Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

ovat ylimielisiä nenäänsä puhuvia juppeja
3
15%
ovat trendipellejä
3
15%
ovat narkkareita ja pultsareita
0
Ei ääniä
ovat duunarilutkan äpäriä Kalliosta
0
Ei ääniä
ovat varakkaita espoolaisia, siis parempia ihmisiä
0
Ei ääniä
luulevat että kehä kolmosen sisus on koko Suomi
3
15%
halveksivat "maaseutua" eli muuta Suomea
2
10%
elävät myymällä toisilleen viinaa baareissa
1
5%
elävät portsaroimalla baareissa
0
Ei ääniä
elävät kuljettamalla ihmisiä baareihin ja takaisin taksilla
0
Ei ääniä
elävät myymällä trendivaatteita
0
Ei ääniä
elävät kuskaamalla viinaa ja trendivaatteita pakettiautoilla
0
Ei ääniä
elävät myymällä toisilleen catering-palveluja
0
Ei ääniä
elävät ruokkimalla tai hoitamalla edellisiä
0
Ei ääniä
elävät markkinoimalla em. asioita
0
Ei ääniä
elävät tekemällä IT-sovelluksia edellisten käyttöön
0
Ei ääniä
asuvat täysin keinotekoisessa ympäristössä
0
Ei ääniä
Kaikki edelliset
5
25%
muu mikä/mitkä?
3
15%
 
Ääniä yhteensä: 20

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

LillyMunster kirjoitti:Tuskin. Teinhän sen päätöksen, että harrastan vain hyvää seksiä Epäilen meidän välisiä kemioita vahvasti.)
Hitot henkisestä kemiasta ainakaan. Saan sun nännis nöpöttämään ja piNpan ylitsevuotavaksi. Siinä vaiheessa jopa minä tunnun "hyvältä seksiltä" :D
MarthaFocker

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Saan sun nännis nöpöttämään ja piNpan ylitsevuotavaksi.
G:llä on vuosien varrelta kerättynä vahva TEORIATIETO aiheesta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Saan sun nännis nöpöttämään ja piNpan ylitsevuotavaksi.
G:llä on vuosien varrelta kerättynä vahva TEORIATIETO aiheesta.
On YKSI ilmainen testaus toki.
Oli se jännää, miten sain piNpan pisaroimaan ja häpyhuulille hellyttävän herkkiä pikkupisaroita, JO ENNEN kuin värkkiä olin koskettanutkaan! :oops:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hmm.. vihaan pääkaupunkiseudun väkeä koska: Juuri nyt he eivät asu täällä ja kaipaan baarisuraa
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Gattaca kirjoitti:Hitot henkisestä kemiasta ainakaan. Saan sun nännis nöpöttämään ja piNpan ylitsevuotavaksi. Siinä vaiheessa jopa minä tunnun "hyvältä seksiltä" :D
Noh, rauhoitupas nyt, sillä en halua hukuttaa sinua "ylivuotonesteisiini". (Ja jos hukuttaisin, siihen ei lähellekään 120€ riittäisi)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja slam »

Mulkkuja jokainen...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Suvinen kirjoitti:"Stadilaisten vihaaminen" on ehkä junteinta hommaa ever..
Niin minäkin ajattelin, sitten kasvoin tuosta sovinnaisuudesta ohi. :D Vanhetessaan oppii, että ensivaikutelmaan pitää luottaa, ja nuo todella ovat ensivaikutelmiani. Mutta totta kai vittuillen dramatisoitina tässä. Miksi? Koska nautin siitä.
Suvinen kirjoitti:"
corollan takapenkillä taajamassa istuen.
Olen toivoakseni vähän viisastunut noista päivistä.
Johtuen ehkä siitä että noiden päivien jälkeen olen joskus itseasiassa käynyt muualla suomessa kuin lapsuuden kotipaikkakunnallani.
Corollan? Oliko karvanopat? Mitä pissis duunasit siellä? :D
Mutta katsos kun minäkin olen oikeasti myös käynyt muuallakin suomessa ja Helsingissäkin "käynyt" sen 12 vuotta.
Elukka

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Gattaca kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: corollan takapenkillä taajamassa istuen.
Corollan? Oliko karvanopat? Mitä pissis duunasit siellä? :D
Eikös oikea kysymys tuohon liittyen ole "Ketä pissis duunasit siellä?" :?:
(Olihan tää nyt varmasti asiakeskustelu?) :oops:
Feiz

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja Feiz »

EN pidä kenestäkään ennenkuin vastapuoli todistaa minun olevan väärässä.
Olen negatiivisen neutraali kunnes vastapuoli osoittaa jotain ominaisuuksia joista pidän.
Asshole until proven innocent.

Olen asunut ympäri suamen maata isoissa ja pienissä kaupungeissa, pohjoisesta etelään.

Aina samat virret, samat paskajauhannat. Isoissa kaupungeissa katsotaan alaspäin pienten kaupunkien tyyppejä ja pienissä kaupungeissa sitä katkeruutta riittää isompien kaupunkien väestöä kohtaan(Tähän väliin se pakollinen huomautus, että tämä ei ole yleistys kaikkiin vaan suurimpaan osaan suomalaisista keihin olen törmännyt. Kityn ihmisethän nostavat itsensä tämän yläpuolelle ennenkuin Stadilainen on kerinnyt huutamaan JUNTTI Hifk-Kalpa matsissa)
Samaa nurkkakuntaisuutta ihan sama missä asut.
Itse olen niin paljon vaihtanut kaveripiirejä/kaupunkeja, etten enää luokittele ihmisiä asuinpaikan(tai minkän muunkaan ulkoisen asian)mukaan vaan hänen itsensä perusteella. Sääli, että 99,999% ovat täysin turhia paskanjauhajia kuten varmaan minäkin heidän mielestään. EI puristele.
Katkeruuden huippu taisi olla männävuonna kun eräässä pohjoisen pikkukaupungissa katseltiin silloisen tuttavapiirin kanssa uutisista säätiedotusta.
Kyseisessä pikkupaikassa koko elämänsä asuneen nuoren miehen kommentti "Voi vittu, etelässä sitten paistaa aurinko, vittu siellä paistaa varmaa aina aurinko ja täällä vaa paska sää"

Elämä on joillekkin hankalaa. Toiset sopeutuu, toiset ei. Vaihtelu virkistää. Nuo kommentit vastauksina Gattacan haistapaska ketjuihin tai mitä ne geelijutut nyt olivatkaan.

Gattaca: Sinä et ole paska jätkä koska asut maalla ja me monet muut STATISSA. Sinä olet paska jätkä koska et sopeudu tai muuta samoja vanhoja kaavojasi ja toteutat niitä elämässäsi kerta toisensa jälkeen vaikka se kaava ei toimi. EIkös se ole tyhmyyden merkki? EI opi omista virheistään tai muuta toimintatapaa joka ei toimi. Olet joko todistanut vääräksi Evoluutioteoriaan perustuvan lentävän lauseen "Evoluutio karsii" missä viitataan epäonnistujiin jotka eivät opi virheistään tai sitten olet todistanut oikeaksi väitteen "Poikkeus vahvistaa säännön". Mene ja tiedä.....
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Feiz kirjoitti:Gattaca: Sinä et ole paska jätkä koska asut maalla ja me monet muut STATISSA. Sinä olet paska jätkä koska et sopeudu tai muuta samoja vanhoja kaavojasi ja toteutat niitä elämässäsi kerta toisensa jälkeen vaikka se kaava ei toimi. EIkös se ole tyhmyyden merkki? EI opi omista virheistään tai muuta toimintatapaa joka ei toimi. Olet joko todistanut vääräksi Evoluutioteoriaan perustuvan lentävän lauseen "Evoluutio karsii" missä viitataan epäonnistujiin jotka eivät opi virheistään tai sitten olet todistanut oikeaksi väitteen "Poikkeus vahvistaa säännön". Mene ja tiedä.....
Ähähähaha.
Uskokaa jo vähitellen, että tämä ketju on tahallaan vain statin huonoja puolia liikakorostavaa vittuilua, ja tunnustan tavallaan vastine tuohon kepugallupiin. Luuletteko että pidän tästäkään kaupungista juuri statia enemmän? Sitäpaitsi täällä asuu savolaisia, hyi helvetti!!

Ja taas tuo "Sinä olet paska jätkä koska et sopeudu tai muuta samoja vanhoja kaavojasi ja toteutat niitä elämässäsi kerta toisensa jälkeen vaikka se kaava ei toimi"

Kun se "sopeutuminen" tarkoittaisi aivan selvästi TEIDÄN normeihinne sopeutumista, ja teidän kaavoihinne muuttumista! Eikös vaan? Ihan vitun ylimielistä teitiltä, just statilaista :D Sellaisen yrittäminen se on ollut elämäni suurin virhe, itsemurha oikeastaan. Sen sopeutumisyrityksen loppua juhlin näillä vittuiluillani!

Parempi purkaa täällä ääneen ja tosielämässä vain hiljaa itsekseen naureskella.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minusta viha on turha tunne, kuluttaa vain voimia, jotka itsellänikin ovat vajavaiset. Menee sullakin hirveesti aikaa ja ekerniaa hukkaa vihatessasi monia asioita, kuten statilaisa, lainatakseni osumatarkkuudeltaan ilmiömäistä luonnehdintaa ja nimitystä täällä elävistä ihmisista. Jakis tai Hakis sama se, tänne kuulu et! Omituistettu erityisesti sinulle rakas Gattaga! (former poikuus14) Saat tämän ihan lahjaksi!
Pyyhin Netikettiin..
So Easy

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja So Easy »

Gattaca kirjoitti:Kun se "sopeutuminen" tarkoittaisi aivan selvästi TEIDÄN normeihinne sopeutumista, ja teidän kaavoihinne muuttumista! Eikös vaan? Ihan vitun ylimielistä teitiltä, just statilaista :D
Voisitko nyt sitten kertoa, että mihin kaavoihin olen vaikkapa itse kehoittanut sinua sopeutumaan? En mihinkään. Vääristelet aina vaan muiden sanomisia ihan vain välttääksesi edelleenkään ottamasta vähäisintäkään vastuuta tilanteestasi itse.

Tulit tuossa muuten sanoneeksi liikuttavan mattinykäsmäisen rehellisesti sitä itse varmaan tajuamattakaan, mistä kenkä todellakin puristaa: Eihän tässä tai missään muissakaan mammanpoikamaisissa valituksissasi ole kyse ole siitä, kenen elämäntavat tai -filosofia ovat jotenkin oikeasti kriittisesti tarkastelleen kannatettavimmalla pohjalla (minkälaiseksi olet keskustelun naamioinut). Ei. Kyse näyttää olevan varsin yksinkertaisesti siitä, että jos ja kun joku muu on ylipäätään eri mieltä kuin sinä, tämä täytyy saada leimattua jotenkin "vääräksi", koska sinulla ei riitä itsetunto myöntää, että jonkun toisen näkemys voisikin olla perustellummalla pohjalla ja että itselläsi voisikin olla vielä jotain kehittymisen varaa. Ikinä kun et "teidän" näkemyksessä voisi myöntää olevan mitään kannatettavaa -- aivan sama, mikä taho "te" sitten nyt sattuu olemaan ja minkä asiantuntemuspohjan omaamaan. Mutta tämähän ei tarkoita että sinä olisit tässä mitenkään ylimielinen, ehei, vaan ne muut! :roll:

Omakohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että olet olevinasi niin kaikkitietävän polleaa jokaikisessä keskustelussa, mutta sitten JOS joku näkee vaivan argumentoida missä esityksesi ei kestäkään enää kriittisempää tarkastelua, niin sinä vain liukenet paikalta. Et näytä voivan myöntää missään tilanteessa, että etpä sitten ehkä kuitenkaan ollut se maailman paras asiantuntija joka asiasta -- minä siis tunnut itseäsi pitävän.

Hiiri vai mies? Minulle tulee mieleen lähinnä joku ehkä 11-13 vuotias poika, joka äidin helmojen takaa huutelee pikkupetkeleitä muulle maailmalle -- vetäytyen aina piiloon jos joku perustellusti sanookin jotain vastaan.
Gattaca kirjoitti:Sen sopeutumisyrityksen loppua juhlin näillä vittuiluillani!
Edelleen: älä jauha paskaa. Et usko tuota itsekään, ja vielä vähemmän kukaan muu. JOS kyse olisi siitä että olet lakannut välittämästä muiden mielipiteistä ja keskittyisit nyt vain elämään niin kuin oman näkemyksesi mukaan parasta on, niin sinulla ei olisi MITÄÄN tarvetta tulla tänne kitisemään näitä itkuvirsiäsi.
So Easy

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja So Easy »

Pahoittelut edellisen viestin aggressiivisuudesta. Haluan kuitenkin painottaa, etten ole Gattaca siinä sinua vastaan vaan sinun tässä ketjussa esittämääsi löperöintiä vastaan. Pystyt tiukempaankin otteeseen; älä siis tyydy vain ripuloimaan näppäimistölle.
PerttiMakimaa

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Gattaca kirjoitti:Noh?
Valitsin "kaikki edelliset". Vaihtoehdoista unohtui ilmeinen homo/lesbo/sadomaso/transu -peruste.
Pääkaupunkiseutulaisten vastalauseita en viitsi kommentoida.
Mutsis on.
Starflare

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Miksi vihata pääkaupunkiseudun väestöä? Ihan yhtä urpoja ihmiset osaavat olla joka hemmetin kolkassa mihin ikinä meneekään.
Lilo

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Voisikohan Gattaca valistaa meitä siitä, mitkä ovat nämä yhtenäiset kitynormit joiden mukaan me kaikki muka elämme..?

(Eikä sitten enää niitä te-olette-geelihipsijä-ristiinnussijoita-kaikki -juttuja, pliis.)
PerttiMakimaa

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:Voisikohan Gattaca valistaa meitä siitä, mitkä ovat nämä yhtenäiset kitynormit joiden mukaan me kaikki muka elämme..?

(Eikä sitten enää niitä te-olette-geelihipsijä-ristiinnussijoita-kaikki -juttuja, pliis.)
Hmm, kiinnostava lähestymistapa asiaan. Jään (muiden muassa?) odottamaan vastausta tähän...
Leilah

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Minnekäs me maalaiset mentäis pällistelemään, jos Helsinkiä ei olisi?!
Turkuun vai Lahteen?! (Oon mä kyllä pällistellyt niissäkin...)
PerttiMakimaa

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Leilah kirjoitti:Minnekäs me maalaiset mentäis pällistelemään, jos Helsinkiä ei olisi?!
Turkuun vai Lahteen?! (Oon mä kyllä pällistellyt niissäkin...)
Juvan Shellille?

Siellä oli ainakin aikoinaan kummempi meno kuin Helsingin rautatieasemalla. :)
nojoojust

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Starflare kirjoitti:Miksi vihata pääkaupunkiseudun väestöä? Ihan yhtä urpoja ihmiset osaavat olla joka hemmetin kolkassa mihin ikinä meneekään.
Arvatkaapa kuinka monta Autoliiton Tiepalvelun vapaaehtoista pääkaupunkiseudulta löytyy? Minulle luku selvisi mitä harmillisimmalla tavalla joulunaluspäivinä. Auto jätti tienposkeen, ja koska juuri edellisenä iltana uutisissa oli mainittu Tiepalvelun jo aloittaneet joulumatkapäivystyksensä, soitin sinne. Henkilö jonka kanssa puhuin yhdisti minut eteenpäin, ja tämä uusi henkilö ilmoitti ensimmäisenä sikamaisen taksansa pelkästä paikalle ilmestymisestä. En siinä sitten kiireessä muuta keksinyt, joten pakko oli hyväksyä taksa. Sen jälkeen kuitenkin soitin Autoliittoon uudestaan ja ihmettelin kustannusta. Vastaus oli, että ei pääkaupunkiseudulta löydy ainuttakaan vapaaehtoista, joten olivat yhdistäneet yhteistyökumppanille hinausliikkeeseen. (Todettakoon tässä sivussa, että jo Porvoosta löytyy kaksi vapaaehtoista, olin vain liian lähellä Helsinkiä kun soitin...)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

So Easy kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Kun se "sopeutuminen" tarkoittaisi aivan selvästi TEIDÄN normeihinne sopeutumista, ja teidän kaavoihinne muuttumista! Eikös vaan? Ihan vitun ylimielistä teitiltä, just statilaista :D
Voisitko nyt sitten kertoa, että mihin kaavoihin olen vaikkapa itse kehoittanut sinua sopeutumaan? En mihinkään. Vääristelet aina vaan muiden sanomisia ihan vain välttääksesi edelleenkään ottamasta vähäisintäkään vastuuta tilanteestasi itse..
Vaikka tuo jota tuossa kommentoin: sanat sopeutuminen ja muuttuminen ja viittaus kaavoihin jotka jos minulla väärät, sitten varmaan muualla oikeat.Vaikka olisi miten yleinen minun henkisen elämäni ohjausyritys, silti siinä on johonkin sopeutumisen vaatimus. Vastaavaa näkyy vaikka kuinka paljon, jos ei nyt välttämättä sinulta So Easy:
Feiz kirjoitti:Gattaca: Sinä et ole paska jätkä koska asut maalla ja me monet muut STATISSA. Sinä olet paska jätkä koska et sopeudu tai muuta samoja vanhoja kaavojasi ja toteutat niitä elämässäsi kerta toisensa jälkeen vaikka se kaava ei toimi. EIkös se ole tyhmyyden merkki? EI opi omista virheistään tai muuta toimintatapaa joka ei toimi. Olet joko todistanut vääräksi Evoluutioteoriaan perustuvan lentävän lauseen "Evoluutio karsii" missä viitataan epäonnistujiin jotka eivät opi virheistään tai sitten olet todistanut oikeaksi väitteen "Poikkeus vahvistaa säännön". Mene ja tiedä.....
Sitäpaitsi minua ei paskaakaan kiinnosta mitä te huolehditte"minun tilanteestani", näissä viimeaikojen vittuilussa en ole teiltä neuvoja elämääni kysynyt.
So Easy kirjoitti: Omakohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että olet olevinasi niin kaikkitietävän polleaa jokaikisessä keskustelussa, mutta sitten JOS joku näkee vaivan argumentoida missä esityksesi ei kestäkään enää kriittisempää tarkastelua, niin sinä vain liukenet paikalta. Et näytä voivan myöntää missään tilanteessa, että etpä sitten ehkä kuitenkaan ollut se maailman paras asiantuntija joka asiasta -- minä siis tunnut itseäsi pitävän..
Politiikka- ja talouskeskusteluista olen tahallani "liuennut paikalta" koska samaa täysin ennalta-arvattavaa kopeaa uusliberaalijuttuahan sinne aina tulee. Ei maksa vaivaa ruveta loputtomiin inttämään niin ylimielisten isoilta oppimiaan juppitermejä papukaijoina hokevien "tietäjien" kanssa, varsinkin kun on kyse ei edes "asiantuntevuudesta" vaan perusasenteesta ja erilaisista arvoista, jota mikään keskustelu ei muuta. Liikaa vaivaa. Kity on minulle hupailua, ei työ. Joskus parempi vain sanoa asiansa ja poistua keskustelusta. Liikaa olen inttänyt urputuskeskusteluissa ja jonkun PetriFB.n kanssa.

Mitä tulee nykyiseen jyrkkyyteni yleensä:
Se ei enää ole nuoruuden ehdottomuutta vaan paradoksaalisesti ARVORELATIVISMIIN pohjautuvaa. Nimittäin anteeksipyytävä tyyli: "Voi voi, tämähän on vain minun mielipiteeni ja saatan olla täysin väärässäkin" se tunnustaa tiedettävissä olevat absoluuttiset arvototuudet!

Minä en sellaisiin usko, mutta siitä mistä seison, näen todellakin mustaa ja valkoista, hyvää ja pahaa. Ja sanon sen. Parempihan se silloin on ilmaista poikkeava kantansa terävästi kuin hymistellä muiden itsestäänselvinä pitämien arvojen mukana.
PerttiMakimaa kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Voisikohan Gattaca valistaa meitä siitä, mitkä ovat nämä yhtenäiset kitynormit joiden mukaan me kaikki muka elämme..?

(Eikä sitten enää niitä te-olette-geelihipsijä-ristiinnussijoita-kaikki -juttuja, pliis.)
Hmm, kiinnostava lähestymistapa asiaan. Jään (muiden muassa?) odottamaan vastausta tähän...
Kiinnostava kysymys joo. Itsestäni ei ole edes mahdollista, että olisi joku kollektiivinen, määriteltävä Kitynormisto.

Mutta minun arvojeni melkein yksimielinen, huvittunutkin torjunta monissa asioissa ja minulle "hyvää tarkoittaen" annetut ohjeet "kehittyä" ja "sopeutua" viittaavat siihen että joku määrittelemätön sumea normisto heillä itsestäänselvänä on.
hermine

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja hermine »

Muu syy/mikä:

En viihdy Helsingissä, koska ihmiset huutelevat minulle loukkauksia kävellessäni esim. asemalla. On se kumma, että koko muussa suomessa saan kulkea ihan rauhassa ja enintään tuijotetaan mutta sitten suurimmassa kaupungissa josta luulisi kaikenmaailman nistejä ja kummajaisia löytyvän eniten, herätän avointa paheksuntaa.
Lilo

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:
Kiinnostava kysymys joo. Itsestäni ei ole edes mahdollista, että olisi joku kollektiivinen, määriteltävä Kitynormisto.

Mutta minun arvojeni melkein yksimielinen, huvittunutkin torjunta monissa asioissa ja minulle "hyvää tarkoittaen" annetut ohjeet "kehittyä" ja "sopeutua" viittaavat siihen että joku määrittelemätön sumea normisto heillä itsestäänselvänä on.
Hmm? Erikoista logiikkaa. :roll:
Eiköhän se viittaa ainoastaan siihen, ettei kenenkään muun normisto ole ihan yhtä sumea kuin sinulla? :think:

(vrt. jos b on erisuuri kuin a, ja myös c on erisuuri kuin a, se ei siitä huolimatta tarkoita että b = c...)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vihataan mieluummin ulkomaalaisia. Ne puhuu hassusti ja nauraa liikaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Vihaan pääkaupunkiseudun väestöä koska:

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gattaca kirjoitti:Kun se "sopeutuminen" tarkoittaisi aivan selvästi TEIDÄN normeihinne sopeutumista, ja teidän kaavoihinne muuttumista! Eikös vaan?
G hyvä. Onko tullut mieleesi miettiä, miten on mahdollista että esimerkiksi minä en ole sopeutunut yhteiskuntamme vallitseviin sosiaalisiin normeihin, ja siitä huolimatta minulla ei ole mitään kelpaavuuteen liittyvää ongelmaa? Useimmiten jopa päin vastoin. Yleensä ne ovat ne muut, jotka (turhaan) pelkäävät etteivät kelpaisi minulle. Tämä ei siis johdu sopeutumisesta eikä alistumisesta, koska niin en ole tehnyt, vaan jostakin ihan muusta. Ja jos yritän ehdottaa mitä sinun kannattaisi elämässäsi muuttaa, en ehdota sopeutumista. Eikä varmaan Easykaan ehdota sinulle sopeutumista (niinhän hän sanoo itsekin).

Miten on ylipäätään mahdollista, että kaltaisesi ei-aivan-tyhmä mies sekoitta keskenään sellaiset käsitteet kuin sopeutuminen ja vastuu?
Vastaa Viestiin