LoppiaisPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tarvittaiskohan täällä enemmän ylläpitoa, kun tuntuu, ettei koskaan tarvittaessa ole kukaan paikalla. Mun kolmivuotiaan kärsivällisyyteni ei anna myöten odottaa, vaan saan kohta itkupotkuraivarin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Tarvittaiskohan täällä enemmän ylläpitoa, kun tuntuu, ettei koskaan tarvittaessa ole kukaan paikalla. Mun kolmivuotiaan kärsivällisyyteni ei anna myöten odottaa, vaan saan kohta itkupotkuraivarin.
Mitämitä! Kuka on tehnyt ja mitä? Kenelle bannia? Kertokeeeee!
Patz

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Hei jee, onhan tänään se päivä kun pikkujoulukuvat katoavat galleriasta? Onhan? Pliis??11!
Yönmustaritari

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Lolita kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:kun olen ensin vuorannut nahka-asusteet hoitoaineella.
Heti tuli tiukat nahkahousut ja nahkainen koppalakki mieleen. Entäs nahkastringit? Onks jotain remmejä ja valjaita kans?
Mul vitusti nahkaa. Siis takkeja. Ei tarvus piristää mun seksielämää ehkä ensin sillä seksillä ennen muita rmppeita. Enkä mä noihin kapteenihattuhin silti lämpene kyl koskaan zäp pokz.
Lolita kirjoitti: Niinpä, siihen se on moni lupaava suhteentynkä kaatunut, kun ei halua olla eka, joka soittaa. Sitten sitä mietitään kumpikin tahoillaa, että mikä meni pieleen ;)
Niin. Mulle jos jää joku numero luuriin ni heivaan koko luurin sen saman illan aikana roskiin. Ihan varmuuden vuoksi ettei tarvise sitten ainakaan katua mitään.
ninnithequeen

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yönmustaritari kirjoitti: Mulle jos jää joku numero luuriin ni heivaan koko luurin sen saman illan aikana roskiin. Ihan varmuuden vuoksi ettei tarvise sitten ainakaan katua mitään.
Tästä tulikin mieleeni: löytykö se sun luuri sillon?
Yönmustaritari

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

ninnithequeen kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Mulle jos jää joku numero luuriin ni heivaan koko luurin sen saman illan aikana roskiin. Ihan varmuuden vuoksi ettei tarvise sitten ainakaan katua mitään.
Tästä tulikin mieleeni: löytykö se sun luuri sillon?
Ei löytynyt ei.

Siirto uudelle sim-kortille ja kaivoin vanhan banaanin purkamattomista muuttolaatikoista. Nostalgiaa sano.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

aasi kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Olisit ollu hetken pitempään vielä, ni oisit saanu pelastaa meijät ahdistelijamutiaisen kynsistä.
Aijai, oon kyllä niin sävyisä etten olisi osannut paljon muuta tehdä kuin katsoa tuimasti, mutta ehkä se olisi riittänytkin..

Mutta olipa vaan hauska ilta.
Hitto, mua lähtiessä jo harmitti lähteä... Olin vaan niin totaaliväsy. Nukuin yöllä 8,5 tuntia kuinka luksusta. Nyt äkkiä kaikki hommat kondikseen ja duuniin. Perskele että harmittaa kun en jaksanu olla. :cry:

ia, sun mese ei toimi!!! Oletko sä torjunut mut???
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
aasi kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Olisit ollu hetken pitempään vielä, ni oisit saanu pelastaa meijät ahdistelijamutiaisen kynsistä.
Aijai, oon kyllä niin sävyisä etten olisi osannut paljon muuta tehdä kuin katsoa tuimasti, mutta ehkä se olisi riittänytkin..

Mutta olipa vaan hauska ilta.
Hitto, mua lähtiessä jo harmitti lähteä... Olin vaan niin totaaliväsy. Nukuin yöllä 8,5 tuntia kuinka luksusta. Nyt äkkiä kaikki hommat kondikseen ja duuniin. Perskele että harmittaa kun en jaksanu olla. :cry:

ia, sun mese ei toimi!!! Oletko sä torjunut mut???
Mitä hittoa taas?!! :shock: En ole kyllä tällä kertaa torjunutkaan sua muistaakseni
slam

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
Mitä hittoa taas?!! :shock: En ole kyllä tällä kertaa torjunutkaan sua muistaakseni
Torjux sää mut? :twisted:
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Hoomenta! Ja paljon onnea nimipäivän kunniaksi Dumarille! :h:

Tää vaikuttaa Turggusessa tän pvn, eilen tulikin taas ansiokkaasti tutustuttua kaupungin yöelämään, melkoinen oli humalatila, vaikka pari napsua jäi pöydällekin kyyppareiden iloksi. :oops:

Tänään ilmaseen leffaan ja jossain vaiheessa auton nokka kohti pääkaupunkiseutua. Mmmm..ei oikein nappaa mutta kotiin on päästävä. Ehkä Simpsat hieman piristää.
Nowaysis

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Oikein lämpimät kiitokset bilejärjestäjälle ja kakkuleipurille, noin hauskaa ei ole ollut aikoihin!! Hyvät ruuat, juomat ja vaatteet;) ja seura ja erityisesti se taikaboxi siellä olkkarin nurkassa..

Haluan lisää, heti ja paljon ja all night all night don't stop don't stop!!1

:hevikaraoke:

Haluan laulaa!
Nowaysis

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Joo. Voisko ylipito korjaa ton meseongelman asap, alkaa jo vähitellen ärsyttään..
1108

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tästä ehtii hyvin vielä baariin. :krooh: :suihku: :beer: :beer: :laatta: :krooh:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Mitä hittoa taas?!! :shock: En ole kyllä tällä kertaa torjunutkaan sua muistaakseni
Torjux sää mut? :twisted:
En tietenkään hullu penikka
Kittys

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Ihan puhku. Napa täynnä tortilloja.

Nartun kans treenaa ja illalla luisteloimaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

DUMIS!!! Onnittelut!!
nypari

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Maha täynnä magaronilåådaa, vähät unet kostautuvat viimeistään nyt. Hitto kun saiskin otta työajalla tunnin päikkärit.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mieleni minun tekevi potkia tuota tipatonta tammikuuta ahterille ja lähteä humputtelemaan.

Kun ei ole ruokaakaan kämpillä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kittys

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

nypari kirjoitti:unet kostautuvat viimeistään nyt.
Kostuvat? :wink:
nypari

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kittys kirjoitti:
nypari kirjoitti:unet kostautuvat viimeistään nyt.
Kostuvat? :wink:
En oo muuten koskaan ns. kastellut lakanoita unessani. Taisin aloittaa käsityöt niin aikaisin. Tästähän vois joku perustaa ihan kyselyn. Siis oletko sinä suomalainen mies nukkuessasi verhonnut viililläsi lakanat?
Kittys

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

nypari kirjoitti: En oo muuten koskaan ns. kastellut lakanoita unessani. Taisin aloittaa käsityöt niin aikaisin. Tästähän vois joku perustaa ihan kyselyn. Siis oletko sinä suomalainen mies nukkuessasi verhonnut viililläsi lakanat?
*pyyhkii verhooN*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

nypari kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
nypari kirjoitti:unet kostautuvat viimeistään nyt.
Kostuvat? :wink:
En oo muuten koskaan ns. kastellut lakanoita unessani. Taisin aloittaa käsityöt niin aikaisin. Tästähän vois joku perustaa ihan kyselyn. Siis oletko sinä suomalainen mies nukkuessasi verhonnut viililläsi lakanat?
Taitaa sua lapsuuden taudit vielä vaivata?
Pyyhin Netikettiin..
Edith

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti:Mieleni minun tekevi potkia tuota tipatonta tammikuuta ahterille ja lähteä humputtelemaan.
Täyttä humputtelunhaluttomuutta en kykene havaitsemaan minäkään. Näinköhän täältä sittenkin saisi illaksi kokoon porukkaa sinne hevikaraokeen? Jos vaikka onnistuisin tänä vuonna viettämään siellä yhden illan ilman itkua, vessaa pyörtymistä tai narikkaan oksentelua. Kohta voisin kyllä pikaisesti suoria keskustaan nostelemaan rautaa, mutta illemmalla, illemmalla.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja tuike »

:tiistai:

Töissä... Jäin överiin, jotta saa lisää liksaa (ja näin hyödyllisesti täällä aikani käytän). Vois lähteä valumaan kotiin päin...
Koko v:loppu menee raataessa -eipä tarvitse raahautua ihmisten ilmoille.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Edith

Re: LoppiaisPerjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nojoo, mä lähden tästä viiden minuutin päästä salille, mutta muistutan ja huomautan edelleen, että olen vakavasti tarjoamassa itseäni humputteluseuraksi illaksi. Alun perin piti mennä tänään kaverin kanssa katsomaan Narniaa, mutta minusta riippumattomista aluemaantietellisistä syistä siirtyikin parilla viikolla, enkä tiedä, viitsinkö viettää tätäkin iltaa avaruusolentojen kanssa.
Vastaa Viestiin