Löörtaag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kasasin kolme kappaletta pöytiä tuossa lämpimikseni. Ihan nätit. Ei tuhissut kovin kauan nokka siinä hommassa. Sitten voisikin alkaa valmistaa ruokaa ...eli viskata maksalaatikko mikroon.
bedlam

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kyrpät! Kyrpät! Kyrpät!

Olipas maistuva pizza.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mojo kirjoitti:siivoamalla käNpän
Meinasi käydä häjysti. Vein äskön viimeiset paperit roskiin. Kun sitten olin paperikeräyslaattikkoni sille tarkoitettuun astiaan tyhjentänyt (toim. huom. ympäristö-mojo toimii) havaitsin ennen kyseisen pöntön kannen sulkemista paperien välistä vilahduksen tutun tärkeän näköisestä kirjeestä.

Nappasin pois ja kas, äänioikeusilmoitus sieltä löytyi.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Dumari

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Dumari »

irmelianneli kirjoitti:Sitten voisikin alkaa valmistaa ruokaa ...eli viskata maksalaatikko mikroon.
Jes olet yhtähyvä kokki kuin minäkin ja tykkäät vielä maksalaatikosta!
Mä viskasin pitsan uuniin ja juon tässä mansikan makuista jääteetä :roll:
Nowaysis

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mun on varmaan pakko kävellä 200m tohon kotipissaan. Menee vähän liikaa taas kotirouvailuks jos kokkaa kaks lämmintä ruokaa samalle päivälle.

Niin ja mulla on kurkku kipee ja muksu kipee ja kenkuttaa!!1

p.s. Ehkä tilaankin taksin :roll:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Dumari kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Sitten voisikin alkaa valmistaa ruokaa ...eli viskata maksalaatikko mikroon.
Jes olet yhtähyvä kokki kuin minäkin ja tykkäät vielä maksalaatikosta!
Mä viskasin pitsan uuniin ja juon tässä mansikan makuista jääteetä :roll:
Joo. Ja mulla on vielä koulutuskin kyseiseen hommaan.. :roll: Sitä ei oikein näin arkielämässä havaitse kovin helposti.

PeeÄs: En oo varma tykkäänkö maksiksesta, mut oli pakko ostaa ku se oli halvennuksessa, ja jääkaapissa on kaiken lisäks iskän tekemää puolukkasurvosta, ja se ois pikkuhiljaa käytettävä sieltä pois, ni jos se sen låådan kanssa putois paremmin..

..pitsaa ja mansikkateetä... hmmmm
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nowaysis kirjoitti:Mun on varmaan pakko kävellä 200m tohon kotipissaan.

p.s. Ehkä tilaankin taksin :roll:
Pitsataksi?

HYI. Kuuluuko leverlådan olla vaaleanp u n a i s t a pohjalta??!! :shock: Uskaltaakohan tuohon koskea..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miten ihmeessä mulla on rautainen selkäranka, kun pitää pysyä erossa viinasta, joka on yksi suurista rakkauksistani, mutta kenkäkaupassa ei ole selkärangasta tietoakaan. Tai kirjakaupassa. Tai syöpöttelyssä. Tai liikunnan harrastamisessa. Kohta mä olen lihava ja huonokuntoinen ja kuolen, kun kirja- ja kenkäkasat romahtavat, mutta helvetti sentään! Olen ainakin vesiselvä!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Sain juuri nauttia saunasta ja saavillisesta lunta... Hyvässä seurassa vieläpä. Nyt on ihanan lötkö olo ja mahdollisesti passiivinen leffailta tiedossa.
Nyt saan kuunnella viritettyä versiota Mansonin Sweet Dreamsista. Sopii.

Jos vielä mässyä kaupasta, gaad!! Ihana päivä. Harmi, että sen on pakko mennä pilalle ajatellessa huomista työaamua. PRKL.
Pessimisti sittenkin. NiinPÄ.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huooooh, väskättäis.
Kohta sauna päälle ja odotellaan miestä kotiin. Ninnilästä ei mitään uutta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kukaan ei kommentoi mun kauan vääntämiä viestejä, tota ekaakin kenkäviestiä mietin koko junamatkan. Helmiä sioille ihan selvästi :D

Mä olen kofeiinin lisäksi myös sokerihumalassa, suokaa anteeksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Kukaan ei kommentoi mun kauan vääntämiä viestejä, tota ekaakin kenkäviestiä mietin koko junamatkan. Helmiä sioille ihan selvästi :D

Mä olen kofeiinin lisäksi myös sokerihumalassa, suokaa anteeksi.
Kyl mä niille nauroin, mutten viittinyt kommentoida mitään typerää hienoihin viesteihin :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lolita kirjoitti:Kukaan ei kommentoi mun kauan vääntämiä viestejä, tota ekaakin kenkäviestiä mietin koko junamatkan. Helmiä sioille ihan selvästi :D

Mä olen kofeiinin lisäksi myös sokerihumalassa, suokaa anteeksi.
Mä olin ihan mykistynyt (lue: kauhuissani), sen takia vaikenin. NIIN paljon kengistä! Voi herranjumalanpieksut.

Minäkin haluaisin s o k e r i humalan! Kaljaa löytyis kyllä, mutta alkoholihumala ei kiinnosta. Mistä nyt tuulee.. :? Tahallaan en ostanut karkkia kauppareissulla, ja nyt vituttaa. En o saanu karkkia (enkä mitään muutakaan) piiiiitkäään aikaan.
Nowaysis

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Ja mä olen vaan loukkaantunut koska en ole taaskaan löytänyt _täydellisiä_ kenkiä vaikka minulla on selkeästi hirvittävä tarve matalahkoille talvisaappaille. Yhdet jo löysin mutta 37 oli tietenkin ainoa koko joka oli jo mennyt viimeistä paria myöten! Tää on niin tätä!!1

Kaiken lisäksi olen elokuun jälkeen hillinnyt shoppailuhimoa melko kiitettävästi. Että hieman alkaa olla ansaittuakin jos jotain kohtalaisen täydellistä retkua/popoa tässä sattuisi löytymään.

Mulla on kkkkkaaaaamean tylsä päivä. Kaverit tuossa mesettivät laittelevansa cosmopolitaneja kotosalla ja minä istun tässä koneella. Jippijaijei..
slam

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja slam »

Olipas hauska vähän pyöräytellä lautaa ilmassa sappeella... ländäämisessä on vähän hieomista. Ihan hieno streetti. Järkeä käytetty sen tekemisessä. Loistava.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nowaysis kirjoitti:Mulla on kkkkkaaaaamean tylsä päivä. Kaverit tuossa mesettivät laittelevansa cosmopolitaneja kotosalla ja minä istun tässä koneella. Jippijaijei..
Ei VOI olla yhtä jjjjjärrrjettömän tylsä ku mulla! Ootan ja ootan että millon sitä pääsis nukkumaan, mutta ku eihän se tuo kello liiku ees.

...ja miksei ees voi olla keksitty karkkitakseja!!???
slam

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
...ja miksei ees voi olla keksitty karkkitakseja!!???
kunnon ruoskinta alastulosta on paljon parempaa kuin karkit :lol:
Runkkis

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Hiphei. Nörttikaverini kävi hieman rukkaamassa uutta konettani ja asentelemassa uusia leluja siihen. hihii.. nyt mulla on myös webcami... Pitäiskö laittaa Batman asu päälle ja mennä kiusaamaan teinejä chattiin?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Runkkis kirjoitti:Hiphei. Nörttikaverini kävi hieman rukkaamassa uutta konettani ja asentelemassa uusia leluja siihen. hihii.. nyt mulla on myös webcami... Pitäiskö laittaa Batman asu päälle ja mennä kiusaamaan teinejä chattiin?
Kyllä! Batman-asu päälle ja minut meseen, jotta pääsen katselemaan! Hopi hopi!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Runkkis

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Lolita kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Hiphei. Nörttikaverini kävi hieman rukkaamassa uutta konettani ja asentelemassa uusia leluja siihen. hihii.. nyt mulla on myös webcami... Pitäiskö laittaa Batman asu päälle ja mennä kiusaamaan teinejä chattiin?
Kyllä! Batman-asu päälle ja minut meseen, jotta pääsen katselemaan! Hopi hopi!
Aloin niinQ nappailemaan kuvii Irciin... Siistii...

Kuka haluu nähä kun mä runkkaa mesessä?

Mun sisäinen pervo on juuri päässyt ulos...
Dumari

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bischofshofen
Turbohaltija

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

irmelianneli kirjoitti:

Ei VOI olla yhtä jjjjjärrrjettömän tylsä ku mulla!
Lyödäänkö vetoa...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Garmish-Partenkirschen
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Turbohaltija

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ich habe ein schönes Arschloch. Wer will mich heiraten?
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 07.01.2006 23:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo kirjoitti:Garmish-Partenkirschen
Oberszhshzdorfh
Vastaa Viestiin