Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

nypari kirjoitti:- oululaisten pussnussuttelut ennen/jälkeen miitin /aikana
Tää nyt vähän ihmetyttää sikäli, että mitään varsinaisia miittejä kai meillä ei edes ole ollut aikoihin? En ainakaan muista.

Eiköhän tässä nyt ole takana se, että jätkää korpeaa se kun me aasin kanssa saamme pilettää jatkuvasti kauniiden ouluneitien seurassa.

edit: Nova kerkesikin jo.
nypari

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja nypari »

bedlam kirjoitti:
nypari kirjoitti:- oululaisten pussnussuttelut ennen/jälkeen miitin /aikana
Tää nyt vähän ihmetyttää sikäli, että mitään varsinaisia miittejä kai meillä ei edes ole ollut aikoihin? En ainakaan muista.

Eiköhän tässä nyt ole takana se, että jätkää korpeaa se kun me aasin kanssa saamme pilettää jatkuvasti noiden kauniiden ouluneitien seurassa.

edit: Nova kerkesikin jo.
Siis miitillä tarkoitin mitä tahansa tapaamista, jossa joukko kityläisiä kokoontuu. Ilmeisesti valitsin väärän termin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

nypari kirjoitti:Omia ketjuja/aihepiirejä haluaisin seuraaville jutuille, jotka hyppivät silmille:

- oululaisten pussnussuttelut ennen/jälkeen miitin /aikana
Mun mielestä me kyllä t o s i vähän jauhetaan (oulu-)paskaa ja pussytellaan noin yleensä ottaen :shock:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mut ei se haittaa
bedlam

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

nypari kirjoitti:Siis miitillä tarkoitin mitä tahansa tapaamista, jossa joukko kityläisiä kokoontuu. Ilmeisesti valitsin väärän termin.
Niin? No tota, eikös Helsingissä järjestetä harvase viikonloppu jonkinsortin tapaamisia. Ja eikös nämäkin ihmiset puhu toisilleen viikonpäiväketjuissa.

Tiedätkö, Kityssä on monta pariskuntaakin, jotka keskustelevat toisilleen viikonpäiväketjussa! Uskotko! Jos parin kuukauden välein kiittää ihmisiä (kityläisiä) edellisillasta, tuntuu loogiselta sanoa se valmissa paskanjauhantaketjussa, kuin erikseen avata ketju: "Kiitos illasta!", "Kiitos itsellesi!"
nypari

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja nypari »

irmelianneli kirjoitti:
nypari kirjoitti:Omia ketjuja/aihepiirejä haluaisin seuraaville jutuille, jotka hyppivät silmille:

- oululaisten pussnussuttelut ennen/jälkeen miitin /aikana
Mun mielestä me kyllä t o s i vähän jauhetaan (oulu-)paskaa ja pussytellaan noin yleensä ottaen :shock:
Siis nyt lepo jo pikku hiljaa. Tässä ei siis todellakaan olla oikeasti sotajalalla, ei sinne päinkään. Jos minua joskus väsyneenä tai huonotuulisena ottaa joku Kity-asia päähän, niin voisin kuvitella, että niin tekee kaikilla muillakin. Tätä on jo nyt paisuteltu ihan tarpeettomasti. Ei edelleenkään mitään henkilökohtaista jne. Ja kuten kirjoitin, minulla on ärsyttävä(nyt lisätty määre, koska näin olen nyt tulkinnut) tapa sanoa itseäni ärsyttävät asiat ääneen.
bedlam

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

nypari kirjoitti:
No arvaapa ottaako tuo kitinä päähän? Eipä vähän!
Nowaysis

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Me oululaiset kuules tykätään paisutella asioita. Tykätään myös seistä puiden takana ja kitistä kovaan ääneen. Nuuuuuh!
Edith

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun painava mielipiteeni on, että viikonpäiväketjussa saa kirjoittaa ihan mistä vain (niissä kuuluisissa hyvän maun rajoissa tietysti).
Dumari

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mielestäni Pääkaupunkiseutulaiset heittää eniten kakkaa tapaamisistaan viikonpäiväketjuissa, Oululaiset hopealla ja muut jää sitten täysin jalkoihin. Eiköhän ketä tahansa hiukan korpeaisi tuollainen asia, jos itse tekisi mieli pilettää ja sitten kukaan ei omasta kylästään lähtisi, vaan aina "ne muut" pitää hauskaa.

Ymmärrän nyparia, älä ota liian sanatarkasti mitä sanoin.

Voishan miiteille perustaa oman "oli kivaa, kiitos seurasta"-ketjun, mutta sitten sitäkin offtopikoitaisiin, joten... pysytään vain siinä viikonpäiväketjussa.
nypari

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja nypari »

bedlam kirjoitti:
nypari kirjoitti:
No arvaapa ottaako tuo kitinä päähän? Eipä vähän!
Kyllähän tässä tiedetään, että montaa ottaa päähän. Otin tässä suhteessa ihan tietoisen riskin, oikeastaan eihän se mikään riski ollut. Vaikka tulisikin paskaa niskaan, niin eip tuo haittaa. On mun mielipiteet ennenkin muita vituttaneet, tämmöinen olen. Ilmeisen hyvä, etteivät kaikki ole yhtä suoria mielipiteissään kuin minä, vaikka toivoisinkin että useampi olisikin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

nypari kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
nypari kirjoitti:Omia ketjuja/aihepiirejä haluaisin seuraaville jutuille, jotka hyppivät silmille:

- oululaisten pussnussuttelut ennen/jälkeen miitin /aikana
Mun mielestä me kyllä t o s i vähän jauhetaan (oulu-)paskaa ja pussytellaan noin yleensä ottaen :shock:
Siis nyt lepo jo pikku hiljaa. Tässä ei siis todellakaan olla oikeasti sotajalalla, ei sinne päinkään.
Mä oon ollu levossa koko ajan. Mua ette saa sotajalalle yhtikäs mistään ikinä. Oon aivan liian laiska ja saamaton ja tylsämielinen sellaiseen. Lepo itsellesi.
bedlam

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

nypari kirjoitti:Vaikka tulisikin paskaa niskaan, niin eip tuo haittaa.
Jaa missä kohtaa?
nypari

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja nypari »

bedlam kirjoitti:
nypari kirjoitti:Vaikka tulisikin paskaa niskaan, niin eip tuo haittaa.
Jaa missä kohtaa?
Jaa mitä tarkoitat? Jaa onko tämä nyt joku nokitusjuttu? Jaa jos vaikka annettais olla.
bedlam

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

nypari kirjoitti:Jaa mitä tarkoitat? Jaa onko tämä nyt joku nokitusjuttu? Jaa jos vaikka annettais olla.
Ai. Luin väärin, sori. Mutta miks tän nyt pitää sitten antaa olla? Et saanut tarpeeksi kannatusta aiheellesi, niin asiasta ei saa keskustella? Jatketaan nyt vaan, tai menen viikonpäiväketjuun ja sanon "Oulu". Äsken jo sanoin "Kyrpät", joka muistuttaa sanasta "Kärpät".
nypari

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja nypari »

bedlam kirjoitti: Mutta miks tän nyt pitää sitten antaa olla?
Jatka vaan, jos kiinnostaa. Sana on vapaa niinkuin aina. Luulen vaan, ettei sinua juuri kiinnosta.
Vastaa Viestiin