Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Exsat

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mulla alkaa tänään tipaton noin niinkuin sokerilakon yhteydessä. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, tai jotain..?
Dumari

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Noin 18 tuntia kesti.
ninnithequeen

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Baariton tammikuu pitää vaikka eilen houkuttelivat, perkeleet, mua duunipaikalle käymään yhdellä. Sovittiin että nähdään ensi kuussa sitten, ellen aikaisemmin ihan töihin joudu sinne.

Pahinta varmaan on raskaan työpäivän jälkeen ajaa ko. paikan ohi, kun se yksi huurteinen menisi varmasti huikalla alas....
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Viime lauantaihin asti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
mustanikki

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Olen kännissä koko vuoden putkeen. :beer:
Elukka

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... :roll: noin epävirallisesti.
Starflare

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Elukka kirjoitti:jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... :roll: noin epävirallisesti.
Sama täällä, monesti olen meinnnut olutta ostaa mutta eipä sitä yksin jaksa juoda. Ja onhan tuolla kaapissa 7 puikkoa jo muutenkin.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tipaton pitänyt vielä mainiosti.
Eilen melkein vahingossa huomaamatta en heti kättelyssä hoksannut kieltäytyä päivällisen yhteydessä tarjotusta punaviinilasillisesta. Muistin sitten kuitenkin.... :oops:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
nopo
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 21.10.2005 16:58
Paikkakunta: kala

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja nopo »

6 päivään kuluvaa kuukautta sokerihumalaisten metrin hukkapalojen seassa totesin että valkoviini auttaa tilanteessa kuin tilanteessa hetkellisesti kieltämään todellisuuden.
White Nose and Oral Protection
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Hiukan alle 5 sekuntia.. mutta aion kuitenkin olla tammikuussa selvinpäin (siis tipattomana) yli 10 päivää! Tähän mennessä jo 4 päivää (selvinpäin) kasassa.. :roll:

Mä pidän aina tipattoman Maaliskuun, se on ihan mun oma perinne. Tammikuussa on kiva ryypätä, varsinkin kun kaverit kärvistelee tipattomien tammukuiden kanssa. Huomenna lähden reiluksi viikoksi Playa del inglesiin, sielläkin tulee varmaan joka päivä jotakin maisteltua...
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
tonttu

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kesti alle 12 tuntia. Tosin ei ollut mitään tarkoitusta pitää tipatonta tammikuuta, joten paskaaks tässä.
Bhven

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Eiköhän tipaton jatku noin toukokuulle saakka.
slam

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja slam »

muistinkin justaan, että kalja on tuosa viilenemässä... taidan napsia sen :lol:
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja snowmen »

slam kirjoitti:muistinkin justaan, että kalja on tuosa viilenemässä... taidan napsia sen :lol:
Eipä läträtä siellä sen alkoholin kanssa! :beer:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
ninnithequeen

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

snowmen kirjoitti:
slam kirjoitti:muistinkin justaan, että kalja on tuosa viilenemässä... taidan napsia sen :lol:
Eipä läträtä siellä sen alkoholin kanssa! :beer:
MUN MURU! :h: :h: :h:

Jep. Baariton tammikuu loppui, kun piti työvuoroja käydä pummaamassa, ja adoptio-veljeä vahtimassa. Ninni ja kaksi tuopillista olutta. *häpeää*
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Jatkuu edelleen, eikä tee tiukkaakaan. Ei sillä, että mtn päätöstä olisin tehnyt, eipä vaan nyt ole tullut lähdettyä mihinkään.

Ylipäänsä mun on vaikeaa ymmärtä tällasia juttuja ollenkaan. Eihän kuitenkaan voi olla niin, että kaikki muut paitsi minä ottavat alkomahoolipitoisia juomisia siinä määrin, että on syytä erikseen nimetä aika olla kk selvinpäin ja vielä lisäksi mesota siitä!? Mulle nyt on ihan normaalia, että biletyskertojen välissä kuluu aikaa say about 1-3kk ja useampaan kertaan vuoden aikana.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
HellBell

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

En aio viettää tipatonta tammikuuta. Minulla ei ole sille mitään tarvetta, kosken tarvoitse mitään "taukokuukautta" mistään hillittömistä juominkikausista.
Cheers vaan.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

6 päivää! Aloitan mahdollisesti tipattoman helmikuun..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

McJanne kirjoitti:
KisSandra kirjoitti: Eihän kuitenkaan voi olla niin, että kaikki muut paitsi minä ottavat alkomahoolipitoisia juomisia siinä määrin, että on syytä erikseen nimetä aika olla kk selvinpäin ja vielä lisäksi mesota siitä!? Mulle nyt on ihan normaalia, että biletyskertojen välissä kuluu aikaa say about 1-3kk ja useampaan kertaan vuoden aikana.
Vahvistan epäilysi. Et ole yksin.
Minä lähinnä yhdistän tuon siihen, että marras-joulukuussa tulee yleensä niin kauhiasti aina kaikkia kissanristiäisiä ja pikkujouluja yms. joissa herkutellaan yli äyräitten (ja myös alkoholia kuluu ehkä keskiarvoa useammin/enemmän) ja sitten kaiken huipentumana tuo pyhä jouluaatto (+ pitkät pyhät + uusi vuosi), jolloin syödään kuin hullut kaikkea raskasta roskaa. Tammikuuhan sitten tulee kronologisesti siinä heti joulukuun jälkeen, ja moni voikin jo kaivata kipeästi hieman kevyempää linjaa tuon kaamean kalorirännin jälkeen. Ymmärrän kyllä tipattomien katsantokannan.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

mustaenkeli kirjoitti:Eilen melkein vahingossa huomaamatta en heti kättelyssä hoksannut kieltäytyä päivällisen yhteydessä tarjotusta punaviinilasillisesta. Muistin sitten kuitenkin.... :oops:
En ole koskaan kyennyt ymmärtämään, miksi kieltäytyä järjestelmällisesti jostain sellaisesta, minkä on tarkoitus olla ainoastaan satunnainen nautinto. Toisin sanoen elämänlaatua, onnellisuutta ja joissain tapauksissa terveyttäkin edistävä asia (kuten punaviinin kohdalla). Ellei kyseessä sitten satu olemaan ongelman systemaattinen korjauspyrkimys.

Pitäväthän sikaritkin ainoastaan terveenä ja lämpimänä.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Nighthawk

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Lucky Luciano kirjoitti:
En ole koskaan kyennyt ymmärtämään, miksi kieltäytyä järjestelmällisesti jostain sellaisesta, minkä on tarkoitus olla ainoastaan satunnainen nautinto.
Muista en tiedä, mutta itse en pidä omaa tipatonta kuukauttani minään lakkona, vaan enemmänkin kokeena, josta saadut infot auttavat minua tuntemaan itseäni paremmin. Esimerkiksi rankan työputken jälkeen tekee monesti mieli rentoutumisen ohella vetäistä pari lasia punaviiniä. Olen kiinnostunut muun muassa siitä, että jos seuraavan parin kuukauden aikana en otakaan näitä rentoutumislasillisia, niin tekeekö mun enää punaviiniä ollenkaan mieli tuossa yhteydessä.

Samanlaisia empiirisiä tutkimuksia tulee tehtyä paljonkin. Mm. valvoin aikoinaan intin metsäleirillä vapaaehtoisesti vähän yli 50 tuntia putkeen. Halusin mm. testata, kuinka hyvin päätöksentekokykyni säilyy ja miten fyysinen puoli kestää. Se on kyllä totta, ettei näissä (kuten ei muissakaan jutuissani) mitään järkeä ole.
slam

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja slam »

snowmen kirjoitti:
slam kirjoitti:muistinkin justaan, että kalja on tuosa viilenemässä... taidan napsia sen :lol:
Eipä läträtä siellä sen alkoholin kanssa! :beer:
En edes lupautunut tähän tammikuu tipattomuusprojektiin... Yritän unohtaa viinalla, sen eddä ensi viikolla pitäisi paskaduuniakin kait paiskia :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Johtuen räjäytystyömaasta ankan katolla niin viivitoista minuuttia!
Pyyhin Netikettiin..
siia
Kitinä paheena
Viestit: 31
Liittynyt: 14.01.2006 14:00

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja siia »

Huumoria peliin... :lol:

http://koti.mbnet.fi/sami_pek/flashit/tammikuu.swf

(jos nyt sain tätä onnistumaan niin että saatte tuota edes auki..)
Yhdistelmä rautaista järkeä ja kummallista hössötystä
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

siia kirjoitti:Huumoria peliin... :lol:
Loistavaa! Mun tipaton loppuu ton mukaan 19. päivä, joten kaks päivää enää jaljellä!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin