Viinirypäle ---> Rusina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kun viinirypäle kuivatetaan, siitä tulee rusina.
Kuivattu luumu on luumu, kuivattu aprikoosi on aprikoosi, kuivattu omena on kuivattu omena.

Minkä ihmeen takia kuivattu viinirypäle muuttuu prosessin aikana rusinaksi?!?!?!? :shock:

En tajua!!

Onko teillä muilla vastaavia mysteereitä?

(Niin kuin miksi otsa on otsa, eikä eturaivo?)

Liikaa aikaa ja liikaa asioita päässä :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Miten hyvä ruoka muuttuu ihmisen sisällä paskaksi?
Ihmekö tuo, että oksettaa, kun on oikeasti vatsa oksennusta täynnä.
MarthaFocker

Re: Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

LillyMunster kirjoitti:Kun viinirypäle kuivatetaan, siitä tulee rusina.
Mut sit myö ollaa tääl Turus fundeerattu sellast hommaa, että jos rusinan menee uudestaa vettä, ni miksei se sit oo taar viinirypäle?

Tämmöst mee ollaan Turus fundeerattu niin maan perkeleesti ja tasasee.

edit: ei ku oikeesti. Turvonneiden rusinoinen syöminen on minusta vastenmielistä ja outoa. Jos se kerran on kuivattu, niin miksi minä maksalaatikkoni tai simani seassa haluaisin maistella niitä turvonneita lillukoita?
MarthaFocker

Re: Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Niin ja mikä se on kun Letku tulee uimasta,
niin sen kiki on niinku rusina,
mut sit ku se herää aamulla,
ni se on semmonen viinirypäle?
ninnithequeen

Re: Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattaca kirjoitti:Miten hyvä ruoka muuttuu ihmisen sisällä paskaksi?
Ihmekö tuo, että oksettaa, kun on oikeasti vatsa oksennusta täynnä.
Hahaha, mun faija sanoo aina ruokapöydästä kylläisenä noustessaan, että nyt on vatsa täynnä oksennusta. Hyvää ruokahalua vaan muille ruokailijoille :lol:
slam

Re: Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja slam »

MarthaFocker kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Kun viinirypäle kuivatetaan, siitä tulee rusina.
Mut sit myö ollaa tääl Turus fundeerattu sellast hommaa, että jos rusinan menee uudestaa vettä, ni miksei se sit oo taar viinirypäle?

Tämmöst mee ollaan Turus fundeerattu niin maan perkeleesti ja tasasee.

edit: ei ku oikeesti. Turvonneiden rusinoinen syöminen on minusta vastenmielistä ja outoa. Jos se kerran on kuivattu, niin miksi minä maksalaatikkoni tai simani seassa haluaisin maistella niitä turvonneita lillukoita?
plees, hej... läppää pitää paukoa joskus niin, että muut ei tajuu, et sä oot vätänykin jutun läpäl... tää ei ole mikään avoimuuskisa :lol: ;)

ja eturaivo on kyl, vähän alemmal kantilla ;)
MarthaFocker

Re: Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

slam kirjoitti:läppää pitää paukoa joskus niin, että muut ei tajuu, et sä oot vätänykin jutun läpäl... tää ei ole mikään avoimuuskisa :lol: ;)
Slami, mä mietin tässä, että miten on mahdollista, että olet koskaan saanut alkusi?

(No, kysy kuis.)
Leilah

Re: Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Kaikki kalat on pienenä mätiä.
Starflare

Re: Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja Starflare »

MarthaFocker kirjoitti:
slam kirjoitti:läppää pitää paukoa joskus niin, että muut ei tajuu, et sä oot vätänykin jutun läpäl... tää ei ole mikään avoimuuskisa :lol: ;)
Slami, mä mietin tässä, että miten on mahdollista, että olet koskaan saanut alkusi?

(No, kysy kuis.)
Minua ihmetyttää enemmän että mitä hittoa tuon pojan vanhemmat ovat oikein tehneet?
ninnithequeen

Re: Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Starflare kirjoitti: Minua ihmetyttää enemmän että mitä hittoa tuon pojan vanhemmat ovat oikein tehneet?
Ne eivät antaneet sille lihaa kun hän oli pieni :D
Starflare

Re: Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Minua ihmetyttää enemmän että mitä hittoa tuon pojan vanhemmat ovat oikein tehneet?
Ne eivät antaneet sille lihaa kun hän oli pieni :D
Hömhöm.... Tokkohan se olisi ihan tuosta kiinni?
MarthaFocker

Re: Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Starflare kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:
slam kirjoitti:läppää pitää paukoa joskus niin, että muut ei tajuu, et sä oot vätänykin jutun läpäl... tää ei ole mikään avoimuuskisa :lol: ;)
Slami, mä mietin tässä, että miten on mahdollista, että olet koskaan saanut alkusi?

(No, kysy kuis.)
Minua ihmetyttää enemmän että mitä hittoa tuon pojan vanhemmat ovat oikein tehneet?
Eikun sitä minä mietin, että Slamin olisi ehkä tarpeellista opettaa isäänsä nussimaan.
tonttu

Re: Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Nainen, sä ajattelet ihan liikaa. :D
Tartti kyllä revetä tolle eturaivolle. :rofl:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

tonttu kirjoitti:Nainen, sä ajattelet ihan liikaa. :D
Tartti kyllä revetä tolle eturaivolle. :rofl:
No, takaosa - etuosa, takapää - etupää, takapuoli - etupuoli...
Takaraivo - eturaivo

Niinhän sen on pakko mennä.

Välillä sitä vaan pysähtyy miettimään. Rintasyöpä, keuhkosyöpä, eturauhassyöpä, aivokasvain. WTF?? Mitä tapahtui aivosyövälle??
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
tonttu

Re: Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja tonttu »

LillyMunster kirjoitti: Välillä sitä vaan pysähtyy miettimään. Rintasyöpä, keuhkosyöpä, eturauhassyöpä, aivokasvain. WTF?? Mitä tapahtui aivosyövälle??
The truth is out there. :shock:
Elukka

Re: Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja Elukka »

LillyMunster kirjoitti: Välillä sitä vaan pysähtyy miettimään. Rintasyöpä, keuhkosyöpä, eturauhassyöpä, aivokasvain. WTF?? Mitä tapahtui aivosyövälle??
Ehkä se on samanlainen tabu kuin otso, mesikämmen eli metsän kultainen omena, josta ei aikoinaan käytetty sitä k-alkuista nimeä, jottei se tule ja tapa?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Niin, tottahan on, että syöpä-sanalla on paljon pahemman kuuloinen kaiku kuin viattomalla pikku kasvaimella.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Viinirypäle ---> Rusina

Viesti Kirjoittaja annepa »

LillyMunster kirjoitti:Niin, tottahan on, että syöpä-sanalla on paljon pahemman kuuloinen kaiku kuin viattomalla pikku kasvaimella.
Kasvain voi olla hyvä tai paha mutta syöpä on aina paha syöpä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin