Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nypari

Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Omia ketjuja/aihepiirejä haluaisin seuraaville jutuille, jotka hyppivät silmille:

- vauvajutut
- oululaisten pussnussuttelut ennen/jälkeen miitin /aikana

...eNpäs jatkakaan, muuten saan hankalan maineen ja Kity-pillun saaminen olisi taas askeleen kauempana.
Exsat

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Siis halusitko sä näille omat ketjut siksi, että löydät ne helpommin etkä vaan missaa mitään, vai siksi, että saisit välteltyä niitä entistä ahkerammin? :P
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minä haluaisin jonkun muun toimesta kuka-panee-ketä -ristiinnussintatiedot, koska en itse ole kuukausiin jaksanut tarkkailla ja spekuloida.
nypari

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Exsat kirjoitti:Siis halusitko sä näille omat ketjut siksi, että löydät ne helpommin etkä vaan missaa mitään, vai siksi, että saisit välteltyä niitä entistä ahkerammin? :P
Hitto sähän analysoit mua. Oliko tämä monivalinta vai retorinen? Äh, pyrin saamaan keskustelua aikaiseksi, jos jotain pientä eripuraa siinä sivussa, niin tavoite olis niinku siinä. Kity vaikuttaa näin lauantaiaamuna TAAS liian homogeeniseltä, tylsältä pusnusglöntiltä.

Eli älkää vastatko kysymykseen kysymyksellä. Helppo muistisääntö jo ala-asteelta!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:Minä haluaisin jonkun muun toimesta kuka-panee-ketä -ristiinnussintatiedot, koska en itse ole kuukausiin jaksanut tarkkailla ja spekuloida.
Unohtuiko, että luottamuksellisten tietojen paljastaminen on nykyään säännöissä kielletty? :leuhka:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nypari kirjoitti: - vauvajutut
Tästä mä olen samaa mieltä, ollut jo pidemmän aikaa, mutta en ole uskaltanut sanoa ääneen, koska ärsyyntymiseni motiivi on ollut hieman hakusessa.

Vauvajutut omaan ketjuunsa, jotta ei loukata muita ja häiritä niillä asiasta kiinnostumattomia!

(pitäisköhän mun laittaa tähän loppuun joku hymiö, ettei luulla, että tämä on mulle ihan kuolemanvakava asia, joka korpeaa sisälmyksiäni?)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Entäs viikonpäiväketju? Saako siellä puhua mitä tahansa, jopa (huih) vauvajuttuja?
Exsat

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:Entäs viikonpäiväketju? Saako siellä puhua mitä tahansa, jopa (huih) vauvajuttuja?
Mä käsitin, että nää jutut haluttiin nimenomaan viikonpäiväketjusta pois. Ei kai me muualla oululaisjuttujamme olla jaettu?
nypari

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja nypari »

ninnithequeen kirjoitti:Entäs viikonpäiväketju? Saako siellä puhua mitä tahansa, jopa (huih) vauvajuttuja?
Ninni, sulla on aina välillä...sanotaanko hassu suhtautuminen näille Kity-analysointi/parannusehdotusketjuilleni. Saako siellä puhua...? Siis enhän minä tässä mitään ole kieltämässä, edes vaatimassa sitä. Sanon vain ääneen pari asiaa, jotka välillä korpeavat. Samalla lailla kaikki muutkin voivat ääneen sanoa ne sykettä nostattavat inhokkinsa.
ninnithequeen

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Entäs viikonpäiväketju? Saako siellä puhua mitä tahansa, jopa (huih) vauvajuttuja?
Mä käsitin, että nää jutut haluttiin nimenomaan viikonpäiväketjusta pois. Ei kai me muualla oululaisjuttujamme olla jaettu?
Eli viikonpäiväketjussa saa kohta huutaa vaan teepeekoota ja kertoa päivästään? Ai niin, enhän mä voi kertoa päivästäni kun siihen liittyy lapseni yleensä :lol:

Nypari: älä ota tota vakavasti...
Exsat

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä olen käsittänyt, että viikonpäiväketju on sellainen paskanjauhannan huipentuma, että sinne voi jauhaa mitä tahansa asiaa mistä tahansa aiheesta. Jos me oululaiset suvaitaan nähdä torstaina, niin on mielestäni ihan loogista, että me torstaina siitä sitten kirjoitellaan.

En edes muista, milloin meillä joku "miitti" olisi viimeeksi ollut, ehkä kesällä? Jos mä kutsun synttäreilleni ihmisiä, jotka tunnen tämän palstan kautta, se ei vielä ole miitti, eikä mielestäni silloin kaipaa omaa ketjua kutsuja, ilmoittautumisia ja muita varten.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Homeboy65 kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Minä haluaisin jonkun muun toimesta kuka-panee-ketä -ristiinnussintatiedot, koska en itse ole kuukausiin jaksanut tarkkailla ja spekuloida.
Unohtuiko, että luottamuksellisten tietojen paljastaminen on nykyään säännöissä kielletty? :leuhka:
Siksi toivonkin, että joku muu informoisi sääntöjen rikkomisen uhallakin.
nypari

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Exsat kirjoitti:Mä olen käsittänyt, että viikonpäiväketju on sellainen paskanjauhannan huipentuma, että sinne voi jauhaa mitä tahansa asiaa mistä tahansa aiheesta. Jos me oululaiset suvaitaan nähdä torstaina, niin on mielestäni ihan loogista, että me torstaina siitä sitten kirjoitellaan.

En edes muista, milloin meillä joku "miitti" olisi viimeeksi ollut, ehkä kesällä? Jos mä kutsun synttäreilleni ihmisiä, jotka tunnen tämän palstan kautta, se ei vielä ole miitti, eikä mielestäni silloin kaipaa omaa ketjua kutsuja, ilmoittautumisia ja muita varten.
Ei tässä nyt kenenkään ole syytä puolustusasemia ottaa. Hyökätkää!
Exsat

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

nypari kirjoitti: Ei tässä nyt kenenkään ole syytä puolustusasemia ottaa. Hyökätkää!
En mä koe tätä tappelun arvoiseksi jutuksi. Mä en vaan käsitä, että miksi juuri oululaisten yhteydenpito korpeaa niin paljon, että ne pitäisi eristää omaksi ketjukseen? Samanlailla pääkaupunkiseutulaisetkin sopivat tapaamisiaan julkisesti.
ninnithequeen

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:En mä koe tätä tappelun arvoiseksi jutuksi. Mä en vaan käsitä, että miksi juuri oululaisten yhteydenpito korpeaa niin paljon, että ne pitäisi eristää omaksi ketjukseen? Samanlailla pääkaupunkiseutulaisetkin sopivat tapaamisiaan julkisesti.
No ihan totta. Yhtä hyvin esim tamperelaiset voivat sopia tapaamisistaan siellä, siinä missä me tai oululaisetkin. Hohhoijaa...
Exsat

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti: No ihan totta. Yhtä hyvin esim tamperelaiset voivat sopia tapaamisistaan siellä, siinä missä me tai oululaisetkin. Hohhoijaa...
Niin, no ei niiden miitteihin näy kukaan menevän, vaikka tuolla omalla osastollaan niitä yrittävätkin värkätä.. :twisted:
ninnithequeen

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: No ihan totta. Yhtä hyvin esim tamperelaiset voivat sopia tapaamisistaan siellä, siinä missä me tai oululaisetkin. Hohhoijaa...
Niin, no ei niiden miitteihin näy kukaan menevän, vaikka tuolla omalla osastollaan niitä yrittävätkin värkätä.. :twisted:
Hahaaa, sekös sitä nyparia ottaa päähän :twisted:
nypari

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja nypari »

ninnithequeen kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: No ihan totta. Yhtä hyvin esim tamperelaiset voivat sopia tapaamisistaan siellä, siinä missä me tai oululaisetkin. Hohhoijaa...
Niin, no ei niiden miitteihin näy kukaan menevän, vaikka tuolla omalla osastollaan niitä yrittävätkin värkätä.. :twisted:
Hahaaa, sekös sitä nyparia ottaa päähän :twisted:
Suon ilonne teille ilomielin senkin ilonpilaajat. :x eiku :twisted:
ninnithequeen

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nypari kirjoitti:Suon ilonne teille ilomielin senkin ilonpilaajat. :x eiku :twisted:
Älä nyt leikistä suutu :wink:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

nypari kirjoitti:Omia ketjuja/aihepiirejä haluaisin seuraaville jutuille, jotka hyppivät silmille:
- vauvajutut
- oululaisten pussnussuttelut ennen/jälkeen miitin /aikana
Siis häh. Mä edelleen ajattelen et just Paskanjauhanta on se osio johon saa kirjottaa tasan mitä tykkää. Et niinq siitä se nimikin... Vaikka esim. vauvajutut (joita ei musta kylläkään paljoo oo) ei todellakaan oo mitään paskanjauhantaa, vaan luen niitä ihan mielelläni. Ihan niin paljoo ne ei kuitenkaan kiinnosta, että niille varattua omaa osioo lukisin.

No mut mitä jos sä vaikka perustaisit ikioman Palstakyttä-osion tai -ketjun, jossa määräilet mitä ja miten palstalla pitää kirjoittaa. Mä en nimittäin välittäis lukee sun ylimielisiä narinoita joka välissä. Sun lisäks sinne vois olla kirjotusoikeus myös T3000:lla ( http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php?t=1675 ). Mä kun edelleen ajattelen myös niin ettei ne turhimmätkään keskustelunavaukset haittaa; pianhan ne tosta etusivulta tippuu jos ei ketään kiinnosta vastailla.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
nypari

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja nypari »

nypari kirjoitti:Siis enhän minä tässä mitään ole kieltämässä, edes vaatimassa sitä. Sanon vain ääneen pari asiaa, jotka välillä korpeavat. Samalla lailla kaikki muutkin voivat ääneen sanoa ne sykettä nostattavat inhokkinsa.
Onko minulla sen enempää sananvaltaa kuin muilla? - Ei.
Miksi kysyin tätä? - Alkoi tuntua, että olisin joku ihmeen vaa´ankieli, jonka poikkipuolinen, kitykriittinen sana/ketju merkitsisi yhtään enempää kuin 1/355.
Onko se nyt noin kamalaa sanoa ääneen inhokkiasia, jopa avata sille ketju? - Ei pitäisi olla.
Eikö se olekin vielä oikeutetumpaa, jos kehaisee, että myös muut voivat näin tehdä, ihan jo ilmapiirin puhdistamiseksi tai ihan vain jauhaakseen paskaa paskanjauhannassa? - En tiedä, mutta oNpahan täällä paljon pusnustosikkoja.
Onko kiellettyä kritisoida yhtään mitään Kityyn tai kityläisiin liittyvää?
- No ainakin ilmeisen tuomittavaa se on.
Onko minulla välillä tylsää? - Jokaisella meillä on välillä tylsää ja luppoaikaa. Siksi mieluummin täytän tuon ajan vaikka avaamalla uuden ketjun tai ylipäätään teen muuta kuin mielistelen muita tai pusnussailen.
Onko yllä mainittu valitsemani toimintamalli täällä hyväksytty?
- Vaikea sanoa, äänekkäin osa pitää tätä ilmeisen palstapoliisimaisena, koska samalla ilmeisesti kosketan heitä liian läheltä, joko henkilökohtaisesti tai sitten Kityn kautta välillisesti.

Lisää diipadaapaa olisi paljon, mutta kohta lähden mökille.
Chap

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja Chap »

nypari kirjoitti: Onko se nyt noin kamalaa sanoa ääneen inhokkiasia, jopa avata sille ketju? - Ei pitäisi olla.
Eihän siinä mitään ongelmaa ole. Eikä siinäkään pitäisi olla mitään ongelmaa, jos joku on sitä mieltä, että valituksesi on perseestä.
nypari kirjoitti: Onko kiellettyä kritisoida yhtään mitään Kityyn tai kityläisiin liittyvää?
- No ainakin ilmeisen tuomittavaa se on.
Kts. yllä oleva vastaus.

Mikä sinua nyt sitten estää avaamasta niitä vauva jne. -ketjuja?
nypari

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ja jotta minun avautumiseni syvin olemus ei jäisi paljastamatta, voin kertoa, että kirjoitan täällä paljon muutakin kuin Kity-kriittisiä postauksia. Tarkoitukseni ei edelleenkään ole pyrkiä olemaan minkäänlainen palstapoliisi, vaan mm. keskustelunherättäjä. Tapanani kun on edelleen sanoa ääneen asia, jonka koen tarpeelliseksi ääneen sanoa. En siis ole hymistelijä vaan sanoja.

Vielä... se on joka kerta yhtä hauska huomata, kun aina pienen kuohunnan alettua moni palstailija hihkaisee "ääneen", että olipas hyvä, että tuli taas Kityyn eloa. Näin on siis monta kertaa käynyt ja nimenomaan kunnon väittelyiden yms. seurauksena.

Ja vielä... antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta myös kriittisten kukkien. (oho, olipas latteus, yritän välttää niitä jatkossa)
nypari

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja nypari »

nypari kirjoitti:Ja jotta minun avautumiseni syvin olemus ei jäisi paljastamatta, voin kertoa, että kirjoitan täällä paljon muutakin kuin Kity-kriittisiä postauksia. Tarkoitukseni ei edelleenkään ole pyrkiä olemaan minkäänlainen palstapoliisi, vaan mm. keskustelunherättäjä. Tapanani kun on edelleen sanoa ääneen asia, jonka koen tarpeelliseksi ääneen sanoa. En siis ole hymistelijä vaan sanoja.

Vielä... se on joka kerta yhtä hauska huomata, kun aina pienen kuohunnan alettua moni palstailija hihkaisee "ääneen", että olipas hyvä, että tuli taas Kityyn eloa. Näin on siis monta kertaa käynyt ja nimenomaan kunnon väittelyiden yms. seurauksena.

Ja vielä... antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta myös kriittisten kukkien. (oho, olipas latteus, yritän välttää niitä jatkossa)
EDIT: Ihan offtopikkina, jos miettii lähihistoriaa ja juuri tyyppejä, jotka ovat täältä ulos rekkautuneet, KK, Elco, SM jne. Kaikki tyyppejä, joilla oli munaa ja taitoa sanoa mielipiteensä "ääneen", suoraan, ja perustellusti. Luultavasti moni on miettinyt, miksi he lähtivät ja aikaa heidän lähtönsä jälkeen. Voisin kuvitella, että yksi tekijä oli haastellisuuden puute. Tämä oli oma villi arvaukseni. Heidän lähtöään moni pahoitteli ja ilmaisi heidän lähtemisensä jättäneen jonkin sortin aukon täytettäväksi.

Tänne jäi kuitenkin monta hyvää kirjoittajaa, siis sellaista, joilla on asioista perusteltuja mielipiteitä ja uskallusta ja viitseliäisyyttä ne muiden tietoon saattaa. Esimerkiksi Manala ja T3000, jotka edes silloin tällöin saavat palstalle monien kaipaamaa eloa - vain kaksi mainitakseni ja heitä erikseen jalustalle nostamatta.

Nostin tämän aspektin pöydälle, koska koen, että mainitsemani seikka, monipuolisuudeksi tai haastellisuudeksi vaikka sitä kutsuttakoon, on vähentynyt ja samalla joojootouhu ja värittömyys on nostanut päätään.

Voin olla myös väärässä, tämä oli vain ihan oma mutujuttu.
Nowaysis

Re: Mille kaikelle oma ketjunsa/aihepiirinsä?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Exsat kirjoitti: Mä en vaan käsitä, että miksi juuri oululaisten yhteydenpito korpeaa niin paljon, että ne pitäisi eristää omaksi ketjukseen?
Sehän on ihan päivänselvää.
Nyparia vaan kenkuttaa kun se ei ole päässyt käsiksi oululaiseen naiskauneuteen..Mitäs se kettu sanoikaan?
Vastaa Viestiin