesta.
Minäpä olin joskus kakannut parvekkeelle, ajanut kakkojen yli leikkimopolla ja laittanut uunivuokiin "paistumaan"... :D
nypari

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja nypari »

Keikaus kirjoitti:
nypari kirjoitti: ...en osannut/suostunut imemään vaavina äipän ketunnenää. Äidinmaito jäi siis juomatta. :lol:
Voi sinua! Olitko kuitenkin terve lapsi, siis iskikö tai iskevätkö taudit helposti? Mikä on suhteesi naisten rintoihin tätä nykyä? Entä peppuun? Sääriin?
Pieni rääpälehän minä lapsena olin. Kaksoset ovat usein hieman pienempiä. Kuulun terveeseen kansanosaan varmasti pitkälti terveellisten elintapojeni ansiosta.

Suhteeni naisen rintoihin on ei-platoninen, jopa palvova. Nainenhan on ylipäätään kova ämmä, kun persekin on tehty kahdesta osasta. Säärien(pohkeiden) en soisi olla isommat kuin itselläni, sitä en pystyisi prosessoimaan.
Turbohaltija

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kittys kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti: liriteltiin SikaMikan kanssa toisen loistoauton päälle Mascotin edessä. Taisi olla bemari.
PienuuskoNpleksi?
Ei kun mä en vaan pidä Bemareista enkä niillä ajavista ihmisistä keskimäärin. Olin myös tukevasti humalassa.
Kittys

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Turbohaltija kirjoitti: Ei kun mä en vaan pidä Bemareista enkä niillä ajavista ihmisistä keskimäärin. Olin myös tukevasti humalassa.
Tämä selvä.
Vastaa Viestiin