Pühäpäev

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja cardic »

noitten poikien ei kannata ihan heti lopettaa opiskeluu
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Hohhoijaa...Kukaan fiksu ihminen ei mun kanssa kyllä halua olla läheisissä tekemisissä. Taas on päivän saldo saatu täyteen ja juuri maailman pahimmalla hetkellä. :( Siis riitelysaldo.

Kämppis lähtee yöllä toiselle puolelle Suomea ja se on ihan hiilenä mulle, todella hauskaa. Muutenkaan siedä hoitamattomia asioita ihmissuhderintamalla, tää raastaa. Pitikö tän turhuuden käydä just tänään? Vittu! :evil: *valitus,valitus*

Ompa ihana päivä..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei se nyt ihan unelma ollutkaan se kämppä.. :( Olin rakastunut sen sijaintiin ja parvekkeeseen, mutta enpä tiiä riittääkö se ihan kuitenkaan..
Pikku-Akka

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Tahtoo pikku hiljaa parantua. Alkaa ottaan voimille jo tämä niiskutus. Huomenna alkais jumppakausi, mutta ei tuo personal trainer päästä mua sinne hyppimään. Pirkule kun palellutin itteni torstaina :evil: .
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hmm, voiko vielä viikolla ennakkoäänestää? :think:

Tajusin et olen sunnuntaina koko päivän töissä...
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Nowaysis

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Voit ennakkoäänestää vielä huomenna ja tiistaina. Niissä lapuissa lukee kyllä.
Kittys

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Runkkis kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Eiks toi Fingerroos ois mitään? Antas varmaan tissistäkin puristaa. *luulee tietävänsä*
Kuulostaa hyvältä *pitää tisseistä*, mutta pelkään pahoin, etttä pahvi-Ike tulisi häiritsemään sessiota tekstiviesteillään...
LOL.

Taas reippailemaan. Ihan liian ahkera olo.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voe k-y-r-p-ä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16633
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Konferenssiesitelmä tehty. Koko päivän sitten käytinkin tähän "pikku viimeistelyyn". Sujuisivatkohan hommat nopeammin, jos ei puolen tunnin välein kurkkailisi, mitä Kityssä tapahtuu.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
bedlam

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Voe perse tosiaan. Olipahan matsi. Saatana! Mutta kyllä KYRPÄT on silti rautaa.
ninnithequeen

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi vittuperkelesaatanan maxisatti!!!!!! Taas mosahti digiboksi ja mulla jää x-files näkemättä VITTU!
:evil: :kele: :keskustelu: :grr: :joikuus: :9mm:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kuulin äsken vuoden parhaimman jutun! Kaverin emäntä on pitemmän aikaa pyytänyt viemään joulukuusen ulos. Noh, tämä on rasittanut kaveria siihen pisteeseen että hän näki viime yönä unta kuusesta jossa koristeina roikkui pilluja. Jätkä kertoi unestaan vaimolleen, joka kysyi roikkuiko hänenkin pillunsa puussa. Kaveri vastasi että ei roikkunut, se toimi kuusenjalkana! :lol:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Terveisiä perseestä. Eikun Keuruulta.

Muutama kukkalauta asennettu, yksi netti pistettty toimimaan ja opetettu äitiyksikölle nettailun alkeet (heti meni paljon rahaa nettikirjakauppaan).

Nyt voi sitten harrastaa tätä saatanallista habatusta täältäkin, edes jotain tekemistä nyt tässä kaupungissa kaljan kittaamisen lisäksi.

Huomenna sitten itään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Voi vittuperkelesaatanan maxisatti!!!!!! Taas mosahti digiboksi ja mulla jää x-files näkemättä VITTU!
:evil: :kele: :keskustelu: :grr: :joikuus: :9mm:
Haluutko että otan nauhalle?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Voi vittuperkelesaatanan maxisatti!!!!!! Taas mosahti digiboksi ja mulla jää x-files näkemättä VITTU!
:evil: :kele: :keskustelu: :grr: :joikuus: :9mm:
Haluutko että otan nauhalle?
Otan varmuudeksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja slam »

kaakki kirjoitti:
se on ihan hiilenä mulle
lähetä lepyttelyviesti: relaa hej, muija vähän ;)

ps. Oki ei vais... :) kyl se siitä leppyy... On kait se ennenkin leppynyt...
elenor kirjoitti:
tänään luin tarkemmin sun avatarnimes ja se olikin vähän eri, kun miksi sen nopeesti nähtynä luulin

*life in fog* fog=sumu ...guess so?
slam

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja slam »

Lolita kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Voi vittuperkelesaatanan maxisatti!!!!!! Taas mosahti digiboksi ja mulla jää x-files näkemättä VITTU!
:evil: :kele: :keskustelu: :grr: :joikuus: :9mm:
Haluutko että otan nauhalle?
Otan varmuudeksi.
Kaikki vaan nauhalle! :roll:
ninnithequeen

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihana muru Lolita :h:

Päivä piristyi heti kun soitit :D
slam

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:Ihana muru Lolita :h:

Päivä piristyi heti kun soitit :D
ninneiletkö? :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Isä kävi tänään kylässä. Siitä tulee aina hyvälle tuulelle, koska me ei olla oltu mitenkään hirveän läheisiä muuta kuin nyt vasta vanhempien eron jälkeen.

Muutenhan päivä onkin mennyt kutomisen merkeissä. Kyllä kohta on jokaisella Helsingin kodittomalla naisella mun kutoma kaulaliina kaulassa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

aimohaiku kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Ääääää.... Heti alkoi itkettämään. Sattumalta tuo biisi soi juuri.
Hyvin osasin kyllä alkaa
kunpa osaisin joskus lopettaa
miksi jatkaa matkaa, joka johtaa
rumaan muotokuvaan
ihmisen irvikuvaan
kapisen rakin elämään
jämään, josta käteen jää
plusmiinus nolla

Ei tätä kukaan usko, mutta juuri luin tämän viestin, niin RandomRepeatKotiteollisuusWinampissani soi juurikin +-0. Älytöntä. Mikä sattuma :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Nimitz

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

kaakki kirjoitti:Hohhoijaa...Kukaan fiksu ihminen ei mun kanssa kyllä halua olla läheisissä tekemisissä. Taas on päivän saldo saatu täyteen ja juuri maailman pahimmalla hetkellä. :( Siis riitelysaldo.

Kämppis lähtee yöllä toiselle puolelle Suomea ja se on ihan hiilenä mulle, todella hauskaa. Muutenkaan siedä hoitamattomia asioita ihmissuhderintamalla, tää raastaa. Pitikö tän turhuuden käydä just tänään? Vittu! :evil: *valitus,valitus*
Ei taida enää ehtiä tässä vaiheessa korjaamaan ... :(
Starflare

Re: Pühäpäev

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti: Ei helevetti, mikä tämä on? :lol:
Jotain sellaista, että jos kadulla tulisi vastaan niin kuolisin nauruun.
Vastaa Viestiin