Löörtaag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lauantaita ois tarjolla!

Kuka ottaa ja kuka ei? Ja mitä otetaan? Otetaanko paljon vai enemmän?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
nypari

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mä maksan ja korotan.
millivanilli

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Varsin emuskummallista, että olen vielä tähän aikaan hereillä.

Huomenna (oikeastaan tänään) on luvassa keilailua, jesch jesch jesch! Taidamme myös käydä äänestämässä ennakkoon. Tämä on ensimmäinen kerta, kun saan äänestää presidentinvaaleissa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Vadim »

millivanilli kirjoitti: Huomenna (oikeastaan tänään) on luvassa keilailua, jesch jesch jesch! Taidamme myös käydä äänestämässä ennakkoon. Tämä on ensimmäinen kerta, kun saan äänestää presidentinvaaleissa.
Whoa! Neitsyys menee äänestyskopissa!
millivanilli

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

vadim kirjoitti: Whoa! Neitsyys menee äänestyskopissa!
Juu, aika pårnoa.. :P
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Sinne koppiin mennään ihan sitten yksin, että tiedoksi vaan.
millivanilli

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

vadim kirjoitti:Sinne koppiin mennään ihan sitten yksin, että tiedoksi vaan.
No voi perhana, menivät suunnitelmat uusiksi. Täytyy sitten tyytyä johonkin kauppakeskuksen sovituskoppiin.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mojo kirjoitti: Ja mitä otetaan? Otetaanko paljon vai enemmän?
Ehkä jonninverran runkoo ainaki. Ja stimulantit osoitteesta http://www.juhaseila.com/Apocalyptica/index.html
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Meik »

Jeah. Mä olin jo tänään aikaisemmin ihan sunnuntaissa. Luulin olevani vain päivän myöhässä ja ajattelin nyt alkaneen sen sunnuntain. Nyt vasta onkin se lauantai, jonka luulin olleen jo 2 päivää sitten.

Miten mulla tuli mieleen se "päiväni murmelina" tai jotain siinne päin (leffa)
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Vadim »

millivanilli kirjoitti:
vadim kirjoitti:Sinne koppiin mennään ihan sitten yksin, että tiedoksi vaan.
No voi perhana, menivät suunnitelmat uusiksi. Täytyy sitten tyytyä johonkin kauppakeskuksen sovituskoppiin.
Mut niissähän tirkistellään! Ne kuvaa teitin!

Edit: Ja Milli, Flirttipuistoon mars. Mulla on tyyyylsää!
millivanilli

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

vadim kirjoitti: Mut niissähän tirkistellään! Ne kuvaa teitin!
Hmm..harmillista, tosin onhan nykyään jo junissa ja busseissakin ylimääräisiä silmiä ja videokameroita :oops:
Turbohaltija

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Meen sänkyyn. Otan pari indifferenssikäyrää mukaan. Ötyä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Luulin, mutten tiennyt eli elämäni tarina. Kai tähän ikään mennessä olisi jotain pitänyt oppia, mutta minkäs teen kun korvasta korvaan on suora yhteys ihmissuhdeasioissa.

Tipaton tammikuu pitää edelleen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

UUh, aina yhtä mainio tuo "Vihreä Maili", vaikka liian jenkiksi joskus meneekin. Perkele, että kello on jo paljon. Eikä mies ole vieläkään kotiutunut bileistä. Hmm. Taidanpa päästä taas siivoamaan oksennuksia eteisen matolta...

Ööt nussut.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Otin pari, mikä ei siis tietenkään ollut tarpeeksi. Kaveri haki baarista, ja kun yritin laittaa turvavyötä kiinni, väänsin oikean olkapääni sijoiltaan. Kiva kiva kiva, kolmas kerta parin viikon sisään. Taitaa olla vähän jänteet löysällä, ja sattuu niin pirusti. Pitäisi varmaan tyhjentää puuduttava saarenmaapullo. Gaad.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Nowaysis

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

vadim kirjoitti:Sinne koppiin mennään ihan sitten yksin, että tiedoksi vaan.
Meillä valtion virallisilla kääpiöillä ja muilla vammaisilla(uskon tämän koskevan myös sokeita ja sotaveteraaneja) saa olla henkilökohtainen avustaja eli pers.assari mukana. Labradorinnoutajaa tullaan kuitenkin useimpien taholta uskoakseni katsomaan paheksuvasti.

p.s. Vaimo: Kesäheila kuulemma vaalivirkailee. Mitkään huonot selitykset viime hetken ehdokasvaihdosta ja siitä aiheutuvasta pidentyneestä kopissavehtaamisajasta eivät siis tule menemään läpi, edes toisella kierroksella. Niinq ennakkotiedox.
Elukka

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kylläpä oli muuten paska toi "toimintajännäri" Ei pakotietä (tjsp.)
Missä oli toiminta?
Missä oli jännäri?
Miten joku voi oikeasti käyttää rahaa noin onnettoman tekeleen tuottamiseen?
Ei ymmärrä.
No joo, olihan siinä tissejä ja seksiä. Ehkä se olikin se teh Idea :?:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Uik uik uik, tuohon fuckin' olkapäähän pakottaa ja sattuu... Ja minä tiedän, että käynti lääkärissä ei auta, ei ne siellä sille mitään tee, vääntelevät vain, että siihen sattuisi entistä enemmän. Ja ei ne laita minnekään jatkotutkimuksiinkaan, vaan sanovat, että varo niitä ääriasentoja. Ja leikkauspöydälle ne ei leita ennen kuin olen täysin käsipuoli. Ja sen oli tietty pakko olla oikea käsi joka alkoi vittuilemaan, S8N. Prkl.
Millä hitolla minä nyt aion tehdä kaiken? Helppoa jollain väärällä kädellä alkaa persettään pyyhkimään jos tuo käsi nyt tilettää lopullisesti. Mun hiirikäsi!!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
nypari

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja nypari »

Zähää! Eka inda tiipiifuckingkei! Kahvia koneeseen, ei voi väsyttää, eipä.
aimohaiku

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Sitä kuvittelee, että pitkän viikonlopun aikana ehtisi vaikka mitä, mutta ei tämä vahvalta näytä. Imurilla ajamatta ja kirjatkin täytyy viedä tänään lukemattomina kirjastoon. Tai no 1/15 luettu. Henkinen laiskuus vaivaa. Hyi mua. Mutta onhan se mukavaa ottaa rennosti, kuluvan viikon lehdet sentään selattu ja pari leffaa katsottu.

Helsingin elokuvatarjontaa katsellessani huomasin, että ruotsalainen elokuva Unelma bändistä (Tjenare Kungen) ehti kadota ohjelmistosta, ennen kuin pääsin sitä katsomaan. Ensi-ilta oli 9.12.2005. Nopeaa toimintaa.

Mutta nyt lisää Guatemalaa ja lotto vetämään. Tänä iltana tulee voitto. :)
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja cardic »

huomenta kakkiaiset. kuka tulis tiskaamaan ja imuroimaan? ma voin vieda roskat
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voisipa vaikka lähteä kauppaan ostamaan isoa tärisevää vehjettä ja kaikkea muuta kivaa, mitä mieleen juolahtaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ois tarkotus mennä äänestämään mut näin sen verran outoja unia Salesta, että taidan miettiä vielä hetken. Kauppaan joka tapauksessa lähdettävä, pirpana täyttää vuoden ja ois tarjottava suurelle ihmisjoukolle herkkuja. Ihmisethän tulee aina hyvien tarjoilujen perässä synttäreille, eiks vaan? *stressaa*

Sale-uneen liittyi myös raha, tänään on selkeästi lotottava.
slam

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja slam »

Geetzu kirjoitti: pirpana täyttää vuoden ja ois tarjottava suurelle ihmisjoukolle herkkuja.
Elämä kuluu koneen ääressä istuskellen. Hetki sittenhän lapsi oli vielä masussa. Onnea sinne :)
Kittys

Re: Löörtaag

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mojo kirjoitti: Kuka ottaa ja kuka ei? Ja mitä otetaan? Otetaanko paljon vai enemmän?
Kaikki tai ei mitään. Minä tosin en anna mitään.

Jos sitä menis suihkun kautte luistelemaan.. ja illalla sitten jotain aivan muuta. Nih.
Vastaa Viestiin